Arkadaşlar Xperia Neo V model telefonum 20 iş günü içerisinde onarılmadığı için Tüketici Hakem Heyetine başvurdum. Teleservice ise ilerleyen günlerde telefonumu gönderdi ancak kabul etmedim yaklaşık 3 aydır telefonum ellerimde. Kara lehime çıktı ancak dilekçede Hakem Heyetinde çalışanların tavsiyesiyle Hepsiburadayı şikayet ettim. Ben kararı Teleservice'e mi göndereceğim yoksa Hepsiburadaya mı bilemedim? Teleservice'in sitesinde şöyle bir bölüm var:
Hangi durumlarda servisiniz ücret iadesi işlemlerini yapmaktadır?
Servisimizde ücret iadesi kararı verilmemektedir. Servisimiz yalnızca Hakem Heyeti Kararı ve Üreticiden gelen onay olduğunda ücret iadesi işlemlerini yapabilir. Ücret İadesi Kararı onaylandı ancak henüz ücret iadesi yapılmadı, ne yapmam gerekir?
Ücret İade işlemlerinin yapılması için gereklilikler; Karar'da yer alan cihaz Cihaza ait aksesaurlar Cihaza ait orjinal fatura Banka Hesap Bilgileri Banka Hesap Bilgileri faturadaki isme ait olmalı yada farklı kişiye yatırılacak ise faturadaki isim talimat göndermelidir Tüm yukarıda belirtilen evraklar ve akseuarları ile birlikte cihaz servisimize ulaştıktan sonra ücret iadesi işlemleri başlatılacaktır. Ücret iadesi kararı onaylandı ise sitemizde yer alan "Cihaz Takip" bölümünden bekleme nedenini öğrenebilirsiniz.