< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Source -- 15 Aralık 2022; 11:28:44 > |
Harry Potter : Hogwarts Legacy | PS4 - PS5 ANA KONU - 10 Şubat 2023
-
-
-
En çok istediğim oyunlardan. -
ps2 de oynardım ilk 3 oyun iyi değildi .. 4 oyundan sonra güzelleşmeye başlamıştı seri remakelerinin yapılmasını istediğim seri idi .. -
Oyun 2022'ye ertelendi...
-
Oyuna dair bildiğimiz tek şey geçen sene yayınladıkları trailer. şaka gibiler gerçekten, koskoca 1 yıl geçti aradan.
-
Yakında bir Gameplay yayınlanacak gibi. :)
Millie Atwitter“Soon… https://t.co/hnWo6akOKB”https://twitter.com/millieamand/status/1458529264060420097 -
TGA'da olacağını belirtmişler..
Sumo Digitaltwitter“We are very excited to share the news that two of our studios - @RedKiteGames and Sumo Nottingham - are involved in the upcoming Hogwarts Legacy videogame.”https://twitter.com/SumoDigitalLtd/status/1468959634018824203 -
Avalanche ekibinden Mutlu Bayramlar! Önümüzdeki yıl Hogwarts Legacy hakkında daha fazla haber ve güncelleme paylaşmaktan heyecan duyuyoruz.
WB Games Avalanchetwitter“Happy Holidays from the Avalanche team! We’re excited to share more news and updates on Hogwarts Legacy next year. https://t.co/f1rBcJf91O”https://twitter.com/AvalancheWb/status/1471607317263265794
-
Söylenti: Hogwarts Legacy, 2023 Yılına Ertelenebilir
Harry Potter serisine dayanan yeni soluklu Hogwarts Legacy'nin duyurusu Eylül 2020'de yapıldı.. Açık dünya Harry Potter oyunu ile oyuncular Hogwarts'a katılabilecek ve her zaman hayal ettikleri seriyi deneyimleyebilecek.
Duyuru dünya çapında oldukça olumlu tepkiler aldı ve fragman kısa sürede Sony'nin en popüler videolarından biri haline geldi. Bundan kısa bir süre sonra Hogwarts Legacy, 2021 çıkış tarihinden 2022 yılına ertelendi. Ancak şimdi yeni söylentiler, oyunun 2023 yılına erteleneceğini belirtiyor.
Sacred Symbols sunucusu Colin Moriarty'den gelen bir rapor, Hogwarts Legacy'nin yeni bir gecikme yaşayabileceğini öne sürüyor. Moriarty, herhangi bir detay vermese de durumun bu şekilde olduğunu belirtiyor.
Daha önce de çeşitli tahminlerde ve iddialarda bulunan Podcast yayıncısı Moriarty, Starfield'ın PS5'e geleceğini iddia etti. Bu iddianın daha sonra yanlış olduğu kanıtlandı. Bu durumda şimdiki iddiası da yanlış çıkabilir.
-
bu 2021 de atılmış yanlız. erteleme yiyebilir
-
Aynen, öyleymiş. Ocak ayı ve sabitte gözükünce yıla dikkat etmemişim. Sileyim o mesajı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hogwarts Legacy 2022'de geliyor, gecikme söylentileri yanlışmış gibi görünüyor.
2022'de Büyücülük Dünyasından dört gözle bekleyeceğiniz bazı önemli noktalar
Çeviridir : Hogwarts Legacy video oyunu bu yıl gelecek
2022, aynı zamanda Warner Bros. Games'in Portkey Games etiketi olan Hogwarts Legacy'nin merakla beklenen konsol oyununun piyasaya sürüleceği yıl. Avalanche Software tarafından geliştirilen bu aksiyon RPG'si, oyuncuların 1800'lerin sonlarında büyücülük dünyasında kendi macera setlerinin merkezinde olmalarını sağlar. Güçlü büyüler ve bira iksirleri öğrenmekten, dövüş becerilerini geliştirmeye ve büyülü canavarları evcilleştirmeye kadar, bu oyun, oyuncuların tüm büyücülük dünyasının kaderini belirlerken, Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu'ndaki bir öğrenci olarak büyülü dünyayı daha önce hiç olmadığı gibi deneyimlemelerini sağlayacak. . Fragmanı izlemek ve oyun hakkında daha fazla bilgi edinmek için buraya tıklayın
Kaynak :
www.wizardingworld.comSome highlights to look forward to from the Wizarding World in 2022 | Wizarding Worldhttps://www.wizardingworld.com/features/highlights-from-the-wizarding-world-in-2022
-
Söylenti: Hogwarts Legacy 2022'nin 3. Çeyreğinde Çıkış Yapacak
Harry Potter hayranlarının merakla beklediği Hogwarts Legacy, başlangıçta 2021 yılında piyasaya sürülecekti. Ancak Ocak 2021'de oyunun 2022'ye ertelendiği duyuruldu. Bu haftanın başlarında gazeteci Colin Moriarty, oyunun bu yıl çıkmayacağını ve geliştirme sorunları yaşadığını söyledi. Ancak yeni bir söylenti, geliştirmenin iyi gittiğini ve oyunun 2022'nin 3. Çeyreğinde çıkış yapacağını belirtiyor.
Star Wars Eclipse'i duyurulmadan önce sızıntısını yapan Twitter kullanıcısı AccountNGT, Hogwarts Legacy'nin 2022'nin 3. çeyreğinde çıkacağını ve geliştirmenin gayet iyi gittiğini belirtti.
AccountNGT'nin gönderisinde şu ifadeler yer alıyor: "Artık 2023 söylentisi, birkaç resmi kaynak tarafından çürütüldüğüne göre bu Tweet'i yayınlayabilirim. Birkaç hafta önce söylediğim gibi kaynaklarıma göre Hogwarts Legacy bu yılın 3. Çeyreğinde çıkış yapacak. Gelişmede herhangi bir sorun yok."
AccountNGTtwitter“#HogwartsLegacy Now that the 2023 rumor has been debunked by several official sources I can post this tweet ; ICYMI: As I said a few weeks ago, according to my info, Hogwarts Legacy will be released on Quarter 3 of this year The development is going well.”https://twitter.com/AccNgt/status/1483505684176113666?s=20
-
Temmuz-Eylül gibi çıkacak da 2020'de yayınlanan fragmandan beri hiç bir şey gözükmedi. Oyun çıktıktan sonra mı yayınlanacak fragmanlar? Nedir yani bu kadar bir şey göstermemek, gizli tutmak?
-
WarnerMedia CEO'su Hogwarts Legacy ve Gotham Knights'ın bu yıl çıkacağını onayladı
Jason Kilartwitter“This mission, this strategy continues in ‘22 with a sense of urgency: launching HBO Max in many more countries this quarter and the balance of the year, launching CNN+, delivering of a full slate of highly anticipated games. 10/x”https://twitter.com/jasonkilar/status/1486344994290126852 -
Lütfen erteleme almasın artık. Çocukluğu Harry Potter ile geçen koca bir yığın oyuncu için çoğu oyundan daha anlam yüklü bir oyun olacak.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Çeviridir :
- Oynanış Fragmanı (beceriler, yetenekler) Şubat/Mart'ta geliyor
- Eylül sürümü için hedefleme (resmen 2022)
- Çok oyunculu öğeler içerir
- Çeviri aşaması başladı
- Sumo Digital, oyunun geliştirilmesine çok yardımcı oldu.
AccountNGTtwitter“Recap: Hogwarts Legacy - Gameplay Trailer (skills, abilities) coming Feb/March - Aiming for a September release (officially 2022) - Includes multiplayer elements - Translation stage has started - Sumo Digital helped a lot in the development of the game https://t.co/K1FhBNa5W6”https://twitter.com/accngt/status/1488958451346722826 -
Insight Editions, Eylül 2022'de “The Art and Making of Hogwarts Legacy”yi Yayınlanacak!
Çeviridir :
Insigh Editions, Wizarding World'de yer alan, yakında çıkacak olan açık dünya aksiyon RPG'sine eşlik eden bir kitap olan "The Art and Making of Hogwarts Legacy " yi yayınlayacak.
Kitap, diğerleri arasında "Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore Movie Magic" ve "Harry Potter Paper Craft" gibi Büyücü Dünyası kitaplarının ana yazarı Jody Revenson tarafından yazılacak. Bu yeni kitabın ISBN'si 9781647226190'dır ve şu anki yayın tarihi 6 Eylül 2022'dir.
Her ne kadar teyit edilmemiş olsa da bu yayın tarihi, henüz bilinmeyen video oyununun çıkış tarihi ile ilgili olabilir.
Kaynak :
the rowling library - articles, news and projects about j.k. rowling and harry potterInsight Editions to publish “The Art and Making of Hogwarts Legacy” in September 2022 - The Rowling Libraryhttps://www.therowlinglibrary.com/2022/02/04/insight-editions-to-publish-the-art-and-making-of-hogwarts-legacy-in-september-2022/
Her günün kıymetini bilmek gerek dün oyunu bu gece oynamak için saat sayıyordum şimdi dışarıda dua ediyoruz her şey boş bizlere duanızı eksik etmeyin Allah yardımcımız olsun
|
Konunun dinle minle alakası yok öyle olsa her oyunda Arapça olmazdı. Senin islamın kimsenin umurunda bile değil.
|
Hogwarts Legacy'yi 67 saat sonunda, hard zorlukta, her yeri keşfedip haritada yapılacak hiçbir şey bırakmadan bitirdim. Aslında bitireli 2-3 hafta falan oldu fakat hem işim gereği bir süredir İstanbul'da olmadığım için, hem de EA Play Pro'nun 1 aylık süresi bitmeden Dead Space Remake'i bitirmekle uğraştığım için bu yazıyı anca şimdi yazabildim Öncelikle belirtmeliyim ki ben büyük bir HP hayranıyım. Kitaplarını küçüklüğümden beri onlarca kez okudum, filmleri yine aynı şekilde onlarca kez izledim. PS1 ve PC'ye çıkmış bütün Harry Potter oyunlarını da yine 3-4 kere bitirdim. Özellikle ilk 3 oyun ve Zümrüdüanka Yoldaşlığı'nın bende yeri çok ayrıdır. Hiç beğenilmeyen Ateş Kadehi ve Ölüm Yadigarları oyunlarını bile seve seve bitirmiştim, fanlığım o boyutta yani :) Böyle biri olarak söyleyebilirim ki Hogwarts Legacy, bütün o eksikliklerine rağmen benim için unutulmaz ve nefes kesici bir deneyim oldu. O dünyanın içine girip vakit geçirmekten aldığım zevki kelimelere dökmem çok zor. Eğer objektif olmayacak olsam direkt herkese önerip buradan sonra yazmaya devam etmezdim ama tabii fanboyluğu bir tarafa bakıp uzun ve detaylı bir artı-eksi incelemesi yapacağım yine de. Hemen olumlu yönleriyle başlayayım : ++ Oyunun en büyük artısı ve en çekici yanı şüphesiz Harry Potter evrenini ve atmosferini muazzam biçimde yansıtması olmuş. Hogwarts, Hogsmeade, Yasak Orman ve okul çevresi tasarımı kelimenin tam anlamıyla büyüleyici. Özellikle Hogwarts, oyun dünyasında bugüne kadar görmüş olduğum en etkileyici iç mekan tasarımlarından biri olabilir. Kitap ve filmlerdeki tasviri öyle güzel aktarmışlar ki... Yapımcıların evrene olan tutkusunu çok net bir şekilde hissedebiliyorsunuz. Oyunun bir hikayesi, herhangi bir combat veya bulmaca sistemi olmasaymış bile sırf oralarda gezinmek için 5-10 saat başından kalkmazdım herhalde ++ Oynanış ve combat sistemi oldukça hoşuma gitti. Oyun çıkmadan önce izlediğim videolarda işin o kısmı sanki böyle çerezlik, sıradan olacakmış gibi hissettirmişti ancak feci yanılmışım. Combat sistemi bana kalırsa harika olmuş. Büyülerin farklı farklı işlevleri, düşman tipine göre bazılarının daha etkili veya etkisiz olması, çeşit çeşit büyü kombosu yapabilmek, büyü hissiyatının tatmin edici olması, ancient magic'in bitirici vuruşları, etraftaki nesneleri aktif biçimde kullanabilmek, akıcı ve görsel olarak hoş animasyonlar derken savaş dinamiklerinden son derece memnun kaldım. Büyülerin kullanım şekli ve sayısı da bence yeterliydi. 'Şu da şöyle mi olsaydı acaba' dediğim sadece tek bir şey oldu, ileride ondan bahsedeceğim. Uçmak ve bulmacaları keşfetmek de oldukça pratik, akıcı ve rahat olmuş ++ Yetenek sistemi sade ama yeterli olmuş. Hiçbiri gereksiz hissettirmediği gibi büyük bir çoğunluğu da oynanışı oldukça geliştirip çeşitlendiriyor. Ayrıca küçük bi detay ama o yeteneği aldığınız zaman nasıl bir etkisi olacağını menüde küçük bir video ile gösteriyor olmaları da güzel ++ Görselliği beğendim. Evet kaplama kalitesi olarak bakıldığı zaman belki günümüz standartlarının biraz gerisinde fakat sanat tasarımı, ışıklandırma gibi konularda gayet başarılı bir iş çıkarmışlar ve genel olarak bakıldığında nerdeyse hiçbir şey sırıtmıyor ++ Transmog sistemine bayıldım, bu olay kesinlikle her oyunda ve direkt bu şekilde uygulanmalı bence. Bilmeyenler için de söyleyeyim: Transmog dediğim şey; görünüşünüzü, üstünüzdeki seviyenize uygun kıyafetlerden bağımsız olarak özelleştirebildiğiniz sistemin adı ++ Oyunun dünyasındaki küçük ama immersive etkileşimler hoşuma gitti. Genelde 'dünyası çok ölü' yorumları yapılıyor, tabii ki bi Rockstar, Naughty Dog kalitesinde falan değil ama okulda gezerken öğrencilerin başına gelenler, kendi aralarındaki muhabbetleri, okuldaki cisimlerle girebildiğimiz etkileşimler falan öyle aşırı çeşitli, über süper olmasa da böyle küçük çaplı bir firmanın ilk açık dünya yapımı için bence son derece yeterli olmuş. Bu adamlardan direkt bi GTA V, RDR2, Witcher 3 seviyesinde bir açık dünya canlılığı bekleyip hayal kırıklığı yaşayan oyuncuları pek anlayamadım doğrusu. Ha devam oyunları gelir ve aynı şey devam ederse ben de eleştiririm orası ayrı ++ Ana hikayesini aslında eleştirildiği kadar kötü bulmadım. Ancient Magic ve Isidora gizemini merakla takip ettim. Bu açıdan ilgimi çekti fakat önemli problemleri de vardı, negatif kısımlarda bahsederim ondan ++ Companion görevleri kesinlikle ana görevlerden çok daha akılda kalıcı, heyecanlı ve vurucuydu. Natty, Poppy ve özellikle Sebastian'ın bütün yan görevlerini yapmadan oyunu bitirmiş bir kişi, eksik bir deneyim elde etmiş olur ++ Ölüm Yadigarları görevi :) Hani evreni bilmeyen biri için belki sıradan bir sekanstı fakat HP hayranları için oldukça etkileyiciydi diyebilirim ++ İhtiyaç Odası içerik ve tasarım olarak çok güzel. Odadaki Crafting işlerinin, fantastik hayvanların falan oyuna tematik olarak yediriliş biçimini sevdim ++ Mevsim geçişleri olması Harry Potter ruhunu yansıtmayı başarmış. Film ve kitaplardaki o geçiş duygusunu vermekte önemli bir rol oynamış ++ Müzikler ve sesler yine HP evrenine son derece uygun, hem yeni bestelenen hem filmlerden alınan tınılar insanı mutlu etmeyi başarıyor ++ Affedilmez Lanetler'in oyuna eklenmiş olması çok hoşuma gitti. Özellikle Avada Kedavra'yı öğrenip yetenek menüsünden de lanetli herkesi aynı anda öldürebilme skill'ini açtıktan sonra ortalığı kaosa çevirmek çok tatmin ediciydi
Artılardan yeterince bahsettim, şimdi de gelelim oyunun objektif açıdan eksik, yetersiz ama bana yaşattığı genel tecrübe açısından çoğuna öyle aman aman takılmadığım olumsuz yanlarına :) -- Oyunun en büyük problemi PC'de deneyim edenler için şüphesiz optimizasyon sıkıntısı. 3060Ti - R5 5600X - 16GB RAM'li sistemimde 1080p'de anca High ayarlarda, RT kapalı ve DLSS açıkken tatmin edici bir performans alabildim ki o performansı bile bunların dışında herkesin bahsedip önerdiği o çeşit çeşit alternatif optimizasyon sağlama tavsiyeleriyle başarabildim. Ve bütün bunlara rağmen de öyle kusursuz, yağ gibi akan bir halde değildi, sadece stuttering'leri önemli ölçüde azaltabildim. Zaten oyunun asıl problemi yüksek fps verememesi değil, sürekli anlık takılmalar barındırmasıydı. İşin konsol tarafında da gördüğüm kadarıyla 60fps sağlamak için görsellikten son derece ödün verilmiş -- Ana hikaye önemli problemlere sahip. Öncelikle kötü adamlarımız Ranrok ve Rookwood çok silik ve etkisizler. İnsanda en ufak bir korku veya tehlike duygusu uyandırmıyorlar. Onun dışında hikayenin sunum şekli de hem sinematik açıdan hem de diyalog kalitesi açısından son derece yetersiz ve basit -- Üstte oynanışla alakalı tek bir sıkıntım olduğundan bahsetmiştim, o da saldırı gelmek üzereyken çıkan tehlike ikonunun bizim karakterimizin kafasının üstünde çıkması. Oyunda bir close combat yok, düşmanlarla hep bi mesafeden savaşıyoruz ve doğal olarak combat esnasında gözümüz kendi karakterimizden çok ilerideki düşmanların üstünde oluyor. Böyle olunca da kalabalık savaşlarda, onca büyü ve düşman arasında kendi kafamızdaki ikonu görmek son derece zorlaşıyor. Sistem aynı Batman oyunlarındaki gibi ikonun düşmanların kafasında çıkması şeklinde olmalıydı bence. Ayrıca block ve dodge ikonlarının nerdeyse aynı renkte olması da beni rahatsız etti. Birini mavi birini kırmızı, birini yeşil birini sarı falan yapsalarmış keşke. Biri kırmızı biri turuncu olunca bazen çok karışıyor -- Şu menzilimizde olan düşmanın, etrafında beyaz bir hat ile belirtilmesi olayını oyun dünyasına kim getirdiyse... Genelde Ubisoft oyunlarında olan ve hiç sevmediğim bu unsur, maalesef Hogwarts Legacy'de de vardı -- Sinematikleri durduramıyorsunuz -- Açık dünyası genel olarak Ubisoft mantığında (Hogwarts'ın içi hariç neyse ki). Okul dışındaki yan görevlerin çoğu hem içerik hem de sunum anlamında zayıflar. Hele o mağaralar neydi öyle ya!!! Ya dümdüz koşup gidip sandığı açıp çıkıyorsunuz ya da şanslıysanız çok basit, kendini tekrar eden 10 saniyelik bi bulmaca çözüyorsunuz. Belli ki mağaraları aslında daha detaylı ve çeşitli tasarlamak istemişler en başta ama zaman yetmemiş. Ayrıca Merlin bulmacaları da başta iyi güzeldi de 95 tane koymaya ne gerek vardı yani anlamadım. Hani 20 çeşit bulmaca olsa ve her birinden ortalama 5 tane yapsak neyse de 7-8 çeşit bulmacanın her birini 12-13 kez yapınca bayıyor. Bulmacaları aslında eğlenceli fakat dediğim gibi ya daha fazla olmalıydı ya da toplam Merlin Trials sayısı daha az olmalıydı -- Okul hayatını, dersleri ve arkadaşlıkları sadece ana görev ve büyü öğrenme görevleriyle sınırlandırmışlar. Bu oyundaki en büyük beklentilerimden biri; okul ve ders sisteminin Bully'deki gibi olmasıydı fakat beklediğimi bulamadım. Keşke ondaki gibi derslerin belli günleri ve saatleri olsaydı ve her dersin bi geçme notu, mini oyunu falan olsaydı. Yine okulda edindiğimiz arkadaş sayısı az ve bunları da sadece görevlerde görebiliyoruz -- Arkadaş Alohomora gibi en basit ve sıradan büyüyü neden oyunun 10.saatinde ekleyip bi de level sistemi barındırıp bi de üstüne her bir kilidi açmak için o gereksiz mini oyunu koyarsınız ki... Gidip derslere farklı mini oyunlar koymanız gerekirken kilit açma büyüsüne koymayı kim akıl etmiş acaba? -- Düşman çeşitliliği yeterli değil. Hiç değilse bari Ruh Emiciler ve Patronus büyüsünü de ekleseydiniz -- Oyun 1800'lü yılların İngiltere'sinde geçiyor fakat ne hikmetse oyunda 1 tane bile İngiliz yok. Karakterlerin %95'i Hintli, Asyalı, Afrikalı falan. Hatta transgender bi karakter bile koymuşlar. Yani şimdi yanlış anlaşılmak istemem de bu oyun günümüzde geçmiyor ki ya, oyundan 100 yıl geçen kitap serisinde bile böyle bi etnik çeşitlilik yokken sırf SJW uğruna yine ne kadar ''azınlık'' varsa çoğunluk hale getirmişler. Netflix dizisi kıvamına gelmiş durum, o kadar diyeyim. Bu konuda Dost Kayaoğlu yaptığı incelemede resmen duygularıma tercüman olmuş -- Mevsim geçişleri iyi güzel dedim de orada da şöyle bir sıkıntı var, oyunun görsel olarak en güzel ve canlı göründüğü mevsim yaz. Ama yaz mevsimi oyunun sadece en başlarında, Hogwarts'ın içinden doğru düzgün çıkmadığımız zamanlarda ve oyun bittikten sonra yapacak bir şey kalmamışken oluyor. Onun dışında açık dünyayı keşfettiğimiz kısımlar hep soluk sonbahar ve her şeyin karla kaplı olduğu kış mevsimlerine denk gelmiş. Bunun dengesine biraz ayar çekilebilirdi bana kalırsa -- Oyun ilk yarısından sonra çabuk kolaylaşıyor. Hard en üst zorluk ve eğer ana görevlerden yardırmayıp crafting'e de biraz önem verirseniz oyunun ortalarından sonra God Mode açmış gibi gezebilirsiniz. Hele bir de kıyafetlere ''damage büyülerinin hasarını arttırma'' rünü eklerseniz nerdeyse her şeye tek atıyorsunuz. Tavsiyem oyunu mutlaka hard'da oynayın o yüzden -- Lanetler oyunda pek de Affedilmez değiller. Genel anlamda yarattıkları her şey HP lore'una son derece uygunken lanetleri kullanmanın hiçbir olumsuz etkisi olmaması üzdü. Buradan da oyunun bir karma sistemi yani seçim-sonuç kurgusu barındırmamasını eleştirebilirim. Bu aslında benim aşırı takılmadığım fakat devam oyununda mutlaka olması gerektiğini düşündüğüm bir durum oldu -- Quidditch maalesef yok. Aslında ortam hem iyi bir uçma sistemi hem de sahası falan bile varken çok müsaitmiş fakat buna da belli ki zamanları veya güçleri yetmemiş. Devam oyununda veya gelecek bir DLC'de çok büyük ihtimalle detaylı bir Quidditch olacaktır (böyle istediğimiz mevkide oynayabileceğimiz ve her mevkiinin farklı bir gameplay mekaniği barındırdığı) İşte böyle. Hogwarts Legacy benim yıllardır beklediğim (ta duyurulmadan önce bile hayallerimde kurup beklediğim ), içinde vakit geçirirken çok büyük zevk aldığım ve HP hayranı olan herkese gönül rahatlığıyla önerebileceğim bir yapım olmuş. Objektifliği bir kenara bıraktığımda; bana verdiği tatmin hissi açısından nerdeyse bir Witcher 3, RDR2, GOW, Max Payne 1-2 seviyesinde. Fakat objektif olmak gerekirse de önemli artılarının yanında rahatsız edici eksilerinin de olduğu, ortalama üstü fakat mükemmel olmaktan uzak bir oyun. Puan vermem gerekirse de fanboy tarafım 95, objektif tarafım 75 verir. Hadi ortasını bulalım 85 olsun :) |
Almayız o halde, yıl olmuş 2022 altyazı eklemenin maliyeti ne olabilirki, bir pazara giriyorlar oyunu ülke dilinde yayınlamıyorlar. |
Gelmez hocam.. Gelseydi şimdiye çoktan duyurulurdu.. Hadi dublajı geçtim altyazı desteği nasıl veremezsin?.. Altyazıyı bize ver biz gönüllü olarak bile ücretsiz yapar oyuna ekleriz.. Örneğin, Call of duty serileri sonra Rockstar Games oyunları neden Türkçe çıkmıyor zannediyorsunuz.. Bizi adam yerine koymadıkları için.. Reklama gelince hem Rock Star Games hemde Ubisoft reklamlarında Türkçe altyazı eklemeyi biliyorlar.. Ubisoft'un sosyal medya hesaplarını takip ediyorsanız orada göreceksiniz Assasins Creed Valhalla'nın bütün reklamları Türkçe altyazılı.. Peki oyunda neden Türkçe yok? Reklama gelince Türkçe yapmayı biliyorsun oyuna gelince neden yapmıyorsun.. RDR2 nin reklamı kezâ öyle Türkçe.. Birilerinin zoruna gidecek ama ülkemiz Müslüman ülkesi değil de hristiyan yada yahudi ülkesi olsaydı köpek gibi peşimizde koşarlar inanın dublaj bile yaparlardı.. Bunlar varya çakal çakal.. Türk düşmanı İslam düşmanı kim ne derse desin arkadaş.. Benim dinime, benim dilime, benim ülkeme değer vermeyende ben art niyet ararım.. Bu kadar açık ve net.. |
Oyun çok detaylı gözüküyor. Üzerinde epey uğraştıkları belli. Evreni güzel ve görkemli oluşturmuşlar. Combat sistemi de gösterdiklerinden daha çeşitlidir umarım. Geriye tek bir sorun kalıyor: Bu oyun anlamadan oynanmaz. Yabancı dili olmayanlar için manasızlaşacak bence. Bol diyalog, seçimlerin önemi gibi Türkçe'yi şart kılan unsurlar var anlaşılan. Umarım Türkçe dil desteği ile gelir. Yoksa PC'de yama beklerim diye düşünüyorum. |
sony state of playde izlediğimiz grafikler mobil grafikleri mi? |
Benzer içerikler
- ghost of tsushima destan modu nedir
- horizon zero dawn remastered türkçe
- en iyi ps5 oyunları
- witcher 4
- witcher 1 remake
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X