Şimdi Ara

Hangisini seçelim (Dizel Manuel): Golf 7, Yeni Ceed, Focus, Auris (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
3.061
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: migokce

    hocam bu araçlar içinde yeni focusu öneririm. motoru oldukça verimli. ses izolasyonu önceki kasaya göre çok iyi. ben yeni c max kullanıyorum. araç 1450 kg ve bu motor yeterli geliyor. 115 bg ve 270 nm tork var. şu anda liste fiyatlarında indirim var ve peşinde daha da indirim olacağını düşünüyorum. süspansiyon biraz sert ama yol tutuşta sıkıntı yok. yeni kasa olması da avantaj. auristen uzak durmanızı öneririm. 6 sene kadar 2005 model corolla hatchback kullandım forda geçtikten sonra virajlarda ne kadar güvensiz olduğunu farkettim. konforlu araç ama bir daha toyota kullanmam. yeni astraların 1.3 motorları o kasaya yeterli gelmiyor. yoksa astralar da görünüş ve donanım itibariyle güzel ama 1.3 motora 50000 tl den fazla para vermeniz gerekiyor. ikinci el önemliyse kia ve hyundai ne yazıkki arka planda kalır. bir de motorları 128 bg ama hızlanmaları çok başarılı olmadığı yönünde yorumları okumuştum yalnız test etmiş değilim.

    ben 6 ay içinde eşime araç almayı düşünüyorum normalde b sınıf bakıyorduk ama c maxten çok memnunum ve HB focus alma yönünde kaymış durumdayım. size de öneririm

    yeni focus u test ettim,
    bagaj aracın cüssesine göre çok küçük,
    gösterge ve göğüs, focus ağırlığını taşımıyor,
    motor çok iyi ama yol ve motor sesi yine var,
    en kötüsü de -bence- içerde kendimi ferah hissedemedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    Para sorun teşkil etmıyorsa Golf 7 derim deger kaybın olmaz sorunsuz binersin süper aktarmasıyla

    Yok golf olmaz dersen 1.6 DCİ megane derim


    evet,
    para mesele değilse...
    hemen hemen aynı özellikler için 15.000 fazla vermek???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Bu test sürüşünü okuyun bence.



    Selam arkadaşlar bugün yeni i30 u test etmeye gittim biliyorsunuz ki araç lanse edildiği günden beri çok övgü alıyor ve forumda c sınıfının kralı ilan edildi. Ben de bu günlerde yeni bir arç alma arefesindeyim Golf mü yoksa başka bir şey mi derken yeni i30 haberi bizim eve bomba gibi düştü.

    Bugün sabah hazırlıkları yaptık ve Uçar Hyundai Showroom Ataşehir'e gittik. Burada siyah bir i30 test aracı vardı. Yarım saat kadar bekledikten sonra sıra bize geldi. Araç dizel manuel versiyon idi. Hemen yola koyuluk ve BP'nin önünden TEM'e bağlanarak Kavacık istikametine doğru gitmeye başladık.

    Araçta inanılmaz bir motor var bu güvenin etkisiyle hemen sol şeride doğru kaymaya başladım ve bu sırada yanımdaki görevliye aracı sıkıştırıp sıkıştıramayacağımı sordum ve kendisi istediğim her şeyi yapabileceğim noktasında onay verdi. Aracı en sol şeride yatırdım ve sabit hızla giderken ilk farkettiğim şey garip bir sessizlik hali oldu. Hani uyurken düşer gibi uyanırsınız da gecenin kör karanlığında bir sessizliğe uyanırsınız ya saatte 120 kilometre hızla giderken işte bu sessizliği aracın içinde yakalamış mühendisler.

    Her neyse sol şeritte giderken kendiliğnden kararan iç dikiz aynasında ince bir ışık hüzmesi belirdi. Dikize bakmamla beraber beyaz bir scirocco'nun arkadan yakın takip yaptığını hissettim. Tenimde ılık bir rüzgar esti. Hava sıcaklığı 22 dereceyi gördüğünden müşteri temsilcisi klimayı çalıştırmış meğerse. Baktım ki scirocco yakın takipte bulunmaya devam ediyor. Hafifçe gazladım ve kadran 140 civarına geldiğinde aramızdaki mesafe 3 scirocco boyundaydı.

    Bu sırada dikiz aynasından scirocco'nun hızla yaklaşmakta olduğunu gördüm. Öyle bir ivmelendi ve arkamıza yaklaştı ki bir an tedirgin olduğumu hissettim. Bu sırada kavacık kimyasal madde kontrol noktasından geçmekte olduğumuzu gördüm. Fatih Sultan Mehmet köprüsü'ne çok az kalmıştı.

    Vitesi çaaaaaatt diye 4 taktım gaz pedalını döşemeye hiç olmadığı kadar sağlam basarak yapıştırdım. Kırbaç yemeyi bekleyen psikopat bir at gibi kişneyen CRDI motor devir bandını hızlı bir şekilde taramaya başladı. 150 kilometre hızla 4'e taktığımda, kadranda gördüğüm 3500 D/D rakamı çılgınca 5000 noktasına doğru ibre tarafından taranıyordu. CRDİ motor kızgın bir bizon gibi titreşiyordu.

    Müşteri temsilcisinin beyefendi, lütfen sözü yarıda kesilmişti. Görüş alanım içerisindeki kısımlarda blur effect hissetmeye başlamıştım ki, sigara dumanından bile daha keskin bir uyarıcı gibi dikiz aynasındaki scirocco'yu gördüm. Aramızda bir araçlık bile mesafe yoktu. Köprünün üzerindeydik. Orta şeride geçen scirocconun turbosundan çıkan ıslıklar Ortaköy'den duyulabiliyordu.

    Scirocco yavaş yavaş yaklaşmaya başladı. İbreler 170 km rakamını gösteriyordu ki verimli devir bandının sonuna gelen CRDI motor 5. vitesi istedi ve çaaaattt diye beşinci vitese taktım. scirocco fren yapmıyordu, aksine olabildiğince sert besiliyordu gaza ancak, sanki scirocco fren yapıyormuşçasına dikiz aynasında ufalmaya başladı.

    Ufalan akisten scirocco şöförünün iki elini de direksiyondan kaldırdığını gördüm. Sanırım ellerini başına götürüyordu. Bu onun için çok büyük bir hezimetti. Ama Hyundai İ30'u yaratmıştı bir kere. Ataşehir'e geri döndüğümüzde yol bilgisayarı ortalama tüketimi 6.3 litre/100 km gösteriyordu ki, bu araba alınır.

    Hocam kitap yazsan zevkle okunur . Ellerine sağlık.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.