Şimdi Ara

Hangisini seçelim (Dizel Manuel): Golf 7, Yeni Ceed, Focus, Auris

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
3.061
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İyi günler,
    Ben ekim ayında yeni ceed aldım gayette memnunum. Ancak, şu sıralar abime yeni bir araba bakıyoruz. İstediğimiz araba 0 km, dizel ve manuel olmalı. Fiyat konusunda kesin bir sınırımız yok. Ancak boş bir arabaya da yığınla para vermek istemiyoruz. Ben ceed'i ona önerdim ancak kendisi ceed'in ikinci elini kafasına taktığından almadık. Sizce bu modeller arasından bize önerebileceğiniz var mı? Kriterlerimiz:
    - Dayanıklı olacak
    - İç ve dış tasarımı herkes tarafından beğenilsin
    - Hem sportif görünümlü hem de aileye uygun olsun (2 yetişkin bir çocuk için bagaj ve yer mesafesi geniş olsun)
    - Yakıt tüketimi az olsun
    - Dizel 1.4 veya 1.6 olsun
    - Hızlanması ve yol tutuşu iyi olsun
    - Sürüş keyfi olsun.



  • bence tarifiniz direk ceed 1 yıl kullanmak ıcın araba almıyorsanız 2. eli de bu modeller de düşük değil .
    focus için istenen parala çok uçuk
    auris çok eskidi birçok yönden rakıplerınden zayıf .
    golf 7 de sıra olayı var bence golf 6 high daha mantıklı .

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-kia-ozdicle-otomotiv-den-0-km-kia-ceed-concept-dizel-92765014/detay
    48 bin tl bence çok iyi fiyat
  • Çılgın hacıya katılıyorum. Tam Ceed tarif edilmiş. Bu sabah Kia bayisindeydim. Yeni Ceedler harika olmuş. Ancak supervision göstergeler kaldırılmış, sadece premium donanımda var ve o da benzinli GDI motor.... Hayal kırıklığına uğramadım desem yalan olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkman

    Çılgın hacıya katılıyorum. Tam Ceed tarif edilmiş. Bu sabah Kia bayisindeydim. Yeni Ceedler harika olmuş. Ancak supervision göstergeler kaldırılmış, sadece premium donanımda var ve o da benzinli GDI motor.... Hayal kırıklığına uğramadım desem yalan olur.

    Supervision nedir?
  • Bu test sürüşünü okuyun bence.



    Selam arkadaşlar bugün yeni i30 u test etmeye gittim biliyorsunuz ki araç lanse edildiği günden beri çok övgü alıyor ve forumda c sınıfının kralı ilan edildi. Ben de bu günlerde yeni bir arç alma arefesindeyim Golf mü yoksa başka bir şey mi derken yeni i30 haberi bizim eve bomba gibi düştü.

    Bugün sabah hazırlıkları yaptık ve Uçar Hyundai Showroom Ataşehir'e gittik. Burada siyah bir i30 test aracı vardı. Yarım saat kadar bekledikten sonra sıra bize geldi. Araç dizel manuel versiyon idi. Hemen yola koyuluk ve BP'nin önünden TEM'e bağlanarak Kavacık istikametine doğru gitmeye başladık.

    Araçta inanılmaz bir motor var bu güvenin etkisiyle hemen sol şeride doğru kaymaya başladım ve bu sırada yanımdaki görevliye aracı sıkıştırıp sıkıştıramayacağımı sordum ve kendisi istediğim her şeyi yapabileceğim noktasında onay verdi. Aracı en sol şeride yatırdım ve sabit hızla giderken ilk farkettiğim şey garip bir sessizlik hali oldu. Hani uyurken düşer gibi uyanırsınız da gecenin kör karanlığında bir sessizliğe uyanırsınız ya saatte 120 kilometre hızla giderken işte bu sessizliği aracın içinde yakalamış mühendisler.

    Her neyse sol şeritte giderken kendiliğnden kararan iç dikiz aynasında ince bir ışık hüzmesi belirdi. Dikize bakmamla beraber beyaz bir scirocco'nun arkadan yakın takip yaptığını hissettim. Tenimde ılık bir rüzgar esti. Hava sıcaklığı 22 dereceyi gördüğünden müşteri temsilcisi klimayı çalıştırmış meğerse. Baktım ki scirocco yakın takipte bulunmaya devam ediyor. Hafifçe gazladım ve kadran 140 civarına geldiğinde aramızdaki mesafe 3 scirocco boyundaydı.

    Bu sırada dikiz aynasından scirocco'nun hızla yaklaşmakta olduğunu gördüm. Öyle bir ivmelendi ve arkamıza yaklaştı ki bir an tedirgin olduğumu hissettim. Bu sırada kavacık kimyasal madde kontrol noktasından geçmekte olduğumuzu gördüm. Fatih Sultan Mehmet köprüsü'ne çok az kalmıştı.

    Vitesi çaaaaaatt diye 4 taktım gaz pedalını döşemeye hiç olmadığı kadar sağlam basarak yapıştırdım. Kırbaç yemeyi bekleyen psikopat bir at gibi kişneyen CRDI motor devir bandını hızlı bir şekilde taramaya başladı. 150 kilometre hızla 4'e taktığımda, kadranda gördüğüm 3500 D/D rakamı çılgınca 5000 noktasına doğru ibre tarafından taranıyordu. CRDİ motor kızgın bir bizon gibi titreşiyordu.

    Müşteri temsilcisinin beyefendi, lütfen sözü yarıda kesilmişti. Görüş alanım içerisindeki kısımlarda blur effect hissetmeye başlamıştım ki, sigara dumanından bile daha keskin bir uyarıcı gibi dikiz aynasındaki scirocco'yu gördüm. Aramızda bir araçlık bile mesafe yoktu. Köprünün üzerindeydik. Orta şeride geçen scirocconun turbosundan çıkan ıslıklar Ortaköy'den duyulabiliyordu.

    Scirocco yavaş yavaş yaklaşmaya başladı. İbreler 170 km rakamını gösteriyordu ki verimli devir bandının sonuna gelen CRDI motor 5. vitesi istedi ve çaaaattt diye beşinci vitese taktım. scirocco fren yapmıyordu, aksine olabildiğince sert besiliyordu gaza ancak, sanki scirocco fren yapıyormuşçasına dikiz aynasında ufalmaya başladı.

    Ufalan akisten scirocco şöförünün iki elini de direksiyondan kaldırdığını gördüm. Sanırım ellerini başına götürüyordu. Bu onun için çok büyük bir hezimetti. Ama Hyundai İ30'u yaratmıştı bir kere. Ataşehir'e geri döndüğümüzde yol bilgisayarı ortalama tüketimi 6.3 litre/100 km gösteriyordu ki, bu araba alınır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇVK

    quote:

    Orijinalden alıntı: volkman

    Çılgın hacıya katılıyorum. Tam Ceed tarif edilmiş. Bu sabah Kia bayisindeydim. Yeni Ceedler harika olmuş. Ancak supervision göstergeler kaldırılmış, sadece premium donanımda var ve o da benzinli GDI motor.... Hayal kırıklığına uğramadım desem yalan olur.

    Supervision nedir?

    Nasıl anlatsam .... 2011 model Kia ceratoyu sahibinden.com da aratın. Orada ışıklandırmalı gösterge paneline bakın. O supervision.... Gündüz ışığında dahi verileri rahat okuyorsunuz. Bir de eski model, zayıf ışıklı araç göstergelerine bakın. Karşılaştırdığınız zaman anlarsınız. Led ve arkadan aydınlatmalı gösterge paneli yani.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: geogenior
    kendisi ceed'in ikinci elini kafasına taktığından almadık.

    dostum 2 . eli kafaya takan kullanıcının ceedle işi olmaz.
    Geriye kalan seçeneklerden 115hp focus en ideali olur.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkman

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇVK

    quote:

    Orijinalden alıntı: volkman

    Çılgın hacıya katılıyorum. Tam Ceed tarif edilmiş. Bu sabah Kia bayisindeydim. Yeni Ceedler harika olmuş. Ancak supervision göstergeler kaldırılmış, sadece premium donanımda var ve o da benzinli GDI motor.... Hayal kırıklığına uğramadım desem yalan olur.

    Supervision nedir?

    Nasıl anlatsam .... 2011 model Kia ceratoyu sahibinden.com da aratın. Orada ışıklandırmalı gösterge paneline bakın. O supervision.... Gündüz ışığında dahi verileri rahat okuyorsunuz. Bir de eski model, zayıf ışıklı araç göstergelerine bakın. Karşılaştırdığınız zaman anlarsınız. Led ve arkadan aydınlatmalı gösterge paneli yani.

    Tamam hocam anladım şu 2003-2004 corolla göstergeleri gibi sanırım




  • hocam bu araçlar içinde yeni focusu öneririm. motoru oldukça verimli. ses izolasyonu önceki kasaya göre çok iyi. ben yeni c max kullanıyorum. araç 1450 kg ve bu motor yeterli geliyor. 115 bg ve 270 nm tork var. şu anda liste fiyatlarında indirim var ve peşinde daha da indirim olacağını düşünüyorum. süspansiyon biraz sert ama yol tutuşta sıkıntı yok. yeni kasa olması da avantaj. auristen uzak durmanızı öneririm. 6 sene kadar 2005 model corolla hatchback kullandım forda geçtikten sonra virajlarda ne kadar güvensiz olduğunu farkettim. konforlu araç ama bir daha toyota kullanmam. yeni astraların 1.3 motorları o kasaya yeterli gelmiyor. yoksa astralar da görünüş ve donanım itibariyle güzel ama 1.3 motora 50000 tl den fazla para vermeniz gerekiyor. ikinci el önemliyse kia ve hyundai ne yazıkki arka planda kalır. bir de motorları 128 bg ama hızlanmaları çok başarılı olmadığı yönünde yorumları okumuştum yalnız test etmiş değilim.

    ben 6 ay içinde eşime araç almayı düşünüyorum normalde b sınıf bakıyorduk ama c maxten çok memnunum ve HB focus alma yönünde kaymış durumdayım. size de öneririm




  • Para sorun teşkil etmıyorsa Golf 7 derim deger kaybın olmaz sorunsuz binersin süper aktarmasıyla

    Yok golf olmaz dersen 1.6 DCİ megane derim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    Para sorun teşkil etmıyorsa Golf 7 derim deger kaybın olmaz sorunsuz binersin süper aktarmasıyla

    Yok golf olmaz dersen 1.6 DCİ megane derim


    Süper aktarma ve vw.... Hmmm.....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkman

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    Para sorun teşkil etmıyorsa Golf 7 derim deger kaybın olmaz sorunsuz binersin süper aktarmasıyla

    Yok golf olmaz dersen 1.6 DCİ megane derim


    Süper aktarma ve vw.... Hmmm.....

    Evet aksini idda edebilirmisin ? Takdir etmeyi birkezde ögrenin yahu ..

    1.6 TDİ 105 ps 250nm araç : 10.7sn

    1.6 TDCİ 115ps 270nm Focus HB : 10.9sn

    1.6 CRDİ 128ps 260nm i30 : 10.9sn

    1.6 HDİ 115ps 270nm C4 : 11.3sn



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aziz Kancar -- 16 Kasım 2012; 15:01:30 >




  • hepsi birbirinden sahane

    gizli favorim : Yeni Ceed, bir önceki modeline göre yepyeni model, golf 7 modeli bir önceki 6 serisinin biraz
    süslü püslü hali
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    quote:

    Orijinalden alıntı: volkman

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    Para sorun teşkil etmıyorsa Golf 7 derim deger kaybın olmaz sorunsuz binersin süper aktarmasıyla

    Yok golf olmaz dersen 1.6 DCİ megane derim


    Süper aktarma ve vw.... Hmmm.....

    Evet aksini idda edebilirmisin ? Takdir etmeyi birkezde ögrenin yahu ..

    1.6 TDİ 105 ps 250nm araç : 10.7sn

    1.6 TDCİ 115ps 270nm Focus HB : 10.9sn

    1.6 CRDİ 128ps 260nm i30 : 10.9sn

    1.6 HDİ 115ps 270nm C4 : 11.3sn


    Yok, edemem Azizcim. Vermiş olduğun örnekler süper. Takdir ediyorum. Mekatronik arızası, bu saniyelere dahil mi, yoksa kullanıcı hatası mı? Bu veriler E-5 te mi, TEM de mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkman -- 16 Kasım 2012; 15:22:29 >




  • farklı bır bakıs açısı getıreyım,
    bızım buradakı galerıcılerde en cok satılan araclar;
    kıa'nın aracları,her galerıcıde 3-4 tane mutlaka var,ceed ve ceratolar ve tabı rıo'lar

    sonrasında toyatanın aracları,gene her galerıcıde en az 2 tane aurıs duruyor

    akabınde ford tabı bıraz fahıs fıyatla beklerler

    fakat vw ve opelın aracları pek yok ,

    nadıren ınsıgnıa varsa var,ben galerıcılerde ;kı yanyana 10 tane galerıcının bulundugu bır çarsıdan bahsedıyorum golf,astra pek gormuyorum hatta yok yanı varsada kaza gecırmıs bellıkı galerıcının dusuk fıyata almayı basardıgı ıstısna araclar var

    demem odur kı bu bıze hangı aracların pıyasada tutundugu hangılerının tutunmadıgına daır yol harıtası olusturur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi b_sevki -- 16 Kasım 2012; 15:33:56 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkman

    Yok, edemem Azizcim. Vermiş olduğun örnekler süper. Takdir ediyorum. Mekatronik arızası, bu saniyelere dahil mi, yoksa kullanıcı hatası mı? Bu veriler E-5 te mi, TEM de mi?

    Dizel manuelde mekatronik işte forumun özeti bu başlıga bakmadan ön yargılı yanaşmak araç degerlendırmek anti VW cilik yapmak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Bu test sürüşünü okuyun bence.



    Selam arkadaşlar bugün yeni i30 u test etmeye gittim biliyorsunuz ki araç lanse edildiği günden beri çok övgü alıyor ve forumda c sınıfının kralı ilan edildi. Ben de bu günlerde yeni bir arç alma arefesindeyim Golf mü yoksa başka bir şey mi derken yeni i30 haberi bizim eve bomba gibi düştü.

    Bugün sabah hazırlıkları yaptık ve Uçar Hyundai Showroom Ataşehir'e gittik. Burada siyah bir i30 test aracı vardı. Yarım saat kadar bekledikten sonra sıra bize geldi. Araç dizel manuel versiyon idi. Hemen yola koyuluk ve BP'nin önünden TEM'e bağlanarak Kavacık istikametine doğru gitmeye başladık.

    Araçta inanılmaz bir motor var bu güvenin etkisiyle hemen sol şeride doğru kaymaya başladım ve bu sırada yanımdaki görevliye aracı sıkıştırıp sıkıştıramayacağımı sordum ve kendisi istediğim her şeyi yapabileceğim noktasında onay verdi. Aracı en sol şeride yatırdım ve sabit hızla giderken ilk farkettiğim şey garip bir sessizlik hali oldu. Hani uyurken düşer gibi uyanırsınız da gecenin kör karanlığında bir sessizliğe uyanırsınız ya saatte 120 kilometre hızla giderken işte bu sessizliği aracın içinde yakalamış mühendisler.

    Her neyse sol şeritte giderken kendiliğnden kararan iç dikiz aynasında ince bir ışık hüzmesi belirdi. Dikize bakmamla beraber beyaz bir scirocco'nun arkadan yakın takip yaptığını hissettim. Tenimde ılık bir rüzgar esti. Hava sıcaklığı 22 dereceyi gördüğünden müşteri temsilcisi klimayı çalıştırmış meğerse. Baktım ki scirocco yakın takipte bulunmaya devam ediyor. Hafifçe gazladım ve kadran 140 civarına geldiğinde aramızdaki mesafe 3 scirocco boyundaydı.

    Bu sırada dikiz aynasından scirocco'nun hızla yaklaşmakta olduğunu gördüm. Öyle bir ivmelendi ve arkamıza yaklaştı ki bir an tedirgin olduğumu hissettim. Bu sırada kavacık kimyasal madde kontrol noktasından geçmekte olduğumuzu gördüm. Fatih Sultan Mehmet köprüsü'ne çok az kalmıştı.

    Vitesi çaaaaaatt diye 4 taktım gaz pedalını döşemeye hiç olmadığı kadar sağlam basarak yapıştırdım. Kırbaç yemeyi bekleyen psikopat bir at gibi kişneyen CRDI motor devir bandını hızlı bir şekilde taramaya başladı. 150 kilometre hızla 4'e taktığımda, kadranda gördüğüm 3500 D/D rakamı çılgınca 5000 noktasına doğru ibre tarafından taranıyordu. CRDİ motor kızgın bir bizon gibi titreşiyordu.

    Müşteri temsilcisinin beyefendi, lütfen sözü yarıda kesilmişti. Görüş alanım içerisindeki kısımlarda blur effect hissetmeye başlamıştım ki, sigara dumanından bile daha keskin bir uyarıcı gibi dikiz aynasındaki scirocco'yu gördüm. Aramızda bir araçlık bile mesafe yoktu. Köprünün üzerindeydik. Orta şeride geçen scirocconun turbosundan çıkan ıslıklar Ortaköy'den duyulabiliyordu.

    Scirocco yavaş yavaş yaklaşmaya başladı. İbreler 170 km rakamını gösteriyordu ki verimli devir bandının sonuna gelen CRDI motor 5. vitesi istedi ve çaaaattt diye beşinci vitese taktım. scirocco fren yapmıyordu, aksine olabildiğince sert besiliyordu gaza ancak, sanki scirocco fren yapıyormuşçasına dikiz aynasında ufalmaya başladı.

    Ufalan akisten scirocco şöförünün iki elini de direksiyondan kaldırdığını gördüm. Sanırım ellerini başına götürüyordu. Bu onun için çok büyük bir hezimetti. Ama Hyundai İ30'u yaratmıştı bir kere. Ataşehir'e geri döndüğümüzde yol bilgisayarı ortalama tüketimi 6.3 litre/100 km gösteriyordu ki, bu araba alınır.

    bazen dalıyorsun tabı arkadan bırı sellektor ıle yol ıstıyor,altında i30 var sa kı benım kullandıgım eskı kasa dızelı ıdı,2 sanıye arandakı mesafanın 100m olmasına yetıyor.

    yenı kasaya nasıl motor yapmıslar deneme ımkanı bulamamıstım,bu sayede ogrendık,

    bende i30 u tavsıye ederım,eskı kasasını kullanan bırı olarak

    fanatıklıgın alemı yok ,golfu sallayın,herkesinde astranın dızelı dılındeyken bu kadar i30 alınabılınır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    quote:

    Orijinalden alıntı: volkman

    Yok, edemem Azizcim. Vermiş olduğun örnekler süper. Takdir ediyorum. Mekatronik arızası, bu saniyelere dahil mi, yoksa kullanıcı hatası mı? Bu veriler E-5 te mi, TEM de mi?

    Dizel manuelde mekatronik işte forumun özeti bu başlıga bakmadan ön yargılı yanaşmak araç degerlendırmek anti VW cilik yapmak.

    Sitesinde manuel/DSG tiptronic yazıyor. Birşey soracam.... Bu DSG ışık hızında vites değiştiriyordu. Daha doğrusu öyle yazıldı, çizildi. Nasıl manuel ve DSG aynı veriyi kullanıyor Aziz? Bu 10.7 DSG de mi, manuelde mi? Her ikisi ise, DSG nin artısı ne?

    Ben vw e önyargılıyım, ve anti-vw ciyim. Hiç inkar etmedim. Nerede elime fırsat geçerse de vw i aşağılamak için, fırsatı kaçırmam. Neden rahatsız oluyorsun bundan? VAG grubu mu, yoksa Doğuş hisselerin mi var? VAG grubu veya Alman menşeli araçlar hakkında aynı şekilde mi düşünmeliyiz? Ben Alman araçlarını kaba, verimsiz, basit ve pahalı buluyorum. Kimseye de tavsiye etmem. Neden ısrarcısın senin gibi düşünmemiz konusunda?




  • golf yada focus
  • golf yada ceed alırdım ben olsam! focus bence tam bir hayal kırıklığı.tasarım ve hacim olarak bekleneni veremedi.C sınıfı araçta 270 litre bagaj hacmimi olur yadiz mesafeside B sınıfı standartlarında



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mightywolf35 -- 16 Kasım 2012; 19:50:11 >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.