< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Hat Değerlerini Yorumlayalım [ANA KONU] (281. sayfa)
-
-
-
Eksiz deneyince hat değerlerinde iyileşme oluyor mu? Olmuyorsa faydası olabilir. 23 awg bakır cat6 Reçber veya 0.5mm Reçber bakır tel kablosu alabilirsiniz. Ben Reçber tel kablosu kullanıyorum 2 telli.
-
Valla direkt 0 eksiz deneyemiyorum çünkü regletten 1 gri 1 beyaz tel çıkıyor bana gelen kablo da ona bantlanmış.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arıza kaydı bırakın ölçüm yapsınlar daha net anlaşılır komşunun değerlerde cok iyi değil boşa masraf olur.
-
Bir önceki mesajımdakine benzer hat değerleriyle devam etmeme karşın(75mbps snr 6db, attn 5.2db) bu sabah taahhüt yenileme için arayan telekom temsilcisi altyapımın "157 mbps" desteklediğini söyledi. Sabah sabah yeni uyanmıştım daha sonra paket değiştiricem falan diyip kapadım.
ps: çağrı kaydından tekrar baktım, cidden 157mbps demiş.
psps: arayayım dedim. 157mbps ibaresi hatalı dendi(tahminimce santral mesafesini okumuş sabahki mal) fakat altyapınız 100mbps kaldırır dendi. ama hat değerleri böyle falan dedim yok kaldırıyo dedi. geçir bakalım kaldırıyor mu görelim dedim. kaldırmadı
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pcislocked -- 16 Temmuz 2024; 13:59:23 > -
Arayan numara gerçek numara mı? Vdsl'de 157; yanlışlık olmasın 57 dir belki.
Vdsl de 157, vdsl de hem de 75 iken snr 6 de iken.
Vdsl de 102 üstü almazken ; size hem de vdsl de 157 ; şaka gibi. Uzman bir arkadaş açıklayabilir belki.
-
valla 444 0 375 idi, çağrı kaydı falan da duruyo. ikinci sorduğum temsilci de tekrar tekrar onu sordu. ben de acaba 35b falan geldi de haberimiz mi yok diye düşündüm
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pcislocked -- 17 Temmuz 2024; 11:55:35 > -
Bahsettiği hizmet konusunda oldukça uzman; konusuna hakim bir müş. temsilcisiymiş, söylediklerinden anlaşılan.
-
35b profil hizmeti türkiye de yok ama türk telekom müşteri hizmetlerinden Abdurrahman'a göre vardır.
O kadar mal müşteri hizmetleri temsilcileri var ki, niye ve neden orda oldukları bilinmez, yanlış bilgi verirler, hatta bu yanlış bilginin arkasında bile dururlar.
Genel bilgileri olmadığı için, modem tr069'a bağlıdır, uzaktan yönetim ile cihaza sadece reset atarlar, hattınıza güncelleme yaptık derler.
Müşteri hizmetleri niye var mesela, sahaya iş emri verip, ofiste çay kahve içip takılıyorlar ve birde, bu npc'ler günde kaç kişiye doğru bilgi verip, sorunları doğru bir şekilde çözüp yardım ediyor, hep merak etmişimdir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ya o gerizekalı orda santrale olan mesafemi okudu hız diye muhtemelen
(netinternet hızı ardından sallıyor bu arda 97mbps falan alamıyorum)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pcislocked -- 24 Temmuz 2024; 2:8:47 > -
100mbps vdsl de 102400 tanımlıyorlardı sanki .
Netman arttırabilir mi ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Binaya kadar fiber mi? Snr sorun olur; olmayabillr de. Çok rivayetler var bu hız konusunda.
Pek tabii; arttırmak lazım fazladan tabii.
-
snr modemden kendim ayarlıyorum kopma falan olmadı .
Apt altında kutu var oradan dağılıyor .
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Netbone'den altyapı sorgulamadan bak; bakır mı , fiberv2 mi? Fiber v2 ise binaya kadardır. Snr yi düşünce artmıyor mu? Artmıyorsa da kafaya takılacak mevzu değil. Önemli olan fiyatlar artıyor mu artmıyor mu?
-
Hat değerlerim bu. Ama gece 12den sonra bağlantı sürekli kopuyor, verim alamıyorum. Şu an 1 saattir internet yok, sabit ve mobilde de TT kullanıyorum. Çıldırmak üzereyim şu mesajı dahi zor atıyorum o kadar yavaş mobil internet. Biri de çıkıp demiyor alt yapı çalışması mı var diye. Çalışma var mı yok mu onu da bilmiyorum
Sizce durum nasıl? Sorun bende mi yoksa altyapı çalışması mı vb..
-
Fiber v2 görünüyor snr 7 ye kadar aldım . Görünen bu
Max 102400 de oluyor diye sordum .Hız işimi görüyor .
fiyatta artan bir durum yok böyle devam etsin
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
12 den sonra oluyorsa ; iss bazlı olabilir. Sizden olup olmadığını anlamak için; farklı modemle deneyin, modem eski ise farklı adaptörle deneyin, eve gelen kabloyu, ek yerlerini, kablo ucu jakları kontrol edin. Sonuç değişmiyorsa sizlik birşey yoktur.
www.turktelekom.com.trPlanlı Çalışma Duyuruları | Türk Telekomhttps://www.turktelekom.com.tr/tt-hakkimizda/Sayfalar/planli-calisma-duyurulari.aspx -
Böyle devam o zaman.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X