Şimdi Ara

GuYa Games // Türk Yapımı Android Oyunları ve Geliştirici Bilgileri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
1.050
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  GuYa Games // Türk Yapımı Android Oyunları ve Geliştirici Bilgileri


    CROW

    Marketteki ilk oyunum. Unity 3d free oyun motoru ile geliştirildi. Google Play, Facebook, Unity Ads, Admob plug-in leri kullanıldı. Oyundaki grafikler Gimp ile yapıldı. Müzik ve sesler CCO lisanslı kaynaklardan ve Linux Multimedia Studio programı ile yapıldı.

    Bu oyun ilk deneyimim olduğu ve kısıtlı zaman diliminde yapıldığı için eksiklikleri mevcut, yeterli geri dönüş olmadığı için göremediğimiz eksikliklerde vardır. Şu anda oyun tekrar elden geçiyor.

    Oyun markette şu ana kadar çok büyük bir başarı yakalayamadı. Toplamda 650 indirme var, ve günde 1-10 arası indirme oluyor.
     GuYa Games // Türk Yapımı Android Oyunları ve Geliştirici Bilgileri


    Oyun bu indirme sayısı ile reklam geliri olarak aşağıdaki tabloyu çizmiştir.

     GuYa Games // Türk Yapımı Android Oyunları ve Geliştirici Bilgileri


    Admob Reklam konusu ile ilgili olarak yeni geliştirici arkadaşlara tavsiyem, kesinlikle kullandığınız IP ile oyununuzu arkadaşlarınıza test ettirmeyin, AdMob tesbit edip üyeliğinizi sorgusuz sualsiz kesiyor ve muhattabınız yok, sadece bir adet form doldurabiliyorsunuz.

     GuYa Games // Türk Yapımı Android Oyunları ve Geliştirici Bilgileri


     GuYa Games // Türk Yapımı Android Oyunları ve Geliştirici Bilgileri


    Smiley Balls


    Smiley Balls, yine tamamiyle aynı araçlar kullanılarak geliştirdiğimiz bir oyundur. Marketteki adı Smiley Ball dur. Bunun nedeni markette Smiley Balls adında başka bir oyunun bulunmasıdır.

    Oyunla ilgili detaylı bilgileri bu konudan duyuracağız. Oyun markete 08.02.2014 tarihinde girdi.
    Oyunla ilgili değerli yorumlarınızı bekliyoruz. İlginize şimdide çok teşekkür ederiz.

     GuYa Games // Türk Yapımı Android Oyunları ve Geliştirici Bilgileri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GuYaGames -- 10 Şubat 2015; 21:25:07 >







  • Güzel bilgiler için teşekkürler.

    2. oyun daha iyi olmuş. Basit ama zevkli.

    1.si dediğiniz gibi elden geçerse iyi olur, biraz kasıyor cihaz.

    Başarılar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hayvanadam

    Güzel bilgiler için teşekkürler.

    2. oyun daha iyi olmuş. Basit ama zevkli.

    1.si dediğiniz gibi elden geçerse iyi olur, biraz kasıyor cihaz.

    Başarılar..
    Teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GuYaGames

    Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GuYaGames -- 9 Şubat 2015; 22:06:22 >
  • Oyunları nasıl yapıyorsunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: temhemrime

    Oyunları nasıl yapıyorsunuz?
    Merhaba temhemrime

    quote:

    Unity 3d free oyun motoru ile geliştirildi. Google Play, Facebook, Unity Ads, Admob plug-in leri kullanıldı. Oyundaki grafikler Gimp ile yapıldı. Müzik ve sesler CCO lisanslı kaynaklardan ve Linux Multimedia Studio programı ile yapıldı.


    Konun başında kullandığım araçları yazmıştım. Öncelikle genel programlama konsepti öğrenmenizi taviye ediyorum. Herhangi bir programlama dili olabilir. Programlama öğrendikçe tek başına bir oyun motoru yazamayacağını anlayıp, hazır oyun motorlarına bakacaksın. Şu ana kadar piyasada gördüğüm en iyi ücretsiz oyun motoru Unity3d'dir.

    Şimdi bu araçlarda uzman olmak yetmiyor. Eğer tek başınaysan şunları da yapmak gerek ; oyun içindeki bütün grafikler ( Başka çizimleri kullanırsan en iyi ihtimalle platformlardaki accountun kapanır) , oyun içindeki bütün sesler ( bedava kaynaklar var ancak sınırlı, yine başkasının yaptıklarını kullanırsan lisanssız olmasına dikkat etmen gerek) ve gel gelelim marketting. Bu oyunu pazarlamak oyunu yapmaktan daha zor.

    Bir de eğer bu oyun sektöründe, yazılım sektöründe hiç tecrüben yoksa, flappy bird gibi bir oyunu yapıp, tam anlamıyla bitmiş bir şekilde markete vermen en az bir seneni alacak.

    Saygılar,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GuYaGames

    Merhaba temhemrime

    quote:

    Unity 3d free oyun motoru ile geliştirildi. Google Play, Facebook, Unity Ads, Admob plug-in leri kullanıldı. Oyundaki grafikler Gimp ile yapıldı. Müzik ve sesler CCO lisanslı kaynaklardan ve Linux Multimedia Studio programı ile yapıldı.


    Konun başında kullandığım araçları yazmıştım. Öncelikle genel programlama konsepti öğrenmenizi taviye ediyorum. Herhangi bir programlama dili olabilir. Programlama öğrendikçe tek başına bir oyun motoru yazamayacağını anlayıp, hazır oyun motorlarına bakacaksın. Şu ana kadar piyasada gördüğüm en iyi ücretsiz oyun motoru Unity3d'dir.

    Şimdi bu araçlarda uzman olmak yetmiyor. Eğer tek başınaysan şunları da yapmak gerek ; oyun içindeki bütün grafikler ( Başka çizimleri kullanırsan en iyi ihtimalle platformlardaki accountun kapanır) , oyun içindeki bütün sesler ( bedava kaynaklar var ancak sınırlı, yine başkasının yaptıklarını kullanırsan lisanssız olmasına dikkat etmen gerek) ve gel gelelim marketting. Bu oyunu pazarlamak oyunu yapmaktan daha zor.

    Bir de eğer bu oyun sektöründe, yazılım sektöründe hiç tecrüben yoksa, flappy bird gibi bir oyunu yapıp, tam anlamıyla bitmiş bir şekilde markete vermen en az bir seneni alacak.

    Saygılar,
    Başarılarınızın devamını bekleriz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeMRez

    Başarılarınızın devamını bekleriz

    Alıntıları Göster
    Teşekkürler,

    Markette her zaman özgün oyunlar yapmayı hedefliyoruz. Şu aşamada hard player arkadaşları tatmin edici içeriklerimiz yok. İçeriklerimiz herkese hitap ediyor. Ancak hedefimiz asıl player kitlesine hitap eden oyunlar yapabilmek. Şu aşamada marketteki iki oyunumuzun açıklarını, eksikliklerini tesbit edip onları güçlendireceğiz. Mart veya Nisan ayında büyük bir proje başlatmayı düşünüyoruz. Konu ile ilgili duyuruyu ve geliştirme sürecini bu platformda duyuracağız.

    İlginize çok teşekkür ediyoruz,

    Saygılarımızla,




  • Umarim basarili olursunuz Alah yar ve yardimciniz olsun. Bu tarz gelismeleri icimizden insanlarda gormek bizi mutlu ediyor.
  • Merhabalar oyunu tamamlamaniz ne kadar surdu? Yani projenin olusum suresi ne kadar? @GuYaGames
  • Ha birde sunu soyleyeyim. Unity3D ile oyun gelistirmek zor mu? Yani herhangi bir programlama dili bilmek felan gerekiyor mu? Ilgili fakat tecrubesiz birinin Google Play ve Appstore'a uygulama/oyun yuklemesi zor mu? @GuYaGames
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chefarcher

    Ha birde sunu soyleyeyim. Unity3D ile oyun gelistirmek zor mu? Yani herhangi bir programlama dili bilmek felan gerekiyor mu? Ilgili fakat tecrubesiz birinin Google Play ve Appstore'a uygulama/oyun yuklemesi zor mu? @GuYaGames
    Merhaba Deniz,

    Şimdi şöyle söyliyim. Ben aslen Mimarım. Haftada 6 gün mesaiyim vardı. 2-3 yıl kadar önce Dota2 ile birlikte oyun hayatıma oyuncu olarak veda ettim ve ben de yapmak istiyorum dedim. Tabi tecrübeli arkadaşlar daha iyi bilirler, öyle bir oyunu yapamayacağımı 1 sene de anladım. Ancak o sırada genel olarak programlama dillerini ( bir yazılım mühendisi kadar olmasada ) çözmüştüm. Zaten Unity 3d'de low level programa dili yok, daha basitleştirilmiş, daha anlaşılır scripting dilleri var (C#, Java). İşin mühendislik kısmını zaten firma yapmış.

    Crow ve Smiley Ball 'u herşey hazırsa (grafik,audio) ikisini de unity 3d de bir araya getirmen maximum 1 ay.

    En azından ben 1 ayda yapabilirim. ( Youtubeda ünlü bir video var, adam 1 haftada minecraftı klonlamış, izlemeni tavsiye ederim.)

    Ancak grafik, ses ve hatta oyun konsepti(bu da yorucu) asıl zaman alan bunlar.Onlara da 1 ay hatta düzenli biri değilsen ucu açık sürenin. İyi, düz yazıya dökülmüş bir oyun konsepti yoksa boşa kulaç atarsın 1 aylık iş 2 ay olur. Zaten bu noktada oyun firmalarının doğal olarak önde olmalarının sebebi bu iş bölümü. Bunların hepsini tek başına yapamassın demiyorum ama çok zor. (Yani özgün birşey çıkaracaksan)
    Copy/Paste yapacam diyorsan Doğan-Şahin bir haftada markettesin.

    Son olarak da Marketting, daha önce de belirttiğim gibi oyunu kendin piyasaya çıkartacaksan , çıkarttığın oyun samanlıkta iğne misali marketin dibinde olacak. Ben 2 haftadır oyunlar farkedilsin diye atmadığım takla kalmadı. Ama işte hergün yeni birşey öğreniyorsun.

    Yılbaşından sonra Mimarlığı bıraktım, bakalım 1-2 sene zamanım var, bu işi yapmayı düşünüyorum. Getirisi olmazsa 1-2 sene sonra şantiylere dönüş :D

    Sorularına cevap bulmuşsundur umarım, İnancım tavan diyorsan direk bi yerlerden başla. Ben günde 16 bazen 20 saat çalışıyorum yaklaşık 2-3 aydır. Bunu çalışma gibi düşünme yanlız, severek yaptığım için çok tatmin edici oluyor.

    Saygılar,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GuYaGames

    Merhaba Deniz,

    Şimdi şöyle söyliyim. Ben aslen Mimarım. Haftada 6 gün mesaiyim vardı. 2-3 yıl kadar önce Dota2 ile birlikte oyun hayatıma oyuncu olarak veda ettim ve ben de yapmak istiyorum dedim. Tabi tecrübeli arkadaşlar daha iyi bilirler, öyle bir oyunu yapamayacağımı 1 sene de anladım. Ancak o sırada genel olarak programlama dillerini ( bir yazılım mühendisi kadar olmasada ) çözmüştüm. Zaten Unity 3d'de low level programa dili yok, daha basitleştirilmiş, daha anlaşılır scripting dilleri var (C#, Java). İşin mühendislik kısmını zaten firma yapmış.

    Crow ve Smiley Ball 'u herşey hazırsa (grafik,audio) ikisini de unity 3d de bir araya getirmen maximum 1 ay.

    En azından ben 1 ayda yapabilirim. ( Youtubeda ünlü bir video var, adam 1 haftada minecraftı klonlamış, izlemeni tavsiye ederim.)

    Ancak grafik, ses ve hatta oyun konsepti(bu da yorucu) asıl zaman alan bunlar.Onlara da 1 ay hatta düzenli biri değilsen ucu açık sürenin. İyi, düz yazıya dökülmüş bir oyun konsepti yoksa boşa kulaç atarsın 1 aylık iş 2 ay olur. Zaten bu noktada oyun firmalarının doğal olarak önde olmalarının sebebi bu iş bölümü. Bunların hepsini tek başına yapamassın demiyorum ama çok zor. (Yani özgün birşey çıkaracaksan)
    Copy/Paste yapacam diyorsan Doğan-Şahin bir haftada markettesin.

    Son olarak da Marketting, daha önce de belirttiğim gibi oyunu kendin piyasaya çıkartacaksan , çıkarttığın oyun samanlıkta iğne misali marketin dibinde olacak. Ben 2 haftadır oyunlar farkedilsin diye atmadığım takla kalmadı. Ama işte hergün yeni birşey öğreniyorsun.

    Yılbaşından sonra Mimarlığı bıraktım, bakalım 1-2 sene zamanım var, bu işi yapmayı düşünüyorum. Getirisi olmazsa 1-2 sene sonra şantiylere dönüş :D

    Sorularına cevap bulmuşsundur umarım, İnancım tavan diyorsan direk bi yerlerden başla. Ben günde 16 bazen 20 saat çalışıyorum yaklaşık 2-3 aydır. Bunu çalışma gibi düşünme yanlız, severek yaptığım için çok tatmin edici oluyor.

    Saygılar,
    Tekrar merhabalar,


    Bende biraz kendimden bahsedeyim. 17 yaşındayım. Lise 3. sınıftayım. Geçtiğimiz yarı yıl tatilinde yaklaşık 1 hafta boyunca yazılım, bilgisayar mühendisliği, programlama dilleri, mobil uygulamalar, Google Play ve Appstore gibi konularda araştırma yaptım ve gerçektende aşırı derecede ilgili ve meraklı olduğumu farkettim. Benim için hayatımın bi dönüm noktası oldu bile diyebilirim. İleride hangi mesleği seçeceğime karar verdim en başta. Şuan aslında bu konularda araştırma yapmak yerine derslerime gömülüp YGS-LYS sınavlarına çalışmalıyım sanırım çünkü istediğim bölümlerin puanları 480- 490'dan aşağıda değil :))


    Türk bağımsız mobil oyun geliştiricilerin birçok yazısını okuyup videosunu izledim (Traffic Racer, Manuganu, iSlash, Trip Trap). Bu tarz oyunlar Türk yazılım,programcı ve grafikerler tarafından yapılmış oyunlar. Üniversite eğitimimi tamamladığım zaman bende kesinlikle böyle işlere girişeceğim :) Tabiri caizse girişimci olacağım.


    Ha ayrıca dedinizya yeri gelinde 16-20 saat çalışıyorum ve bunu çalışmak olarak görmüyorum diye. İnsan sevdiği işi yapınca saatlerin hiçbir önemi kalmaz bence. Siz sevdiği işi bulmuş ve yapan şanslı insanlardansınız bence :)


    Aklımda 1-2 soru daha var. Şuana kadar 2 tane oyun geliştirmişsiniz. Bu geliştirdiğiniz oyunlardan ne şekilde para kazanmayı düşünüyorsunuz? Yani Startapp veya AdMob gibi indirme başına para veren programlardan mı oyun içi satımlardan mı reklam gelirlerinden mi? Şuanki amacınız sanıyorum oyunu daha popüler yapmak ve zatende bu olmalı. Fakat bir an için oyununuzun 100.000 1.000.000 indirme aldığını varsayın bu kadar indirmeden sonra para kazanmak adına yapacağınız şeyler ne olurdu acaba?


    İlgilendiğiniz için teşekkürler. :))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chefarcher

    Tekrar merhabalar,


    Bende biraz kendimden bahsedeyim. 17 yaşındayım. Lise 3. sınıftayım. Geçtiğimiz yarı yıl tatilinde yaklaşık 1 hafta boyunca yazılım, bilgisayar mühendisliği, programlama dilleri, mobil uygulamalar, Google Play ve Appstore gibi konularda araştırma yaptım ve gerçektende aşırı derecede ilgili ve meraklı olduğumu farkettim. Benim için hayatımın bi dönüm noktası oldu bile diyebilirim. İleride hangi mesleği seçeceğime karar verdim en başta. Şuan aslında bu konularda araştırma yapmak yerine derslerime gömülüp YGS-LYS sınavlarına çalışmalıyım sanırım çünkü istediğim bölümlerin puanları 480- 490'dan aşağıda değil :))


    Türk bağımsız mobil oyun geliştiricilerin birçok yazısını okuyup videosunu izledim (Traffic Racer, Manuganu, iSlash, Trip Trap). Bu tarz oyunlar Türk yazılım,programcı ve grafikerler tarafından yapılmış oyunlar. Üniversite eğitimimi tamamladığım zaman bende kesinlikle böyle işlere girişeceğim :) Tabiri caizse girişimci olacağım.


    Ha ayrıca dedinizya yeri gelinde 16-20 saat çalışıyorum ve bunu çalışmak olarak görmüyorum diye. İnsan sevdiği işi yapınca saatlerin hiçbir önemi kalmaz bence. Siz sevdiği işi bulmuş ve yapan şanslı insanlardansınız bence :)


    Aklımda 1-2 soru daha var. Şuana kadar 2 tane oyun geliştirmişsiniz. Bu geliştirdiğiniz oyunlardan ne şekilde para kazanmayı düşünüyorsunuz? Yani Startapp veya AdMob gibi indirme başına para veren programlardan mı oyun içi satımlardan mı reklam gelirlerinden mi? Şuanki amacınız sanıyorum oyunu daha popüler yapmak ve zatende bu olmalı. Fakat bir an için oyununuzun 100.000 1.000.000 indirme aldığını varsayın bu kadar indirmeden sonra para kazanmak adına yapacağınız şeyler ne olurdu acaba?


    İlgilendiğiniz için teşekkürler. :))

    Alıntıları Göster
    Ayrıyeten yapmış olduğunuz oyunu indirdim ve şuan oynuyorum :) Her oyun yeniden başladığında reklam gösteriliyor. Oyunun indirme sayısı daha 500 civarındayken oyuna reklam koyabiliyor muyuz? Koysak bile bunun bize getirisi ne oluyor?


    İyi forumlar :))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chefarcher

    Ayrıyeten yapmış olduğunuz oyunu indirdim ve şuan oynuyorum :) Her oyun yeniden başladığında reklam gösteriliyor. Oyunun indirme sayısı daha 500 civarındayken oyuna reklam koyabiliyor muyuz? Koysak bile bunun bize getirisi ne oluyor?


    İyi forumlar :))

    Alıntıları Göster
    Merhaba deniz :)

    Crow 'dan bahsediyorsun sanırım . İlk göz ağrım :) Şu an o oyun üzerinde çalışıyorum. Performansı çok düşük oyunun ve dediğin gibi agresif reklamlar var. Oyun içeriği de zayıf. Ama işte sadece bir kalemi düzeltip diğer kalemleri bırakırsan sürekli update çıkarmış olursun, bu da rahatsız edici olur. Birçok yeniliğin olduğu bir update hazırlıyorum şu anda. Yeni başladım sanırım 1 ay kadar sürer.

    Crowun şu ana kadar yaptığı reklam gelirini yukarıda paylaşmıştım. Crowdaki amacım markete bitmiş bir ürün çıkarabilmekti zaten.

    Bahsettiğin geliştiricilerin çalışmalarına bi bak istersen, hiçbir işleri tesadüf değil, konularında uzman onlar.

    Senin eğitimine gelirsek, ingilizce şart (yazma,konuşma) şu aşamada, indie developer olmak için üniversite bitirmene gerek yok, ilgili olman yeterli.
    Ben KTÜ de 4 sene inşaat müh okudum ITU de 4 sene mimarlık okudum. 5 sene piyasada çalıştım. Ama 88 den beri oyun oynuyorum :D
    Ben senin yerinde olsam, bilgisayar müh bitirir yurt dışında yüksek lisans yapar bi daha geri dönmezdim :D
    Valve, Blizzard,Ubisoft,.. bunlar hayal değil, ama belli bir yaştan sonra öğrenme yavaşlıyor, benden geçti :D

    Sana başarılar diliyorum, yolun açık olsun, Lütfen ders çalış ve mutlaka üniversiteyi istanbulda oku, hangi üniversite olduğu önemli değil. Ben 1 sene fulltime ders çalışmıştım, tabi sonlara doğru UO da bir karakter kasmıştım ama baya çalışmıştım :D İyiki kasmışım 1 puan daha alsam dişçi olcaktım bak :D
    Bu arada mimar olmasam sanırım bu vizyonu kazanamazdım, bizim için herşey bir projedir.

    Sevgiler,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GuYaGames -- 19 Şubat 2015; 18:05:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GuYaGames

    Merhaba deniz :)

    Crow 'dan bahsediyorsun sanırım . İlk göz ağrım :) Şu an o oyun üzerinde çalışıyorum. Performansı çok düşük oyunun ve dediğin gibi agresif reklamlar var. Oyun içeriği de zayıf. Ama işte sadece bir kalemi düzeltip diğer kalemleri bırakırsan sürekli update çıkarmış olursun, bu da rahatsız edici olur. Birçok yeniliğin olduğu bir update hazırlıyorum şu anda. Yeni başladım sanırım 1 ay kadar sürer.

    Crowun şu ana kadar yaptığı reklam gelirini yukarıda paylaşmıştım. Crowdaki amacım markete bitmiş bir ürün çıkarabilmekti zaten.

    Bahsettiğin geliştiricilerin çalışmalarına bi bak istersen, hiçbir işleri tesadüf değil, konularında uzman onlar.

    Senin eğitimine gelirsek, ingilizce şart (yazma,konuşma) şu aşamada, indie developer olmak için üniversite bitirmene gerek yok, ilgili olman yeterli.
    Ben KTÜ de 4 sene inşaat müh okudum ITU de 4 sene mimarlık okudum. 5 sene piyasada çalıştım. Ama 88 den beri oyun oynuyorum :D
    Ben senin yerinde olsam, bilgisayar müh bitirir yurt dışında yüksek lisans yapar bi daha geri dönmezdim :D
    Valve, Blizzard,Ubisoft,.. bunlar hayal değil, ama belli bir yaştan sonra öğrenme yavaşlıyor, benden geçti :D

    Sana başarılar diliyorum, yolun açık olsun, Lütfen ders çalış ve mutlaka üniversiteyi istanbulda oku, hangi üniversite olduğu önemli değil. Ben 1 sene fulltime ders çalışmıştım, tabi sonlara doğru UO da bir karakter kasmıştım ama baya çalışmıştım :D İyiki kasmışım 1 puan daha alsam dişçi olcaktım bak :D
    Bu arada mimar olmasam sanırım bu vizyonu kazanamazdım, bizim için herşey bir projedir.

    Sevgiler,
    Tavsiyeleriniz için teşekkürler bunları da dikkate alacağımdan hiç şüpheniz olmasın :)


    Zaten bu konuları konuştuğum her 10 kişiden 9 u da sizin gibi üniversiteyi mutlaka İstanbul'da olmadı Ankara'da okumam gerektiğini söylüyorlar. İstediğim üniversitelerin hepsi burda :)


    İngilizce konusuna gelince evet kesinlikle ingilizcemi geliştiricem ve yüksek lisansımıda yurt dışında yapmayı çok istiyorum. Siz sektörle az çok ilgili sayılırsınız. Size 1-2 soru daha sorayım. Uygulamaları Appstore ve Google Play'e attığımızda Startapp ve aDMob gibi indirme başına para alabileceğimiz uygulamalar mevcut. Bundan önce girdiğim forum sitelerinin birinde Startapp indirme başına 0.01$ gibi bir ücret ödüyor diye bir yazı okumuştum. Bu oran doğru mudur? Uygulamalardan getiri almak isteyen kişiler için sizce nasıl bir yol izlenmelidir? Bunu işi olarak yapacak birisi için yani para kazanmayıda hedefleyen birisi için ne yapmasını önerirsiniz? Oyun içi satışlardan, reklamlardan, indirme başına para veren bu tarz uygulamalardan vb. Uygulamanız Crow'un (bu arada yeni güncellemeyi merak ediyorum. Bittiği zaman yeniliklere bakmayı çok isterim.) 100.000 veya 1.000.000 indirme aldığını düşünün. Bu işten para kazanmak isteyen birisi olarak ne tür bir yol izlerdiniz?


    Sorularıma cevap verdiğiniz için teşekkürler :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chefarcher

    Tavsiyeleriniz için teşekkürler bunları da dikkate alacağımdan hiç şüpheniz olmasın :)


    Zaten bu konuları konuştuğum her 10 kişiden 9 u da sizin gibi üniversiteyi mutlaka İstanbul'da olmadı Ankara'da okumam gerektiğini söylüyorlar. İstediğim üniversitelerin hepsi burda :)


    İngilizce konusuna gelince evet kesinlikle ingilizcemi geliştiricem ve yüksek lisansımıda yurt dışında yapmayı çok istiyorum. Siz sektörle az çok ilgili sayılırsınız. Size 1-2 soru daha sorayım. Uygulamaları Appstore ve Google Play'e attığımızda Startapp ve aDMob gibi indirme başına para alabileceğimiz uygulamalar mevcut. Bundan önce girdiğim forum sitelerinin birinde Startapp indirme başına 0.01$ gibi bir ücret ödüyor diye bir yazı okumuştum. Bu oran doğru mudur? Uygulamalardan getiri almak isteyen kişiler için sizce nasıl bir yol izlenmelidir? Bunu işi olarak yapacak birisi için yani para kazanmayıda hedefleyen birisi için ne yapmasını önerirsiniz? Oyun içi satışlardan, reklamlardan, indirme başına para veren bu tarz uygulamalardan vb. Uygulamanız Crow'un (bu arada yeni güncellemeyi merak ediyorum. Bittiği zaman yeniliklere bakmayı çok isterim.) 100.000 veya 1.000.000 indirme aldığını düşünün. Bu işten para kazanmak isteyen birisi olarak ne tür bir yol izlerdiniz?


    Sorularıma cevap verdiğiniz için teşekkürler :)

    Alıntıları Göster
    Merhaba,

    "İndirme başına" yı yanlış anlamayalım , indirme başınadan kasıt reklamdaki ürünü indirmedir. Yoksa sizin oyununuz 64186516 indirilmesinin bi faydası yok.Eğer indirme başına konusu anlaşıldıysa; 0,01$ indirme başına değildir, ya tıklama başınadır yada izleme. Reklamdaki oyun veya ürün indirilirse 0,5$ aşa olmaz getirisi. Fiyatlarda ülkelere göre değişiklik gösterir. Amerikadaki adam reklamdaki ürünü indirirse daha çok ödeme yapar.

    Sevgiler,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GuYaGames

    Merhaba,

    "İndirme başına" yı yanlış anlamayalım , indirme başınadan kasıt reklamdaki ürünü indirmedir. Yoksa sizin oyununuz 64186516 indirilmesinin bi faydası yok.Eğer indirme başına konusu anlaşıldıysa; 0,01$ indirme başına değildir, ya tıklama başınadır yada izleme. Reklamdaki oyun veya ürün indirilirse 0,5$ aşa olmaz getirisi. Fiyatlarda ülkelere göre değişiklik gösterir. Amerikadaki adam reklamdaki ürünü indirirse daha çok ödeme yapar.

    Sevgiler,
    Aslında ''indirme başına'' dan kasıt bizim uygulamayı Google Play veya Appstore'a yüklediğimiz uygulamanın indirilmesi. Yani sizin Crow adlı oyununuz 500 kez indirildiyse 500.0,01 =5$ getirisi olması gerekiyor size. Uygulamada gösterilen reklamı, reklama tıklanma sayısını, reklamdaki şeyin indirilmesini demiyorum. Eğer oyununuz Startapp denilen reklamdan faydalanıyorsa sadece Google Play'de indirilme sayısından size 5 dolar ödemesi gerekiyordu :)


    Bunun yanında diğer sorulara karşı izlediğiniz yol nasıl olurdu?




    Teşekkürler :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chefarcher

    Aslında ''indirme başına'' dan kasıt bizim uygulamayı Google Play veya Appstore'a yüklediğimiz uygulamanın indirilmesi. Yani sizin Crow adlı oyununuz 500 kez indirildiyse 500.0,01 =5$ getirisi olması gerekiyor size. Uygulamada gösterilen reklamı, reklama tıklanma sayısını, reklamdaki şeyin indirilmesini demiyorum. Eğer oyununuz Startapp denilen reklamdan faydalanıyorsa sadece Google Play'de indirilme sayısından size 5 dolar ödemesi gerekiyordu :)


    Bunun yanında diğer sorulara karşı izlediğiniz yol nasıl olurdu?




    Teşekkürler :)

    Alıntıları Göster
    Merhaba,

    Kazanırsam ilk sen biliceksin :)

    Sevgiler,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GuYaGames

    Merhaba,

    Kazanırsam ilk sen biliceksin :)

    Sevgiler,

    Alıntıları Göster
    Sanırım kazanmanız için Startapp ı uygulamanıza dahil etmeniz gerekiyor. Oyununuzun güncellemesini ne kadar zamanda tamamlıcaksınız? Güncelleme yapmak oyuna yenilikler eklemek kolay mı? Unity3D oyun motorundan yapıyorsunuz dimi? Bana bunun hakkında bilgi verir misiniz?



    Teşekkürler :)
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.