Bundan bir hafta önce hat değerlerimden baktığım zaman hattıma tanımlanan hızın 88 mbps olduğunu görüyordum ve 80-85 arası hız alıyordum. Ancak santrale çok yakın olduğum için hattım 140'a kadar destekliyor ve ben de hattıma tanımlanan hızın 100 mbps olması için müşteri hizmetleriyle iletişime geçtim ve modeminize güncelleme gönderdim hızınız biraz daha artacaktır dedi. Modemi prizden çıkartıp 5 dk bekletikten sonra kullanabilirsiniz dedi. Ancak o andan sonra ne hikmetse aldığım 80-85 mbps hız oldu 65 mbps. İki defa müşteri hizmetleriyle görüştüm modemden güncelleme yaptık, hızınız artacak dediler, hattınızda bir dalgalanma söz konusu geçer dediler ancak bugün hat değerlerime baktığımda ise hattıma tanımlanan hızı 79mbps e düşürmüşler.
Bu konuda ne yapabilirim ?
Tekrardan ulaşın zaten 5 dk bekleyin saçmalığı neymiş görende kargoyla gelecek sanacak.
Arkadaşın hattı 100 mbiti problemsiz alabilir ilgilenirseniz sevinirim.
AMCA
kullanıcısına yanıt
Şu anda vizelere çalıştığım için görüşme olanağım yok da ara vermişken bir yazayım dedim. Teşekkürler hocam.
Bagwell486B
kullanıcısına yanıt
Hocam santralden aldığınıza emin misiniz? Saha dolabı olabilir mi?
Müşteri hizmetlerini aramak yerine forumda millenicom hesabına mesaj atın. Daha çabuk ve daha iyi ilgileneceklerdir.
Bu konu hakkında yardım bekliyorum.
Bagwell486B
kullanıcısına yanıt
Merhaba,
Destek ekibi ike daha önce yazışmışsınız. Sorun tekrar ettiyse o yazışma üzerinden tekrar iletebilir misiniz
1 gün öncesinde konuyu özel mesaj yoluyla size ilettim ancak halen bir geri dönüş alamadım.
konu güncelliğini korumaktadır.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme