Şimdi Ara

HANGİ DONANIMLAR ŞART OLMALI? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
74
Cevap
0
Favori
2.206
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Asgari olarak Çift Airbag, Abs, Klima mutlaka olmalı.

    Bu şartları yerine getirmeyen binek araçlar ithal edilmemeli.
  • sırasıyla ABS Hava yastığı(yan dahil) Klima ESP hidrolik direksiyon ASR TCS Sis farları disk fren bağımsız süspansiyon elektirkli aynalatr vs vs....
  • Gönül ister ki herşey olsun ama ekonomik kaygılar nedeniyle bunun mümkün olamayacağı malum. ABS ve çift hava yastığının asgari gereksinim olduğuna katılıyorum. Bunun ötesinde ESP gibi donanımların güvenliğe katkısını kabul etmekle birlikte opsiyonel kalmasını yadırgamıyorum.

    Ayrıca güvenlik sadece 3 harfli kısaltmalara indirgenmemeli. ESP olmadan da adam gibi yol tutan bir aracı, ESP'li ama kıçı-başı oynayan bir araca tercih ederim. Ayrıca bir araç sadece fabrikanın koyduğu donanımlardan ibaret değil. Araçta alfabenin tüm harflerini 20'şer kere kullanacak kadar aktif-pasif güvenlik donanımı da olsa sahibi zamanı geldiğinde kış lastiği alıp takmaktan imtina ediyorsa ben ne anladım o işten. Bu nedenle sürücünün ciddiyet ve kabiliyet düzeyinin etkisinin de azımsanmaması gerekir. Güvenliğin yarısı araçtan geliyorsa diğer yarısı da sürücüden gelir.
  • abs ve 2 hava yastığı şart.
    fazlası da göz çıkarmaz
  • Eğitilmiş ve sorumluluğunu bilen bir sürücü..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: oflazca

    Gönül ister ki herşey olsun ama ekonomik kaygılar nedeniyle bunun mümkün olamayacağı malum. ABS ve çift hava yastığının asgari gereksinim olduğuna katılıyorum. Bunun ötesinde ESP gibi donanımların güvenliğe katkısını kabul etmekle birlikte opsiyonel kalmasını yadırgamıyorum.

    Ayrıca güvenlik sadece 3 harfli kısaltmalara indirgenmemeli. ESP olmadan da adam gibi yol tutan bir aracı, ESP'li ama kıçı-başı oynayan bir araca tercih ederim. Ayrıca bir araç sadece fabrikanın koyduğu donanımlardan ibaret değil. Araçta alfabenin tüm harflerini 20'şer kere kullanacak kadar aktif-pasif güvenlik donanımı da olsa sahibi zamanı geldiğinde kış lastiği alıp takmaktan imtina ediyorsa ben ne anladım o işten. Bu nedenle sürücünün ciddiyet ve kabiliyet düzeyinin etkisinin de azımsanmaması gerekir. Güvenliğin yarısı araçtan geliyorsa diğer yarısı da sürücüden gelir.


    Güzel bir yorum, katılmamak elde değil. ESP ile ilgili konu da dediğim gibi artık ABS, ESP ve en az çift hava yastığı kesinlikle standart olmalı. Sunroof olmasın, alaşımlı jant olmasın ama bunlar olsun. En baz donanımlı arabada bile standart olsun bu özellikler. Galiba 5-10 yıl sonra olur bu dediğim.
    Arkadaşlar, belki içinizden "hadi be sende" diyen olacaktır ama şunu da söylemek istiyorum. Dedik'ki, araba'da ABS, ESP, vs. mutlaka olmalı dedik. Buraya kadar güzel ama biz insanlar'da hangi güvenlik donanımları var? Yolda yaya olarak yürürken önümüzü biri kesse (kapkaç, veya tinerci) bıçağı bir saplasa tamam gittik işte. Veya ondan kaçayım derken koşarken dengeyi bir kaybetsek anında düşüp kapaklanırız yere. Bir kaç yıl önce bir sat komandosunu, bir tinerci öldürmüştü. Düşünün yani adam koskoca sat komandosu ama gitti.




  • yola ve araca hakim olabileceğim olası bir surprizde beni koruyacak göz zevkime hitap edecek muzik zevkimi okşayacak tüm donanımları istiyorum
    ama özelliklede geceleri gözlerim farlardan dolayı çabuk yoruluyor sanırım A vitamini eksikliğide olabilir
    özellikle night vision istiyorum
  • hız sabitleyici de olmalı
  • ESP'nin standart olması çok gerekli fakat TR için bi o kadar da ütopik. Cem Yılmaz geldi aklıma "Hocam insanımız cahil!". ESP yi geçtim daha ABS nin bile gereksiz olduğunu düşünen sürücüler kışın ABS nin sigortasını çıkaran ustalar olduğu sürece daha uzun seneler bizde ESP çoğu araçta opsiyon bile olmaz. Olsa da seçilmez.
  • Ford gurubundan c-max focus alırsan ghia alıcaksın.esp ye falan gerek yok.Arabayı izinden cıkarmak için gerçekten zalim olmak lazım.
  • Rahmetli babam derdi sen dikkatli ol fazla hizli gitme karsindakini gozet karsindakine hic guvenme kalp krizi geciyor olabilir hasta dalgin kavga eder cepten hersey olabilir hizli gitmemek kaydiyla 2 hava yastigi abs sart olmasi lazim...
  • driver olana 3 pedal bir direksiyon cok bile.Valla bizim taksici abilerimiz var adam dizel albea ile 520.000 km istanbul trafiginde dolastı.Arabada çizik yok fabrikadan cıktıgı gibi.1 ay önce yeniledi arabayı gene dizel albea.Adam işini öle benimsemişki cd calara sis farına oyuncak bunlar diyo.adam driver.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: superleggera

    driver olana 3 pedal bir direksiyon cok bile.Valla bizim taksici abilerimiz var adam dizel albea ile 520.000 km istanbul trafiginde dolastı.Arabada çizik yok fabrikadan cıktıgı gibi.1 ay önce yeniledi arabayı gene dizel albea.Adam işini öle benimsemişki cd calara sis farına oyuncak bunlar diyo.adam driver.




    Elbette sürücü işini bilecek 62-63-64 ''Şavrule'' uludağ dolmuşlarında esp mi vardı zincir mi takıyorlardı? Ben yolda kalanını görmedim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: superleggera

    driver olana 3 pedal bir direksiyon cok bile.Valla bizim taksici abilerimiz var adam dizel albea ile 520.000 km istanbul trafiginde dolastı.Arabada çizik yok fabrikadan cıktıgı gibi.1 ay önce yeniledi arabayı gene dizel albea.Adam işini öle benimsemişki cd calara sis farına oyuncak bunlar diyo.adam driver.

    f1 ve ralli araclarında 3 pedal ve direksiyondan cok daha ötesi seyler mevcut o zaman o adamlar o elektronik destekleri kullandıkları için sürücü olmuyo sizin bu soylediginize göre sizin taksici sürücü oluyo yani.

    güvenlik önlemleri abs en azından 4 hava yastıgı esp falan standart olmalı bencede sanırım bikac seneye kadarda standart hale gelir. konfor öğesi olarak sayılabilir belki ama kararan iç dikiz aynası inanılmaz etkiliyor gece sürüş güvenliğini arkadaki aracın farları zerre kadar rahatsız etmiyor yola daha iyi konsantre olabiliyorsunuz.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: superleggera

    driver olana 3 pedal bir direksiyon cok bile.Valla bizim taksici abilerimiz var adam dizel albea ile 520.000 km istanbul trafiginde dolastı.Arabada çizik yok fabrikadan cıktıgı gibi.1 ay önce yeniledi arabayı gene dizel albea.Adam işini öle benimsemişki cd calara sis farına oyuncak bunlar diyo.adam driver.


    Ah Cem Yılmaz, kulakların çınlasın.
  • pist ve istanbul trafigi cok farklı beyler karıstırmayalım
  • Soyle azcık tutup bırakınca 3 kere yanan sınyalı olan sınyal kolu bence cok alıcı bır ozellık

    Vw group araclarda war, sılecek kolu gıbı [hanı 1 kere ıtersın tık ettırmeden 1 kere sıler] bır kere ıtınce tık ettırmessen 3 tane sınyal werıyor
  • ford dada var hocam
  • Abs, Esp ve Min. 6 hava yastığı olmalı artık standartlarda.
  • esp falan burakında 4 cam otomatik elektirikli ayna olsun önce
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.