Şimdi Ara

**GÜNCELLENDİ**İncehesap Pişmanlıktır Ben Yandım Siz Yanmayın(LÜTFEN DESTEK) (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
424
Cevap
4
Favori
37.824
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
674 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: theVerge

    Urunu niye incehesap a yolluyorsun ki? Satis sonrasi islemlerde servis/distribütör bakar urunlere. 2 kez yolla servise urun geri donunce basvur tuketici hakem heyetine al parani. Servis arizayi bulursa degisim verir o daha iyi tabi.
    Hocam incehesap bize yollayın diyor arıza için aradım görüştüm bize yollayın biz servise göndeririz dediler. Direk servisle muhatap etmek yerine sanki sorun çözecekmiş gibi kendilerini aracı kılıyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rezn0v.dll kullanıcısına yanıt
    Bosver sen incehesap'i direk yapistir servise onlar sana mecbur servis kaydi acacak, yapilan testleri yazacak, sorunluysa direk degisim veya urun yoksa para iadesi verecek. Fatura fotokopisini beraberinde gonder yeterli.

    **GÜNCELLENDİ**İncehesap Pişmanlıktır Ben Yandım Siz Yanmayın(LÜTFEN DESTEK)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi theVerge -- 5 Mayıs 2020; 0:52:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: theVerge

    Bosver sen incehesap'i direk yapistir servise onlar sana mecbur servis kaydi acacak, yapilan testleri yazacak, sorunluysa direk degisim veya urun yoksa para iadesi verecek. Fatura fotokopisini beraberinde gonder yeterli.

    Hocam ilk gönderdiğimde zaten kutunun içine servis arıza raporunu koymuş zaten güncel olan gpu biosunu güncellemişler akılları sıra. Şimdi yarın kargo gelince yine bir not çıkacak karşıma muhtemelen yine aynı terane test ettik sorunla karşılaşmadım yazacak. Üstelik defalarca notta belirttim. Arıza bazen 5 dakika sonra bazende bir kaç saat sonra ortaya çıkıyor diye
    Bu arada muhatap servis point hocam MSI arızalarına Tr de sadece onlar bakıyor. Bu firmalar AMD servisi MSI değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rezn0v.dll -- 5 Mayıs 2020; 1:1:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Geçmiş olsun

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Rezn0v.dll kullanıcısına yanıt
    Freesync ile ilgili olarak çalıştırıyorum şuan. Bende kapanma sorunu vardı, artık yok.
    Kuzenim mavi ekran alıyordu Rx 5700 vardı onda da şuan sorun yaşamıyoruz (144hz monitör mevcut O'nda). Ona da aynı işlemi yaptırdım.
    Freesync içinde aşağıdaki gibi ayarlardan değiştiriliyor.
    **GÜNCELLENDİ**İncehesap Pişmanlıktır Ben Yandım Siz Yanmayın(LÜTFEN DESTEK)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unraiser -- 5 Mayıs 2020; 1:9:58 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unraiser

    Freesync ile ilgili olarak çalıştırıyorum şuan. Bende kapanma sorunu vardı, artık yok.
    Kuzenim mavi ekran alıyordu Rx 5700 vardı onda da şuan sorun yaşamıyoruz (144hz monitör mevcut O'nda). Ona da aynı işlemi yaptırdım.
    Freesync içinde aşağıdaki gibi ayarlardan değiştiriliyor.
    Benim anlamadığım nokta şu bu kartı kullanan yüzlerce insan var herkes adrenalin ile kullanırken neden bu özellikte feragat ediyoruz hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yanlış anlamadım değil mi? 15 günlük iade hakkını kullandırtmıyorlar mıydı? Ekran kartı almayı düşünüyordum. Cuma günü yaptıkları indirimler iyi oluyordu ama iade hakkını kullandırtmıyorlarsa 1000 lira ucuza da verseler asla almam.
  • sen en başta amd alarak hata yapmışsın
  • Donanım Sponsoru: incehesap.com


    yakında konuyu uçururlar benden demesi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pepe7115 kullanıcısına yanıt
    Güldürdü
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ROUGE44

    Varsa ingilizceniz msi global ile konuşun

    Ama şunun söylemeliyim kimse itopya kadar rezil olamaz

    Alıntıları Göster
    hocam incehesapmı demek istediniz yoksa itopyada memnuniyetsiz mi.
  • Futurisma kullanıcısına yanıt
    Burada itopyaya daha fazla sıkıntılı demek istemiş 2 firmada şuan bitti benim için
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KemalD94

    Yanlış anlamadım değil mi? 15 günlük iade hakkını kullandırtmıyorlar mıydı? Ekran kartı almayı düşünüyordum. Cuma günü yaptıkları indirimler iyi oluyordu ama iade hakkını kullandırtmıyorlarsa 1000 lira ucuza da verseler asla almam.
    Kartın jelatinlerini açtığınız anda iade işlemini unutun. İade sebebini soracaklar bozuk diyeceksiniz kart servise gidecek ve sağlam diye yollayacaklar geri. Ha bu arada yanlış anlamadınız bunların yasadan felan haberleri yok koşulsuz şartsız iade hakkı diye birşey yok yani.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rezn0v.dll -- 5 Mayıs 2020; 2:49:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şuana kadar incehesaptan aldığım her hangi bir üründen şikayetim olmadı ama bu olay benim de başıma gelebilirdi.
    O yüzden destek. Firmalar akıllansın artık. yeter.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Futurisma

    hocam incehesapmı demek istediniz yoksa itopyada memnuniyetsiz mi.

    Alıntıları Göster
    İncehesaptan kasa bide bisey daha aldim hatirlamiyorum simdi ben bi problem yasamadim konu sahibi yasamis. Ama itopya da rezillik orani cok yuksektir ne zaman itopya rezaleti diye konu acilsa trendlere giriyo herkes sikayetci

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yusuf24 kullanıcısına yanıt
    Servisin işi sonradan bozulan ürünleri tamir etmek veya değiştirmektir. Bozuk ürün satılmışsa, bununla firma ilgilenir. Öbür türlü servis sana der ki; "Bozuk ürün alıp bize niye getiriyorsun, Aldığın yere git.!"

    En azından diğer işler de böyle olur. Teknoloji ürünlerin de farklı olacağını da zannetmem. Ben paramı vermişim sıfır ürün almışım, servisle niye ben muhatap olayım..! Benim burda zamanım çalınıyor. Zamanımı çalmanız için mi verdim ben o parayı..
  • İncehesaptan asla.alisveris yapmayin. 2 tane ürün almıştım. Birisi hdd Seagate marka. Hdd bozuldu bad sevtor vardi sonra hiç açılmadı. Bende bunlara yolladim. Oksidkk bilişim diye bi yerle anlasmalilar. Oraya yollamışlar. Onlarda destek diye bi servise. Onlarda sağlam diye gönderdi geri ürün bile açılmıyor. Bende thh erdim ssd aldim parasi da iade vs olur umarim diye bekliyorum. Kardesim de klavye almıştı james donkey marka. Oda garanti bitimine yakin bozuldu yolladim gene incehesaba bakalim nolacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafa 09

    Haklısınız.Siz boş değil dolu işlerle uğraşıp yıllarca mahkemelik olmuş biri olarak bize doğruyu ve yanlışı tartmayı öğretin burada olur mu!Hatta şöyle yapalım Konu sahibi arkadaş hakkını aramaktan da davasında da vazgeçsin size yada kanunlara uyar mı bu.Nasılsa sizin dediğinize göre tüketici şu durumda haksız ve hakkını aramayı da bilmiyor.Önemli mi ya Mehmet'in ali'nin ahmet'in parası ayıplı ürüne gitmiş.Nolacak firmalar kazansın yupiii.


    Sen bana seninle tartışmak boş iş diyorsun.Kendin şu konuya tek yardımcı olacak yapıcı yorumda bulunmuyor boş boş konuşuyorsun.Madem o kadar davalık oldun bu işleri o kadar iyi biliyorsun söylesene bildiklerini buradaki insanlar faydalansın.İlla çözüm üret'te demiyorum.Madem yanlış yaptığını düşünüyorsun.Yaz buraya kardeşim bak sen bunu bunu yanlış anlamış ve yanlış yapıyorsun bu işin doğrusu budur diye DOLU VATANDAŞ.
    Olur öğreteyim ama dinleyecekseniz. Olayı çarpıtım konu sahibi hakkını aramaktan vazgeçsin vs. gibi saçma şeyler söyleyecekseniz boşuna yazmayayım bişey. Hakkını nerede arayacağını bilmen gerekiyor. Tükeyici haksız değil. Yanlış yeri suçluyor. Sizde goygoy yapıp destek olduğunuzu sanıyorsunuz. Gerçekten komik.

    Konuya yazdığım şeyler doğru olmasına rağmen sırf haksız çıkmayı gurur yaptığınız için saçma sapan şeylerle cevap veriyorsunuz. Yok adam hakkını aramayı bıraksın mı yok bilmemne.

    14 gün sonra satıcının işi biter. Bu kadar. Bundan sonra işin servisledir. Servis sorununu çözemezse kanıtları ile birlikte satıcıyı THH ye yada tüketici mahkemesine verir, hakkını ararsın. Gerisi boştur. Ben boşa atmıyorum. Mevcut durumla ilgili kanunları fedalarca okudum. Haklı olduğunu gördüğüm zaman yargıya başvurdum. Karşı taraf itiraz etti ama boşuna. Kanunda haklıysan haklısındır. Öyle triple atarla bir yere varılmaz.

    Konu sahibinin yapacakları.

    Sorunu çözülene kadar cihazı teknik servise gönderecek. Her seferinde gelen servis fişini saklayacak. 4. defa da sorun çözülmedi ise (aynı problem devam ediyorsa) dilekçesini yazıp evrakları ekleyip incehesap.com u thh ye verecek. Yapacağı bu. Başka bişey yapamaz.

    Ürünü alalı ne kadar oldu bilmiyorum. Ona göre cihaz alındığından itibaren belli bir süre içersinde (1-6 ay ürüne göre değişiyor muydu hatırlayamadım şimdi) alınan üründe arıza çıkarsa, bu arızanın ürünün satılmadan önce var olduğu kabul edilir ve direk yenisi talep edilebilir. Bu durumda ise yine delil ve dilekçe ile incehesap.com thh ye verilmelidir.




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.