Şimdi Ara

HALA KULLANILAN 9 YILLIK MİCHELİN PRİMACY HP LASTİK

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
33
Cevap
0
Favori
2.741
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar ben ford focus aracımı 2010 da sıfır olarak aldım ve üzerinde michelin primacy hp lastikleri ile geldi ve lastikler 2010 üretimi 9 yıl dayandı ama aşırı frene basınca abs devreye giriyor patinaja düştüğü zaman ses falan yok sadece dönüyor lastikler ve yanaklarında çatlaklar oluşmaya başladı sizce bu lastikler hala kullanılır mı yoksa değiştirmeli miyim HALA KULLANILAN 9 YILLIK MİCHELİN PRİMACY HP LASTİK [simage]https://img.donanimhaber.com/upfiles/2777410/21bf8753-c1f6-4442-9888-e6e2ab824ef0.jpeg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emir.bozok -- 6 Haziran 2019; 18:16:51 >







  • Bu tür konuların troll olarak açıldığını sanıyorum; 9 yıl araç kullan iyi kötü, en az 4-5 muayene bir sürü bakım yaptır sonra da tekerim nasıl diye konu aç abs devreye giriyor vs. diye.

    5yıl/50000km yi geçirmeyin mümkün mertebe google aramalarından gelenler için cevabı da yazalım.
    Lastiğin ömrü 5 yıl 10 yıl 3 yıl diye değer biçilmez.
    Lastiğin ömrünün dolduğu şöyle anlaşılır:
    quote:

    aşırı frene basınca abs devreye giriyor patinaja düştüğü zaman ses falan yok sadece dönüyor lastikler ve yanaklarında çatlaklar oluşmaya başladı

    Lastiğinizin ömrü dolmuş. Frende tutunamıyor, patinaja düştüğünde ses yapacak kadar da tutunamıyor ve yanakları çatlamış.
    İsterse 1 yıllık lastik olsun bu belirtiler varsa lastiği değiştirmeniz gerekir.

    11 yıllık lastiklerle gezmiş birisiyim. Lastiklerde çatlama yok gibiydi, yol tutuşu ise muntazamdı. Hala kullanılırdı ama artık yoklar.
    2007 üretimli Bridgestone'larım ile binlerce kilometre uzun yol yaptım, karda kışta kıyamette her türlü koşulda kullandım. Hiç de yol tutuş sorunu yaşamadım, ABS'nin devreye girdiğini hatırlamam desem yeridir.
    HALA KULLANILAN 9 YILLIK MİCHELİN PRİMACY HP LASTİK

    HALA KULLANILAN 9 YILLIK MİCHELİN PRİMACY HP LASTİK

    HALA KULLANILAN 9 YILLIK MİCHELİN PRİMACY HP LASTİK

    HALA KULLANILAN 9 YILLIK MİCHELİN PRİMACY HP LASTİK


    Lastiğin ömrü kilometre ya da yaşla değil, gösterdiği performans ve kondisyonu ile değerlendirilir. Bunu 2 yıllık (Emin değilim 3 de olabilir) ve dişleri sağlam, çatlaksız Kumho'lar ile duramayarak tek kazamı yapmış birisi olarak söylüyorum. Allah kaza sayısını artırmasın.
    5 yıllık Petlas'larımı da yol tutuştan şikayetim olmadığı halde lastiğin her yeri kılcal çatlak olmuştu. Değiştirdim.
    Bir lastiğin sağlıklı ömrü 5 yıl falan maksimum hadi garajda durdu güneş görmedi falan diyelim 7 yıl olsun.

    Araba kaç binde bilmem ama her türlü değiştirmelisiniz bayatlamış iyice kılcal kılcal olmuş.

    Allah koruya yüksek hızlarda fazla ısındığında özellikle yanaktan yarma yapıp kazaya sebebiyet verebilir. Derhal değiştirin derim. Lastik araba da en önem verilmesi gereken parçadır güvenliğimiz için.
  • Yanaklardan nasıl çatlamış arkadaş siz şaşırdınız mı ya 9 yıllık lastikle gezilir mi? Hadi kendi hayatını takmıyorsun da elalemin canını düşün.Ne modellerle aynı yollara çıkıyoruz ya.
  • Bir lastiğin sağlıklı ömrü 5 yıl falan maksimum hadi garajda durdu güneş görmedi falan diyelim 7 yıl olsun.

    Araba kaç binde bilmem ama her türlü değiştirmelisiniz bayatlamış iyice kılcal kılcal olmuş.

    Allah koruya yüksek hızlarda fazla ısındığında özellikle yanaktan yarma yapıp kazaya sebebiyet verebilir. Derhal değiştirin derim. Lastik araba da en önem verilmesi gereken parçadır güvenliğimiz için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 404NotFounD -- 6 Haziran 2019; 17:42:36 >
  • Bu tür konuların troll olarak açıldığını sanıyorum; 9 yıl araç kullan iyi kötü, en az 4-5 muayene bir sürü bakım yaptır sonra da tekerim nasıl diye konu aç abs devreye giriyor vs. diye.

    5yıl/50000km yi geçirmeyin mümkün mertebe google aramalarından gelenler için cevabı da yazalım.
  • lütfen kendinizin veya bir başkasının canına veya malına zarar vermeden değiştirin.

    dedem de arabasında 2006 model yokohama kullanıyordu geçen sene attım çöpe.
  • 9 yıl daha binilir hocam gayet iyi duruyor
  • 9 yıl daha kullan hakkı var 😡
  • ben hala yolda rasgele bir yerde patlamamasına şaşırdım
  • Lastiğin ömrü 5 yıl 10 yıl 3 yıl diye değer biçilmez.
    Lastiğin ömrünün dolduğu şöyle anlaşılır:
    quote:

    aşırı frene basınca abs devreye giriyor patinaja düştüğü zaman ses falan yok sadece dönüyor lastikler ve yanaklarında çatlaklar oluşmaya başladı

    Lastiğinizin ömrü dolmuş. Frende tutunamıyor, patinaja düştüğünde ses yapacak kadar da tutunamıyor ve yanakları çatlamış.
    İsterse 1 yıllık lastik olsun bu belirtiler varsa lastiği değiştirmeniz gerekir.

    11 yıllık lastiklerle gezmiş birisiyim. Lastiklerde çatlama yok gibiydi, yol tutuşu ise muntazamdı. Hala kullanılırdı ama artık yoklar.
    2007 üretimli Bridgestone'larım ile binlerce kilometre uzun yol yaptım, karda kışta kıyamette her türlü koşulda kullandım. Hiç de yol tutuş sorunu yaşamadım, ABS'nin devreye girdiğini hatırlamam desem yeridir.
    HALA KULLANILAN 9 YILLIK MİCHELİN PRİMACY HP LASTİK

    HALA KULLANILAN 9 YILLIK MİCHELİN PRİMACY HP LASTİK

    HALA KULLANILAN 9 YILLIK MİCHELİN PRİMACY HP LASTİK

    HALA KULLANILAN 9 YILLIK MİCHELİN PRİMACY HP LASTİK


    Lastiğin ömrü kilometre ya da yaşla değil, gösterdiği performans ve kondisyonu ile değerlendirilir. Bunu 2 yıllık (Emin değilim 3 de olabilir) ve dişleri sağlam, çatlaksız Kumho'lar ile duramayarak tek kazamı yapmış birisi olarak söylüyorum. Allah kaza sayısını artırmasın.
    5 yıllık Petlas'larımı da yol tutuştan şikayetim olmadığı halde lastiğin her yeri kılcal çatlak olmuştu. Değiştirdim.




  • Lastiklerin ajda pekkan sanki , ilk günki gibi duruyor.
    Sakın değiştirme.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NazımHikmetRan -- 6 Haziran 2019; 22:37:33 >
  • Yepyeni duruyor bi 9 sene daha gider bence. Ahirete kadar götürür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf24 -- 6 Haziran 2019; 22:39:59 >
  • Michelin'den ödül falan bekliyorsanız anca kınama alırsınız hocam. Mutemelen arabanın yağına suyuda da bakmıyorsunuzdur. Böylelerinden araba almamak lazım.
  • Reis tekeri kendinle beraber öbür tarafa götürürsün bence hemen çöpe atma
  • Diş derinliği 3mm. ye gelince değiştirin.
  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    çoğunlukla katılıyorum. ancak yıl geçtikçe dişten ziyade ömre bakmaya da dikkat etmeli.

    yani konu sahibi arkadaş da çok dikkatli araç kullanan birisi. frensiz, patinajsız. dişleri olduğu gibi sağlam. yasa gereği 7 mm nin altına da inmemiş. ben bir araçla 9 yıl geçirsem lastikleri aynı olur diye tahmin ediyorum. ancak ben dayanamaz, değiştirirdim. mesela bir lastiğim 4, 5 yerinden yama yapıldıysa içim rahat etmiyor.
  • Diş derinliği iyi gibi daha 10000km gider. Ama yanaktaki çatlakları bir lastikçiye sor. Tehlike yaratıyorsa değiştir. Yanaklar önemli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ataince -- 7 Haziran 2019; 20:32:25 >
  • Torunlara bırakırsınız artık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elcas

    çoğunlukla katılıyorum. ancak yıl geçtikçe dişten ziyade ömre bakmaya da dikkat etmeli.

    yani konu sahibi arkadaş da çok dikkatli araç kullanan birisi. frensiz, patinajsız. dişleri olduğu gibi sağlam. yasa gereği 7 mm nin altına da inmemiş. ben bir araçla 9 yıl geçirsem lastikleri aynı olur diye tahmin ediyorum. ancak ben dayanamaz, değiştirirdim. mesela bir lastiğim 4, 5 yerinden yama yapıldıysa içim rahat etmiyor.
    Ben diş için dememiştim.
    Michelin'in ekonomi sınıfı lastiği yol tutuş v.b konularda Petlas'ın spor lastiğine kafa tutamaz. Demek istediğim buydu.
    Benim 5 yıllık Petlasların da dişleri olduğu gibi duruyordu. Yol tutuş özellikleri de hala iyiydi. Kılcal çatlaklar boldu, bir sene daha gitsin derken jant lastik takımı bulunca kaçırmadım.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.