Şimdi Ara

Hangi turbo benzinli motorlar LPG uyumlu? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
6.780
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 8*3= 24 kuruş.
    İnanması güç ama çevremdeki herkes şahit.
    Uzun yol 90 km'yi geçme 20 kuruşu geçmez.
    Her iddasina girerim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GODLİİKEE

    8*3= 24 kuruş.
    İnanması güç ama çevremdeki herkes şahit.
    Uzun yol 90 km'yi geçme 20 kuruşu geçmez.
    Her iddasina girerim
    dediğim gibi. bu iddana diyeceğim hiç birşey yok. eğer 14 sene önceki fabrika değerleri 8.2 litre olan arabaya 8 litre lpg yaktırabildiğini idda ediyorsan seninle tartışacağım hiç bir şey yok.

    ben 0.9 motora şehir içi rodaj dönemi içinde olmasına rağmen 6-6.5 litre yaktırıyorum. farika verisi 5.1l/100km. rodajdan sora da 5.5-6 litre yakması benim için yeterli olacaktır.
  • Araç 150 binde 130 binde LPG takildi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oznk40

    Güncel araçlar içerisinde Astra 1.4 T motorlar uyumlu. Başka aklıma gelmiyor.
    Uyumlu değil yanlışın var. Başta sorun yok gibi gözükse de zamanla LPG de oluşan sıcaktan dolayı turbo yağlaması yetersiz kalıyor. Geçtiğimiz hafta sonu iş yerimdeki arkadaşım yolda kaldı. Araç kendini korumaya aldı ve 40km hızı geçmedi. Turbo yüzünden masraf açtı. Gözü yiyen varsa benzinde kullanacak o arabayı.

    Ek. LPG geçtiğimiz Şubat'ta takıldı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi skyrime2828 -- 12 Ekim 2019; 1:24:7 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çoğunda sorun oluyor, takılanlarda pahalı kitler oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Astra/Insignia 1.6 Turbo 180 beygirlik motorun LPG KAYNAKLI sübap eritmesi AFR ayarı ile çözülüyor. Benzinli hâlde sert kullansanız da o motor sübap eritiyor.

    Genel olarak çok noktadan enjeksiyonlu motorlar uyumlu diyebiliriz. Doğrudan enjeksiyonlu olanlar tam uyumlu diyemeyiz, ayrıca kitleri de oldukça pahalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GODLİİKEE

    Tsi motorlar ww grubuna LPG sıkıntı.
    Audi tsi ayni. Düz turbo motorlar da sorun yok.
    1.8t gibi mesela.
    BMW de yok turbo motor fazla.
    Mercedeste yok pek.
    Pejo da yok olsa da yıkık.
    Citroeni geç.
    Fiati geç.
    Hondada yeni hondalar ama çok yakıyor sıkıntılı.
    Hyudia turbo ile tanışması halen.
    LPG li turbo olarak şansın çok az
    Fia'ı geçmeyelim bence. LPG ile en uyumlu Turbo benzinli motor, Fiat'in 1.4 T-jet motorudur.
  • Arkadaşının Astrası arıza yapınca tüm seri uyumsuz mu oluyor? Astra 1.4T , İnsignia 1.4T bir dönem fabrikasyon olarak lpg ile satıldı. (2014-2015 modellerde bulabilirsiniz) Motor kodu a14net , b14net motorlar uyumlu bunu her yerde okuyabilirsin.

    Kaldıki arıza kesin lpg den kaynaklı olduda diyemezsin. Yağlama sorununun birçok sebebi olabilir. Benim bilgim bazı modellerde çalıştırınca rölantide bir dakika beklenir. Zorladığınızda kapatmadan 1dk beklenir, kullanılan yağın kalitesinden motor ısınmadan devir çevirmeye bir sürü sebep o soruna açabilir. Turboyla sorunu genelde bilinçsiz kullanıcılar yaşar. Atmosferik kadar bakımsızlığa vs gelemez turbo sistemi...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turbo benzinli motora bile Lpg bağlayacak kadar tasarruf düşkünü iseniz ya araba almayın ya da atmosferik+lpg/dizel araba alın.

    Burada yüzde yüz uyumlu diyenler, bir pedalla arabaya +15-20 beygir eklendiğini savunanlarla aynı.

    Çalışma prensibi olarak elma armuttan beter iki sistem nasıl yüzde yüz uyumlu olabilir? Euro-5 ve üstü atmosferik motorlar bile yüz de yüz uyumlu değilken, bu zırvaları ortaya atmak komik.

    Şimdi atmosferik motor nasıl yüzde yüz uyumlu değil, bak Avrupa'da cng satılıyor diye bu mesaja saldıracaklar olacak, adım gibi eminim.Daha CNG ile LPG farkını bilmeyip yauv aynı sistem diye Türkçe LPGlover kaynak atacaklar beni şimdiden bloklasın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AsiretinMarjinalCocugu kullanıcısına yanıt
    Turbo benzin motor diyince aklınıza 1.0 tsi mı geliyor sadece, turbo motor tasarruf için mi alınıyor hep ?

    Bunun 1.6 turbo 180 beygirliğine kadar var gayet uygun fiyatlara, 1.6 atmosferik versiyondan çok yakıyor bu motor, nerde turbo motor ve tasarruf?

    Belli kalıplara takılıp yazmayın

    Lpg sisteminin de turboyla alakası yok enjeksiyon sistemi ile alakalı. Atmosferik motorlar gibi çok noktadan enjeksiyonlu olan turbo motorlara lpg takmak ile atmosferiğe takmak arasında fark yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • GODLİİKEE kullanıcısına yanıt
    Üstte de dediğim gibi turbo ile lpg'nin alakası yok

    Vag turbo motorları direkt enjeksiyon, o yüzden lpg sistemleri pahalı, motor da müsrif olmadığı için 1.2 Tsi motorda tercih edilmiyor lpg. Ama 1.4 tsi motorlarda lpg örnekledi mevcut

    Subap eritme mevzusuna gelirsek, opelin 1.6 atmosferik motoru da lpg ile subap eritiyor, euro 5-6 motorların hemen hepsi er yada geç eritir lpg ile, yani turbo ile alakası yok, atmosferik motorda da oluyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Turbo benzin motor diyince aklınıza 1.0 tsi mı geliyor sadece, turbo motor tasarruf için mi alınıyor hep ?

    Bunun 1.6 turbo 180 beygirliğine kadar var gayet uygun fiyatlara, 1.6 atmosferik versiyondan çok yakıyor bu motor, nerde turbo motor ve tasarruf?

    Belli kalıplara takılıp yazmayın

    Lpg sisteminin de turboyla alakası yok enjeksiyon sistemi ile alakalı. Atmosferik motorlar gibi çok noktadan enjeksiyonlu olan turbo motorlara lpg takmak ile atmosferiğe takmak arasında fark yok.
    Yazdığım mesajdan bunu anlamak için ya ....

    Fark yok öyle mi? Aynen kardeşim hadi yolun açık olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AsiretinMarjinalCocugu kullanıcısına yanıt
    Buyrun açıklayın farkı ?

    Enjeksiyonun ne olduğunu bildiğinizden şüpheliyim ben mesela, aydınlatın bizi haydi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok noktalı enjeksiyona sahip tüm motorlara lpg %100 uyumludur sadece motorun subapları ile alakalı bir sorun oluyor bu sorunda çelik subap taktirilarak gideriliyor ve ömürlük kullanılıyor.

    Hala burada yok opel sorunlu yok şu markada uyumlu değil diye kahvehanede yapılan bilinçsiz muhabbetleri buraya taşımaktan başka birşey değil...

    Bilgi sahibi olmadan yorum sahibi oluyor bazı insanlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BekirARSLAN -- 12 Ekim 2019; 14:13:21 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 80.000 km dır opel in 1.4 T ünitesini LPG ile sıfır sorun olarak kullanıyorum. aracım şu an 125000 km de.

    önemli olan düzgün montaj ve AFR ayarı 👍

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • turbo ile LPG uyumunun bir ilgisi yok arkadaşlar.

    tükürdüğünuzu yalama muhabbetine girmeyin.

    MPI yani çok noktadan enjeksiyonlu tüm araçlara günümuz sıralı sistemleri uygulanabilir.

    DI yani direkt enjeksiyon motorlarda ise motor koduna göre karma sistem olarak veya sıvı sistem olarak uygulama yapılmakta.

    olay sadece enjeksiyon tipi ile ilgili.

    ha lpg takip da sorun yaşıyor iseniz ustanızi değiştirin. şu anda benzin performansinda kullanma imkanınız var araçlarınızi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Storm Raider

    Arkadaşının Astrası arıza yapınca tüm seri uyumsuz mu oluyor? Astra 1.4T , İnsignia 1.4T bir dönem fabrikasyon olarak lpg ile satıldı. (2014-2015 modellerde bulabilirsiniz) Motor kodu a14net , b14net motorlar uyumlu bunu her yerde okuyabilirsin.

    Kaldıki arıza kesin lpg den kaynaklı olduda diyemezsin. Yağlama sorununun birçok sebebi olabilir. Benim bilgim bazı modellerde çalıştırınca rölantide bir dakika beklenir. Zorladığınızda kapatmadan 1dk beklenir, kullanılan yağın kalitesinden motor ısınmadan devir çevirmeye bir sürü sebep o soruna açabilir. Turboyla sorunu genelde bilinçsiz kullanıcılar yaşar. Atmosferik kadar bakımsızlığa vs gelemez turbo sistemi...
    Dostum Opel motorları geçmişten beri yüksek ısıya dayanıklı üretilmiyor. Astra G den beri gri kapak siyah kapak muhabbeti var. Hatta bir diğer kardeşi GM üretimi Cruze da dahi 1.6 motorunda krank mili arızası kronik. Marka savunurken babanızın malı gibi savunmayin. 1.4t motorları da yüksek ısıya dayanıklı değil. Bu arada arkadaşım da LPG yi herkesin çok övdüğü Candan mühendislikte taktırdı. Herkes işçiliğini met eder. İşçilik ne kadar iyi olursa olsun turbo motor kurtarmayinca yapacak bir şey yok maalesef. Konforuna alıştığı için daha bugün sattı aynısının dizelini aldı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Honda Civic RS 1.5lt Turbo motora taktıranlar mevcut.
    https://www.civictr.com/threads/civic-rs-aracina-lpg-taktirmak.252723/

    Yorumlara bakabilirsiniz.

    Olay sadece uyumdan ziyade, lpg sistemini üreten firmalarda da bitiyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HiqhWoltage -- 12 Ekim 2019; 23:22:9 >
  • Arkadaş troll hocam. Çok ciddiye almayın.
    LPG’de fabrika verisinin altına indim diyo. Çocuk kandırıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok noktadan enjeksiyonlu turbo motorlar uyumludur astra j Insignia 1.4t gibi onunda dışında direct enjeksiyonlu motorlar uyumsuzdur tsı gibi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.