Şimdi Ara

Güven meselesi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
675
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • http://forum.donanimhaber.com/m_1491984/tm.htm


    Burayı oku ve fazla zırvalama ... Hava atma veya düello daveti dışarıda arkadaşlarınla yap , burası seviyeli ve saygın bir forum ortamı hatırlatayım tekrar ve lütfen cevap vererek konuyu daha fazla uzatma ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi guide -- 7 Nisan 2005, 14:09:46 >
  • opel astra HB arabama güveniyorum. yol tutuşu mükemmel..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: m.ozy

    Geçenlerde bir TV'de oto programında orta sınıf araçlar tanıtılıyordu ve test ediliyordu.
    Yeni bir aracı test eden (Marka ve Model vermeyeceğim) kişi aynen şu yorumu yapıyordu:
    "Evet nihayet bu yeni kasa Focus'un yol tutuşunu yakalayabilmiş"
    Bu ifade çok hoşuma gitti ve Focus'uma güvenim bir kat daha arttı.
    Mesleğim gereği çok hasarlı araç gördüm. Gördüğüm bir gerçekte şu Focus'lardaki sürücü ve yolcu bölümü çok az hasar görüyor. Çoğu pert olmuş araçtan sürücü ve yolcular kemerleri bağlı ise yaralanmadan çıkıyor.
    Focus'uma sonuna kadar güveniyorum.
    Sanki dönmeyeceği viraj yokmuş gibi geliyor bana, öyle hissediyorum.

    o araba megane 2 olmasın..?




  • her araç kendine göre güven verir.yeterki onu sürenin o aracı viraja girerken hissetmesi.en ufak kaymasını hissedip gerekli tepkiyi vermesi.bende de focus vardı ve de arakdaşların dediği gibi virajlara çok rahat bir şekilde girebiliyorsun.direksiyon tepkileri net.aynı viraja opel vectra ile girdim arac biraz zorlandı ve arkasını bıraktı.ama opelde bu sefer yan yan almaya başladı.aslında opel biraz adrenalinli araç ama focusa göre tehlikeli viraj girişleri var.araç virajda kolay kolay yan yatmaz.ancak viraj dışına doğru kayar ve kayma anında bi cisime (kaldırım gibi) çarparsa ancak yan yatar yada takla atar.yoksa zor iş.magirus minibüsler bile kolay kolay yan yatmıyor otomobilmi yatacak.biraz düşünceli olalım arkadaşlar.
  • scenic 2 me çok güveniyorum:
    1-yeni nesil esp ve csv sayesinde -özellikle yaşadığım şehirdeki(sivas) kış şartlarından dolayı- bir çok kaza atlattım
    2-5***** lı pasif güvenlik başarısı
     Güven meselesi

    3-100-0 kmh 38 metrelik fren başarısı
    4-205/55/16 michelin pilot premacy ler
    5-mükemmel oturma pozisyonu ve görüş açısı(1.4 m2lik ön cam ve yüksek koltuklar)
  • hiç güvenmiyom çünkü tofaş




  • arkadaşlar viraja max hızla girmenin yoluda o viraj için uygun, max gazla girmektir. Doğrumudur?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: [emk]m.C.k Usta

    scenic 2 me çok güveniyorum:
    1-yeni nesil esp ve csv sayesinde -özellikle yaşadığım şehirdeki(sivas) kış şartlarından dolayı- bir çok kaza atlattım
    2-5***** lı pasif güvenlik başarısı
     Güven meselesi

    3-100-0 kmh 38 metrelik fren başarısı
    4-205/55/16 michelin pilot premacy ler
    5-mükemmel oturma pozisyonu ve görüş açısı(1.4 m2lik ön cam ve yüksek koltuklar)



    O kadar Guven me Cunku su anda Kullandıgım arac zafira Ve aeroinamiği bu aractan daha fazla ama Temde hızlı giderken Yelkenli gibi savuruyor esp csv fln bilmem ama Guvenlik testleri Cogu onden we arkadan carparda yapılır tum carplarada dayanıklı degildir Hızlı gitme o aracla yane yelkenli gibi savrulursun...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: electro_g

    arkadaşlar viraja max hızla girmenin yoluda o viraj için uygun, max gazla girmektir. Doğrumudur?



    öncelikle hızını ayarlamaktır ve de aracı maximum seviyede viraha yatırmaktır.direksiyonu çok hassas hareket ettirmektir
  • quote:

    Orjinalden alıntı: aLLyC

    quote:

    Orjinalden alıntı: [emk]m.C.k Usta

    scenic 2 me çok güveniyorum:
    1-yeni nesil esp ve csv sayesinde -özellikle yaşadığım şehirdeki(sivas) kış şartlarından dolayı- bir çok kaza atlattım
    2-5***** lı pasif güvenlik başarısı
     Güven meselesi

    3-100-0 kmh 38 metrelik fren başarısı
    4-205/55/16 michelin pilot premacy ler
    5-mükemmel oturma pozisyonu ve görüş açısı(1.4 m2lik ön cam ve yüksek koltuklar)



    O kadar Guven me Cunku su anda Kullandıgım arac zafira Ve aeroinamiği bu aractan daha fazla ama Temde hızlı giderken Yelkenli gibi savuruyor esp csv fln bilmem ama Guvenlik testleri Cogu onden we arkadan carparda yapılır tum carplarada dayanıklı degildir Hızlı gitme o aracla yane yelkenli gibi savrulursun...


    zafira scenice göre daha yüksektir yerden-alta fazla hava alıyor- ayrıca ağırlık merkezi de daha yukarıdadır.
    scenic2 renaultun bütün güvenlik çalışmalarını yansıtmaktadır, arkadan çarpmalarda da oldukça güvenlidir.
    zaten çok hızlı gitmiyorum ama virajlarda oldukça güven veriyor bana-özellikle kaygan yollarda çoğu otomobilden daha güvenli.
    scenicin aerodinamik yapısı zafiradan daha başarılıdır ayrıca.




  • Benim skoda ya güvenim tam?
    Şöyleki:

    Araç hafif olduğundan çarpma esnasında savruluyor böylece hasar az odluyor. Ağır bir araç olsaydı çarpma şiddeti fazla olurdu.
    Birde araç güçlü olmadığından ve fazla hız yapamadığından risk yine azalıyor. Ayrıca araca olan güvenim az olduğu için çok dikkatli kullanıyorum ve böylece risk minimuma iniyor.
  • 4ever volvo abi güvenlik diyince bi durup düşünmek lazım
  • volvo ve renault yaklaşık 50 yıldır güvenlik için oldukça maliyetli yatırımlar yapmaktadır
  • ben bütün arabalara güveniyorum.çünkü kurallara uygun kullandıktan sonra bütün arabalar güvenlidir.eğer kurallara uymazsan mercedesten bile sağ çıkamayabilirsin.
  • Yuksekligi Goz onune almamıstım ama Arac Hızlandıkca Daha fazla Yere iner (zafira icin) Burun yapısından dolayı ama bir sey idda etmiorum zaten aile arabası zaten yavas suruormussun ozmn sorun yok...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: aLLyC

    Yuksekligi Goz onune almamıstım ama Arac Hızlandıkca Daha fazla Yere iner (zafira icin) Burun yapısından dolayı ama bir sey idda etmiorum zaten aile arabası zaten yavas suruormussun ozmn sorun yok...


    aile arabalarını fazla da zorlamamak gerekiyor zaten ama gerektiğinde de sportif tatlar verebilmesi hoş oluyor.yeni zafira çok daha iyi yol tutuşa sahip olacak eskisine göre
  • quote:

    Orjinalden alıntı: [emk]m.C.k Usta


    quote:

    Orjinalden alıntı: aLLyC

    Yuksekligi Goz onune almamıstım ama Arac Hızlandıkca Daha fazla Yere iner (zafira icin) Burun yapısından dolayı ama bir sey idda etmiorum zaten aile arabası zaten yavas suruormussun ozmn sorun yok...


    aile arabalarını fazla da zorlamamak gerekiyor zaten ama gerektiğinde de sportif tatlar verebilmesi hoş oluyor.yeni zafira çok daha iyi yol tutuşa sahip olacak eskisine göre


    tabiki araçlara fazla güvenmemek gerekiyor.her an virajın ters eğiminde aracın istem dışı savrulması normaldir.iş bu sefer zora girecek hatta araba toplanmayacaktır.her zaman girdiğim virajda bir keresinde viraj dışına doğru kaydım.allahtan araba şansıma hemen çizgisini buldu.yoksa sağdaki kaldırımlardan uçup sahilde yüzüyor olurdum.(hız=130km/h)




  • yaw yol tutuş çok değişik bir olay zaten.
    lastiğinin sıcaklığı,hamuru,amortisörlerin,ağırlık merkezin,rüzgar,asfaltın yapısı,toz,yağmur,kar,... bilmem ne...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Drazy

    Benim skoda ya güvenim tam?
    Şöyleki:

    Araç hafif olduğundan çarpma esnasında savruluyor böylece hasar az odluyor. Ağır bir araç olsaydı çarpma şiddeti fazla olurdu.
    Birde araç güçlü olmadığından ve fazla hız yapamadığından risk yine azalıyor. Ayrıca araca olan güvenim az olduğu için çok dikkatli kullanıyorum ve böylece risk minimuma iniyor.



    hocam sende karar ver güvenin tammı yoksa azmı ??




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.