< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Hat taşıma ve 2/1368 statüsü sorunu
-
-
Bu ekran görüntüsünü Twitter Turkcell destek hesabına gönderir misiniz? -
Ben de dijital operatör üzerinden hat taşıma ve yeni hat alımı yaptım. Böyle bir hata almadım ancak müşteri hizmetlerinin bir bilgisi yok. Kuryeyi size yollayacağız falan diyorlar ki dijital operatör üzerinden yapılan başvurularda kurye gelmiyor. Kurye internet sitesi üzerinden yapılan başvurularda geliyor.
-
Dediğinizi yaptım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hangi kurye bu sadee numara verdiler bana. Numarayı internetten araştırdım bi şey bulamadım. 0212 295 3068
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam imkanınız varsa hat taşıma başvurunuzu iptal edin, bayiden 5 dk içinde halledersiniz. -
Müşteri hizmetlerini arıyorum böyle bir başvuru yok dedikleri icinde islem yapamıyorlar.normal mağazaya gidemiyorum haftanın 6 günü hastanede çalışıyorum, ögle saatinde de mağaza bize uzak kaliyor, geri kalan pazar günü de her yer açık olamıyor. Caresiz kaldim resmen
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi azad-sterk -- 6 Aralık 2020; 21:2:39 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kurye değil. Yurtiçi kargo. Size sim kartı teslim ediyor. Siz de sim kartın numarasını sisteme giriyorsunuz. (Hattım nerede kısmından.)
Daha sonra ekranda 2-3 yere telefondan imza istetiyor. Yeni hatsa 24 saat içinde açılacak yazıyor ancak 2 dk içinde hemen açılıyor. Numara taşıma ise numara taşıma işlemleri başlıyor. Ertesi gün ya da 2 gün sonra taşıma talebi onaylanıyor/onaylanmıyor. Gerisi normal numara taşıma işlemindeki süreç.
Sonra bir de telefonda imza attığınız belgeyi bir daha çıkartıp imzalayıp 90 gün içerisinde Turkcell'e göndermeniz gerekiyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yuzyirmi -- 6 Aralık 2020; 23:13:1 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X