Bildirim
HALO INFINITE - XBOX ANA KONU (10. sayfa)
Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Halo 2-3 gibi olsun yeter zaten. Tek isteğim bu. -
https://www.reddit.com/r/XboxSeriesX/comments/hw0tgj/describes_the_feeling_perfectly/
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-AEF248198 -- 22 Temmuz 2020; 23:26:2 >
-
Akşam Master Chief şov olacak, beklediğimiz gün geldi artık -
Ben bu kadar fiyasko oyun görmedim o grafikler ile değil 500 milyon 5 milyon dolar etmez bu oyun
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Philipp_Plein -- 23 Temmuz 2020; 20:20:36 > -
Halo cok iyi olmus, konsolun kendisinden cok bekliyorum Halo Infinite’yi.
-
Bu oyunun grafiklerini ben pek beğenmedim. 12 TF güçlü konsolda xbox one seviyesinde grafik görmek beni hayalkırıklığı yarattı. Microsoft birinci parti firmaları galiba grafik,animasyon konusunda pek başarılı değiller. Yalnız oynanışı beğendiğimi söyleyebilirim. -
Diğer konuya yazdım buraya da koyayım, 343 bu oyunda kendini aşmış, Bungie seviyesinde bir Halo yapmışlar. Grafiklere laf atanlara çok takılmıyorum , geniş dünya rtx 4k 60 fps, lineer olmayan bir dinamik bir oynanış için grafikler beni tatmin etti. Halo 3'de mesela 360 dönemine göre grafik olarak beklentilerin altındaydı ama nesle damga vurdu. Infinite için en önemli şey olan oynanış ve yaşattığı hissiyat, atmosfer tek kelime ile efsane gözüküyor. Halo 4 ve 5'den sonra 343 dersine çok iyi çalışmış ve Halo'yu Halo yapan kavramları tekrar canlandırmış. Nesil boyu oynayacağımız efsane bir oyun geliyor
-
Bir nesil boyunca multiplayer modunda eğlencenin dibine vuracağım bir oyun olacak -
Co-Op oynarken karakterler nasil olacak acaba, birden fazla MasterChief olmayacaktir umarim:) Demodaki bolumde yan karakterler yok.. -
efsane geri dönüş yapıyor resmen.çok gaza geldim.hayatımda en çok sevdiğim oyunlardandır Halo.
diğer gösterdikleri bütün oyunlar ikinci planda kaldı.
halo 5 de ne kadar modum düştüyse şimdi de o kadar yükseldi. -
https://www.reddit.com/r/halo/comments/hwnxh7/gameplay_trailer_and_demo_seem_to_show_different/
Gameplay demonun E3 için hazırlandığı ve Nisan ayındaki build'den olduğu söyleniyor, Trailer ise daha yeni build'den, kaplamalarda ciddi gelişme var.
-
Grafikler inanılmaz gözüküyor. True next-gen budur işte. -
Seri sonunda eskiye geri döndü çok mutluyum. Çıktığı zaman multi'de akarız. -
Halo için acayip bir ön yargı var yada bir algı var. Halo Infinite'in grafiklerin kötü olmasının imkanı olamaz. Bugün baktığımda Xbox One X de oynadığım eski Halo serileri bile inanılmaz görünüyor. Siz Series X'de çalışacak olan Halo için kötü diyorsunuz kabul edilir gibi değil gerçekten. -
İlk oyuna benzemesini sevdim, kapak tasarımından oynanışa kadar her şey ilk oyuna benziyor, bilinçli olarak yapıldığı belli, ama biraz ileri gidip grafikleridemi ilk oyuna benzetmeye çalışmışlar orayı tam anlamadım, öyle olsa bile biraz parlatmaları lazım. -
Epey bir iyileştirme olacağı belli ki, benim için o 8 dakikalık demo bile yeterli. Reach gördüm resmen ya, benden mutlusu yok! -
Seri geri döndüğü için çok mutluyum merakla bekliyoruzz
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eon1907 -- 24 Temmuz 2020; 15:20:43 > -
Arkadaşlar hem 343'nin youtuberlar ile yaptığı tanıtım sonrası röportajlardan hem de resmi Halo sitesindeki açıklamalardan özet olarak çıkardığım bazı bilgiler şu şekilde:
-Öncelikle oyun nesil boyu oynanacak, hatta 10 yıllık bir Halo platformu olarak tasarlanmış. Yani bundan 3 sene sonra Halo Infinite 2 görmeyeceğiz. Oyun hem teknik hem de içerik olarak sürekli güncellenip canlı tutulacak, yani oyuna sürekli hem hikaye tabanlı expansion'lar gelecek hem de multiplayer ve pve kısımları sürekli yeni içeriklerle canlı tutulacak, o yüzden 5 yıldır geliştiriliyor ve tamamen bunları kaldırabilecek yeni bir motor üzerine inşa edilmiş durumda.
-Oyunun demosunun gösterildiği build e3 için hazırlanmış eski bir build, yani muhtemelen birkaç ay öncesinin build'i. Oyun hem grafik hem de teknik olarak şu anda daha iyi bir seviyede, ayrıca oyun çıkışından sonra Series X için ray tracing update'i de alacak. Oyunun grafikleri noktasında benim bir endişem yok açıkcası, bu kadar büyük bir proje için ciddi anlamda grafik geliştirmeleri olacaktır. Ayrıca 343'ün önceki oyunlarına bakarsak grafik ve teknik anlamda ne kadar başarılı bir firma olduğunu görürüz, dünkü adamlar değiller 2008'den beri Halo üzerinde çalışan 500 kişilik bir ekipten bahsediyoruz.
-Halo 1-2-3'ün campaing'inin anlatmaya gerek yok, gerek teknik olarak gerek de hikaye olarak yaptıkları şaheserdi ve çıktığı her döneme damga vurdu. Bu oyunların en önemli özelliklerinden biri o zamanlar için neredeyse open world hissi veren sandbox bir oynanış sunmalarıydı. CE'de açık alan görevleri o dönem için devrimdi ve oynanış tamamen size kalmıştı, üzerine zamanının da ötesinde bir yapay zeka ile oyun single olarak çok keyifli zamanlar sunuyordu. Halo 3'e vs. değinmeye gerek duymuyorum bile. Halo Infinite için de bunun çok daha büyük ve Combat Evolved'ın ruhani reboot'u yapılıyor aslında. Demo'da gördüğümüz Halo Ring'indeki her noktaya gidebileceğiz ve bu alan bu sefer wildlife ile beraber sadece düşmanların olduğu değil, doğal yaşamın da olduğu çok daha yaşayan bir dünya. Görevleri istediğimiz sırada yapabileceğiz ve tamamen dinamik gece-gündüz döngüsü var. Gameplay anlamında da sandbox oynanış daha da geliştirilmiş, artık düşmanlar da bu sandbox'dan yararlanabilecek yani brute'lar suice'de gruntları alıp size fırlatabilecek vs. gibi çok çeşitli varyasyonlar mevcut. Bu kadar geniş bir dünyada 4K 60FPS ve ray tracing desteği ile en küçük hayvandan tüm düşmanlara kadar her şeyin render edildiği bir oyundan bahsediyoruz, lineer 30 fps dar koridorlu ve script yapay zekanın olduğu oyunlar ile grafik olara karşılaştırmak çok da mantılı değil Oyun haritasının büyüklüğü Halo 4 ve halo 5'in toplam büyüklüğünün birkaç katı olacak. Açıkcası şu gece Halo atmosferinde arka planda Halo müziği ile kaybolup gitmenin zevkini şimdiden hayal edebiliyorum
- Oyun hikaye olarak Halo 5'den sonra geçmesine rağmen aslında Halo'nun ruhani reboot'u diyebiliriz. Önceki oyunları oynayanların evreni bilmesinin bir avantaj olduğu ama serinin önceki oyunları oynamayanlarında oyuna dalıp oynayabileceği bir oyun. CE'de Halo'ya iniyorduk ve covenantlar ele geçirmişti, onların inandığı ve izlerinden gittiği prophet'ler vardı. Bu oyunda da aynı şekilde hasar görmüş ve banished'lar tarafından ele geçirilmiş bir Halo'ya gidiyoruz ve banished'lar ile harbinger'ın inandığı bir lider atriox var. Harbinger kim bu arada henüz bilinmiyor ama trailerda konuşan Brute lideri harbinger ile beraber Atriox'un liderliğini takip ettiklerini söylüyor.
-Oyun core gameplay olarak daha eski halo'ların modernize edilmiş hali olmuş, yani Halo 4 ve 5'deki saçma sapan ability'ler gitmiş. Daha ayakları yere basan bir oyun olmuş, drop shiled gibi özellikler yerden alınan pick'uplar yani Halo 3'deki buuble shiled ve helth regen gibi pickuplar. Ayrıca oyun görsel tema olarak da klasik Halo'lara dönüş yapmış.
-Oyunun single playerında 2 kişiye kadar split screen ve 4 kişiye kadar online co-op desteği mevcut. Co-op oynarken diğer karakterler de Spartan olacak.
- Multiplayer ile ilgili detaylı bilgiler ileride öğreneceğiz ama şu anda bilinenler şunlar. Normalde beta flight'ı şu anda olması planlanıyormuş ancak covid nedeni ile henüz insider'lar için beta flight yapılmamış. Ancak daha küçük ekiplerle oyun uzun zamandır test edilip oynanıyormuş. Oyun çıkmadan beta olması yine planlanıyor bir aksilik olmazsa. Eğer insider'lar için düzenlenirse bende halo insider olarak katılacağım ve tüm detayları ile buradan paylaşırım
-Single player'da gördüğümüz grapling hook ve drop shiled gibi özelliler multiplayer'da tamamen haritada yerde olacak ve oyuncular yerden alacaklar bunları, kısacası tamamen Halo 3'deki gibi bu kısım ve çok önemli bir detay bu. Oyunun multiplayer'ının da 3-Reach ayarında olacağının işaretleri.
Kısacası şimdilik çok da uzatmayacak şekilde böyle özetleyebilirim, grafik anlamında bazı eleştiriler olsa da oyun gameplay olarak ve yaşattığı hissiyat olarak efsane günlerine dönüş sinyali verdiği için community'de Halo severler çok umutlu şu anda. Oyunu 5 dakika oynayıp kapatacak adamlar grafik diye eleştirse de 343 gerekeni yapıp bu kadar uzun vadeli oynanacak bir oyunun temellerini çok sağlam atmışa benziyor, grafik zaten bu adamlar için çok sorun değil çünkü Halo 4 ve 5'de teknik olarak yaptıkları ortada. Infinite'de hem çıkışa kadar hem de çıkış sonrası özellikle Series X'de grafik olarak da beklenen seviyeye ulaşacaktır kimsenin şüphesi olmasın. Halo 4 gibi 360 için inanılmaz grafiklerle gelip 6 ay sonra kimsenin yüzüne bakmadığı bir oyundansa bize 360 dönemindeki heyecanı yaşatan böylesine bir oyunu yapmaya öncelik vermeleri çok daha değerlidir benim için. Zira 360 nesline damga vurmuş ve 13 yıl sonra bile hala oynanan Halo 3'de çıktığı döneme göre kötü grafiklerle çıkmış bir Halo oyunuydu bunu da unutmayalım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Spartan 117 -- 25 Temmuz 2020; 23:41:52 >
-
kendinizi boyle mi kandiriyorsunuz ?
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X