Şimdi Ara

Hankook Marka Lastik Sorunu. TAL DIŞ TİCARET İZMİR /BUCA... Abdülkadir Özcan Kırşehir.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
21
Cevap
0
Favori
8.555
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 5 ay önce Hankook Optimo K 415 185 70 R14 88H grubu, 4 adet lastik satın aldım. 1 ay önce aracta yalpalama ve direksiyonda şiddetli titremeler oluştu. Balans sorunu olabilecegini düşündüm, rot balans ayarlarına baktırdım. Hersey düzgün dendi, fakat sorun devam ediyordu. Baska bir zaman farklı bir balanscıya girdim, bu sekilde 4 farklı balanscıyı gezdim. 4. direk olarak lastiklerin hepsi arızalı dedi. Özellikle sağ ön. Lastiklerin bozuk olabilecegi benim aklıma hiç gelmemişti.. Araçta sorun aradım hep. Lastikleri satın aldıgım yere gittim.
    Lastiklerin arızalı oldugunu, görünüşte kabul ettiler. Sadece sağ ön lastigi söktüler. Lastigi kontrol ettiler, herhangi bir vuruk, çizik, patlak bulunamadı.
    Hankook lastiklerine Petlas firması tarafından bakıldıgını, bu yüzden exper in gelip bu lastikleri görmesi gerektiği söylendı. Bu sorunu bu hafta çözeriiz sizi ararız dediler. Lastiği verdigim tarih 5 Ekim 2009 tarihidir.
    Diger arızalı 3 lastik arac üstünde ordan ayrıldım. Tabi araba halen yalpalaya yalpaya..1 hafta gecti, telefon actım, sonuç? Exper hala gelmedi..Biz lastiği Ankaraya Petlas'a yolladık. Bekliyoruz.. Dedim diğer arızalı 3 lastik ne olacak? Onları da alalım, gösterelim..Dedim her lastiği tek tek mi göstereceksiniz? ... Neden o gün hepsini sökmediniz? ..Çıkma lastik ayarlamamız lazım..Biz sizi ararız..:S 1 hafta geçti aramadılar.. gecen pazartesi yerlerine gittim, bu konuyla ilgilenen kişi yokmuş, izinliymiş.. başka biri : şimdi telefon ettım sonuc 1 aya belli olacak.. Artık bende hararet basladı tabi, tam ayrılacagım ordan, izinli olan kişi ?!? çıktı geldi.. telefon actı saga sola 2 gune kadar çözüyoruz dedi. biri 1 ay diyor, diger iki gün diyor.. Dedim diger arızalı lastikler? Ustamız çıkma ayarlasın uygun ölcülerde alalım onlarıda... (hala ayarlanamamış..)

    Neyse daha da yazacak seyler varda uzatmayayım arkadaslar, dunku konusmamda ise onumuzdekı Salı ya uzatıldı bu süre... Bu bahsettiğim lastik satıcısı aslında bir toptancı..küçük uyduruk bir yer de degil...Yani satış sonrası ilgi alakanın ne kadar kötü ne kadar baştan savma oldugunu görüyorsunuz..Yani durum uygun bir dille izah edilse, bir sekilde bu bekleme süresi tolere edilebilir..ama bu tutumlar inanılmaz..Haftaya Salı bu sorun çözülmezse bu satıcıyı burda yazarım.

    Hankook lastiğin arızası ise, lastik yanak çizgilerinde yamulmalar, girinti çıkıntılar, hafif çökmeler mevcut..ve 70 yanak olmasına ragmen konforsuz bir yapıya sahip. 5 ay icinde yumusaklıgını kaybetti.
    Ayrıca bu lastiğin üzerinde made in Korea yazıyor. Satın alırken de Kore malı oldugu soylenmıstı. Gecenlerde ise bu lastiğin Petlas firması tarafından da üretildiğini, üstünde korea yazıyor olmasının birsey değiştirmeyeceğini soyledıler...

    Komedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dokuzeylul -- 24 Kasım 2009; 13:35:56 >







  • Hankook lastiklerini Petlas lastiklerininde üreticisi olan Abdülkadirözcan firması ithal ediyor, lastiklerin kore üretimi olduğu doğru.
    Eğer lastiklerde sürüş güvenliğinizi etkilecek kadar belirgin bir problem varsa lastikleri yenisi ile değiştirip eski lastiklerinizi arıza tespiti için bırakabilirsiniz, lastiklerinize eksper bakar arızalı ise lastiğin bedeli hesabınıza havale edilir, Pirelli de garanti bu şekilde işliyor.
    Umarım sorununuz en kısa zamanda çözülür.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hokkabaz

    Hankook lastiklerini Petlas lastiklerininde üreticisi olan Abdülkadirözcan firması ithal ediyor, lastiklerin kore üretimi olduğu doğru.
    Eğer lastiklerde sürüş güvenliğinizi etkilecek kadar belirgin bir problem varsa lastikleri yenisi ile değiştirip eski lastiklerinizi arıza tespiti için bırakabilirsiniz, lastiklerinize eksper bakar arızalı ise lastiğin bedeli hesabınıza havale edilir, Pirelli de garanti bu şekilde işliyor.
    Umarım sorununuz en kısa zamanda çözülür.
    Müthiş bir garanti işleyişi, 18 gundur bir exper gelip lastiklere bakamamış. Lastik üstelik yenisi ile değiştirilmedi, çıkma 4 adet hepsi birbirinden farklı kullanılmış lastik takıldı. Şimdi aracta vibrasyondan kaynanklanan bir arıza olsa, yada bu eski lastiklerle yolda tutunamayıp kaza yapsam, bunun sorumlusu bu bahsettğiniz firma mı olacak?
    Bahsettiğim konu ülkemizdeki satıcıların gevşek davranışları, vurdumduymazlıkları, satış işleminden sonra müşteriyi kenarı itmeleridir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dokuzeylul

    Müthiş bir garanti işleyişi, 18 gundur bir exper gelip lastiklere bakamamış. Lastik üstelik yenisi ile değiştirilmedi, çıkma 4 adet hepsi birbirinden farklı kullanılmış lastik takıldı. Şimdi aracta vibrasyondan kaynanklanan bir arıza olsa, yada bu eski lastiklerle yolda tutunamayıp kaza yapsam, bunun sorumlusu bu bahsettğiniz firma mı olacak?
    Bahsettiğim konu ülkemizdeki satıcıların gevşek davranışları, vurdumduymazlıkları, satış işleminden sonra müşteriyi kenarı itmeleridir.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar 5 Ekim 2009 tarihinde arıza için teslim ettiğim lastikler Buca/İzmir TAL DIŞ TİCARET A.Ş. adlı firma tarafından halen çözüme kavuşturulamadı..Nihayetinde dün bu firmaya giderek tartışma çıkardık. Lastiklerin Abdülkadir Özcan firması tarafından incelendiğini ve bi sorun görülmemiş olduğunu soyledıler. Fakat bu lastiklerde bir sorun ve gariplik olduğunu, orada çalışan müdüründen, lastiği söküp takan işçisine kadar herkes kabul etmişti. Şİmdi ise yapacak birsey olmadığını söylüyorlar..Zaten lastiklerin yanak kısımlarında gözle görülür bir şekilde yamukluk var. Fakat bu balon değil. Bildiğiniz yalpalanma.. Aracın direksiyonu bu lastiklerde aşağı yukarı resmen oynuyor atlama yapıyor. Sanki arabaya degil ata biniyor gibisiniz.
    Zaten heseyı gectim, lastiğin garantide incelenme süresi fazlasıyla geçti. Ürünün garantide kalma süresi 30 iş günü değil midir arkadaşlar? Ben lastikleri vereli 2 ay oldu nerdeyse.
    Bunu da geçtim, bu lastikler söküldüğünde, 4 lastiğin yerine çıkma, eski, yanakları yarık, 4 adet lastik takıldı. Fakat bu lastiklerin taban ve yanak genişlikleri bile birbirinden farklı. Araba 2 aydır frenajda kızaklama, patinaja kalma, yol tutamama, ve lastik ebat farklılığından dolayı sağa çekme eğiliminde..tam 2 aydır!! Bu şekilde tarfikte can ve mal güvenliği adına tehlikeye davetiye çıkarılmadı mı arkadaslar???

    Dün resmen kızılca kıyamet kopardık. Ama adamlar o kadar pişmiş ki yapacağımız hiçbi sey yok.. hatta bu çıkma lastikleri aracınıza takmamız bile size KIYAĞIMIZDIR gibisinde akla hayale sığmayacak sözler sarfettiler. Adamlara 30 işgününü geçirdiniz diyorum, bana, - Nolmuş yani geçmişse_? gibisinden cevap veriyorlar... Bu arada bunları soyleyen kişi bu firmanın sahibidir. Son olarak son cumlesi akla hayale sığamaz: - Sizlere 30 dakıkamı ayırdım, ben iş gücü olan bir adamım..
    Yani ben olsam çıkan tartışmadan dolayı oradaki personelimden utanırım.
    Lastiklerde bir sorun oldugunu kabul edip, Abdülkadir Özcan firmasına karşı hiçbirsey yapamıyorsanız, bu trajik komedidir.

    Şİmdi arkadaslar yasal olarak tüketici haklarına basvuracagım... Extra olarak aracıma takılan uygunsuz lastiklerden dolayı, trafikte can mal güvenliğini tehlikeye atan bu firmalara karşı neler yapılabilir? Nereye basvurulabilir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dokuzeylul

    Arkadaşlar 5 Ekim 2009 tarihinde arıza için teslim ettiğim lastikler Buca/İzmir TAL DIŞ TİCARET A.Ş. adlı firma tarafından halen çözüme kavuşturulamadı..Nihayetinde dün bu firmaya giderek tartışma çıkardık. Lastiklerin Abdülkadir Özcan firması tarafından incelendiğini ve bi sorun görülmemiş olduğunu soyledıler. Fakat bu lastiklerde bir sorun ve gariplik olduğunu, orada çalışan müdüründen, lastiği söküp takan işçisine kadar herkes kabul etmişti. Şİmdi ise yapacak birsey olmadığını söylüyorlar..Zaten lastiklerin yanak kısımlarında gözle görülür bir şekilde yamukluk var. Fakat bu balon değil. Bildiğiniz yalpalanma.. Aracın direksiyonu bu lastiklerde aşağı yukarı resmen oynuyor atlama yapıyor. Sanki arabaya degil ata biniyor gibisiniz.
    Zaten heseyı gectim, lastiğin garantide incelenme süresi fazlasıyla geçti. Ürünün garantide kalma süresi 30 iş günü değil midir arkadaşlar? Ben lastikleri vereli 2 ay oldu nerdeyse.
    Bunu da geçtim, bu lastikler söküldüğünde, 4 lastiğin yerine çıkma, eski, yanakları yarık, 4 adet lastik takıldı. Fakat bu lastiklerin taban ve yanak genişlikleri bile birbirinden farklı. Araba 2 aydır frenajda kızaklama, patinaja kalma, yol tutamama, ve lastik ebat farklılığından dolayı sağa çekme eğiliminde..tam 2 aydır!! Bu şekilde tarfikte can ve mal güvenliği adına tehlikeye davetiye çıkarılmadı mı arkadaslar???

    Dün resmen kızılca kıyamet kopardık. Ama adamlar o kadar pişmiş ki yapacağımız hiçbi sey yok.. hatta bu çıkma lastikleri aracınıza takmamız bile size KIYAĞIMIZDIR gibisinde akla hayale sığmayacak sözler sarfettiler. Adamlara 30 işgününü geçirdiniz diyorum, bana, - Nolmuş yani geçmişse_? gibisinden cevap veriyorlar... Bu arada bunları soyleyen kişi bu firmanın sahibidir. Son olarak son cumlesi akla hayale sığamaz: - Sizlere 30 dakıkamı ayırdım, ben iş gücü olan bir adamım..
    Yani ben olsam çıkan tartışmadan dolayı oradaki personelimden utanırım.
    Lastiklerde bir sorun oldugunu kabul edip, Abdülkadir Özcan firmasına karşı hiçbirsey yapamıyorsanız, bu trajik komedidir.

    Şİmdi arkadaslar yasal olarak tüketici haklarına basvuracagım... Extra olarak aracıma takılan uygunsuz lastiklerden dolayı, trafikte can mal güvenliğini tehlikeye atan bu firmalara karşı neler yapılabilir? Nereye basvurulabilir?

    Alıntıları Göster
    mahkemeye dava açabilirsiniz, Polemik isimli arkadaş bu konuda bilgili, size yardımcı olabilir...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HaCKeRBoY64

    mahkemeye dava açabilirsiniz, Polemik isimli arkadaş bu konuda bilgili, size yardımcı olabilir...

    Alıntıları Göster
    Kimse yorumda bulunmayacak mı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dokuzeylul

    Kimse yorumda bulunmayacak mı..

    Alıntıları Göster
    Lastik garanti sitemi ile ilgili bir kaç not aktararak konuya giriş yaparsam daha uygun olacaktır.

    *Tüm lastikler 2 yıl ve kanuni aşınma değerlerine kadar garantilidir.
    *Garanti süresi fatura tarihinden itibaren başlar ( Bu sebeple faturanızı muhakkak alınız)
    *Lastiğin garanti süresi içerisinde arızalanması durumunda, tamirde ve incelemede geçen süre garanti süresine eklenir. Lastiğin tamir ve incelenme süresi 30 iş günüdür. Bu süre üretici veya ithalatçı firmaya bildirim tarihinde başlar. ( Arıza bildirimde mutlaka yazı isteyiniz.Lastik inceleme formu da olabilir)
    * Lastiklerin garanti süresi içerisinde üretim,malzeme hatalarından dolayı arızalanması durumunda ve tamirin mümkün olduğu hallerde işçilik masrafı yada herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep edilmeksizin tamiri yapılacaktır.
    *Lastik sahibi, satıcı ile anlaşmazlık olması halinde durumu en kısa sürede üretici veya ithalatçı firmalara yazı veya telefonla bildirmelidir
    *Tüketici, Garanti Belgesi (yada Fatura) ile Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Tüketicinin ve Rekabetin Korunması Genel Müdürlüğüne çıkabilecek ilgili sorunlar için başvurabilir

    Lastik inceleme prosedürü;

    1- Arıza şikayeti söz konusu lastik garanti belgesi, fatura, ruhsat fotokopisi ile birlikte ve garanti süresi içinde firmaya bilidirilmelidir. Dilerseniz bulunduğunuz bölgedeki size en yakın üretici veya ithalatçı firmanın yetkili satıcı-servis noktasına da başvurabilirsiniz. Takip ve süre bakımından avantajlı olabilir.
    2- Lastik inceleme ve değerlendirme talep formu düzenlenir ve incelenmek üzere teslim alınır.
    3- Söz konusu lastik teknik uzmanlarca incelenir.
    4- Üretim hatası tespit edilen lastik için garanti şartları yerine getirilir ve lastik üretici-ithalatçı firma mülkiyetine geçer. Garanti kapsamı dışında kalan lastikler yetkili servis-satıcı kanalı ile müşteriye iade edilir.
    5- İnceleme sonucu, üretici-ithalatçı firma tarafından lastik sahibine ve yetkili satıcı-servise yazılı olarak bildirilir.

    Araç sahiplerine lastiklerin inceleme süresi boyunca yedek lastik vermek gibi bir uygulama yoktur. ( Satıcının kullanılmış lastik stoğu var ise verebilir). Beyaz eşya servislerinin arızalanmış buzdolabını alıp arızayı giderene kadar yerine buzdolabı verememesi gibi düşünülmeli.

    İnceleme neticesinde geçen süreye özellikler dikkat edilmeli. Arkadaşımızın yaşadığı problem tamamiyle iletişim kurulamaması ve arkadaşımıza
    bilgilendirme hususunda gerekli hassasiyetin gösterilememesinden kaynaklı gibi geliyor.
    Umarım yakın bir zamanda mesele halledilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mylastik -- 24 Kasım 2009; 22:09:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mylastik

    Lastik garanti sitemi ile ilgili bir kaç not aktararak konuya giriş yaparsam daha uygun olacaktır.

    *Tüm lastikler 2 yıl ve kanuni aşınma değerlerine kadar garantilidir.
    *Garanti süresi fatura tarihinden itibaren başlar ( Bu sebeple faturanızı muhakkak alınız)
    *Lastiğin garanti süresi içerisinde arızalanması durumunda, tamirde ve incelemede geçen süre garanti süresine eklenir. Lastiğin tamir ve incelenme süresi 30 iş günüdür. Bu süre üretici veya ithalatçı firmaya bildirim tarihinde başlar. ( Arıza bildirimde mutlaka yazı isteyiniz.Lastik inceleme formu da olabilir)
    * Lastiklerin garanti süresi içerisinde üretim,malzeme hatalarından dolayı arızalanması durumunda ve tamirin mümkün olduğu hallerde işçilik masrafı yada herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep edilmeksizin tamiri yapılacaktır.
    *Lastik sahibi, satıcı ile anlaşmazlık olması halinde durumu en kısa sürede üretici veya ithalatçı firmalara yazı veya telefonla bildirmelidir
    *Tüketici, Garanti Belgesi (yada Fatura) ile Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Tüketicinin ve Rekabetin Korunması Genel Müdürlüğüne çıkabilecek ilgili sorunlar için başvurabilir

    Lastik inceleme prosedürü;

    1- Arıza şikayeti söz konusu lastik garanti belgesi, fatura, ruhsat fotokopisi ile birlikte ve garanti süresi içinde firmaya bilidirilmelidir. Dilerseniz bulunduğunuz bölgedeki size en yakın üretici veya ithalatçı firmanın yetkili satıcı-servis noktasına da başvurabilirsiniz. Takip ve süre bakımından avantajlı olabilir.
    2- Lastik inceleme ve değerlendirme talep formu düzenlenir ve incelenmek üzere teslim alınır.
    3- Söz konusu lastik teknik uzmanlarca incelenir.
    4- Üretim hatası tespit edilen lastik için garanti şartları yerine getirilir ve lastik üretici-ithalatçı firma mülkiyetine geçer. Garanti kapsamı dışında kalan lastikler yetkili servis-satıcı kanalı ile müşteriye iade edilir.
    5- İnceleme sonucu, üretici-ithalatçı firma tarafından lastik sahibine ve yetkili satıcı-servise yazılı olarak bildirilir.

    Araç sahiplerine lastiklerin inceleme süresi boyunca yedek lastik vermek gibi bir uygulama yoktur. ( Satıcının kullanılmış lastik stoğu var ise verebilir). Beyaz eşya servislerinin arızalanmış buzdolabını alıp arızayı giderene kadar yerine buzdolabı verememesi gibi düşünülmeli.

    İnceleme neticesinde geçen süreye özellikler dikkat edilmeli. Arkadaşımızın yaşadığı problem tamamiyle iletişim kurulamaması ve arkadaşımıza
    bilgilendirme hususunda gerekli hassasiyetin gösterilememesinden kaynaklı gibi geliyor.
    Umarım yakın bir zamanda mesele halledilir.

    Alıntıları Göster
    Baska bir lastik takma gibi bir uygulama yok ıse, arac 5 Ekım den bu yana takoz ustunde mı bekleseydi anlamadım? Böyle bir uygulama olmayabilir, fakat yapıldı. Yapılan ıse hatalıydı. Konu bu.
    Diğer konu garanti için 30 iş gününün aşılmasıdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dokuzeylul

    Baska bir lastik takma gibi bir uygulama yok ıse, arac 5 Ekım den bu yana takoz ustunde mı bekleseydi anlamadım? Böyle bir uygulama olmayabilir, fakat yapıldı. Yapılan ıse hatalıydı. Konu bu.
    Diğer konu garanti için 30 iş gününün aşılmasıdır.

    Alıntıları Göster
    Elbette takoz üzerinde araç bekletilemez. Fakat inceleme süresinin bu kadar uzaması ve size bilgi verilmemesi, çelişkili ifadeler söylenmesi sinirleri geren bir durum.
    İkinci bir yanlış davranış kanaatimce satıcı arkadaşların lastik hakkında yaptıkları ilk yorum. Satıcı arkadaşlar sizin lastikleriniz de hata vardır diyerek incelenmesine fırsat vermeden yorum yapmamaları gerekirdi.
    AbdulkadirÖzcan firması ile direk iletişime geçmeyi deneseniz.
    Bir de Hankook Türkiye ile iletişime de geçmeyi deneyin.

    Umarım en kısa sürede halledilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mylastik

    Elbette takoz üzerinde araç bekletilemez. Fakat inceleme süresinin bu kadar uzaması ve size bilgi verilmemesi, çelişkili ifadeler söylenmesi sinirleri geren bir durum.
    İkinci bir yanlış davranış kanaatimce satıcı arkadaşların lastik hakkında yaptıkları ilk yorum. Satıcı arkadaşlar sizin lastikleriniz de hata vardır diyerek incelenmesine fırsat vermeden yorum yapmamaları gerekirdi.
    AbdulkadirÖzcan firması ile direk iletişime geçmeyi deneseniz.
    Bir de Hankook Türkiye ile iletişime de geçmeyi deneyin.

    Umarım en kısa sürede halledilir.

    Alıntıları Göster
    Pirelli Performance Grubu lastik alırsanız eğer ; sizden ya da yoldan kaynaklı bir arıza durumunda 5000 km'ye kadar sorgu sual olmadan ücretsiz değişim, 5000 km üzerinde is lastik ücretinin yarısı sizden yarısı da Pirelli'den.Şua ana kadar lastik ile ilgili 3 problem yaşadım.Hepsinde eksper gelip bakacak denildi.İlkinde 1.5 ay bekledim.Diğer seçeneklerde lastiklerimi kendi cemimden ödeyerek yoluma devam ettim.P6000 aldım.Kullanıyorum.Pirelli'yi tercih etmemdeki en önemli sebep yukarda yazdıklarımdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinnitem1

    Pirelli Performance Grubu lastik alırsanız eğer ; sizden ya da yoldan kaynaklı bir arıza durumunda 5000 km'ye kadar sorgu sual olmadan ücretsiz değişim, 5000 km üzerinde is lastik ücretinin yarısı sizden yarısı da Pirelli'den.Şua ana kadar lastik ile ilgili 3 problem yaşadım.Hepsinde eksper gelip bakacak denildi.İlkinde 1.5 ay bekledim.Diğer seçeneklerde lastiklerimi kendi cemimden ödeyerek yoluma devam ettim.P6000 aldım.Kullanıyorum.Pirelli'yi tercih etmemdeki en önemli sebep yukarda yazdıklarımdır.

    Alıntıları Göster
    Abdulkadir Özcan firmasını dun aradım, konuyu tekrar anlattım...Elimdeki Lastik inceleme raporunu faxladım. Fakat karşımda farklı dilleri konustugumuz biri vardı. Pek anlaşamadık dolayısıyla, sizin yarın arayacagız dediler..
    Pek tabiki arayan olmadı..Bu lastikleri aldığıma pişman ettiler. Bu tip firmaların müşteri memnuniyeti anlayışına anlam verebilmek mumkun degıl.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dokuzeylul

    Abdulkadir Özcan firmasını dun aradım, konuyu tekrar anlattım...Elimdeki Lastik inceleme raporunu faxladım. Fakat karşımda farklı dilleri konustugumuz biri vardı. Pek anlaşamadık dolayısıyla, sizin yarın arayacagız dediler..
    Pek tabiki arayan olmadı..Bu lastikleri aldığıma pişman ettiler. Bu tip firmaların müşteri memnuniyeti anlayışına anlam verebilmek mumkun degıl.


    Yukarıda belirttiğim gibi Hankook Türkiye ile iletişime geçin bence. Konudan onlarında haberi olsun. Linki yukarıda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mylastik

    quote:

    Orijinalden alıntı: dokuzeylul

    Abdulkadir Özcan firmasını dun aradım, konuyu tekrar anlattım...Elimdeki Lastik inceleme raporunu faxladım. Fakat karşımda farklı dilleri konustugumuz biri vardı. Pek anlaşamadık dolayısıyla, sizin yarın arayacagız dediler..
    Pek tabiki arayan olmadı..Bu lastikleri aldığıma pişman ettiler. Bu tip firmaların müşteri memnuniyeti anlayışına anlam verebilmek mumkun degıl.


    Yukarıda belirttiğim gibi Hankook Türkiye ile iletişime geçin bence. Konudan onlarında haberi olsun. Linki yukarıda.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar 4 ay suren bu sorun halen çözümlenemedi.. Abdülkadir Özcan firması İzmir Bölge Müdürlüğü ile olan dialoglarımda sonuçsuz kaldı.. Lastikleri satın aldığım yer lastik montajı sırasında janta giren kısmını yırtmış. Dolayısıylada bu yırtık olan yerlerden lastik yanaklarına hava sızması oluyor ve yanaklarda yamulmalar oluyor. Abdulkadır Ozcan firmasının soyledığı bu. Satın aldıgım yerın hatalı oldugu. 2 hafta once lastikleri degiştireceklerini soylemışlerdi. Fakat sımdı, satın aldıgım yerın bu sorunu kabllenmediğini soyluyorlar. Bugun 4 lastiği geri aldım. Sonuc koca bir sıfır.
    1 ay once bunları tuketıcı hakem heyetıne vermıstım. Hakem heyetı benden bilirkişi raporu istedi. Fakat güzel ülkemde, Abdulkadir Özcan firması da dahil olmak üzere, bilirkişi raporunu nerden alacağımı bılen yok. Arkadaslar bu raporu nerden alabilirim?
    Abdulkadir Özcan firmasının, müşteri memnuniyeti anlayış içler acısı haldedir arkadaşlar. Eger bu grubdan petlas, hankook, toyo, vb. lastik alır soun yasarsanız yandınız.
    Artık, Abdulkadir Özcan firmasını dava edeceğim. Lastiklerde sorun olduğunu sözel olarak kabul edip, elime yazılı olarak "lastiklerde herhangi bir sorun yoktur" raporlarını verırken utanmadılar bile.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dokuzeylul -- 23 Ocak 2010; 20:19:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dokuzeylul

    Arkadaşlar 4 ay suren bu sorun halen çözümlenemedi.. Abdülkadir Özcan firması İzmir Bölge Müdürlüğü ile olan dialoglarımda sonuçsuz kaldı.. Lastikleri satın aldığım yer lastik montajı sırasında janta giren kısmını yırtmış. Dolayısıylada bu yırtık olan yerlerden lastik yanaklarına hava sızması oluyor ve yanaklarda yamulmalar oluyor. Abdulkadır Ozcan firmasının soyledığı bu. Satın aldıgım yerın hatalı oldugu. 2 hafta once lastikleri degiştireceklerini soylemışlerdi. Fakat sımdı, satın aldıgım yerın bu sorunu kabllenmediğini soyluyorlar. Bugun 4 lastiği geri aldım. Sonuc koca bir sıfır.
    1 ay once bunları tuketıcı hakem heyetıne vermıstım. Hakem heyetı benden bilirkişi raporu istedi. Fakat güzel ülkemde, Abdulkadir Özcan firması da dahil olmak üzere, bilirkişi raporunu nerden alacağımı bılen yok. Arkadaslar bu raporu nerden alabilirim?
    Abdulkadir Özcan firmasının, müşteri memnuniyeti anlayış içler acısı haldedir arkadaşlar. Eger bu grubdan petlas, hankook, toyo, vb. lastik alır soun yasarsanız yandınız.
    Artık, Abdulkadir Özcan firmasını dava edeceğim. Lastiklerde sorun olduğunu sözel olarak kabul edip, elime yazılı olarak "lastiklerde herhangi bir sorun yoktur" raporlarını verırken utanmadılar bile.




    Tüketici hakları hakem heyetinin bunu size şuradan getirin demesi gerekirdi, yada dialog kurabiliyorsanız onlardan kimi kabul edeceklerine dair fikir alın.Madem Abdülkadirözcan firması takma sırasında br hata olduğunu söylüyor. bu konuda size imzalı bir rapor versin. Bilirkişi raporu olarak kabul edilebilir. Kanunlarla bir konuda kimin bilirkişi olabileceği belirtilmemişse zannetmiyorum bu konuda olduğunu, size bu raporu vermeyi kabul eden, servis yetkililerinden tutunda üniversitelerin otomotiv ile ilgili bölümlerindeki öğretim üyelerine kadar herkes bilirkişi olarak kabul edilebilir. siz raporunuzu alır sunarsınız. hakem heyeti kararını verir. karşı taraf rapora itiraz edecekse bunu mahkemede yapar. Mahkemede de taraflar bilirkişi seçiminde anlaşamazlarsa hakim resen bilirkişi seçer. bu konuda belkide en kolay yöntem aracı bir servise götürüp, sorunun lastikten kaynaklandığına dair rapor almaktır. Siz hakem heyetine sunarsınız gerisini onlar düşünsün.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: grower

    quote:

    Orijinalden alıntı: dokuzeylul

    Arkadaşlar 4 ay suren bu sorun halen çözümlenemedi.. Abdülkadir Özcan firması İzmir Bölge Müdürlüğü ile olan dialoglarımda sonuçsuz kaldı.. Lastikleri satın aldığım yer lastik montajı sırasında janta giren kısmını yırtmış. Dolayısıylada bu yırtık olan yerlerden lastik yanaklarına hava sızması oluyor ve yanaklarda yamulmalar oluyor. Abdulkadır Ozcan firmasının soyledığı bu. Satın aldıgım yerın hatalı oldugu. 2 hafta once lastikleri degiştireceklerini soylemışlerdi. Fakat sımdı, satın aldıgım yerın bu sorunu kabllenmediğini soyluyorlar. Bugun 4 lastiği geri aldım. Sonuc koca bir sıfır.
    1 ay once bunları tuketıcı hakem heyetıne vermıstım. Hakem heyetı benden bilirkişi raporu istedi. Fakat güzel ülkemde, Abdulkadir Özcan firması da dahil olmak üzere, bilirkişi raporunu nerden alacağımı bılen yok. Arkadaslar bu raporu nerden alabilirim?
    Abdulkadir Özcan firmasının, müşteri memnuniyeti anlayış içler acısı haldedir arkadaşlar. Eger bu grubdan petlas, hankook, toyo, vb. lastik alır soun yasarsanız yandınız.
    Artık, Abdulkadir Özcan firmasını dava edeceğim. Lastiklerde sorun olduğunu sözel olarak kabul edip, elime yazılı olarak "lastiklerde herhangi bir sorun yoktur" raporlarını verırken utanmadılar bile.




    Tüketici hakları hakem heyetinin bunu size şuradan getirin demesi gerekirdi, yada dialog kurabiliyorsanız onlardan kimi kabul edeceklerine dair fikir alın.Madem Abdülkadirözcan firması takma sırasında br hata olduğunu söylüyor. bu konuda size imzalı bir rapor versin. Bilirkişi raporu olarak kabul edilebilir. Kanunlarla bir konuda kimin bilirkişi olabileceği belirtilmemişse zannetmiyorum bu konuda olduğunu, size bu raporu vermeyi kabul eden, servis yetkililerinden tutunda üniversitelerin otomotiv ile ilgili bölümlerindeki öğretim üyelerine kadar herkes bilirkişi olarak kabul edilebilir. siz raporunuzu alır sunarsınız. hakem heyeti kararını verir. karşı taraf rapora itiraz edecekse bunu mahkemede yapar. Mahkemede de taraflar bilirkişi seçiminde anlaşamazlarsa hakim resen bilirkişi seçer. bu konuda belkide en kolay yöntem aracı bir servise götürüp, sorunun lastikten kaynaklandığına dair rapor almaktır. Siz hakem heyetine sunarsınız gerisini onlar düşünsün.

    Alıntıları Göster
    müşteriye saygı bu tip kurum ve kuruluşlarda sadece ürünü satıncaya kadar vardır problem çıktığında ilk amaçları müşteriyi bıktırıp pes etmesini sağlamaktır. gelelim izleyeceğin prosedüre:

    arkadaşım yapacağın ilk iş tüketici hakem heyetine gidip garantide olan ürününün 30 iş güne içerisinde çözüme kavuşturulamadığını ve gerekli faydalanımı yapamadığını belirterek ürün bedel iadesi talep etmen gerekiyor . eğer elinde firmanın 30 iş gününden fazla yani yaklaşık 45 gün serviste kaldığını ve size ürünün yenisini veya tamir edilmiş bir şekilde ( lastik olduğundan bu seçenek biraz zor olur. ) teslim edilmediğini belge ile ispatlarsan zaten hakem heyeti direk olarak bedel iadesine karar verecektir ve vermiş olduğun lastik bedelini bir avukat aracılığıyla karşı tarafa ekstradan avukatın vekalet ücretiyle beraber haczen alabilirsin. yine bu hacze itiraz ederlerse mahkemece karar verilecektirki satıcı 30 iş günü maddesini ihlal ettiği için haksız duruma düşecektir ve %40 icra inkar cezası ile toplam bedeli ödemeye mahkum edilecektir. en öneli nokta 30 iş günü olayını ispat edecek belgen elinde varsa hiç durma doğru bulunduğun ilçe kaymakamlığındaki hakem heyetine koş....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wetx

    müşteriye saygı bu tip kurum ve kuruluşlarda sadece ürünü satıncaya kadar vardır problem çıktığında ilk amaçları müşteriyi bıktırıp pes etmesini sağlamaktır. gelelim izleyeceğin prosedüre:

    arkadaşım yapacağın ilk iş tüketici hakem heyetine gidip garantide olan ürününün 30 iş güne içerisinde çözüme kavuşturulamadığını ve gerekli faydalanımı yapamadığını belirterek ürün bedel iadesi talep etmen gerekiyor . eğer elinde firmanın 30 iş gününden fazla yani yaklaşık 45 gün serviste kaldığını ve size ürünün yenisini veya tamir edilmiş bir şekilde ( lastik olduğundan bu seçenek biraz zor olur. ) teslim edilmediğini belge ile ispatlarsan zaten hakem heyeti direk olarak bedel iadesine karar verecektir ve vermiş olduğun lastik bedelini bir avukat aracılığıyla karşı tarafa ekstradan avukatın vekalet ücretiyle beraber haczen alabilirsin. yine bu hacze itiraz ederlerse mahkemece karar verilecektirki satıcı 30 iş günü maddesini ihlal ettiği için haksız duruma düşecektir ve %40 icra inkar cezası ile toplam bedeli ödemeye mahkum edilecektir. en öneli nokta 30 iş günü olayını ispat edecek belgen elinde varsa hiç durma doğru bulunduğun ilçe kaymakamlığındaki hakem heyetine koş....

    Alıntıları Göster
    Öncelikle geçmiş olsun bende Hankook lastik aldım ve çekiş tekerlerinde 1 sene içinde desenlerde kalkma ve kopma başladı şimdi aldığım firmaya gidecem ama bu mesajlarınızdan sonra inanın gözüm korktu bakalım ne olacak.

    Bu arada hakem heyeti kendiği blirkişi tayin edebilir.bu zannımca o bölgedeki bir lastik satıcısıda olabilir tamirciside. Çünkkü cep telefonuyla ilgili benzer bir durum ortaya çıktığında bölgedeki bir telefon satış ve tamiri yapan bir firmayı bilirkişi olarak tayin etmişlerdi. dolayısıylada bu şekilde birini bilirkişi olarak belirleyip sorununuzu çözebilirler.




  • hankook winter i-pike alalı 2 yılı geçti. lastikler geçen kış kullanılmadı. bu sene 10bin km kadar yaptı ve kenar dişlerinde soyulma ve kopmalar gördüm çokça. gezeleme yapıyor olması da rahatsız ediyordu. bunun üzerine arka tekerleklerde takılı olan nispeten daha eski lassa snoways marka kar lastiklerini öne aldırdım ve gezeleme yapan yollarda gezeleme yapmadığını tespit ettim.
    bundan önceki arabamda kullandığım hankook icebear marka kar lastiklerinden memnun olmam nedeniyle yine hankook almak istemiştim fakat bu modelden aynı şekilde memnun olmadım. bu rahatsızlığı bu lastiklerin bodrumda bir yıl kapalı kalmasına da bağlıyorum. geri götüremem çünkü iki yıldan fazla oldu alalı.

    quote:

    Orijinalden alıntı: wildswan

    Öncelikle geçmiş olsun bende Hankook lastik aldım ve çekiş tekerlerinde 1 sene içinde desenlerde kalkma ve kopma başladı şimdi aldığım firmaya gidecem ama bu mesajlarınızdan sonra inanın gözüm korktu bakalım ne olacak.

    Bu arada hakem heyeti kendiği blirkişi tayin edebilir.bu zannımca o bölgedeki bir lastik satıcısıda olabilir tamirciside. Çünkkü cep telefonuyla ilgili benzer bir durum ortaya çıktığında bölgedeki bir telefon satış ve tamii yapan bir firmayı bilirkişi olarak tayin etmişlerdi. dolayısıylada bu şekilde birini bilirkişi olarak belirleyip sorununuzu çözebilirler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    hankook winter i-pike alalı 2 yılı geçti. lastikler geçen kış kullanılmadı. bu sene 10bin km kadar yaptı ve kenar dişlerinde soyulma ve kopmalar gördüm çokça. gezeleme yapıyor olması da rahatsız ediyordu. bunun üzerine arka tekerleklerde takılı olan nispeten daha eski lassa snoways marka kar lastiklerini öne aldırdım ve gezeleme yapan yollarda gezeleme yapmadığını tespit ettim.
    bundan önceki arabamda kullandığım hankook icebear marka kar lastiklerinden memnun olmam nedeniyle yine hankook almak istemiştim fakat bu modelden aynı şekilde memnun olmadım. bu rahatsızlığı bu lastiklerin bodrumda bir yıl kapalı kalmasına da bağlıyorum. geri götüremem çünkü iki yıldan fazla oldu alalı.

    quote:

    Orijinalden alıntı: wildswan

    Öncelikle geçmiş olsun bende Hankook lastik aldım ve çekiş tekerlerinde 1 sene içinde desenlerde kalkma ve kopma başladı şimdi aldığım firmaya gidecem ama bu mesajlarınızdan sonra inanın gözüm korktu bakalım ne olacak.

    Bu arada hakem heyeti kendiği blirkişi tayin edebilir.bu zannımca o bölgedeki bir lastik satıcısıda olabilir tamirciside. Çünkkü cep telefonuyla ilgili benzer bir durum ortaya çıktığında bölgedeki bir telefon satış ve tamii yapan bir firmayı bilirkişi olarak tayin etmişlerdi. dolayısıylada bu şekilde birini bilirkişi olarak belirleyip sorununuzu çözebilirler.




    Eğer üretim hatası varsa ve bu tespit edilirse ayıplı mal kapsamına girer ve ayıplı mal da garanti süresi 3 yıl diyebiliyorum

    Ayıplı Mal diye aratıp Tüketici Derneğinin sitesinden gerekli bilgiyi temin edebilirsiniz




  • teşekkürler. inceleyeceğim.


    quote:

    Orijinalden alıntı: hackerboy644


    Eğer üretim hatası varsa ve bu tespit edilirse ayıplı mal kapsamına girer ve ayıplı mal da garanti süresi 3 yıl diyebiliyorum

    Ayıplı Mal diye aratıp Tüketici Derneğinin sitesinden gerekli bilgiyi temin edebilirsiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dokuzeylul

    Arkadaşlar 4 ay suren bu sorun halen çözümlenemedi.. Abdülkadir Özcan firması İzmir Bölge Müdürlüğü ile olan dialoglarımda sonuçsuz kaldı.. Lastikleri satın aldığım yer lastik montajı sırasında janta giren kısmını yırtmış. Dolayısıylada bu yırtık olan yerlerden lastik yanaklarına hava sızması oluyor ve yanaklarda yamulmalar oluyor. Abdulkadır Ozcan firmasının soyledığı bu. Satın aldıgım yerın hatalı oldugu. 2 hafta once lastikleri degiştireceklerini soylemışlerdi. Fakat sımdı, satın aldıgım yerın bu sorunu kabllenmediğini soyluyorlar. Bugun 4 lastiği geri aldım. Sonuc koca bir sıfır.
    1 ay once bunları tuketıcı hakem heyetıne vermıstım. Hakem heyetı benden bilirkişi raporu istedi. Fakat güzel ülkemde, Abdulkadir Özcan firması da dahil olmak üzere, bilirkişi raporunu nerden alacağımı bılen yok. Arkadaslar bu raporu nerden alabilirim?
    Abdulkadir Özcan firmasının, müşteri memnuniyeti anlayış içler acısı haldedir arkadaşlar. Eger bu grubdan petlas, hankook, toyo, vb. lastik alır soun yasarsanız yandınız.
    Artık, Abdulkadir Özcan firmasını dava edeceğim. Lastiklerde sorun olduğunu sözel olarak kabul edip, elime yazılı olarak "lastiklerde herhangi bir sorun yoktur" raporlarını verırken utanmadılar bile.

    sonuç nedir.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.