Şimdi Ara

Hangi hafif ticari ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
1.452
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2005 combomu elden çıkartırsam yerine hangi ticariyi önerirsiniz. ama connect ve kangoo arasında kararsız kaldım. yine combo almayı düşünüyordum ama 2012de yeni satışa sunulacağı için vazgeçtim aklım connecte yatıyor ama sizce hangisi. dayanıklı malzeme benim için önde gelir sizce bu arabaların artı ve eksi yönleri neler şimdiden teşekkürler



  • Connect. Hafif ticarinin en kötü arabası bana göre Kangoo. Zaten dayanıklılıkta da başı çeken Connect'tir.
  • Connect çok sağlam ama çok yakıyor özellikle de 1.3 multijetlere göre. Sizin de kullandığınız 1.3 motoru kullanan Doblo ya da Fiorino bence hafif ticari sınıfında ekonomi ve taşıma amaçlı olarak en mantıklı araçlar. Binek olarak da tercih edecekseniz Partner 1.6 HDI 90hp de performanslı ve ekonomik bir seçenek. İlla Connect ya da Kangoo diyorsanız bence Connect sağlamlığıyla bir adım önde. Sert süspansiyonuyla ve malzemesiyle en pis ve ağır yüklere dayanır ama tangır tungur gezilir. :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Coşkun

    Connect çok sağlam ama çok yakıyor özellikle de 1.3 multijetlere göre. Sizin de kullandığınız 1.3 motoru kullanan Doblo ya da Fiorino bence hafif ticari sınıfında ekonomi ve taşıma amaçlı olarak en mantıklı araçlar. Binek olarak da tercih edecekseniz Partner 1.6 HDI 90hp de performanslı ve ekonomik bir seçenek. İlla Connect ya da Kangoo diyorsanız bence Connect sağlamlığıyla bir adım önde. Sert süspansiyonuyla ve malzemesiyle en pis ve ağır yüklere dayanır ama tangır tungur gezilir. :)
    fiorino küçük bir araba olduğu için eledim. birazda konfor arıyorum katlanabilir koltuklu. partner berlingoda olabilir onlar hakkında hiçbir bilgim yok ama yani bana multijet motoru aratmasın performans açısından




  • quote:

    Orijinalden alıntı: srht99

    fiorino küçük bir araba olduğu için eledim. birazda konfor arıyorum katlanabilir koltuklu. partner berlingoda olabilir onlar hakkında hiçbir bilgim yok ama yani bana multijet motoru aratmasın performans açısından

    Alıntıları Göster
    Berlingo Multispace SX 1.6 HDI ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: historiyst_45

    Berlingo Multispace SX 1.6 HDI ...

    Alıntıları Göster
    doblo derim ancak güvenlik konusunda garanti veremem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxxjokerxxx

    doblo derim ancak güvenlik konusunda garanti veremem

    Alıntıları Göster
    araba kaliteli ve konforlu olması lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: srht99

    araba kaliteli ve konforlu olması lazım.

    Alıntıları Göster
    Konfor arıyorsan Doblo, sağlamlık arıyorsan Connect. Connect'in ön kısmı yine bir nebze ama arka koltukları çok rahat-konforlu değil ve Connect'in yakıtı bana fazla gelmiyor ama diğer ticarilere nazaran biraz fazla yaktığını söylüyorlar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    Konfor arıyorsan Doblo, sağlamlık arıyorsan Connect. Connect'in ön kısmı yine bir nebze ama arka koltukları çok rahat-konforlu değil ve Connect'in yakıtı bana fazla gelmiyor ama diğer ticarilere nazaran biraz fazla yaktığını söylüyorlar..

    Alıntıları Göster
    berlingo 110 hp silverline diyorum.konforu ticari yönü mükemmel.çok az yakıyor ve güçlü motor.donanım ve teknik listesine baktığında alacağın aracı seçebilirsin.ama şuuda önemli arabayı nasıl kullanıcaksın (işte mi aile arabasımı)bunu sölersen daha çok yardımcı oluruz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    Konfor arıyorsan Doblo, sağlamlık arıyorsan Connect. Connect'in ön kısmı yine bir nebze ama arka koltukları çok rahat-konforlu değil ve Connect'in yakıtı bana fazla gelmiyor ama diğer ticarilere nazaran biraz fazla yaktığını söylüyorlar..

    Alıntıları Göster
    Ford Connect ile Renault Kangoo arasında kararsız kalmak.

    Ford tam bir ticari araç. Yakıtı emsallerinden çok fazla harcıyor ve özellikle arka koltuklarda yolculuk konforsuz.

    Kangoo tam bir otomobil havasında. Gerek konforuyla ve gerekse az yakmasıyla ünlü, ekonomi uzmanı 1.dCİ motoruyla otomobile en yakın araç.

    İki araçla da deneme sürüşü yapmak ve ona göre karar vermek en doğrusu. Sürüş zevkinin Ford'da daha iyi olduğunu da söylemeliyim.

    Ticari amaçlı kullanım için Ford, aile amaçlı kullanım için Kangoo. Aile kullanımı için alınacaksa otomobil de düşünebilirsiniz. Hiçbir ticari araç otomobilin yerini tutmuyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    Ford Connect ile Renault Kangoo arasında kararsız kalmak.

    Ford tam bir ticari araç. Yakıtı emsallerinden çok fazla harcıyor ve özellikle arka koltuklarda yolculuk konforsuz.

    Kangoo tam bir otomobil havasında. Gerek konforuyla ve gerekse az yakmasıyla ünlü, ekonomi uzmanı 1.dCİ motoruyla otomobile en yakın araç.

    İki araçla da deneme sürüşü yapmak ve ona göre karar vermek en doğrusu. Sürüş zevkinin Ford'da daha iyi olduğunu da söylemeliyim.

    Ticari amaçlı kullanım için Ford, aile amaçlı kullanım için Kangoo. Aile kullanımı için alınacaksa otomobil de düşünebilirsiniz. Hiçbir ticari araç otomobilin yerini tutmuyor.

    Alıntıları Göster
    Nedense bir çok yerde dci motorun turbosu cortladığında beraberinde 4. silindiri de götürdüğünü ve turbo masrafının yanında motorla da çok uğraşıldığını duydum. Turbo ömrü uzun olduğundan turbo gittiğinde komple motor yapıyorlar. Tabi herkese olacak diye birşey yok fakat bunlar da ortada dolaşan gerçekler.

    1.3 Combo'dan sonra 1.8 Connect de, 1.6 Partner de Berlingo da uçak gibi gelir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Coşkun

    Nedense bir çok yerde dci motorun turbosu cortladığında beraberinde 4. silindiri de götürdüğünü ve turbo masrafının yanında motorla da çok uğraşıldığını duydum. Turbo ömrü uzun olduğundan turbo gittiğinde komple motor yapıyorlar. Tabi herkese olacak diye birşey yok fakat bunlar da ortada dolaşan gerçekler.

    1.3 Combo'dan sonra 1.8 Connect de, 1.6 Partner de Berlingo da uçak gibi gelir.

    Alıntıları Göster
    Skoda Roomster incele




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    Skoda Roomster incele


    skoda roomster ticari değilki daha sürgülü kapısı bile yok iç hacmide küçük geliyor.

    ben hem ticari hemde aile arabası olarak kullanacam zaten tekstille uğraştığımdan fazla yüküm olmaz ama top kumaşları alması gerek yani biras büyük ve uzun olacak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi srht99 -- 21 Ağustos 2011; 23:33:57 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: comboteam

    quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    Skoda Roomster incele


    skoda roomster ticari değilki daha sürgülü kapısı bile yok iç hacmide küçük geliyor.

    ben hem ticari hemde aile arabası olarak kullanacam zaten tekstille uğraştığımdan fazla yüküm olmaz ama top kumaşları alması gerek yani biras büyük ve uzun olacak


    hiç baktınmı ki roomster a ??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses


    quote:

    Orijinalden alıntı: comboteam

    quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    Skoda Roomster incele


    skoda roomster ticari değilki daha sürgülü kapısı bile yok iç hacmide küçük geliyor.

    ben hem ticari hemde aile arabası olarak kullanacam zaten tekstille uğraştığımdan fazla yüküm olmaz ama top kumaşları alması gerek yani biras büyük ve uzun olacak


    hiç baktınmı ki roomster a ??


    bakmadım ama sürgülü kapısı bile yok. top kumaşları alacak kadarda uzun değil combo tam alıyordu roomster göz kararıyla hiç zannetmiyorum alsın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses


    quote:

    Orijinalden alıntı: comboteam

    quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    Skoda Roomster incele


    skoda roomster ticari değilki daha sürgülü kapısı bile yok iç hacmide küçük geliyor.

    ben hem ticari hemde aile arabası olarak kullanacam zaten tekstille uğraştığımdan fazla yüküm olmaz ama top kumaşları alması gerek yani biras büyük ve uzun olacak


    hiç baktınmı ki roomster a ??


    Roomster'la iş yapılmaz. Sürgülü kapı top kumaş yerleştirirken çok yardımcı bir unsur. Biz de eski tekstilci olduğumuz için biliyorum. Caddy ile çok rahat yükleyip taşıyorduk. Tabi top kumaş taşınacaksa aracın uzun da olması gerekli. Partner uygun duruyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    Konfor arıyorsan Doblo, sağlamlık arıyorsan Connect. Connect'in ön kısmı yine bir nebze ama arka koltukları çok rahat-konforlu değil ve Connect'in yakıtı bana fazla gelmiyor ama diğer ticarilere nazaran biraz fazla yaktığını söylüyorlar..


    her ikisini bir arabada arıyorum. sağlamlık + konfor bide performanslı ve fazla yakmayan bi ticari olursa tadından yenmez 1.7 cdti combo düşünmeye başladım tekrar bunların hepsini bir arada bulabileceğim başka varmı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: comboteam


    quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    Konfor arıyorsan Doblo, sağlamlık arıyorsan Connect. Connect'in ön kısmı yine bir nebze ama arka koltukları çok rahat-konforlu değil ve Connect'in yakıtı bana fazla gelmiyor ama diğer ticarilere nazaran biraz fazla yaktığını söylüyorlar..


    her ikisini bir arabada arıyorum. sağlamlık + konfor bide performanslı ve fazla yakmayan bi ticari olursa tadından yenmez 1.7 cdti combo düşünmeye başladım tekrar bunların hepsini bir arada bulabileceğim başka varmı ?


    Doblo da sağlamdır, Connect işin içine girince sönük kalıyor. Konfor açısından bağımsız süspansiyonlarıyla 1 numara. Debriyajı kavraması bile daha hafif. Maksimum bütçen ne kadar bilmiyorum ama yerinde olsam 2.0 135HP Premio Full Doblo alırdım..

    2.0 135 HP MJET E5 PREMIO 43,090

    Yazılım da attın mı sonrasını düşünemiyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JasoNBuraK -- 22 Ağustos 2011; 2:11:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK


    quote:

    Orijinalden alıntı: comboteam


    quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    Konfor arıyorsan Doblo, sağlamlık arıyorsan Connect. Connect'in ön kısmı yine bir nebze ama arka koltukları çok rahat-konforlu değil ve Connect'in yakıtı bana fazla gelmiyor ama diğer ticarilere nazaran biraz fazla yaktığını söylüyorlar..


    her ikisini bir arabada arıyorum. sağlamlık + konfor bide performanslı ve fazla yakmayan bi ticari olursa tadından yenmez 1.7 cdti combo düşünmeye başladım tekrar bunların hepsini bir arada bulabileceğim başka varmı ?


    Doblo da sağlamdır, Connect işin içine girince sönük kalıyor. Konfor açısından bağımsız süspansiyonlarıyla 1 numara. Debriyajı kavraması bile daha hafif. Maksimum bütçen ne kadar bilmiyorum ama yerinde olsam 2.0 135HP Premio Full Doblo alırdım..

    2.0 135 HP MJET E5 PREMIO 43,090

    Yazılım da attın mı sonrasını düşünemiyorum..


    doblo güzel beğeniyorum ama onda ömür göremiyorum yani çevremden 150bin km de motoru değişen doblo çok o yüzden kalitede arıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: srht99

    quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK


    quote:

    Orijinalden alıntı: comboteam


    quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    Konfor arıyorsan Doblo, sağlamlık arıyorsan Connect. Connect'in ön kısmı yine bir nebze ama arka koltukları çok rahat-konforlu değil ve Connect'in yakıtı bana fazla gelmiyor ama diğer ticarilere nazaran biraz fazla yaktığını söylüyorlar..


    her ikisini bir arabada arıyorum. sağlamlık + konfor bide performanslı ve fazla yakmayan bi ticari olursa tadından yenmez 1.7 cdti combo düşünmeye başladım tekrar bunların hepsini bir arada bulabileceğim başka varmı ?


    Doblo da sağlamdır, Connect işin içine girince sönük kalıyor. Konfor açısından bağımsız süspansiyonlarıyla 1 numara. Debriyajı kavraması bile daha hafif. Maksimum bütçen ne kadar bilmiyorum ama yerinde olsam 2.0 135HP Premio Full Doblo alırdım..

    2.0 135 HP MJET E5 PREMIO 43,090

    Yazılım da attın mı sonrasını düşünemiyorum..


    doblo güzel beğeniyorum ama onda ömür göremiyorum yani çevremden 150bin km de motoru değişen doblo çok o yüzden kalitede arıyorum.

    Alıntıları Göster
    150.000 dediğine göre muhtemelen eski kasadır. Bu tamamen yeni, önyargıyla yaklaşma derim. Ayrıca kullanmasını bilene günümüz araçları ömürlük..




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.