Şimdi Ara

Hangisini seçelim (Dizel Manuel): Golf 7, Yeni Ceed, Focus, Auris (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
3.061
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Golf
  • Aurislerde çok uygun bu ara. 3bin civarı indirimli alabilirsiniz. 46-47binlere comfort plus auris en ekonomik, en mantıklı seçim olur bence.
  • golf 7 veya i30
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkman

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    quote:

    Orijinalden alıntı: volkman

    Yok, edemem Azizcim. Vermiş olduğun örnekler süper. Takdir ediyorum. Mekatronik arızası, bu saniyelere dahil mi, yoksa kullanıcı hatası mı? Bu veriler E-5 te mi, TEM de mi?

    Dizel manuelde mekatronik işte forumun özeti bu başlıga bakmadan ön yargılı yanaşmak araç degerlendırmek anti VW cilik yapmak.

    Sitesinde manuel/DSG tiptronic yazıyor. Birşey soracam.... Bu DSG ışık hızında vites değiştiriyordu. Daha doğrusu öyle yazıldı, çizildi. Nasıl manuel ve DSG aynı veriyi kullanıyor Aziz? Bu 10.7 DSG de mi, manuelde mi? Her ikisi ise, DSG nin artısı ne?

    Ben vw e önyargılıyım, ve anti-vw ciyim. Hiç inkar etmedim. Nerede elime fırsat geçerse de vw i aşağılamak için, fırsatı kaçırmam. Neden rahatsız oluyorsun bundan? VAG grubu mu, yoksa Doğuş hisselerin mi var? VAG grubu veya Alman menşeli araçlar hakkında aynı şekilde mi düşünmeliyiz? Ben Alman araçlarını kaba, verimsiz, basit ve pahalı buluyorum. Kimseye de tavsiye etmem. Neden ısrarcısın senin gibi düşünmemiz konusunda?

    Ilk sorunun cevabini diger cift kavrama sanzimanlara bak ordan goreceksin farki . Vw de ayni digerlerinde manuel daha hizli.

    Ben vag sev alman sev demiyorum ama b..kunuda cikarma yahu birda aktarmayi tartisiyoruz manuel aracin aktarmasini bana kalkmis DSG diyosun mekatronik diyorsun yahu iye iyi demeyi ogrenin objektif olmayi ogrenin vw yi sevin demiyorum ama iyi yonlerinide oyana buyana cevirip hatalarina baglamayin konu o degil sonucta.

    SONRADA AZIZ KANCAR VW FANI DERLER AZIZ KANCAR ACIK KONUSUR DERLER TEKRAR ACIK KONISCAM OZUR DILEYEREK sen ve senin gibilerin bu yaptiklari yuzunden bu forumun b..ku cikti suan..!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar


    quote:

    Orijinalden alıntı: volkman

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    quote:

    Orijinalden alıntı: volkman

    Yok, edemem Azizcim. Vermiş olduğun örnekler süper. Takdir ediyorum. Mekatronik arızası, bu saniyelere dahil mi, yoksa kullanıcı hatası mı? Bu veriler E-5 te mi, TEM de mi?

    Dizel manuelde mekatronik işte forumun özeti bu başlıga bakmadan ön yargılı yanaşmak araç degerlendırmek anti VW cilik yapmak.

    Sitesinde manuel/DSG tiptronic yazıyor. Birşey soracam.... Bu DSG ışık hızında vites değiştiriyordu. Daha doğrusu öyle yazıldı, çizildi. Nasıl manuel ve DSG aynı veriyi kullanıyor Aziz? Bu 10.7 DSG de mi, manuelde mi? Her ikisi ise, DSG nin artısı ne?

    Ben vw e önyargılıyım, ve anti-vw ciyim. Hiç inkar etmedim. Nerede elime fırsat geçerse de vw i aşağılamak için, fırsatı kaçırmam. Neden rahatsız oluyorsun bundan? VAG grubu mu, yoksa Doğuş hisselerin mi var? VAG grubu veya Alman menşeli araçlar hakkında aynı şekilde mi düşünmeliyiz? Ben Alman araçlarını kaba, verimsiz, basit ve pahalı buluyorum. Kimseye de tavsiye etmem. Neden ısrarcısın senin gibi düşünmemiz konusunda?

    Ilk sorunun cevabini diger cift kavrama sanzimanlara bak ordan goreceksin farki . Vw de ayni digerlerinde manuel daha hizli.

    Ben vag sev alman sev demiyorum ama b..kunuda cikarma yahu birda aktarmayi tartisiyoruz manuel aracin aktarmasini bana kalkmis DSG diyosun mekatronik diyorsun yahu iye iyi demeyi ogrenin objektif olmayi ogrenin vw yi sevin demiyorum ama iyi yonlerinide oyana buyana cevirip hatalarina baglamayin konu o degil sonucta.

    SONRADA AZIZ KANCAR VW FANI DERLER AZIZ KANCAR ACIK KONUSUR DERLER TEKRAR ACIK KONISCAM OZUR DILEYEREK sen ve senin gibilerin bu yaptiklari yuzunden bu forumun b..ku cikti suan..!

    Ceed GDI DCT 10.8. Manuelini işin içine katmıyorum da. Araçlarda hızlanma, vites oranlarına değil aracın ağırlığına göre değişir. Bana salak muamelesi yapmaya kalkışma Aziz.

    10.7 diye verdiğin veri, 1.6, 5 ileri 105 ps TDI motor seçenekli Golfe ait. Şimdi kalkmış bu aktarmayı mı öneriyorsun veya örnek veriyorsun? 5 ileri tarih oldu, sen hala bu şanzumanı mı başarılı bulduğunu iddia ediyorsun? Hangi aracın manuel şanzumanı kötü çıkmış da, vw in ki başarılı olmuş? İşin b..kunu çıkaran galiba sensin.

    Objektiflik konusunda bana ders verme, vw konusunda objektif olmadığımı çok iyi biliyorsun, yukarda da söyledim. Ancak bunun nedenleri ne? Bırak geçmişi, sen şimdi 105 ps, 5 ileri, 77.000 TL lik Golfü önerirken, hiç mi yüzün kızarmıyor? Adamlar videosunu çekmiş, dalga geçmeyen kalmadı. Milleti bu durumlara mı düşüreceksin? Değil hiç tanımadığım biri, kardeşim alsa, ömür boyu dalga geçerim adamla. Şİmdi bize, bu aleti iyi diye mi lanse ediyorsun? Buysa iyi dediğin araba, buyur al, kullan. Hatta burada ya da face te, 77.000 e Golf 7 aldığını ilan et de, bak bakalım iyiye iyi mi diyoruz, kötü mü?

    Aziz Kancar vw fanı. Senin daha berlingona iyi dediğini, faceten b,le hatırlamıyorum. Varsa yoksa vw. Evet fansın, fanatiksin. İnkar etmenin alemi ne? Kendinden mi saklanıyorsun,yoksa galerin olmasına rağmen, vw den başka araba mı girmedi senin dükkanın kapısından? Başka araba tanımıyorum diyorsan amenna, biz de birşey demiyoruz. Ben de Golf sahibiydim ve Golf kadar az kullandığım, hatta kullanmak bile istemediğim, hayatım boyunca en az km yaptığım, arkadaş dolduruşu yüzünden aldığım o kadar zevksiz, ruhsuz ve tipsiz bir arabam daha olmadı. Benim gibi birisi, 1 senede 10.000 km yapar mı? Yapmaz! O kadar sürmekten nefret ettiğim bir araba daha çıkmadı karşıma. İmzama iyi bak. 0 aldığım bu aracı alalı 1,5 sene oldu. Bu araba 2 gün önce 45.000 bakımından çıktı. İşte araba kullanmayı ben bu kadar seviyorum.

    Ben ve benim gibilerin yaptıkları yüzünden bu forumun b..ku çıkmadı. Sen ve senin gibilerin her halta vw diye atlamaları yüzünden bu forumun b..ku çıktı. DSG niz ayrı, vw alıyorsunuz beyefendi laflarınız ayrı, arızalarınız ayrı konu. Golf 7 için geri sayımlı siteler, hep aynı tip arabalar, ne donanım ne kalite ne güvenlik... Yok pahalıymış, yok DSG patladı, yok iyi niyet garantisi (her ne demekse), yok Golf 7 aldım, yok Golfte sıralar, Golf 7 bayilerde yok, yok gemilerden indi... Yeter be, Golfünüzden başka konu okuyamayacak mıyız biz?

    Bizim hangi konularımızdan bu kadar sıkıldın da, forumun b...kunu çıkarmışız, bir söyle de gece rahat uyuyalım, yoksa uykum kaçacak. Forumun içine hangi konularla s..çmışız da, b...kunu çıkarmışız, çok merak ediyorum.




  • volkman bırak klasşk vv ci kardeş.sıkma canını olur arada böle vakalar.araç alıcak arkdaşa en iyi tavsiyem.ceed yada i30 hem servisleri hem güler yüzleri.ve kalite olarak benim gönlümden ceed ve i30 geçer.gerisi sana kalmış.he golf 7 konusuna gelirsek.70 bin verip te 3 ay sıra beklenmez.paranla rezik olursun uyarısını verim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkman

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar


    quote:

    Orijinalden alıntı: volkman

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    quote:

    Orijinalden alıntı: volkman

    Yok, edemem Azizcim. Vermiş olduğun örnekler süper. Takdir ediyorum. Mekatronik arızası, bu saniyelere dahil mi, yoksa kullanıcı hatası mı? Bu veriler E-5 te mi, TEM de mi?

    Dizel manuelde mekatronik işte forumun özeti bu başlıga bakmadan ön yargılı yanaşmak araç degerlendırmek anti VW cilik yapmak.

    Sitesinde manuel/DSG tiptronic yazıyor. Birşey soracam.... Bu DSG ışık hızında vites değiştiriyordu. Daha doğrusu öyle yazıldı, çizildi. Nasıl manuel ve DSG aynı veriyi kullanıyor Aziz? Bu 10.7 DSG de mi, manuelde mi? Her ikisi ise, DSG nin artısı ne?

    Ben vw e önyargılıyım, ve anti-vw ciyim. Hiç inkar etmedim. Nerede elime fırsat geçerse de vw i aşağılamak için, fırsatı kaçırmam. Neden rahatsız oluyorsun bundan? VAG grubu mu, yoksa Doğuş hisselerin mi var? VAG grubu veya Alman menşeli araçlar hakkında aynı şekilde mi düşünmeliyiz? Ben Alman araçlarını kaba, verimsiz, basit ve pahalı buluyorum. Kimseye de tavsiye etmem. Neden ısrarcısın senin gibi düşünmemiz konusunda?

    Ilk sorunun cevabini diger cift kavrama sanzimanlara bak ordan goreceksin farki . Vw de ayni digerlerinde manuel daha hizli.

    Ben vag sev alman sev demiyorum ama b..kunuda cikarma yahu birda aktarmayi tartisiyoruz manuel aracin aktarmasini bana kalkmis DSG diyosun mekatronik diyorsun yahu iye iyi demeyi ogrenin objektif olmayi ogrenin vw yi sevin demiyorum ama iyi yonlerinide oyana buyana cevirip hatalarina baglamayin konu o degil sonucta.

    SONRADA AZIZ KANCAR VW FANI DERLER AZIZ KANCAR ACIK KONUSUR DERLER TEKRAR ACIK KONISCAM OZUR DILEYEREK sen ve senin gibilerin bu yaptiklari yuzunden bu forumun b..ku cikti suan..!

    Ceed GDI DCT 10.8. Manuelini işin içine katmıyorum da. Araçlarda hızlanma, vites oranlarına değil aracın ağırlığına göre değişir. Bana salak muamelesi yapmaya kalkışma Aziz.

    10.7 diye verdiğin veri, 1.6, 5 ileri 105 ps TDI motor seçenekli Golfe ait. Şimdi kalkmış bu aktarmayı mı öneriyorsun veya örnek veriyorsun? 5 ileri tarih oldu, sen hala bu şanzumanı mı başarılı bulduğunu iddia ediyorsun? Hangi aracın manuel şanzumanı kötü çıkmış da, vw in ki başarılı olmuş? İşin b..kunu çıkaran galiba sensin.

    Objektiflik konusunda bana ders verme, vw konusunda objektif olmadığımı çok iyi biliyorsun, yukarda da söyledim. Ancak bunun nedenleri ne? Bırak geçmişi, sen şimdi 105 ps, 5 ileri, 77.000 TL lik Golfü önerirken, hiç mi yüzün kızarmıyor? Adamlar videosunu çekmiş, dalga geçmeyen kalmadı. Milleti bu durumlara mı düşüreceksin? Değil hiç tanımadığım biri, kardeşim alsa, ömür boyu dalga geçerim adamla. Şİmdi bize, bu aleti iyi diye mi lanse ediyorsun? Buysa iyi dediğin araba, buyur al, kullan. Hatta burada ya da face te, 77.000 e Golf 7 aldığını ilan et de, bak bakalım iyiye iyi mi diyoruz, kötü mü?

    Aziz Kancar vw fanı. Senin daha berlingona iyi dediğini, faceten b,le hatırlamıyorum. Varsa yoksa vw. Evet fansın, fanatiksin. İnkar etmenin alemi ne? Kendinden mi saklanıyorsun,yoksa galerin olmasına rağmen, vw den başka araba mı girmedi senin dükkanın kapısından? Başka araba tanımıyorum diyorsan amenna, biz de birşey demiyoruz. Ben de Golf sahibiydim ve Golf kadar az kullandığım, hatta kullanmak bile istemediğim, hayatım boyunca en az km yaptığım, arkadaş dolduruşu yüzünden aldığım o kadar zevksiz, ruhsuz ve tipsiz bir arabam daha olmadı. Benim gibi birisi, 1 senede 10.000 km yapar mı? Yapmaz! O kadar sürmekten nefret ettiğim bir araba daha çıkmadı karşıma. İmzama iyi bak. 0 aldığım bu aracı alalı 1,5 sene oldu. Bu araba 2 gün önce 45.000 bakımından çıktı. İşte araba kullanmayı ben bu kadar seviyorum.

    Ben ve benim gibilerin yaptıkları yüzünden bu forumun b..ku çıkmadı. Sen ve senin gibilerin her halta vw diye atlamaları yüzünden bu forumun b..ku çıktı. DSG niz ayrı, vw alıyorsunuz beyefendi laflarınız ayrı, arızalarınız ayrı konu. Golf 7 için geri sayımlı siteler, hep aynı tip arabalar, ne donanım ne kalite ne güvenlik... Yok pahalıymış, yok DSG patladı, yok iyi niyet garantisi (her ne demekse), yok Golf 7 aldım, yok Golfte sıralar, Golf 7 bayilerde yok, yok gemilerden indi... Yeter be, Golfünüzden başka konu okuyamayacak mıyız biz?

    Bizim hangi konularımızdan bu kadar sıkıldın da, forumun b...kunu çıkarmışız, bir söyle de gece rahat uyuyalım, yoksa uykum kaçacak. Forumun içine hangi konularla s..çmışız da, b...kunu çıkarmışız, çok merak ediyorum.

    Bir sen ve bu forumdaki diger kisilerin capi yetmez benim suan bindigim aracin sinifini bana ogretmeye bu acik ve net ortada.

    Iki ben aktarma diyorum sen kiviriyosun sanzimana motora cekiyorsun olayi kalkmis bide 10.8saniyelik 128pslik araci koyuyosun hala iste bu kara cahillik bide senle oturmus tartisiyorum burda degilmi suc bende !

    Uc altinci vitesin amaci bircok insanda bilirki ekonomidir baska b.k yaradigi soylenebilirmi 1.600cc bir dizelde hayir golfun teknik verileri ortada yakitta. Yuksek hizda ilerleyen bir insan 140 basiyorsa bi araca yakit dusunmez. Zira ekonomi 90-110kmh arasi uapilor 6 vitestede 5 vitestede sende simdi kalk golf ile diger 1.6 6ileri dizellerin yakit tuketimine bak sehir disi.

    Dort golfun 77bin tllik versiyonunu degil 61bin tllik manuel versiyonunu onerdim dert etme sen suratimda kizarmiyor allaha sukur ama sen kivirdin kendine cektin olayi herzamanki gibi cok gorunsun diye 77 bin tlye getirdin.

    Bes tarafli tarafsiz golfu fiyatini bi koseye koyalim begenmeyen kim var desek cok az insan cikar onlarda senin gibi insanlardir kaideye alinir mi ? Alinmamali bence. Bir cok insan kabullenirki C segmentinde oncudur standarti belirler golf vw grubunun basarili bi modelidir . Ama sen binmessin 10bin km iste o senin sorunun umrumda degil kaideye alinmamali.

    SOZUMUN ARKASINDAYIM ALMAN YADA VW FANI DEGILIM BENIM HAYALLERIMIN ARACI HONDA S2000 DIR BUDA BI JAPONDUR . BEN SADECE TESPITLERIMI GORDUKLERIMI YAZARIM KORU KORUNE SAKLABANLIK YAPMAM. O DEDIGIN KONULARI ACANLARIN COGU FAKE BUNU BENDEN IYI BIKIYORSUN AMA ISINIZE GELMIYOR. DIYORUM YA B..KUNU CIKARDINIZ FORUMUN ISTE. ACAN NORMAL UYE YOKMU VAR TABI HAKLILARMI HAKLILAR DUNYA GENELINDE SATISLARIYLA DENGELERI BOZAN BIR ARAC ICIN FORUMDA DENGE BOZULMUS COKMU.?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilhan555

    volkman bırak klasşk vv ci kardeş.sıkma canını olur arada böle vakalar.araç alıcak arkdaşa en iyi tavsiyem.ceed yada i30 hem servisleri hem güler yüzleri.ve kalite olarak benim gönlümden ceed ve i30 geçer.gerisi sana kalmış.he golf 7 konusuna gelirsek.70 bin verip te 3 ay sıra beklenmez.paranla rezik olursun uyarısını verim.

    Sen kimsinde benim hakkimda atip tutuyorsun yorumunun kalitesizligine bakarmisiniz.

    Guleryuz yahu nerden biliyosun her servis guler yuz ? Ya belki servisteki yetkilinin ben gittigim zaman moreli bozuk belki maddi belki cinsel belki manevi sorunu var ve bana surat yapti bunun garantisini nasil veriyorsun millete ?

    70bin tl degil 65bin tlye dizel manuel sunroof zenonlu highline golf aliniyor 5bin tlyide sen koyma .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar


    quote:

    Orijinalden alıntı: volkman



    anti vw ci volkman ve VW sevdalısı aziz kardeşim,bir şeyi hala kaçırıyoruz.
    Konuyu açan vatandaş galerici.
    Yani?
    Ceed oraya rakı roka haydari olsun diye konulmuş.
    Neyi tartışıyoruz?
    Alınacak araç belli.Galerici arabası.
    Bırakın golfü volkswageni,isterse tempra olsun galerici arabası alınır.
    Nokta.
    Yemeyin birbirinizi şurda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkman

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    quote:

    Orijinalden alıntı: volkman

    Yok, edemem Azizcim. Vermiş olduğun örnekler süper. Takdir ediyorum. Mekatronik arızası, bu saniyelere dahil mi, yoksa kullanıcı hatası mı? Bu veriler E-5 te mi, TEM de mi?

    Dizel manuelde mekatronik işte forumun özeti bu başlıga bakmadan ön yargılı yanaşmak araç degerlendırmek anti VW cilik yapmak.

    Sitesinde manuel/DSG tiptronic yazıyor. Birşey soracam.... Bu DSG ışık hızında vites değiştiriyordu. Daha doğrusu öyle yazıldı, çizildi. Nasıl manuel ve DSG aynı veriyi kullanıyor Aziz? Bu 10.7 DSG de mi, manuelde mi? Her ikisi ise, DSG nin artısı ne?

    Ben vw e önyargılıyım, ve anti-vw ciyim. Hiç inkar etmedim. Nerede elime fırsat geçerse de vw i aşağılamak için, fırsatı kaçırmam. Neden rahatsız oluyorsun bundan? VAG grubu mu, yoksa Doğuş hisselerin mi var? VAG grubu veya Alman menşeli araçlar hakkında aynı şekilde mi düşünmeliyiz? Ben Alman araçlarını kaba, verimsiz, basit ve pahalı buluyorum. Kimseye de tavsiye etmem. Neden ısrarcısın senin gibi düşünmemiz konusunda?

    Dsg nin -100 manuelle aynı olmasının nedeni golf r modeli hariç diğer dsg lerde launch control olmamasıdır. zira manuel araçla 3000 devir sabit devirle optimum hızlanma sağlarken dsg 1000 devirle işe başlıyor.ona rağmen 0-100 aynı değeri veriyor.Eğer farkı görmek istiyorsan golf r dsg vs golf r manueli incele.Rolligde Dsg açık ara hızlanır. Ayrıca Alman arabalarını begenmiyorsan o zevk meselesidir.Bende 0 km fluence almıştım. 2012 golf 6 bindiğim anda arabamdan soğudum ve hemen satıp golf 6 aldım.Golf o kadar mükemmeldiki golf 7 çıktığı anda aracı görmeden kaporamı yatırdım 15 aralıkta teslim alacam.13 ay kullandığım golf ü 1500 karla sattım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hasan2554 -- 27 Kasım 2012; 11:39:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar


    quote:

    Orijinalden alıntı: volkman



    anti vw ci volkman ve VW sevdalısı aziz kardeşim,bir şeyi hala kaçırıyoruz.
    Konuyu açan vatandaş galerici.
    Yani?
    Ceed oraya rakı roka haydari olsun diye konulmuş.
    Neyi tartışıyoruz?
    Alınacak araç belli.Galerici arabası.
    Bırakın golfü volkswageni,isterse tempra olsun galerici arabası alınır.
    Nokta.
    Yemeyin birbirinizi şurda.

    Bana ne kardeşim, ben araba tavsiyesi bile vermemişim. Ceed al diye bir kelime geçmemiş. Neyse, bizim çapımız yetmez azize. O kendi çapında araba üstadı. Zaten blok listeme almışım, vw iyle mutluluklar dileriz, çapımız yetmediği için muhatab oamıyorum kendisiyle.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Bu test sürüşünü okuyun bence.



    Selam arkadaşlar bugün yeni i30 u test etmeye gittim biliyorsunuz ki araç lanse edildiği günden beri çok övgü alıyor ve forumda c sınıfının kralı ilan edildi. Ben de bu günlerde yeni bir arç alma arefesindeyim Golf mü yoksa başka bir şey mi derken yeni i30 haberi bizim eve bomba gibi düştü.

    Bugün sabah hazırlıkları yaptık ve Uçar Hyundai Showroom Ataşehir'e gittik. Burada siyah bir i30 test aracı vardı. Yarım saat kadar bekledikten sonra sıra bize geldi. Araç dizel manuel versiyon idi. Hemen yola koyuluk ve BP'nin önünden TEM'e bağlanarak Kavacık istikametine doğru gitmeye başladık.

    Araçta inanılmaz bir motor var bu güvenin etkisiyle hemen sol şeride doğru kaymaya başladım ve bu sırada yanımdaki görevliye aracı sıkıştırıp sıkıştıramayacağımı sordum ve kendisi istediğim her şeyi yapabileceğim noktasında onay verdi. Aracı en sol şeride yatırdım ve sabit hızla giderken ilk farkettiğim şey garip bir sessizlik hali oldu. Hani uyurken düşer gibi uyanırsınız da gecenin kör karanlığında bir sessizliğe uyanırsınız ya saatte 120 kilometre hızla giderken işte bu sessizliği aracın içinde yakalamış mühendisler.

    Her neyse sol şeritte giderken kendiliğnden kararan iç dikiz aynasında ince bir ışık hüzmesi belirdi. Dikize bakmamla beraber beyaz bir scirocco'nun arkadan yakın takip yaptığını hissettim. Tenimde ılık bir rüzgar esti. Hava sıcaklığı 22 dereceyi gördüğünden müşteri temsilcisi klimayı çalıştırmış meğerse. Baktım ki scirocco yakın takipte bulunmaya devam ediyor. Hafifçe gazladım ve kadran 140 civarına geldiğinde aramızdaki mesafe 3 scirocco boyundaydı.

    Bu sırada dikiz aynasından scirocco'nun hızla yaklaşmakta olduğunu gördüm. Öyle bir ivmelendi ve arkamıza yaklaştı ki bir an tedirgin olduğumu hissettim. Bu sırada kavacık kimyasal madde kontrol noktasından geçmekte olduğumuzu gördüm. Fatih Sultan Mehmet köprüsü'ne çok az kalmıştı.

    Vitesi çaaaaaatt diye 4 taktım gaz pedalını döşemeye hiç olmadığı kadar sağlam basarak yapıştırdım. Kırbaç yemeyi bekleyen psikopat bir at gibi kişneyen CRDI motor devir bandını hızlı bir şekilde taramaya başladı. 150 kilometre hızla 4'e taktığımda, kadranda gördüğüm 3500 D/D rakamı çılgınca 5000 noktasına doğru ibre tarafından taranıyordu. CRDİ motor kızgın bir bizon gibi titreşiyordu.

    Müşteri temsilcisinin beyefendi, lütfen sözü yarıda kesilmişti. Görüş alanım içerisindeki kısımlarda blur effect hissetmeye başlamıştım ki, sigara dumanından bile daha keskin bir uyarıcı gibi dikiz aynasındaki scirocco'yu gördüm. Aramızda bir araçlık bile mesafe yoktu. Köprünün üzerindeydik. Orta şeride geçen scirocconun turbosundan çıkan ıslıklar Ortaköy'den duyulabiliyordu.

    Scirocco yavaş yavaş yaklaşmaya başladı. İbreler 170 km rakamını gösteriyordu ki verimli devir bandının sonuna gelen CRDI motor 5. vitesi istedi ve çaaaattt diye beşinci vitese taktım. scirocco fren yapmıyordu, aksine olabildiğince sert besiliyordu gaza ancak, sanki scirocco fren yapıyormuşçasına dikiz aynasında ufalmaya başladı.

    Ufalan akisten scirocco şöförünün iki elini de direksiyondan kaldırdığını gördüm. Sanırım ellerini başına götürüyordu. Bu onun için çok büyük bir hezimetti. Ama Hyundai İ30'u yaratmıştı bir kere. Ataşehir'e geri döndüğümüzde yol bilgisayarı ortalama tüketimi 6.3 litre/100 km gösteriyordu ki, bu araba alınır.

    Testi okudum ve banyoya gusül abdesti almaya gidiyorum...




  • C4 veya Ceed...
  • Cee'd
  • ceed mutlaka test edip öyle karar ver..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: geogenior

    İyi günler,
    Ben ekim ayında yeni ceed aldım gayette memnunum. Ancak, şu sıralar abime yeni bir araba bakıyoruz. İstediğimiz araba 0 km, dizel ve manuel olmalı. Fiyat konusunda kesin bir sınırımız yok. Ancak boş bir arabaya da yığınla para vermek istemiyoruz. Ben ceed'i ona önerdim ancak kendisi ceed'in ikinci elini kafasına taktığından almadık. Sizce bu modeller arasından bize önerebileceğiniz var mı? Kriterlerimiz:
    - Dayanıklı olacak
    - İç ve dış tasarımı herkes tarafından beğenilsin
    - Hem sportif görünümlü hem de aileye uygun olsun (2 yetişkin bir çocuk için bagaj ve yer mesafesi geniş olsun)
    - Yakıt tüketimi az olsun
    - Dizel 1.4 veya 1.6 olsun
    - Hızlanması ve yol tutuşu iyi olsun
    - Sürüş keyfi olsun.

    Eğer otomatik deseydin Volkswagen dışında ne alırsan al diyecektim. Ancak iş Manuel ve Dizel ise kesinlikle Golf yada Jetta derim. Kesinlikle ;)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Bu test sürüşünü okuyun bence.



    Selam arkadaşlar bugün yeni i30 u test etmeye gittim biliyorsunuz ki araç lanse edildiği günden beri çok övgü alıyor ve forumda c sınıfının kralı ilan edildi. Ben de bu günlerde yeni bir arç alma arefesindeyim Golf mü yoksa başka bir şey mi derken yeni i30 haberi bizim eve bomba gibi düştü.

    Bugün sabah hazırlıkları yaptık ve Uçar Hyundai Showroom Ataşehir'e gittik. Burada siyah bir i30 test aracı vardı. Yarım saat kadar bekledikten sonra sıra bize geldi. Araç dizel manuel versiyon idi. Hemen yola koyuluk ve BP'nin önünden TEM'e bağlanarak Kavacık istikametine doğru gitmeye başladık.

    Araçta inanılmaz bir motor var bu güvenin etkisiyle hemen sol şeride doğru kaymaya başladım ve bu sırada yanımdaki görevliye aracı sıkıştırıp sıkıştıramayacağımı sordum ve kendisi istediğim her şeyi yapabileceğim noktasında onay verdi. Aracı en sol şeride yatırdım ve sabit hızla giderken ilk farkettiğim şey garip bir sessizlik hali oldu. Hani uyurken düşer gibi uyanırsınız da gecenin kör karanlığında bir sessizliğe uyanırsınız ya saatte 120 kilometre hızla giderken işte bu sessizliği aracın içinde yakalamış mühendisler.

    Her neyse sol şeritte giderken kendiliğnden kararan iç dikiz aynasında ince bir ışık hüzmesi belirdi. Dikize bakmamla beraber beyaz bir scirocco'nun arkadan yakın takip yaptığını hissettim. Tenimde ılık bir rüzgar esti. Hava sıcaklığı 22 dereceyi gördüğünden müşteri temsilcisi klimayı çalıştırmış meğerse. Baktım ki scirocco yakın takipte bulunmaya devam ediyor. Hafifçe gazladım ve kadran 140 civarına geldiğinde aramızdaki mesafe 3 scirocco boyundaydı.

    Bu sırada dikiz aynasından scirocco'nun hızla yaklaşmakta olduğunu gördüm. Öyle bir ivmelendi ve arkamıza yaklaştı ki bir an tedirgin olduğumu hissettim. Bu sırada kavacık kimyasal madde kontrol noktasından geçmekte olduğumuzu gördüm. Fatih Sultan Mehmet köprüsü'ne çok az kalmıştı.

    Vitesi çaaaaaatt diye 4 taktım gaz pedalını döşemeye hiç olmadığı kadar sağlam basarak yapıştırdım. Kırbaç yemeyi bekleyen psikopat bir at gibi kişneyen CRDI motor devir bandını hızlı bir şekilde taramaya başladı. 150 kilometre hızla 4'e taktığımda, kadranda gördüğüm 3500 D/D rakamı çılgınca 5000 noktasına doğru ibre tarafından taranıyordu. CRDİ motor kızgın bir bizon gibi titreşiyordu.

    Müşteri temsilcisinin beyefendi, lütfen sözü yarıda kesilmişti. Görüş alanım içerisindeki kısımlarda blur effect hissetmeye başlamıştım ki, sigara dumanından bile daha keskin bir uyarıcı gibi dikiz aynasındaki scirocco'yu gördüm. Aramızda bir araçlık bile mesafe yoktu. Köprünün üzerindeydik. Orta şeride geçen scirocconun turbosundan çıkan ıslıklar Ortaköy'den duyulabiliyordu.

    Scirocco yavaş yavaş yaklaşmaya başladı. İbreler 170 km rakamını gösteriyordu ki verimli devir bandının sonuna gelen CRDI motor 5. vitesi istedi ve çaaaattt diye beşinci vitese taktım. scirocco fren yapmıyordu, aksine olabildiğince sert besiliyordu gaza ancak, sanki scirocco fren yapıyormuşçasına dikiz aynasında ufalmaya başladı.

    Ufalan akisten scirocco şöförünün iki elini de direksiyondan kaldırdığını gördüm. Sanırım ellerini başına götürüyordu. Bu onun için çok büyük bir hezimetti. Ama Hyundai İ30'u yaratmıştı bir kere. Ataşehir'e geri döndüğümüzde yol bilgisayarı ortalama tüketimi 6.3 litre/100 km gösteriyordu ki, bu araba alınır.

    Adam rüya görmüş İnanın büyük bir keyifle okudum. Adamda gerçekten yazma kabiliyeti var yaşattı resmen rüyasını



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sultan Baybars -- 6 Aralık 2012; 0:15:43 >




  • Ya inanın bende büyük bir zevkle okudum yazıyı hoşuma gitti gerçekten
  • fiyat performans ve donanımda en uygun olanı alın.
    ayrıca kaç yıl kullanacaksanız ona göre yakıt masrafınızı çıkarın. buna markaya göre bakım masraflarını ekleyin.
    aracın kronik arızasının olup olmadığını araştırın, sonradan başınıza ne gelebileceğini önceden bilmeniz yararınıza olur. (bir örnek: yıllardır vw araçları kullanıyorum. benim araçlarında gördüğüm mükemmel bir ömür hesabı. fan motoru, amortisör, disk, cart curt hep tam km sinde arızalanıyor ve pert oluyor. şimdiye kadar hiç şaşmadı.)
    kullanım süreniz sonunda kaça satabileceğinizi ortalama hesaplayın ne kadar zarar edebileceğinizi öngörün.
    güvenlik donanımlarına çok dikkat edin. istanbul da kullanacaksanız aracı trafikteki araçların söför koltuğunda insandan çok öküz oturuyor. başınıza kötü birşey gelmesin.
    küçük ayrıntılara dikkat edin. mesela far ampulleri nasıl değiştiriliyor. (bir örnek: iki aracım var şu an. 1.si polo ve ön far ampulunu 15 sn yede değiştirebiliyorum. 2.si astra h ve ön far ampulu değişmek için 15 dakika harcıyorsunuz ve her tarafınız çamur oluyor. mesela gece kapıyı açıp ayağınızı yere attığınızda çamura basmanız sizi arabadan soğutur, ama yeni ceed'de kapıyı açtığınızda yer aydınlanıyor. yerde faul bir durum varsa görüyorsunuz.)
    bu örnekler uzayıp gider...
    yıllar boyu yaşadığım tecrübelerime dayanarak söylüyorum sadece görünüşe bakarak araba alınmaz. bu devirde alırken verdiğiniz paradan çok kullanırken cebinizden çıkan para canınızı yakıyor.
    tavsiyeye gelince: 0 km için ben yeni ceed'i öneririm. bana mantıklı gelen o.
    herkese iyi günler diliyorum.




  • golf 7 yada i30 diyorum ben.
    golf herşeyiyle kalitesini belli eden bi araç ve buradaki bütün modellerden en üst seviyede ve değerde benim gözümde.bende aurisi satıp golf 7 alama planlarındayım.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.