Şimdi Ara

Happy'de 25 TL İndirim (100 TL üzeri) + Ücretsiz Kargo (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
263
Cevap
6
Favori
11.015
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • diler100 D kullanıcısına yanıt
    Merhaba sayın yetkili.#30863 nolu siparişimle ilgili eksij gönderilen 12 li prima ıslak mendil gönderilecek demiştiniz 2.gün bugün hala haber yok. Verilmişse kargo numarasını yazar mısınız.Kaç gün beklemem gerekecek sizden kaynaklanan hata yüzünden.....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim 5 adet siparişimin 4 ünü aynı mng kargo numarasını girip yolladıkları sistemde gözükmekte, ama elime ulaşan 1 adet kargo girilmeyen ve en az siparişimin içeriği olan... şuanda 3 adet siparişim halen beklemekte ...1 hafta oldu bana mesaj attılar sonunda zahmet edip araştırıcaz diye aynı gün kargo diye aldım yarın yazlığa gidiyorum bir paketde 2 adet bebek bezi 1 paketde gıda ürünleri 1 paketdede market malzemesi var ama sanırım bu iş baya bi sıkıntılı geçecek.
    Unutmadan ürünlerin birini ups birini mng getirdi ama mng takip nosu girmişler bende dün saatlerce adamlarla ugraştım 2 koli gelmesi lazım diye (malum kargo nosu girmişler hepsine kargoya verildi diye gözükmekte adamlar 1 koli olduguna ikna edene kadar akla karayı seçtiler nerden bilebilirsin kargoyu mng değil zaten ups le yollamışlar :)hatta yollamamışlar)

    Tabii en önemli konu sisteme yollamadığı ürünün kargo no'sunu girip yollanmış gösterip bana araştırıcaz denmesi neyi araştırcaksınız sorması ayıptır benim dogru söyleyip söylemediğimimi 3 gündür ailemin adresini vermiştim milleti yanlış bilgi verip ayrı ayrı günlerde eve hapsettiniz nezaketen özür dilemek için aramayıp birde mail attınız!

    Edit: Sabah itibariyle kontrol ettiğimde gelen gelmeyen siparişlerim dogru olarak güncellenmiş.

    Benim sizden ricam kargolarım ne zaman gelecek kesin bilgi istiyorum. Ona göre evde birini bırakıcam

    Ulaşmayan sipariş numaralarım ; #31296 #31292 #30834



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mtasova -- 15 Ağustos 2014; 9:08:20 >




  • Merhaba arkadaşlar ürünü gönderilipte kolide eksik ürün gönderilen var mı?Benim üç sipaeşin ikisi geldi.Ama her ikiside sıkıntılı.Birinde eksik ürün birindede 100 ml yerine 50 ml dil macunu göndermişler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • son yorumlara bakılırsa Happy bu işi eline yüzüne bulaştırmış diyebiliriz. 5 tanede bende kod vardı ama 3 kuruş kar edeceğiz diye işimizden gücümüzden olup happy nin keyfini beklemeye gerek yok.
  • umityilmax U kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Paketiniz sipariş verdiğiniz tarih olan 12.08.2014 günü kargoya verilmiş olup, yaptığımız kontrollerde 14.08.2014 günü teslim edilmiştir. Değerli siparişiniz için teşekkür ederiz.

    İyi günler.
  • osiosborn kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    11 Ağustos akşamı vermiş olduğunuz siparişiniz, 14 Ağustos günü kargoya verilmiş olup kargo takip bilgileri mail adresinize gönderilmiştir.
    Değerli siparişiniz için teşekkür eder, iyi günler dileriz.
  • diler100 D kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Yaşanan sorundan dolayı özür dileriz. Eksik gönderinize ait kargo takip bilgisi tarafınıza PM olarak gönderilmiştir.

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.
  • mtasova kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Siparişlerinize aynı kargo takip bilgisi girişi sehven yapılan bir hata olup, işlemleriniz düzeltilmiştir. Yaşanan durumdan dolayı özür dileriz.

    30834 nolu siparişiniz eksik ürün nedeniyle bugün gönderilecektir. Diğer siparişleriniz dün kargoya verilmiştir.

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.
  • diler100 D kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Bir siparişinizde bulunan eksik ürününüz dün kargoya verilmiş olup, 100ml yerine 50ml gönderilen ürününüzün bugün kargoya teslim edilecektir.

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.
  • livingston kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Öncelikle değerli yorumunuz için teşekkür ederiz.

    Şehirfırsatı kampanyamız 1.000'in üzerinde kupon satışıyla ve bu kuponların %75'inin ilk 3 gün içinde kullanılması nedeniyle aşırı bir yoğunluk oluşturmuştur. Buna rağmen birkaç eksik gönderim dışında siparişlerin tamamı gününde veya gününden önce kargoya verilmiştir. Bu tarz aşırı yoğun kampanyalarda, en üst düzeyde dikkat edilmesine karşın, münferit eksiklikler maalesef yaşanmaktadır. Bu durumu daha da azaltabilmek adına iyileştirme çalışmalarına devam etmekteyiz.

    Elinizde bulunan kuponları gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz. Değerli siparişlerinizi bekleriz.

    Saygılarımızla,
  • Gönderilerimin hepsini eksikler hariç almış bulunmaktayım.3.gönderide de #30965 fairy lerde sıkıntı var.İlgilnirseniz sevinirim.Ayrıntıyı pm olarak attım.Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iki kupon almıştım. ikisi de geçersiz diyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Happy.com.tr

    Merhaba,

    Siparişlerinize aynı kargo takip bilgisi girişi sehven yapılan bir hata olup, işlemleriniz düzeltilmiştir. Yaşanan durumdan dolayı özür dileriz.

    30834 nolu siparişiniz eksik ürün nedeniyle bugün gönderilecektir. Diğer siparişleriniz dün kargoya verilmiştir.

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    İyi çalışmalar;
    Gördüğüm en profesyonellikden uzak firma oldugunuzu öncelikle şahsi görüşüm olarak belirtmek isterim.
    1.si hergün çocuk gibi müşteri kandırılmaz!
    Verdiğim 5 siparişten 3 ü farklı günlerde her biri ayrı ayrı ve eksik yollandı fakat sehven oldugunu iddaa ederek hergün tüm kargoları yolladık dediniz. Halada sistemde kargoya verilmiş gözükmekte ve ups le yolladığınız kargolara mng kargo takip no girmişsiniz.
    Herkesi kargo gelecek diye eve hapsedip tatil süremizi geciktirdiniz. İvedi olan ürünlerim beklemede
    Daha dün maillerime istinaden arayıp 3 kargomuda yolladığınızı söylediniz ama bugün gene sadece 1 kargom geldi.
    İnsanla dalga gaçer gibi hergün 1 kargo yollamakda nedir?
    Yetmezmiş gibi 3 kargoyuda sistemde yoladık gösterip ben gelmedi dediğimde kontrol edeceğiz diyerek sanki ben yalan söylüyormuşum algısı yaratmak dahada hazin.
    31292 ve 31296 no 'lu siparişlerim ortada yok. Hergün yolladık diye beni arıyorsunuz sonra kontrol edecegiz deyip sistemde hazırlanıyor diye düzeltiyorsunuz ben kontrol etmesem yolladık diyeceksiniz sanırsam ve artık başından beri sahip olduğum iyi niyeti korumakta zorlanıyorum firmanıza karşı.
    Buda yetmezmiş gibi;
    30834 no'lu siparişimin içerisinde diş fırçası eksik.

    Yukarıda bahsettiğim iki siparişimin akıbeti hakkında ivedi cevap bekliyorum. (doğru bilgi istiyorum)
    Talep fazla geldi yetişemiyoruz cevbını ise kabul etmiyorum 10 günde 2 bebek bezi 2 çikolata yollanamazmı marketiniz evimin yanında ararsın oradan gelir gerekrse ayrı stok muhabbeti 10 gün yapılmaz.
    madem operasyon beceriniz yetersiz yeterli olacak kadar ürün satıp yeterli personel istihdam edin bi kargo 1 haftada hergün bu şekilde yollanmaz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mtasova -- 15 Ağustos 2014; 14:44:57 >




  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mtasova -- 15 Ağustos 2014; 23:27:00 >
  • Kargomu bugün eksiksiz şekilde aldım. Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi osiosborn -- 16 Ağustos 2014; 8:02:23 >
  • 1 hafta oldu kod aldık. bugün çalışmadı. buradan yazıyoruz mail atıyoruz inceleniyor cevap dönülecek. ne zaman dönülecek? kaç saat oldu.tam fiyasko. ellerine yüzlerine bulaştırmışlar bu iş happynin boyunu aşmış o görülüyor.
  • Ana sayfadaki fırsat ürünlerini Yıl sonuna kadar yenileyip yeni ürünler koymayı düşünüyormusunuz acaba. bi renk değişsin havalansın ekran.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jonathanlivinston -- 16 Ağustos 2014; 11:37:33 >
  • Happy.com.tr kullanıcısına yanıt
    Benim siparişlerim eksiksiz olarak teslim edildi. Ayrıca gönderdiğiniz küçük hediye için de ayrıca teşekkürler...
  • 11'inde sipariş verdik gelen giden yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Happy.com.tr

    Merhaba,

    Öncelikle değerli yorumunuz için teşekkür ederiz.

    Şehirfırsatı kampanyamız 1.000'in üzerinde kupon satışıyla ve bu kuponların %75'inin ilk 3 gün içinde kullanılması nedeniyle aşırı bir yoğunluk oluşturmuştur. Buna rağmen birkaç eksik gönderim dışında siparişlerin tamamı gününde veya gününden önce kargoya verilmiştir. Bu tarz aşırı yoğun kampanyalarda, en üst düzeyde dikkat edilmesine karşın, münferit eksiklikler maalesef yaşanmaktadır. Bu durumu daha da azaltabilmek adına iyileştirme çalışmalarına devam etmekteyiz.

    Elinizde bulunan kuponları gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz. Değerli siparişlerinizi bekleriz.

    Saygılarımızla,

    Merhaba Happy,

    31374 nolu siparisimde gelen parex tornado temizlik setinin kutusu yipranmis ve kullanilmis gibi geldi. Musteri hizmetlerini aradim ama hafta sonu calismiyorlarmis. Evimin yaninda Happy Center var, fatura ile oradan degistirme imkanim olabilir mi?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.