Şimdi Ara

HASAR UZMANINDAN, HASARINIZLA İLGİLİ SORULARINIZA CEVAPLAR... (133. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3.436
Cevap
85
Favori
474.003
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 131132133134135
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Passat aracımla yaptığım kaza sonrası 30000 bin masraf çıktı aracın değeri 68 bin civarı pert olur mu ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qwerr02 -- 1 Mayıs 2016; 0:15:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • qwerr02 Q kullanıcısına yanıt
    Perte çıkma ihtimali yüksek lakin sınırda,
    artık sigorta şirketinin vereceği kararı beklemek lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qwerr02

    Passat aracımla yaptığım kaza sonrası 30000 bin masraf çıktı aracın değeri 68 bin civarı pert olur mu ?

    Güvenilir sigorta şirketleri %35 ile %50 arasında hasar olursa(araç bedelinden) genelde perte çıkartır araçları.

    Kasko şirketinize göre aracınızın ağır hasara ayrılıp ayrılmayacağını daha net tahmin edebilirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spacewolf

    quote:

    Orijinalden alıntı: amber88

    Merhabalar,bir hafta once yeni aldigimiz sifir aracla kaza yaptik. Kazanin olus sekli ve tutanaktaki beyanimizi su sekilde:tali yoldan ana yola girdik lakin onumuzde kirmizi yanmakta olan trafik isiklari ve bekleyen iki arac oldugu icin ilerleyemedik ve durduk. Bu arada aracimizin buyuk kismi serit icinde,sadece bagaj kismi şerit disinda kaliyor gibi. Neyse bu arada sag seritte seyretmekte olan bir hafriyat tiri var,o da az arkamizda durmakta. Isiklar yesile döndü,daha onumuzdeki araclar hareketlenmeden haliyle biz de hareketlenmeden bu tir sol arka camurluk ve sol arka kapidan vurdu ve 2 m kadar surukleyip kaldirima sıkıştırdı. Yerde lastik izleri var. Hala gaza basmaya devam etmekteydi de etraftakilerin el kol isaretleriyle bagirismalariyla ancak durdu. Arabanin saginda da hasar var haliyle,hava yastiklari da acildi. Tutanakta adam ben isikta durdum bu arac benim kör noktama girdi isik yesile donunce hareketlendim ve bu arac bana carpti diye beyan etti. Kazayi gorenler ve ayni zamanda yasayan bizler olarak neredeyse yuzde yuz kusursuz çıkacağımıza emindik ama dosya yuzde yuz aleyhimize sonuclandi. Bu arada karsi tarafta sadece sag ön far cami kirildi bizde yaklasik 20bin tllik hasar var. Tanidik vasitasiyla neden boyle oldugunu ogrendik,bizim sigorta sirketimiz direkt kusuru ustune aldigi icin dosya mutabakatla sonuclanmis dendi.Hemen itiraz dilekcesi yazildi kendi sirketimize, olayin olus seklini daha ayrintisiyla anlatan ve dosyanin tekrar incelenmesini istedigimizi ifade eden. Biraz da dava edecegiz tehditleri sonrasi dosya tramerde once tekrar degerlendirme ye düştü akabinde mutabakatsizlik sonucu cikti. Bu bizim sirketin verdigi kusur oranini degistirdigi manasina mi gelir? Eger oyleyse bu bir umit midir? Aracimizin kaskosu yok karsi tarafin var.sanirim simdi tutanak degerlendirme komisyonuna gidecekmis dosya. Bundan sonra nelere dikkat etmek gerekir?

    Geçmiş olsun .

    Kaskonuz olsa siz hiç uğraşmazdan kasko firması tüm işlemleri hallederdi üzücü bir durum olmuş.

    Mutabakatsızlık şirketlerin anlaşamadı anlamına gelmekte.Üst komisyona iletildiyse tahminen iki bilirkişi durumu inceleyecek ve karar verecektir.

    En güzeli sigorta acentenizle durumu takip etmenizdir.Tahkim komisyonuna da şikayet etmenizi önermekteyim.


    Tesekkur ederim cevabiniz icin. Eger komisyondan da olumsuz bir sey cikarsa muhakkak tahkime de başvuracağız. Itiraz dilekcesi uzerine mutabakattan mutabakatsizlik haline donusmus olmasi verilen kusur oraninin degistigi intibasini uyandirdi bizde.ilk kusur oranini yanlis mi verdiler,kasitli bir durum mu vardi anlayamadik.Bunu da bir umit olarak degerlendirdik ama bakalim sonuc nolacak. Durur halde oldugumuz icin suclu cikmak cok dokunuyor. Kazayi gorenler ve tanidik sigortacilar da dahil olmak uzere karsi tarafin kusurlu cikacagini en kotu ihtimalle 50 50 gelecegini dusunuyordu.o yuzden soke olduk.bir haftadir da aracsiziz,ki surec daha da uzayacak,bu da ayri bi dert.

    Bu arada sanirim siz bu islerden anlamaktasiniz. Olayin olus sekli ve cizim anlattigim sekilde. Keza karsi tarafin bizi sucladigi beyanini da yazdim yukarida. Bu durumda yuzde yuz kusurlu cikmamiz mantikli bir durum mu sizce,fikriniz nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amber88


    quote:

    Orijinalden alıntı: spacewolf

    quote:

    Orijinalden alıntı: amber88

    Merhabalar,bir hafta once yeni aldigimiz sifir aracla kaza yaptik. Kazanin olus sekli ve tutanaktaki beyanimizi su sekilde:tali yoldan ana yola girdik lakin onumuzde kirmizi yanmakta olan trafik isiklari ve bekleyen iki arac oldugu icin ilerleyemedik ve durduk. Bu arada aracimizin buyuk kismi serit icinde,sadece bagaj kismi şerit disinda kaliyor gibi. Neyse bu arada sag seritte seyretmekte olan bir hafriyat tiri var,o da az arkamizda durmakta. Isiklar yesile döndü,daha onumuzdeki araclar hareketlenmeden haliyle biz de hareketlenmeden bu tir sol arka camurluk ve sol arka kapidan vurdu ve 2 m kadar surukleyip kaldirima sıkıştırdı. Yerde lastik izleri var. Hala gaza basmaya devam etmekteydi de etraftakilerin el kol isaretleriyle bagirismalariyla ancak durdu. Arabanin saginda da hasar var haliyle,hava yastiklari da acildi. Tutanakta adam ben isikta durdum bu arac benim kör noktama girdi isik yesile donunce hareketlendim ve bu arac bana carpti diye beyan etti. Kazayi gorenler ve ayni zamanda yasayan bizler olarak neredeyse yuzde yuz kusursuz çıkacağımıza emindik ama dosya yuzde yuz aleyhimize sonuclandi. Bu arada karsi tarafta sadece sag ön far cami kirildi bizde yaklasik 20bin tllik hasar var. Tanidik vasitasiyla neden boyle oldugunu ogrendik,bizim sigorta sirketimiz direkt kusuru ustune aldigi icin dosya mutabakatla sonuclanmis dendi.Hemen itiraz dilekcesi yazildi kendi sirketimize, olayin olus seklini daha ayrintisiyla anlatan ve dosyanin tekrar incelenmesini istedigimizi ifade eden. Biraz da dava edecegiz tehditleri sonrasi dosya tramerde once tekrar degerlendirme ye düştü akabinde mutabakatsizlik sonucu cikti. Bu bizim sirketin verdigi kusur oranini degistirdigi manasina mi gelir? Eger oyleyse bu bir umit midir? Aracimizin kaskosu yok karsi tarafin var.sanirim simdi tutanak degerlendirme komisyonuna gidecekmis dosya. Bundan sonra nelere dikkat etmek gerekir?

    Geçmiş olsun .

    Kaskonuz olsa siz hiç uğraşmazdan kasko firması tüm işlemleri hallederdi üzücü bir durum olmuş.

    Mutabakatsızlık şirketlerin anlaşamadı anlamına gelmekte.Üst komisyona iletildiyse tahminen iki bilirkişi durumu inceleyecek ve karar verecektir.

    En güzeli sigorta acentenizle durumu takip etmenizdir.Tahkim komisyonuna da şikayet etmenizi önermekteyim.


    Tesekkur ederim cevabiniz icin. Eger komisyondan da olumsuz bir sey cikarsa muhakkak tahkime de başvuracağız. Itiraz dilekcesi uzerine mutabakattan mutabakatsizlik haline donusmus olmasi verilen kusur oraninin degistigi intibasini uyandirdi bizde.ilk kusur oranini yanlis mi verdiler,kasitli bir durum mu vardi anlayamadik.Bunu da bir umit olarak degerlendirdik ama bakalim sonuc nolacak. Durur halde oldugumuz icin suclu cikmak cok dokunuyor. Kazayi gorenler ve tanidik sigortacilar da dahil olmak uzere karsi tarafin kusurlu cikacagini en kotu ihtimalle 50 50 gelecegini dusunuyordu.o yuzden soke olduk.bir haftadir da aracsiziz,ki surec daha da uzayacak,bu da ayri bi dert.

    Bu arada sanirim siz bu islerden anlamaktasiniz. Olayin olus sekli ve cizim anlattigim sekilde. Keza karsi tarafin bizi sucladigi beyanini da yazdim yukarida. Bu durumda yuzde yuz kusurlu cikmamiz mantikli bir durum mu sizce,fikriniz nedir?


    Bu sorunuza cevap verebilmem için şerit ihlali olup olmadığı , bölgeyi ve tutanakları görmem lazım hocam.

    Bu bilgiler olmadan maalesef ne desem yalan olur.Duruyor olabilirsiniz lakin şerit ihlali varsa ayrı bir problem olacaktır.

    Tır sürücüsü görmediğini belirttiği halde kusuru size vermeleri ilginç bir durum.Tahminen plakalar karıştırılmıştır.Bu tür durumlarda farklı niyetler çok zor olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: spacewolf

    quote:

    Orijinalden alıntı: amber88


    quote:

    Orijinalden alıntı: spacewolf

    quote:

    Orijinalden alıntı: amber88

    Merhabalar,bir hafta once yeni aldigimiz sifir aracla kaza yaptik. Kazanin olus sekli ve tutanaktaki beyanimizi su sekilde:tali yoldan ana yola girdik lakin onumuzde kirmizi yanmakta olan trafik isiklari ve bekleyen iki arac oldugu icin ilerleyemedik ve durduk. Bu arada aracimizin buyuk kismi serit icinde,sadece bagaj kismi şerit disinda kaliyor gibi. Neyse bu arada sag seritte seyretmekte olan bir hafriyat tiri var,o da az arkamizda durmakta. Isiklar yesile döndü,daha onumuzdeki araclar hareketlenmeden haliyle biz de hareketlenmeden bu tir sol arka camurluk ve sol arka kapidan vurdu ve 2 m kadar surukleyip kaldirima sıkıştırdı. Yerde lastik izleri var. Hala gaza basmaya devam etmekteydi de etraftakilerin el kol isaretleriyle bagirismalariyla ancak durdu. Arabanin saginda da hasar var haliyle,hava yastiklari da acildi. Tutanakta adam ben isikta durdum bu arac benim kör noktama girdi isik yesile donunce hareketlendim ve bu arac bana carpti diye beyan etti. Kazayi gorenler ve ayni zamanda yasayan bizler olarak neredeyse yuzde yuz kusursuz çıkacağımıza emindik ama dosya yuzde yuz aleyhimize sonuclandi. Bu arada karsi tarafta sadece sag ön far cami kirildi bizde yaklasik 20bin tllik hasar var. Tanidik vasitasiyla neden boyle oldugunu ogrendik,bizim sigorta sirketimiz direkt kusuru ustune aldigi icin dosya mutabakatla sonuclanmis dendi.Hemen itiraz dilekcesi yazildi kendi sirketimize, olayin olus seklini daha ayrintisiyla anlatan ve dosyanin tekrar incelenmesini istedigimizi ifade eden. Biraz da dava edecegiz tehditleri sonrasi dosya tramerde once tekrar degerlendirme ye düştü akabinde mutabakatsizlik sonucu cikti. Bu bizim sirketin verdigi kusur oranini degistirdigi manasina mi gelir? Eger oyleyse bu bir umit midir? Aracimizin kaskosu yok karsi tarafin var.sanirim simdi tutanak degerlendirme komisyonuna gidecekmis dosya. Bundan sonra nelere dikkat etmek gerekir?

    Geçmiş olsun .

    Kaskonuz olsa siz hiç uğraşmazdan kasko firması tüm işlemleri hallederdi üzücü bir durum olmuş.

    Mutabakatsızlık şirketlerin anlaşamadı anlamına gelmekte.Üst komisyona iletildiyse tahminen iki bilirkişi durumu inceleyecek ve karar verecektir.

    En güzeli sigorta acentenizle durumu takip etmenizdir.Tahkim komisyonuna da şikayet etmenizi önermekteyim.


    Tesekkur ederim cevabiniz icin. Eger komisyondan da olumsuz bir sey cikarsa muhakkak tahkime de başvuracağız. Itiraz dilekcesi uzerine mutabakattan mutabakatsizlik haline donusmus olmasi verilen kusur oraninin degistigi intibasini uyandirdi bizde.ilk kusur oranini yanlis mi verdiler,kasitli bir durum mu vardi anlayamadik.Bunu da bir umit olarak degerlendirdik ama bakalim sonuc nolacak. Durur halde oldugumuz icin suclu cikmak cok dokunuyor. Kazayi gorenler ve tanidik sigortacilar da dahil olmak uzere karsi tarafin kusurlu cikacagini en kotu ihtimalle 50 50 gelecegini dusunuyordu.o yuzden soke olduk.bir haftadir da aracsiziz,ki surec daha da uzayacak,bu da ayri bi dert.

    Bu arada sanirim siz bu islerden anlamaktasiniz. Olayin olus sekli ve cizim anlattigim sekilde. Keza karsi tarafin bizi sucladigi beyanini da yazdim yukarida. Bu durumda yuzde yuz kusurlu cikmamiz mantikli bir durum mu sizce,fikriniz nedir?


    Bu sorunuza cevap verebilmem için şerit ihlali olup olmadığı , bölgeyi ve tutanakları görmem lazım hocam.

    Bu bilgiler olmadan maalesef ne desem yalan olur.Duruyor olabilirsiniz lakin şerit ihlali varsa ayrı bir problem olacaktır.

    Tır sürücüsü görmediğini belirttiği halde kusuru size vermeleri ilginç bir durum.Tahminen plakalar karıştırılmıştır.Bu tür durumlarda farklı niyetler çok zor olur.


    Hocam tutanak resmi şu sekilde. Ondeki arac biziz arkadaki arac tir ikisi de sag seritte ama tabii onumuzdeki araclar durdugu icin bizim bagaj kismi biraz serit disinda kaliyor gibi. Bu yuzden zaten tam arkadan degil de sol arka kapi ve camurluktan vurdu.bu arada tali yolda her hangi bir trafik isareti veya levha yok. forograflar da maalesef iki metre suruklenmis haliyle sekildigi icin sanki onlarda biz aradan siyrilmaya calismisiz da kazaya sebebiyet vermisiz gibi gorunuyor.
    Bu mesaja eklenen görseller:

     HASAR UZMANINDAN, HASARINIZLA İLGİLİ SORULARINIZA CEVAPLAR...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: spacewolf

    quote:

    Orijinalden alıntı: amber88


    quote:

    Orijinalden alıntı: spacewolf

    quote:

    Orijinalden alıntı: amber88

    Merhabalar,bir hafta once yeni aldigimiz sifir aracla kaza yaptik. Kazanin olus sekli ve tutanaktaki beyanimizi su sekilde:tali yoldan ana yola girdik lakin onumuzde kirmizi yanmakta olan trafik isiklari ve bekleyen iki arac oldugu icin ilerleyemedik ve durduk. Bu arada aracimizin buyuk kismi serit icinde,sadece bagaj kismi şerit disinda kaliyor gibi. Neyse bu arada sag seritte seyretmekte olan bir hafriyat tiri var,o da az arkamizda durmakta. Isiklar yesile döndü,daha onumuzdeki araclar hareketlenmeden haliyle biz de hareketlenmeden bu tir sol arka camurluk ve sol arka kapidan vurdu ve 2 m kadar surukleyip kaldirima sıkıştırdı. Yerde lastik izleri var. Hala gaza basmaya devam etmekteydi de etraftakilerin el kol isaretleriyle bagirismalariyla ancak durdu. Arabanin saginda da hasar var haliyle,hava yastiklari da acildi. Tutanakta adam ben isikta durdum bu arac benim kör noktama girdi isik yesile donunce hareketlendim ve bu arac bana carpti diye beyan etti. Kazayi gorenler ve ayni zamanda yasayan bizler olarak neredeyse yuzde yuz kusursuz çıkacağımıza emindik ama dosya yuzde yuz aleyhimize sonuclandi. Bu arada karsi tarafta sadece sag ön far cami kirildi bizde yaklasik 20bin tllik hasar var. Tanidik vasitasiyla neden boyle oldugunu ogrendik,bizim sigorta sirketimiz direkt kusuru ustune aldigi icin dosya mutabakatla sonuclanmis dendi.Hemen itiraz dilekcesi yazildi kendi sirketimize, olayin olus seklini daha ayrintisiyla anlatan ve dosyanin tekrar incelenmesini istedigimizi ifade eden. Biraz da dava edecegiz tehditleri sonrasi dosya tramerde once tekrar degerlendirme ye düştü akabinde mutabakatsizlik sonucu cikti. Bu bizim sirketin verdigi kusur oranini degistirdigi manasina mi gelir? Eger oyleyse bu bir umit midir? Aracimizin kaskosu yok karsi tarafin var.sanirim simdi tutanak degerlendirme komisyonuna gidecekmis dosya. Bundan sonra nelere dikkat etmek gerekir?

    Geçmiş olsun .

    Kaskonuz olsa siz hiç uğraşmazdan kasko firması tüm işlemleri hallederdi üzücü bir durum olmuş.

    Mutabakatsızlık şirketlerin anlaşamadı anlamına gelmekte.Üst komisyona iletildiyse tahminen iki bilirkişi durumu inceleyecek ve karar verecektir.

    En güzeli sigorta acentenizle durumu takip etmenizdir.Tahkim komisyonuna da şikayet etmenizi önermekteyim.


    Tesekkur ederim cevabiniz icin. Eger komisyondan da olumsuz bir sey cikarsa muhakkak tahkime de başvuracağız. Itiraz dilekcesi uzerine mutabakattan mutabakatsizlik haline donusmus olmasi verilen kusur oraninin degistigi intibasini uyandirdi bizde.ilk kusur oranini yanlis mi verdiler,kasitli bir durum mu vardi anlayamadik.Bunu da bir umit olarak degerlendirdik ama bakalim sonuc nolacak. Durur halde oldugumuz icin suclu cikmak cok dokunuyor. Kazayi gorenler ve tanidik sigortacilar da dahil olmak uzere karsi tarafin kusurlu cikacagini en kotu ihtimalle 50 50 gelecegini dusunuyordu.o yuzden soke olduk.bir haftadir da aracsiziz,ki surec daha da uzayacak,bu da ayri bi dert.

    Bu arada sanirim siz bu islerden anlamaktasiniz. Olayin olus sekli ve cizim anlattigim sekilde. Keza karsi tarafin bizi sucladigi beyanini da yazdim yukarida. Bu durumda yuzde yuz kusurlu cikmamiz mantikli bir durum mu sizce,fikriniz nedir?


    Bu sorunuza cevap verebilmem için şerit ihlali olup olmadığı , bölgeyi ve tutanakları görmem lazım hocam.

    Bu bilgiler olmadan maalesef ne desem yalan olur.Duruyor olabilirsiniz lakin şerit ihlali varsa ayrı bir problem olacaktır.

    Tır sürücüsü görmediğini belirttiği halde kusuru size vermeleri ilginç bir durum.Tahminen plakalar karıştırılmıştır.Bu tür durumlarda farklı niyetler çok zor olur.


    Bu arada hocam bu kadar ugrasmamizin sebebi maalesef aracin kaskosu yok haliyle bizim icin ugrasacak bir sirket yok eger hakliysak ve yapilmasi gereken isler ve pesine dusulmesi gereken durumlar varsa biz bireysel olarak ilgilenmek zorundayiz maalesef. Araci daha yeni almistik 300 km idi o da ayri bir dokunuyor zaten. Biz hakli oldugumuza yuzde yuz eminiz zaten ama bunu ispatlamak zor.cunku fotograflar suruklenmeden sonrasini gosterdigi icin kazanin ilk konumunda degil araclar zaten. Sadece yerde fren ve lastik izleri var. Sahit de var lehimize ama sahit ancak mahkemelik bir durumda dinleniyormus sadece.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • amber88 A kullanıcısına yanıt
    kaza yerini gören kamera açısı var mı?
    baktınız mı hocam?

    Burada siz haklı olabilirsiniz lakin şöyle düşünün karar veren heyet eline gelen evraklara ve fotoğraflara göre karar veriyor, olayı siz farklı anlatıyorsunuz karşı taraf farklı anlatıyor kamera görüntüsü bulabilirseniz işiniz çok kolaylaşacaktır. Ayrıca trafik kazalarında karar verilirken sadece yüzeysel olarak değil teknik durumlara göre karar veriliyor. Şimdi siz aracın tamamının şerit içerisinde olmadığını söylemişsiniz bu durumda %50 %50 verilmesi yönünde benim görüşüm.(sizin anlattıklarınıza göre)
    Ama karşı taraf sizin çarptığınızı beyan etmiş. Kaza yerini gören kamera var mı diye araştırmanızı tavsiye ederim.

    En iyi ihtimalle kendi aracınızın rayiç bedelinin %50'sini karşı tarafın trafiğinden,
    karşı aracın hasarının %50'sini de kendi trafik sigortanız tarafından karşılanır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: damneed

    kaza yerini gören kamera açısı var mı?
    baktınız mı hocam?

    Burada siz haklı olabilirsiniz lakin şöyle düşünün karar veren heyet eline gelen evraklara ve fotoğraflara göre karar veriyor, olayı siz farklı anlatıyorsunuz karşı taraf farklı anlatıyor kamera görüntüsü bulabilirseniz işiniz çok kolaylaşacaktır. Ayrıca trafik kazalarında karar verilirken sadece yüzeysel olarak değil teknik durumlara göre karar veriliyor. Şimdi siz aracın tamamının şerit içerisinde olmadığını söylemişsiniz bu durumda %50 %50 verilmesi yönünde benim görüşüm.(sizin anlattıklarınıza göre)
    Ama karşı taraf sizin çarptığınızı beyan etmiş. Kaza yerini gören kamera var mı diye araştırmanızı tavsiye ederim.

    En iyi ihtimalle kendi aracınızın rayiç bedelinin %50'sini karşı tarafın trafiğinden,
    karşı aracın hasarının %50'sini de kendi trafik sigortanız tarafından karşılanır.

    Maalesef ki o bölgede isiklari goren kamera sadece ilk araci goruyor,biz ucuncu aractik. Ayrica o tarihte kameralar kayit almamis,yani goruntu imkanimiz yok elimizde. Yerde aracimizin lastik izleri var seridin ortasindan tee kaldirima kadar suruklendigine dair, ayrica tir soforu bizi kaldirima yapistirmasina ragmen hala gaza basmakta oldugunu gosterir sekilde onun da lastik izleri cikmis asfalta. Tramerin kaza durum senaryolarinda bi tane duruma cok uyuyoruz,o senaryo duruyor sekilde degil de tali yoldan ana yola cikan araca seride tam girmemis olmasina ragmen sol arkasindan diger arac vuruyor ve vuran arac yuzde yuz kusurlu cikiyor, bilirsiniz belki o senaryoyu. Biz neden bundan faydalanamiyoruz anlamiyorum. Sonucta iki taraflarin beyanlari da carpti seklinde ama resim hakkinda hemfikiriz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: spacewolf

    quote:

    Orijinalden alıntı: qwerr02

    Passat aracımla yaptığım kaza sonrası 30000 bin masraf çıktı aracın değeri 68 bin civarı pert olur mu ?

    Güvenilir sigorta şirketleri %35 ile %50 arasında hasar olursa(araç bedelinden) genelde perte çıkartır araçları.

    Kasko şirketinize göre aracınızın ağır hasara ayrılıp ayrılmayacağını daha net tahmin edebilirim.


    Mapfre genel sigorta

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • amber88 hocam ,

    Bu durumda aracınızın yüzde kaçı şerit içinde o önemli.Tutanağa göre %60 gibi bir oranın üzerinde şeride girmiş durumdasınız öyleyse haklı sizsiniz.

    Lakin %40 gibi bir oran şerit içerisindeyse tır şöförüne tamamen hak verirler.

    Mutabakatsızlık bundan çıkmıştır.Tali yoldan çıkarken bir levha olmasına gerek yok sizin geçen aracı beklemeniz veya yol verilmesi gerekmekte maalesef.

    damneed hocam %50 - %50 kusur verilmesi için aracın yarısının şerit içerisinde olması gerekir.Aynı şekilde tır şöförününde hatalı olması (girilmez saatler içerisinde şehirde olması vb.) gerekir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi spacewolf -- 1 Mayıs 2016; 21:31:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qwerr02


    quote:

    Orijinalden alıntı: spacewolf

    quote:

    Orijinalden alıntı: qwerr02

    Passat aracımla yaptığım kaza sonrası 30000 bin masraf çıktı aracın değeri 68 bin civarı pert olur mu ?

    Güvenilir sigorta şirketleri %35 ile %50 arasında hasar olursa(araç bedelinden) genelde perte çıkartır araçları.

    Kasko şirketinize göre aracınızın ağır hasara ayrılıp ayrılmayacağını daha net tahmin edebilirim.


    Mapfre genel sigorta

    Götürdüğünüz servis Mapfre servisi ise onarım , yetkili servis ise bu tutarda ağır hasar çıkartırlar değerli hocam.

    Anlaşmalı yetkili servis ise yine onarımı düşünebilirler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: spacewolf

    quote:

    Orijinalden alıntı: qwerr02


    quote:

    Orijinalden alıntı: spacewolf

    quote:

    Orijinalden alıntı: qwerr02

    Passat aracımla yaptığım kaza sonrası 30000 bin masraf çıktı aracın değeri 68 bin civarı pert olur mu ?

    Güvenilir sigorta şirketleri %35 ile %50 arasında hasar olursa(araç bedelinden) genelde perte çıkartır araçları.

    Kasko şirketinize göre aracınızın ağır hasara ayrılıp ayrılmayacağını daha net tahmin edebilirim.


    Mapfre genel sigorta

    Götürdüğünüz servis Mapfre servisi ise onarım , yetkili servis ise bu tutarda ağır hasar çıkartırlar değerli hocam.

    Anlaşmalı yetkili servis ise yine onarımı düşünebilirler.


    Yetkili servis hocam inşallah pert olur bi de pert olursa parayı almam ne kadar sürer?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: qwerr02

    quote:

    Orijinalden alıntı: spacewolf

    quote:

    Orijinalden alıntı: qwerr02


    quote:

    Orijinalden alıntı: spacewolf

    quote:

    Orijinalden alıntı: qwerr02

    Passat aracımla yaptığım kaza sonrası 30000 bin masraf çıktı aracın değeri 68 bin civarı pert olur mu ?

    Güvenilir sigorta şirketleri %35 ile %50 arasında hasar olursa(araç bedelinden) genelde perte çıkartır araçları.

    Kasko şirketinize göre aracınızın ağır hasara ayrılıp ayrılmayacağını daha net tahmin edebilirim.


    Mapfre genel sigorta

    Götürdüğünüz servis Mapfre servisi ise onarım , yetkili servis ise bu tutarda ağır hasar çıkartırlar değerli hocam.

    Anlaşmalı yetkili servis ise yine onarımı düşünebilirler.


    Yetkili servis hocam inşallah pert olur bi de pert olursa parayı almam ne kadar sürer?

    Mapfre sigorta genelde ilk ay içerisinde ödeme yapar değerli hocam.

    Aracınız ihaleye çıkacak , ardından satın alınacak ve size ödeme çıkacak.

    Örnek gösteriyorum Anadolu sigorta 16 gün içerisinde tamamlıyor bu süreci lakin ihale süreci uzayabiliyor bu nedenle ilk ay içerisinde ödeme yapacaklardır.

    Tahminen 10-26 gün arası sürecektir bu süreç.

    Tekrar geçmiş olsun , umarım hayırlısı ne ise o olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: spacewolf

    quote:

    Orijinalden alıntı: qwerr02

    quote:

    Orijinalden alıntı: spacewolf

    quote:

    Orijinalden alıntı: qwerr02


    quote:

    Orijinalden alıntı: spacewolf

    quote:

    Orijinalden alıntı: qwerr02

    Passat aracımla yaptığım kaza sonrası 30000 bin masraf çıktı aracın değeri 68 bin civarı pert olur mu ?

    Güvenilir sigorta şirketleri %35 ile %50 arasında hasar olursa(araç bedelinden) genelde perte çıkartır araçları.

    Kasko şirketinize göre aracınızın ağır hasara ayrılıp ayrılmayacağını daha net tahmin edebilirim.


    Mapfre genel sigorta

    Götürdüğünüz servis Mapfre servisi ise onarım , yetkili servis ise bu tutarda ağır hasar çıkartırlar değerli hocam.

    Anlaşmalı yetkili servis ise yine onarımı düşünebilirler.


    Yetkili servis hocam inşallah pert olur bi de pert olursa parayı almam ne kadar sürer?

    Mapfre sigorta genelde ilk ay içerisinde ödeme yapar değerli hocam.

    Aracınız ihaleye çıkacak , ardından satın alınacak ve size ödeme çıkacak.

    Örnek gösteriyorum Anadolu sigorta 16 gün içerisinde tamamlıyor bu süreci lakin ihale süreci uzayabiliyor bu nedenle ilk ay içerisinde ödeme yapacaklardır.

    Tahminen 10-26 gün arası sürecektir bu süreç.

    Tekrar geçmiş olsun , umarım hayırlısı ne ise o olur.


    Teşekkür ederim hayırlısı neyse o olsun tabi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: spacewolf

    amber88 hocam ,

    Bu durumda aracınızın yüzde kaçı şerit içinde o önemli.Tutanağa göre %60 gibi bir oranın üzerinde şeride girmiş durumdasınız öyleyse haklı sizsiniz.

    Lakin %40 gibi bir oran şerit içerisindeyse tır şöförüne tamamen hak verirler.

    Mutabakatsızlık bundan çıkmıştır.Tali yoldan çıkarken bir levha olmasına gerek yok sizin geçen aracı beklemeniz veya yol verilmesi gerekmekte maalesef.

    damneed hocam %50 - %50 kusur verilmesi için aracın yarısının şerit içerisinde olması gerekir.Aynı şekilde tır şöförününde hatalı olması (girilmez saatler içerisinde şehirde olması vb.) gerekir.


    Hocam kusura bakmayin cok mesgul ettim ama Ayni mantikla tali yoldan bir aracin yarisindan fazlasi ciktiysa anayoldan gelenin onun gecisini tamamlamasini beklemesi gerekmez mi?ayrica bu olay duran ve isik yandigi icin hareketlenen trafikte oluyor şöyle dusunun yol musait oldugu icin anayola girmissiniz lakin ondekiler kirmizida durdugu icin ilerleyemiyorsunuz o yüzden aracin bi kismi serit disinda kalmis,oylece beklerken isik yesile dondu diye kamyoncu bozuntusunun biri giriyor arkadan!kaldi ki karsi tarafin beyaninda isikta durdum arac benim kor noktama girdi yesil yaninca hareketlendim ve bana carpti diyor yani o esnada trafigin durur oldugunu ve kazanin ışık yesile dondugunde oldugu konusunda her iki taraf ayni fikri beyan ediyor. Benim anlamadigim sey bu tir bize sol arka kapi ve tampondan carptigi icin zaten aracin yarisindan fazlasi serit icindedir diyemez miyiz? Yarisindan fazlasi serit disina kalsaydi ön kapi ve ön camurluk kismindan vurmasi gerekmez miydi?iste bunu anlamakta gucluk cekiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amber88


    quote:

    Orijinalden alıntı: spacewolf

    amber88 hocam ,

    Bu durumda aracınızın yüzde kaçı şerit içinde o önemli.Tutanağa göre %60 gibi bir oranın üzerinde şeride girmiş durumdasınız öyleyse haklı sizsiniz.

    Lakin %40 gibi bir oran şerit içerisindeyse tır şöförüne tamamen hak verirler.

    Mutabakatsızlık bundan çıkmıştır.Tali yoldan çıkarken bir levha olmasına gerek yok sizin geçen aracı beklemeniz veya yol verilmesi gerekmekte maalesef.

    damneed hocam %50 - %50 kusur verilmesi için aracın yarısının şerit içerisinde olması gerekir.Aynı şekilde tır şöförününde hatalı olması (girilmez saatler içerisinde şehirde olması vb.) gerekir.


    Hocam kusura bakmayin cok mesgul ettim ama Ayni mantikla tali yoldan bir aracin yarisindan fazlasi ciktiysa anayoldan gelenin onun gecisini tamamlamasini beklemesi gerekmez mi?ayrica bu olay duran ve isik yandigi icin hareketlenen trafikte oluyor şöyle dusunun yol musait oldugu icin anayola girmissiniz lakin ondekiler kirmizida durdugu icin ilerleyemiyorsunuz o yüzden aracin bi kismi serit disinda kalmis,oylece beklerken isik yesile dondu diye kamyoncu bozuntusunun biri giriyor arkadan!kaldi ki karsi tarafin beyaninda isikta durdum arac benim kor noktama girdi yesil yaninca hareketlendim ve bana carpti diyor yani o esnada trafigin durur oldugunu ve kazanin ışık yesile dondugunde oldugu konusunda her iki taraf ayni fikri beyan ediyor. Benim anlamadigim sey bu tir bize sol arka kapi ve tampondan carptigi icin zaten aracin yarisindan fazlasi serit icindedir diyemez miyiz? Yarisindan fazlasi serit disina kalsaydi ön kapi ve ön camurluk kismindan vurmasi gerekmez miydi?iste bunu anlamakta gucluk cekiyorum.

    Hocam ne meşguliyeti seve seve yardımcı olurum.

    Şimdi tali yoldan çıkarken aracınızın tamamının çıkmasını beklemek zorundasınız bu kanunda yazmakta.Kısacası duran trafik var diyerek yola çıkamazsınız.
    Çünkü geçiş üstünlüğü ana yol üzerinde hareket eden araca aittir.

    Sizin durumunuzu çok iyi anlıyorum , aracınızın büyük bir kısmı geçtiği halde tır sürücüsünün çarpması kabul edilemez lakin size tır şöförünün görüş güzergahının arkasında kalarak çıktığınız düşünülerek suç verilebilir.

    Şöyle anlatayım , ana yolda trafik duruyorsa size yol verilene kadar tali yolda beklemek zorundasınız.Size yol verilmeden çıkarsanız ve sürücü sizi görmezse siz hatalı olursunuz.Tır sürücüsünün kör noktası olan bir buçuk metrelik bir alana çıktıysanız hatayı size vereceklerdir olay yerini inceleyerek.Lakin aranızda ciddi bir boşluk varsa ve aracınızın büyük bir kısmı şeride girdiği için tır şöförü hatalı kabul edilecektir.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: spacewolf

    quote:

    Orijinalden alıntı: amber88


    quote:

    Orijinalden alıntı: spacewolf

    amber88 hocam ,

    Bu durumda aracınızın yüzde kaçı şerit içinde o önemli.Tutanağa göre %60 gibi bir oranın üzerinde şeride girmiş durumdasınız öyleyse haklı sizsiniz.

    Lakin %40 gibi bir oran şerit içerisindeyse tır şöförüne tamamen hak verirler.

    Mutabakatsızlık bundan çıkmıştır.Tali yoldan çıkarken bir levha olmasına gerek yok sizin geçen aracı beklemeniz veya yol verilmesi gerekmekte maalesef.

    damneed hocam %50 - %50 kusur verilmesi için aracın yarısının şerit içerisinde olması gerekir.Aynı şekilde tır şöförününde hatalı olması (girilmez saatler içerisinde şehirde olması vb.) gerekir.


    Hocam kusura bakmayin cok mesgul ettim ama Ayni mantikla tali yoldan bir aracin yarisindan fazlasi ciktiysa anayoldan gelenin onun gecisini tamamlamasini beklemesi gerekmez mi?ayrica bu olay duran ve isik yandigi icin hareketlenen trafikte oluyor şöyle dusunun yol musait oldugu icin anayola girmissiniz lakin ondekiler kirmizida durdugu icin ilerleyemiyorsunuz o yüzden aracin bi kismi serit disinda kalmis,oylece beklerken isik yesile dondu diye kamyoncu bozuntusunun biri giriyor arkadan!kaldi ki karsi tarafin beyaninda isikta durdum arac benim kor noktama girdi yesil yaninca hareketlendim ve bana carpti diyor yani o esnada trafigin durur oldugunu ve kazanin ışık yesile dondugunde oldugu konusunda her iki taraf ayni fikri beyan ediyor. Benim anlamadigim sey bu tir bize sol arka kapi ve tampondan carptigi icin zaten aracin yarisindan fazlasi serit icindedir diyemez miyiz? Yarisindan fazlasi serit disina kalsaydi ön kapi ve ön camurluk kismindan vurmasi gerekmez miydi?iste bunu anlamakta gucluk cekiyorum.

    Hocam ne meşguliyeti seve seve yardımcı olurum.

    Şimdi tali yoldan çıkarken aracınızın tamamının çıkmasını beklemek zorundasınız bu kanunda yazmakta.Kısacası duran trafik var diyerek yola çıkamazsınız.
    Çünkü geçiş üstünlüğü ana yol üzerinde hareket eden araca aittir.

    Sizin durumunuzu çok iyi anlıyorum , aracınızın büyük bir kısmı geçtiği halde tır sürücüsünün çarpması kabul edilemez lakin size tır şöförünün görüş güzergahının arkasında kalarak çıktığınız düşünülerek suç verilebilir.

    Şöyle anlatayım , ana yolda trafik duruyorsa size yol verilene kadar tali yolda beklemek zorundasınız.Size yol verilmeden çıkarsanız ve sürücü sizi görmezse siz hatalı olursunuz.Tır sürücüsünün kör noktası olan bir buçuk metrelik bir alana çıktıysanız hatayı size vereceklerdir olay yerini inceleyerek.Lakin aranızda ciddi bir boşluk varsa ve aracınızın büyük bir kısmı şeride girdiği için tır şöförü hatalı kabul edilecektir.



    Hocam orasi oyle bir yol ki maalesef yola cikmadan isiklar gorunmuyor,keske gorunse ve bekleseydik hata ettik bu sebeple tirlarin onune arkasina sagina soluna gram yaklasmamamiz gerektigini ogrendik sonucta karsi tarafa bir sey olmadi en fazla bi far cami kirildi ama olan bizim sifir aracimiza oldu. Ayrica sadece carptigi yerde hasar olusturacakken surukleyip kaldirima carpmamiza sebep oldugu icin aksi tarafta da birsuru masraf oldu,hava yastiklari acildi.deger kaybi da cabasi.Neyse artik bekleyip gorucez komisyonun ne karar verecegini. Insana kayip o kadar dokunmuyor ne de olsa para yine kazanilir tabii ama haksizliga ugruyor olma ihtimali üzüyor. Son bir sey sorucam degerli vaktinizi aliyorum ama. Mutabakatsizlik sonrasi komisyon bir karara vardiginda bunun gerekcesini ogrenmemiz mumkun oluyor mu? Yani hangi kurali ihlal etmisiz de kusurlu cikmisiz vs vs gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Oluyor tabi değerli hocam.

    Aslında sizin için en güzeli durumu acentenizin takibe alması.Acenteniz yardımcı olamıyorsa en güzeli bir sigorta avukat bulmanız.Böylece tahkimi avukat sıkıştırabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spacewolf

    Oluyor tabi değerli hocam.

    Aslında sizin için en güzeli durumu acentenizin takibe alması.Acenteniz yardımcı olamıyorsa en güzeli bir sigorta avukat bulmanız.Böylece tahkimi avukat sıkıştırabilir.


    Sagolun hocam tesekkur ederim simdi merakla sonuc bekliyoruz. Ilkin mutabakat saglanmisken itiraz dilekcesi sonrasi mutabakatsizliga dusulmus olmasi daha onceden sahit oldugunuz bir sey mi biz cok sasirdik da yani bastan yanlis kusur orani mi verdi bizim sirket anlamakta gucluk cekiyoruz.artik tek yapacak sey karari beklemek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 131132133134135
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.