Şimdi Ara

HANGİSİ DAHA İYİ LÜTFEN BAKAR MISINIZ?.............

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
3.161
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merabalar arkadaşlar size hangi motorun daha hızlı ve daha iyi olduğunu soruyorum önerirseniz sevinirim
    bir de motorların yıllık vergisi ne kadardır?Yaklaşık hızlarını yazarsanız sevinirim

    MARKA:Ramzey MODEL:RMZ 150-23 TÜR:Race

    MARKA:Honda MODEL:CBR 125 R TÜR:Race

    MARKA:Honda MODEL:CBF 150 TÜR:Çeşitli

    MARKA:Ramzey MODEL:RMZ 2150-23 TÜR:Race

    MARKA:Ramzey MODEL:150 ZC TÜR:Race



  • Kullanıcısı değilim ama CBR 125 derim. Ayrıca Racing seversen Racing modeli almalısın bence. Yeni başlayanlara YBR 125 CBF 150 gibi modeller tavsiye ediyorlar. Ama bir Racing düşkünü için bu modeller adamın içine hayatta sinmez. Ramzey de Honda ile karşılaştırılamaz çöp.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Haplo

    Kullanıcısı değilim ama CBR 125 derim. Ayrıca Racing seversen Racing modeli almalısın bence. Yeni başlayanlara YBR 125 CBF 150 gibi modeller tavsiye ediyorlar. Ama bir Racing düşkünü için bu modeller adamın içine hayatta sinmez. Ramzey de Honda ile karşılaştırılamaz çöp.
    150 cclik bi motordan ne kadar hız beklediğinede bağlı bu arada hız istiyosan en az 25 beygir gibi bişey olmalı istediğin maksimum hızları sınırlı bı makinelerin ancak hızlanmaları farklıdır. yani140 - 160 ı geçemiyeceklerini düşünüyorum bu makinelerin. bende asya 200gy war 200lük 130 u gördüm bıraktım. yeni alcaksan ben olsam cbf 150 alırım şehir içi de şehirdışı da kullanan memnun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jet0n

    150 cclik bi motordan ne kadar hız beklediğinede bağlı bu arada hız istiyosan en az 25 beygir gibi bişey olmalı istediğin maksimum hızları sınırlı bı makinelerin ancak hızlanmaları farklıdır. yani140 - 160 ı geçemiyeceklerini düşünüyorum bu makinelerin. bende asya 200gy war 200lük 130 u gördüm bıraktım. yeni alcaksan ben olsam cbf 150 alırım şehir içi de şehirdışı da kullanan memnun.

    Alıntıları Göster
    Trafik kurallarına uymayan motor almasın. 140-160 nereye yapıyorsun? Şehir içi 50, karayolu 90 otoban 120. STOP




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Haplo

    Trafik kurallarına uymayan motor almasın. 140-160 nereye yapıyorsun? Şehir içi 50, karayolu 90 otoban 120. STOP

    Benim motosiklettede 280 kadran var napıcam şimdi?Senin dediğin gibi kullansam hararet yapar motor.
    Arkadaşa gelince o makinelerden apaçi racesi olur gibi 2. el bir Hyosung 250R alsan fena olmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zayber

    quote:

    Orijinalden alıntı: Haplo

    Trafik kurallarına uymayan motor almasın. 140-160 nereye yapıyorsun? Şehir içi 50, karayolu 90 otoban 120. STOP

    Benim motosiklettede 280 kadran var napıcam şimdi?Senin dediğin gibi kullansam hararet yapar motor.
    Arkadaşa gelince o makinelerden apaçi racesi olur gibi 2. el bir Hyosung 250R alsan fena olmaz.

    Alıntıları Göster
    Nasıl yani 300 kadran olan araçlar şehir içi hız limitlerine hiç mi uymayacak? Komikleşmeyin. Ki ayrıca uygun vites ve devir aralığında kullanılan araç hararet yapmaz. (Tabi tecrübe meselesi. Kullanabiliyorsan hararet yapmaz )




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GullyFoyle

    Nasıl yani 300 kadran olan araçlar şehir içi hız limitlerine hiç mi uymayacak? Komikleşmeyin. Ki ayrıca uygun vites ve devir aralığında kullanılan araç hararet yapmaz. (Tabi tecrübe meselesi. Kullanabiliyorsan hararet yapmaz )

    Alıntıları Göster
    doğru haklısınız zaten bu makinelerle hız yapmak saçmalık bunlar şehir içinde kısa şehir dışı yollarında kullanılması gerekir ben dedim de hız yap demiyorumki trafik kurallarına uyalım uymayanları uyaralım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zayber


    quote:

    Orijinalden alıntı: Haplo

    Trafik kurallarına uymayan motor almasın. 140-160 nereye yapıyorsun? Şehir içi 50, karayolu 90 otoban 120. STOP

    Benim motosiklettede 280 kadran var napıcam şimdi?Senin dediğin gibi kullansam hararet yapar motor.
    Arkadaşa gelince o makinelerden apaçi racesi olur gibi 2. el bir Hyosung 250R alsan fena olmaz.


    Hararet yüksek hızda kullanılmadığında değil uygun devirde kullanılmadığında oluşur. Motordan biraz anlasaydınız bunu bilirdiniz.

    Trafiğin belirlediği hız sınırları içinde kullandığında hararet mararet yapmaz motor.
    senin kadranda 280 var diye illa ki ibreyi dayaman mı gerekiyor?
    Kadrandaki hıza değil trafiğin belirlediği hıza göre hareket edin.

    Hız yaparak egonuzu tatmin ederken hem sizin hem de başkalarının canı yanmasın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kymelria -- 9 Eylül 2009; 21:36:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kymelria

    quote:

    Orijinalden alıntı: Zayber


    quote:

    Orijinalden alıntı: Haplo

    Trafik kurallarına uymayan motor almasın. 140-160 nereye yapıyorsun? Şehir içi 50, karayolu 90 otoban 120. STOP

    Benim motosiklettede 280 kadran var napıcam şimdi?Senin dediğin gibi kullansam hararet yapar motor.
    Arkadaşa gelince o makinelerden apaçi racesi olur gibi 2. el bir Hyosung 250R alsan fena olmaz.


    Hararet yüksek hızda kullanılmadığında değil uygun devirde kullanılmadığında oluşur. Motordan biraz anlasaydınız bunu bilirdiniz.

    Trafiğin belirlediği hız sınırları içinde kullandığında hararet mararet yapmaz motor.
    senin kadranda 280 var diye illa ki ibreyi dayaman mı gerekiyor?
    Kadrandaki hıza değil trafiğin belirlediği hıza göre hareket edin.

    Hız yaparak egonuzu tatmin ederken hem sizin hem de başkalarının canı yanmasın.


    Alıntıları Göster
    Race kullanmadığınızdan bilginizde sınırlı normal arabalar maximum 90 derecelerde seyrederken racing makinalar 105 derecelerde gezebilir.
    Racing makinaları uygun devirde kullandığınızda zaten hızlı gidersiniz araba ile karıştırmayın şanzımanlarını devirlerini.
    Arada gaz verip motoru kompresore sokmak gibi şeylerde yapılıyor benim bildiğim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zayber

    Race kullanmadığınızdan bilginizde sınırlı normal arabalar maximum 90 derecelerde seyrederken racing makinalar 105 derecelerde gezebilir.
    Racing makinaları uygun devirde kullandığınızda zaten hızlı gidersiniz araba ile karıştırmayın şanzımanlarını devirlerini.
    Arada gaz verip motoru kompresore sokmak gibi şeylerde yapılıyor benim bildiğim

    Alıntıları Göster
    içlerinden cbr 125 kalıpsız pahalı ve maksimum 135 yapıyor o da bağıra çağıra kaç dakika gider tartışılır. ikinci el bir ybr 125 al. ortalama 6000-7000 km yap. trafiği okumayı, viraj hakimiyeti, dengeyi öğren ve bir 250 cclik hyosung al. boşa cbr 125 bisikletine para verme.

    eğer hemen trafiğe dalmam. yavaş yavaş sindire sindire öğrenirim, sınırlarımı bilirim dersen cbr 125 parasına temiz ikinci el bir hyosung gtr 250 al. hem tork var hem hız (tarafımdan 155 km görülmüştür, yalnız 110 kiloyum ) , hem ekonomi hemde kalite. ama yeni başlarsan ağırlığı ve 29hp başlangıç için ciddi güçtür. ama gaza gelmezsen, tecrübe sınırını bilirsen sakat olmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zayber

    Race kullanmadığınızdan bilginizde sınırlı normal arabalar maximum 90 derecelerde seyrederken racing makinalar 105 derecelerde gezebilir.
    Racing makinaları uygun devirde kullandığınızda zaten hızlı gidersiniz araba ile karıştırmayın şanzımanlarını devirlerini.
    Arada gaz verip motoru kompresore sokmak gibi şeylerde yapılıyor benim bildiğim



    Müneccimlik de var galiba? Komik :) Hayatta başarılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GullyFoyle

    quote:

    Orijinalden alıntı: Zayber

    Race kullanmadığınızdan bilginizde sınırlı normal arabalar maximum 90 derecelerde seyrederken racing makinalar 105 derecelerde gezebilir.
    Racing makinaları uygun devirde kullandığınızda zaten hızlı gidersiniz araba ile karıştırmayın şanzımanlarını devirlerini.
    Arada gaz verip motoru kompresore sokmak gibi şeylerde yapılıyor benim bildiğim



    Müneccimlik de var galiba? Komik :) Hayatta başarılar.

    Alıntıları Göster
    Ya beyler ben 2. el almayı düşünüyorum benim aklıma daha çok ramzey rmz 2150-23 yada 150-23 falan yatıyo 2250 civarı falandır yani sizce bunların vibrasyon(titremesi) ve hızı nasıldır 130-140 hemen çıkarmı bir de temiz kullanırsak sağlam gider heralde honda cbr ye para verme diyosunuz ama ben zaten 2. el alacağım yani ilk başlangıç. Hem honda da çok pahalı ramzeyi temiz kullansam günde 30-40 km falan, nasıldır ve sizce ramzey mi daha iyi kanuni mi sizin görüşleriniz benim için çok önemli sonuçta sizlerin tecrübelerinden yararlanacağım çok teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet mundar

    Ya beyler ben 2. el almayı düşünüyorum benim aklıma daha çok ramzey rmz 2150-23 yada 150-23 falan yatıyo 2250 civarı falandır yani sizce bunların vibrasyon(titremesi) ve hızı nasıldır 130-140 hemen çıkarmı bir de temiz kullanırsak sağlam gider heralde honda cbr ye para verme diyosunuz ama ben zaten 2. el alacağım yani ilk başlangıç. Hem honda da çok pahalı ramzeyi temiz kullansam günde 30-40 km falan, nasıldır ve sizce ramzey mi daha iyi kanuni mi sizin görüşleriniz benim için çok önemli sonuçta sizlerin tecrübelerinden yararlanacağım çok teşekkür ederim.

    Alıntıları Göster
    2500 e cbf 150 rahat bulursun titreşim hiç yok bu motorda. motorların yıllık vergisi yılına ve hacmine göre değişiyor. bu düşük hacimli motorlar o kadar kolay 140a cıkmaz sonucta bu motorlarda devir saati bile yok bazılarında.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jet0n

    2500 e cbf 150 rahat bulursun titreşim hiç yok bu motorda. motorların yıllık vergisi yılına ve hacmine göre değişiyor. bu düşük hacimli motorlar o kadar kolay 140a cıkmaz sonucta bu motorlarda devir saati bile yok bazılarında.

    Alıntıları Göster
    ramzeyde titreşim çok, karbüratör yeni modellerde japon mikuni. artık çatlamıyor ama hala kötü. başlangıç için kullanılabilir ama çok şeyler bekleme.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ReBeR

    ramzeyde titreşim çok, karbüratör yeni modellerde japon mikuni. artık çatlamıyor ama hala kötü. başlangıç için kullanılabilir ama çok şeyler bekleme.

    Alıntıları Göster
    Yani hızlı falan gitsem 120-140 falan bir sorun olmaz değil mi benim zaten çok beklediğim bişi yok ilk defa motor alacağım almışken ramzey 2150-23 falan alayım diyorum ilk başkayana göre yani.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet mundar

    Yani hızlı falan gitsem 120-140 falan bir sorun olmaz değil mi benim zaten çok beklediğim bişi yok ilk defa motor alacağım almışken ramzey 2150-23 falan alayım diyorum ilk başkayana göre yani.

    Alıntıları Göster
    Dostum, bu kadar uyarıya rağmen hala Ramzey alıcam diyorsan al; güle güle kullan.. Pek "gülerek" kullanamayacaksın ama lafın gelişi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NovariX

    Dostum, bu kadar uyarıya rağmen hala Ramzey alıcam diyorsan al; güle güle kullan.. Pek "gülerek" kullanamayacaksın ama lafın gelişi..



    +1 hayırlı olsun güle güle kullan en azından motoru tamir etmesini parçalarını yedek servisin yerini fazlaca öğrenirsin amacım kötülemek değil sadece başka bir açıdan bakıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jet0n

    quote:

    Orijinalden alıntı: NovariX

    Dostum, bu kadar uyarıya rağmen hala Ramzey alıcam diyorsan al; güle güle kullan.. Pek "gülerek" kullanamayacaksın ama lafın gelişi..



    +1 hayırlı olsun güle güle kullan en azından motoru tamir etmesini parçalarını yedek servisin yerini fazlaca öğrenirsin amacım kötülemek değil sadece başka bir açıdan bakıyorum

    Alıntıları Göster
    Neden motosikletlere sadece hız yapma makinesi gözü ile bakılıyor. Araba ile İstanbulda 120 kmyi geçmek için sebep olmuyor genelde. Niçin motorla daha fazla hız yapmak zorunda oluyoruz.
    yol gidiyorsa aksiyon yapmaya gerek yok. Yol duruyorsada kaçla giderseniz gidin motosiklet kullanmanın anlamına ulaşmış oluyorsunuz zaten.
    Meyif manasındada neredeyse hepsi aynı keyfi veriyor. O keyfi çıkarmayı bilince. Hız yapmadan keyfini alamıyorsanızda zaten sizin keyfiniz hızdan geliyordur. Motosiklette araç oluyor size.
    120 km ile giden bir aracı hafife almayın canınızı fena yakar sonra.
    Kazasız belasız sürüşler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zayber


    quote:

    Orijinalden alıntı: Haplo

    Trafik kurallarına uymayan motor almasın. 140-160 nereye yapıyorsun? Şehir içi 50, karayolu 90 otoban 120. STOP

    Benim motosiklettede 280 kadran var napıcam şimdi?Senin dediğin gibi kullansam hararet yapar motor.
    Arkadaşa gelince o makinelerden apaçi racesi olur gibi 2. el bir Hyosung 250R alsan fena olmaz.


    Bu nasıl bir cevap ya İlla son sürat mi gitmek gerekir?

    Senin gerçekten motorum var mı? Varsa da kullanmayı bilmiyorsun demek.

    Ben de CBF1000 kullanıyorum, kadran 260 ama otobanda ara hızlanma durumları dışında 100-120 aralığını hiç geçmiyorum.

    Lütfen davranış bozukluklarınızı "motor hararet yapar" gibi saçma bahanelerin arkasına sığınarak gizlemeyin, tedavi olun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: budden

    quote:

    Orijinalden alıntı: Zayber


    quote:

    Orijinalden alıntı: Haplo

    Trafik kurallarına uymayan motor almasın. 140-160 nereye yapıyorsun? Şehir içi 50, karayolu 90 otoban 120. STOP

    Benim motosiklettede 280 kadran var napıcam şimdi?Senin dediğin gibi kullansam hararet yapar motor.
    Arkadaşa gelince o makinelerden apaçi racesi olur gibi 2. el bir Hyosung 250R alsan fena olmaz.


    Bu nasıl bir cevap ya İlla son sürat mi gitmek gerekir?

    Senin gerçekten motorum var mı? Varsa da kullanmayı bilmiyorsun demek.

    Ben de CBF1000 kullanıyorum, kadran 260 ama otobanda ara hızlanma durumları dışında 100-120 aralığını hiç geçmiyorum.

    Lütfen davranış bozukluklarınızı "motor hararet yapar" gibi saçma bahanelerin arkasına sığınarak gizlemeyin, tedavi olun.

    Alıntıları Göster
    bu alternatiflerin arasında şehir içi kullanacaksan en mantıklısı cbf 150 başka bir alternatif arıyorsan yamaha ybr 125. ramzeye hiç bulaşma derim, özelliklede ikinci elde




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.