Şimdi Ara

**GÜNCELLENDİ**İncehesap Pişmanlıktır Ben Yandım Siz Yanmayın(LÜTFEN DESTEK) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
424
Cevap
4
Favori
37.695
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
674 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • general4242 kullanıcısına yanıt
    Bunun üzerine tamamen bu site karaliste benim için
  • yusuf24 kullanıcısına yanıt
    En iyi bilen sensin her şeyi sen biliyorsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jakkoba

    Bana sürücülerle alakalı bir sorun olabilir gibi geliyor ama gelince önerilenleri bir uygulayın derim.
    Hocam sorun şu aslında bu sorunlar bazen saatler sonra meydana çıkıyor bazense 5 dakika da sistem kitleniyor mavi ekran vs vs hatalar veriyor PC. Zannetmiyorum ama inşallah asko56 hocamın dediği anakart driverı sorunu çözer. Bu arada arkadaşlar şunuda belirtelim ben bu sistemde bu karttan önce 2 ay kadar rx580 ekran kartı kullandım. Bu kartta bu sorunların hiç birini yaşamadım sistem gayet stabil bir şekilde çalıştı 2 ay boyunca.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rezn0v.dll kullanıcısına yanıt
    Gelince bir deneyin, diğer ihtimal servis ile uğraşmak zorunda kalırsınız. Olması gereken incehesapın malına sahip çıkması ama çok zor. Ayıplı ürünse değişim çıkar en azından.
  • yusuf24 kullanıcısına yanıt
    Haklısınız.Siz boş değil dolu işlerle uğraşıp yıllarca mahkemelik olmuş biri olarak bize doğruyu ve yanlışı tartmayı öğretin burada olur mu!Hatta şöyle yapalım Konu sahibi arkadaş hakkını aramaktan da davasında da vazgeçsin size yada kanunlara uyar mı bu.Nasılsa sizin dediğinize göre tüketici şu durumda haksız ve hakkını aramayı da bilmiyor.Önemli mi ya Mehmet'in ali'nin ahmet'in parası ayıplı ürüne gitmiş.Nolacak firmalar kazansın yupiii.


    Sen bana seninle tartışmak boş iş diyorsun.Kendin şu konuya tek yardımcı olacak yapıcı yorumda bulunmuyor boş boş konuşuyorsun.Madem o kadar davalık oldun bu işleri o kadar iyi biliyorsun söylesene bildiklerini buradaki insanlar faydalansın.İlla çözüm üret'te demiyorum.Madem yanlış yaptığını düşünüyorsun.Yaz buraya kardeşim bak sen bunu bunu yanlış anlamış ve yanlış yapıyorsun bu işin doğrusu budur diye DOLU VATANDAŞ.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jakkoba

    Gelince bir deneyin, diğer ihtimal servis ile uğraşmak zorunda kalırsınız. Olması gereken incehesapın malına sahip çıkması ama çok zor. Ayıplı ürünse değişim çıkar en azından.
    Yani zaten malına sahip çıkıp kardeşim senin mağduriyetin var biz süreci MSI ile aramızda hallederiz dese başımı kırardım. Bi ihtimal 2 sefer elimde kanıtla birlikte servise yolladım. Kanıtta var heralde bu kadarda yapmazlar dedim ama maalesef bu ülkede yeter ki mağdur ol kimse acımıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mustafa 09 kullanıcısına yanıt
    +1
  • acura07 kullanıcısına yanıt
    Geçen sene bende laptopu kadıköyde monster servise verdim işimi hemen halledip verdiler ilgiliydiler ben çok memnun olmuştum laptop alacak olsam ilk tercihim olur

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ben bir firmayla sorun yaşarsam oradan tekrar en fazla küçük bir şey alır son kez şans veririm.Ki incehesapta bu şekilde oldu;

    16 Eki 2019 tarihinde Powerful PL-1500 1500VA sipariş ettim sabah saatleri olduğu için kargoya verildi ve bana 18 ekim 2019 tarihinde teslim edildi.Teslim alırken ürün sadece kendi kutusu ile geldi yani fabrikadan nasıl çıktıysa öyle.Dışında darbe hasar yada kırık filan yoktu bende teslim aldım.

    Kutuyu güzelce açtım daha naylon ve köpüklerinden çıkarmadım ki yani ürüne tepeden bakıyorum elektirik fişinin tek bir ayağının kırık olduğunu gördüm.Hemen sarıldım telefona video ya aldım fotoğraflarını çektim.Ürünü de pakletleyip videoları bir dosya sitesine yükleyip linkleri ile birlikte incehesap müşteri hizmetlerine gönderdim.Cevap 17 ekim 18:10 da geldi iade kodu belirtiliyor ürünü tüm aparat ve ekleri ile gönderin diyordu.

    Bende 18 ekim 2019 da bana denilen kargo firması ve koduyla bana gönderdikleri gibi geri gönderdim.Eve de dönüp gene Powerful PL-1500 1500VA sipariş ettim.Şimdi inatla niye bunu sipariş ediyorsun derseniz bu ürün gerçekten sessiz ve sorunsuz olarak 6 yıl bana hizmet etti bende tekrar aldım.Yeni ürünüm 21 ekim 2019 da teslim edildi ve takıp kullandım bu üründe bir sorun yoktu.

    Şimdi gelelim iade olayına mantıken iade kodu gönderildi mailim okundu video ve fotoğraf görüldü ya iade ile ilgili bir bilgilendirme mesajı filan gelmesi lazım.Bunlar gelmedi bende oralı olmadım çünkü kargo takip kodunu kontrol ettiğimde teslim alındı gözüküyordu ve 1 hafta geçti aradan bir sorun olsa geri dönüş sağlanır diye düşündüm.Neyse 15 gün sonra kart dökümüm geldi gördüm ki iade edilmemiş.Aradım firmayı uğraştım ulaştım müşteri hizmetlerine sipariş kodumu verdim kargo takip no yu verdim evet buraya kadar her şey çok güzel.

    Müşteri hizmetlerinde ki kişi dedi ki biz bu ürünü iade alamayız ......Dedim nasıl alamazsınız size mail attım konuştuk video ve fotoğraf gönderdim sizde iade kodu verdiniz ve teslim aldınız.Oda dedi ki biz bize gönderilen her şeyi teslim alırız .

    Dedim sorun ne niye alamıyorsunuz ve niye bana geri dönüş yapmıyorsunuz.Siz telefonunuzu yazmamışsınız kutuya biz nereden bile biliriz. Yav ben bunu sizin iade kodunuzla gönderdim ya çıkmıyor mu sistemden çıkıyor dedi.Ee dedim niye o zaman aramadınız ses yok.Neyse sorun ne tekrar soruyorum neden para iadesi yapmadınız ?.


    Müşteri hizmetleri;Kutu çok tozlu ve yıpranmıştı bize bunu böyle gönderemezsiniz başka bir kutuya koymanız lazımdı....

    BEN;Bana geldiği gibi göndermemi söylediniz bana bu şekilde geldi.Gönderirken de üstünde bir hasar yoktu hatta kargoda fotoğrafını çektim.

    Müşteri hizmetleri;Bize bu videoları ve fotoğrafları gönderir misiniz ?

    Ben;Zaten mail attım size bunları.

    Müşteri hizmetleri;Tekrar gönderir misiniz ?

    Ben ;Tekrar gönderiyorum siz geri dönüş yapar mısınız sorun olursa ?

    Müşteri hizmetleri;Evet ararız.

    Aradan 2 gün geçti ses seda yok geri aradım bu sefer başkası çıktı tabi.Olayı anlattım siz hata yapmışsınız ürünü kargodan teslim almayacaktınız dedi.Hayda dedim ürün bekliyorum nasıl almayacaktım diyorum.Kutusu hasarlı ürün teslim alınmaz diyor.Diyorum ki hasarlı değildi ki.Belgeniz var mı kutu açılış video su çektiniz mi.
    Yav diyorum attım size bunları ama diyor en başından yok.Dedim manyak mıyım ben kargodan teslim alırken video başlatayım eve varana kadar sonra açarken tekrar videoya alayım.Bunu müşteri olarak yapmanız lazım diyor.O zaman kutu hasarlıysa siz niye teslim aldınız diyorum.Arkadaşlar bir hata yapmış almamaları lazımdı diyor.

    Arkadaş 20 liralık olay aslında o kablo olayı ama neden 0 olarak satın aldığım 600 TL ödediğim ürünün içini açtırıp kablo değiştireyim.Bende iade ediyor musunuz dedim yok dediler.Açtım şikayet var a konu bire bir anlattım burada ki gibi Powerful markasına da yazdım gönderdim.2 Gün sonra beni powerful dan bir kadın aradı durumu sordu güzelce anlattım eski ürünün de elimde olduğunu hatta ona akü bulduğumu aküleri takınca onuda kullandığımı söyledim.Aynı üründen kablo sorunu çıkınca tekrar sipariş ettiğimi şuan onu kullandığımı hala aynı markayı seçtiğimi söyledim.Kadın dinledi dinledi bu bizlik bir durum değil dedi firma talepte bulunsun iade alırız dedi kapattı.

    Buradan neyi anladık incehesap firmaya 30 küsür gün geçmiş ama iade talebinde bulunmamış.İnce hesabı geri aradım bakın dedim powerful iade ederseniz kabul ediyor niye oyalıyorsunuz beni ?.İade yapıyor ama yeni ürün iadesi diyor.Tamam işte sorun ne yenisini veriyorlar size.O zaman biz bunu müşteri memnunniyeti açısından iade işlemi yaparız ama bize zaman vermeniz lazım.Ne zamanı 30 küsür gün oldu daha ne kadar sürecek bu ? Biz size geri döneriz bekleyin tak telefon kapandı.

    İşin özü uzun oldu ama bu firma sorun olursa iade almıyor.İade alırsa da burnunuzdan getiriyor.Ben para iadesini 57 gün sonra aldım .Aklıma gelen tek şey firmanın yerine gönderdiği PSU yu başkasına satınca bana parayı verdiler Çünkü başka mantıklı bir şey gelmiyor aklıma.Ürün alıyorsun kırık sorunlu çıkıyor ama iade artık ne zaman olursa.




  • Sistem toplayacaktik , hiç bulaşmasak mi?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Alkımm kullanıcısına yanıt
    Ucuz atlatmışsınız hocam. Ben incehesaptan defalarca alışveriş yaptım ilk defa servislik sorun oldu onda gerçek yüzlerini görmüş oldum. Bundan sonra ağzıyla kuş tutsa benim için kara liste. Yaşattıkları şu mağduriyet için hakkımı asla helal etmiyorum. O parayı da tüketici hakları gerekirse mahkeme ile almak için herşeyi yapacağım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rezn0v.dll -- 4 Mayıs 2020; 23:42:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • James donkey ssd almak icin incehesap a üye oldum alacaktım dur dedim yorumları oki
    Fazla degil 5 6 arkadaş kutuların açık geldiğini iade ettiklerini fakat geri göndermede kargo ücretinin şahsa ait olduğunu söylediler o yüzden hiç bulaşmadım farklı marka aldim amazonda gayet memnunum 3 5 kuruş ucuz diye kafanızı agritmayin güvenilir geçmişi olan sitelerden temin edin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • amd ekran kartı ve sorun hayret :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MSI çoğu marka sanıyor da gerçekten vasat ürünleri var. Şu zamanda marka diye bir şeyi gönül rahatlığıyla almamak lazım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ben bulaşmamaya karar verdim
  • Haklısın sorun ekran kartında ancak düşündüğüm kadarıyla bu bir yazılımsal hata yani kartın üretiminde oluşmuş bir sorun incehesap ise böyle bir durumu hesaplayamayabilir ama yine de değişim sağlanamazsa elindeki kanıtlar yeterli hukuksal yoldan hakkını arayabilirsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam sorunun çözmek için bide şunu denesiniz?
    DDU ile bütün driverları kaldırın.
    AMD Clean utility ile bütün driverları kaldırın.
    Sonrasında "Adrenalin 2020 Edition 20.4.2 Optional" bunu internet sitesinden indirin ama kurmayın, kurulumu başlatıp dosyaların ayıklanmasını sağlamanız gerekiyor. C'nin altına amd klasörü oluşur böylece.
    Aygıt Yöneticisinden "Görüntü Bağdaştırıcısı"nı oradan sürücyü seçip sürücüyü güncelle diyip bilgisayarımda ara diyip, bu klasörü gösterin ve alt klasörlerde driver araması yapmasına izin verin.
    Daha sonra sürücüyü yükleyin.
    Yukarıdaki adımlarla nazar değmesin şimdi ama hiç sorun yaşamadım kaç aydır. Ne bir donma, ne bir kapanma, mavi ekran vs..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unraiser

    Hocam sorunun çözmek için bide şunu denesiniz?
    DDU ile bütün driverları kaldırın.
    AMD Clean utility ile bütün driverları kaldırın.
    Sonrasında "Adrenalin 2020 Edition 20.4.2 Optional" bunu internet sitesinden indirin ama kurmayın, kurulumu başlatıp dosyaların ayıklanmasını sağlamanız gerekiyor. C'nin altına amd klasörü oluşur böylece.
    Aygıt Yöneticisinden "Görüntü Bağdaştırıcısı"nı oradan sürücyü seçip sürücüyü güncelle diyip bilgisayarımda ara diyip, bu klasörü gösterin ve alt klasörlerde driver araması yapmasına izin verin.
    Daha sonra sürücüyü yükleyin.
    Yukarıdaki adımlarla nazar değmesin şimdi ama hiç sorun yaşamadım kaç aydır. Ne bir donma, ne bir kapanma, mavi ekran vs..
    Hocam iyide bahsettiğiniz yöntemle freesync den felan faydalanamıcam. Birde sizde de mi aynı sorunlar vardı acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Urunu niye incehesap a yolluyorsun ki? Satis sonrasi islemlerde servis/distribütör bakar urunlere. 2 kez yolla servise urun geri donunce basvur tuketici hakem heyetine al parani. Servis arizayi bulursa degisim verir o daha iyi tabi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: H.Ege

    Haklısın sorun ekran kartında ancak düşündüğüm kadarıyla bu bir yazılımsal hata yani kartın üretiminde oluşmuş bir sorun incehesap ise böyle bir durumu hesaplayamayabilir ama yine de değişim sağlanamazsa elindeki kanıtlar yeterli hukuksal yoldan hakkını arayabilirsin
    Hocam bende elimdeki kanıtlar yeterli olduğu için hakem heyetine başvurdum. İsteyen bilirkişi gelsin baksın görsün evim hepsine açık.Ürünün bendeki bir ürünle uyuşmazlığı varsa bu benim suçum değil. Direk takıp kullanabiliyor olmam lazımdı bu kartı. Ha birde art niyetli bir insan olsam Allah'tan korkmasam kartı nasıl kullanılamaz hale getirileceğini de bilirim ama efendi efendi kartı değiştirin arızalı bu dedik. Rezillik çekiyoruz resmen. Süreç uzadı malesef. Şu zorlu günlerde evde biraz oyun oynayalım stres atalım derken yeni bir dert sahibi de olduk.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.