Dediklerinin doğruluğunu tartışmıyorum. Yorumunda itirazım;..boşuna hayal kurmayın... cümlesinedir. İnsanoğlu hayallerinin peşinde koşarak bu günlere geldi.Sizde hayal kurun ve hayalinize ulaşmak için nasıl çözüm üretmeniz gerektiği konusuna odaklanın. Marsta oksijen yok gitmeyelim demiyor elin oğlu, oksijen üretecek cihaz yapıyor. Bu örnek yeterli derdimi anlatmakta sanıyorum. @antigravity74100 Başarılarınızın devamını diliyorum.Çalışana veriyor Rabbim. |
Havacılığın geleceği: Sıvı hidrojenle çalışan ilk pilotlu uçak havalandı (2. sayfa)
-
-
Çok teşekkür ederim. DH'de istinai iyi bir kişisiniz. Çoğunluk kötücül düşünmeyi daha zeki olmak kabul ediyor. Ben anti yerçekimi konusunda elli yıla yakın zamandır kafa yoruyorum ve üzerinde de dokuz yıldır çalışmaktayım. Benim kendimce doğru bildiklerim olmasa aptal gibi neden ısrarla çalışayım. Bugün antiyerçekimi konusunu netleştirdiğimi düşünüyorum. Sanırım bir ay içinde deneme imkanına sahip olurum. Oluşturacağım anti yerçekimi sistemini kabaca anlatayım; Motora anlık enerji vererek itki oluşturulacak ve oluşan itkinin enerjisinin bir kısmı fren sistemi ile anti yerçekimi kuvvetine dönüştürülecek. Sürekli tekrarlanan bu döngülerle itki ve kinetik enerji toplamından anti yerçekimi kuvveti ortaya çıkacaktır. Ben bu gerçeği senelerdir biliyorum fakat yapabilecek düzeye ancak gelebildim. Motora verilen enerjilerin kontrollü bir şekilde verilmesi gerekiyor. Bunu sağlayacak şey de manyetik anahtarlardır. Bu sıralar çok iyi çalışan bir tane manyetik anahtar yapmayı başardım ve yaptığım testlerde çok umut verici çıktı. Bu manyetik anahtarlardan üç, dört tane gerekiyor. Manyetik anahtarlar piyasada satılıyor fakat ben kendim yapmayı tercih ediyorum. Anlatacaklarım şimdilik bu kadar. Tekrar teşekkür eder, sağlıklı günler dilerim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi antigravity74100 -- 12 Eylül 2023; 22:26:19 >
-
Korkudan hidrojen tankını kabine en Uzak olan yere koymuşlar. İnsanların aç gözlülügü ulaşım araçlarını son derece güdük bıraktı. Hidrojen konusu 1986 çözülen bir mesele. Bkz. Stanley Meyer
-
webteknoTEMSA'dan Hidrojen Yakıtlı Şehirler Arası Otobüs Geliyorhttps://www.webtekno.com/temsa-hidrojen-yakitli-sehirler-arasi-otobus-h137226.html
-
temsa'nın hidrojenli otobüs geliştirmeye çalışması bir şey değiştirmiyor. bir sürü firma var yakıt hücreli araç yapan, geniş çaplı bir üretim ve satış yok. attığım grafiğe bak, avrupada elektrikli şehir içi otobüs satışları dizeli geçmiş vaziyette, hidrojen ise yerlerde sürünüyor, hiçbir artış emaresi yok. elektrikli otomobilleri söylememe gerek yok bile, her yerdeler artık. elektrikli araçlarda sorun uzun mesafeli taşıma. tır ve şehirlerarası otobüsler için daha büyük ve ağır bataryalar problem. hafiflemeleri gerekiyor. aynı zamanda hızlı şarj cihazlarının yaygınlaşması gerekiyor. 500 kw - 1 mw şarj cihazlarından bahsediyorum. o yüzden hidrojen yakıt hücreli araçlar alternatif olabilir mi diye düşünülüyordu. ben hiç sanmıyorum çünkü batarya teknolojisi ve şarj altyapısı hızla ilerliyor. hidrojeni üretmenin, taşımanın ve kullanmanın verimsizliği, altyapı ve dolum istasyonları kurmanın çok maliyetli olması hidrojeni ölü yatırım yapıyor. her yere şarj istasyonu kurmak çok daha kolay ve az maliyetli çünkü elektrik altyapısı zaten mevcut. üstüne elektrikli araçların çok daha verimli olduğunu hesaba katarsak hidrojenin kara taşıtlarında neden geleceğinin olmadığını anlamak çok zor değil. rekabet edebilme şansı yok çünkü.
https://www.sustainable-bus.com/news/electric-buses-more-than-diesel-city-europe-2023/
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deniz_1903 -- 13 Eylül 2023; 22:59:30 >
-
Anlaşıldı, dünyada bu işleri en iyi bilen sensin. Onlar çalışıp çabalasın, sen de oturduğun yerden olumsuz taraflarını bulmaya çalış. Tebrik ederim. Böyle devam et. Dünyada seninki gibi olumsuz fikirlere ihtiyaç var. Bu işlerle uğraşanlar geri zekalı, dünyanın bir akıllısı sensin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi antigravity74100 -- 14 Eylül 2023; 15:43:44 > -
Jet uçakları yakıt olarak sıkıştırılmış havayı kullanıyor. Hava kütlesinin %8,4'ü yanıcıdır, jet motorunun arkasında hava sıkıştırılıp sıcaklıgı yükselen hava kendi kendisine yanarak muazzam enerji açığa cıkar böylelikle jet motoru kerosen gibi bir yakıta ihtiyaç duymadan enerji üretir zaten uçağın kalkış esnasında gerekli muazzam yüksek enerji kanatların içinde depolandığı iddia edilen kerosen ile sağlanacak gibi değildir. Uçak kanatlarının içi boştur bunu kendiniz de gözlemleyebilirsiniz A380 kanatlarına 257 ton yakıt konuluyor olsa kalkış anında kanatların aşağı doğru eğilmesi gerekirdi fakat santim eğilmiyor, buradan cıkan sonuç A380 kanatlarına kalkış öncesi 257 ton yakıt konulmadığıdır. Buna karşı argüman olarak uçakların havada yakıt boşaltmasını gösteriyorlar. Kanat ucunda bir fıskiyeden 1 saat öyle sıvı fışkırtılsa 100 kilo bile yapmaz. Yakıt boşaltma bir aldatmaca. Moskova'da kalkıştan 5 dk sonra tarlaya acil iniş yapan Airbus var, kanatlarda 10 ton sıvı yakıt olsa, o kanatlar parçalanır yakıt sızar uçak tarlada ateş topuna dönerdi hiç öyle birşey olmadı herkes elini kolunu sallayarak uçaktan indi. Bu iddianın çok sağlam dayanakları var.
Bu konjektürde hidrojenin yeri nedir? Kanattan yakıt boşaltma öyküsü gibi hidrojen de dikkatleri başka yere çekme amaçlı olabilir. Hidrojen gerçek bir yakttır, hidrojenli otomobiller bunun ispatıdır fakat hava araçlarında hidrojen sadece bir aldatmacadır.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
sana verilerle, gerçeklerle geliyorum sen bana ne diyosun. boşuna, gereksiz yere uğraşıyorlar mı dedim. firmalar farklı teknolojiler üzerinde çalışır ve geliştirirler, risk alır yatırım yaparlar. kimisi tutar, kimisi tutmaz, bu işin doğası bu. hidrojenli yakıt hücreleri de mutlaka kendine kullanım alanı bulacaklar ama dediğim gibi kara araçlarında değil, nedenlerini anlattım. bu fikrime katılan olur katılmayan olur, gayet doğal. sonucu zaman gösterecek bize.
-
Benim kendimle övünmek için medyumluk merakım yok. Siz aynı yoldan devam edin, benim için hiç sorun değil. Dünyaya faydalı bir projen varsa sonuna kadar yanındayım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi antigravity74100 -- 14 Eylül 2023; 19:22:59 > -
-
Ya haklı çıkmaya o kadar meraklısınız ki, uçak bir binanın içine girsin de patlıyor mu patlamıyor mu görürsün. Belki istisnai fakat her zaman patlama veya yangın ihtimali vardır. Sizin kadar zekilerim içinde ezik kaldım. Ben uzun zamandır uçak kazası raporları izliyorum, evet patlayan uçak ben de görmüş değilim. Tamamen yanmış uçaklar az da olsa mümkün olabiliyor. Bana karşı haklı çıkıp neyi ispat etmeye çalışıyorsunuz hiç anlamıyorum.
-
Uçak kazası raporlarında tepesi üstü çakılan ve binaya giren uçakların patladığını gördüm. 11 Eylül 2001 ikiz kuleler terör saldırısını da bilirsiniz sanırım.
-
Tabi ki düşen uçakta patlama veya yangın olabilir fakat bunun kanatların içinde olduğu söylenen kerosen ile olduğunu ispatlayabilir misiniz? Raporlar ispat sayılmaz, gerçek fotograf ve/veya videolar göstermelisiniz. Sadece aklıma gelen birkaç örnek vereyim. Örneğin 2009'da THY nin uçağı Amsterdam havalimanına iniş yaparken düştü, kanatları yandı mı? Yanmadı. 2019'da Moskovadan kalkış yaptıktan 5dk sonra düşen Airbus'ın kanatları yandı mı? Yanmadı. Rapor değil, gerçek fotograflarla ispatlı.
11.Eylül'e binaya uçak girdi sonra patladı diyerek kanatlarda yakıt olduğuna ispat olarak gösterdiniz sanırım. 11E olayları kurgu hocam. O binalara uçak muçak girmedi, video montaj ile girmiş gibi gösterildi. Bina içindeki bombalar patlatıldı. Kurgu değil, gerçek örneklerle gelin.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Yürü git ya, tartışmak isteniyorum. Neye inanıyorsan ona inan. Neye inandığın, ne bildiğin beni ilgilendirmiyor. Benden daha zeki olduğunu kanıtlamak niyetin varsa yarışmaya hazırım. Benim gereksiz laf yarışları ile işim olmaz. Ben gerçek hayatta başarılı işler peşindeyim. Bugün saatlerce işime kafa patlattım, bir de sizinle uğraşamam.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi antigravity74100 -- 16 Eylül 2023; 18:58:38 > -
bunlari ucak kazalarinda yanarak can verenlere anlat istersen.
Disc0v3ryyoutubehttps://www.youtube.com/watch?v=388FlyL6fO0moskova demistik degil mi, moskovadan bir goruntu
The TelegraphyoutubeNew footage has been released of a plane fire which killed 41 people in Moscow last year. The harrowing clips show desperate passengers fleeing 100ft flames after an emergency landing at Sheremetyevo airport. The plane was airborne briefly before returning to make an emergency landing, and, still heavy with unburned fuel, the jet ignited after a rough touchdown. Ten people were injured and 37 people escaped from the plane alive. The pilot Denis Evdokimov has been formally charged with negligence over the crash landing. Get the latest headlines: https://www.telegraph.co.uk/ Telegraph.co.uk and YouTube.com/TelegraphTV are websites of The Telegraph, the UK's best-selling quality daily newspaper providing news and analysis on UK and world events, business, sport, lifestyle and culture.https://www.youtube.com/watch?v=zubndM2hrpE -
25.Temmuz.2000 Concorde kazası senaryo. Tek görüntü var o da video montaj. Uçak düştükten sonra atom bombası tipi mantar bulutu görülüyor ki bu bulut Hollywood filmlerini hatırlatıyor:
Mantar bulut oluşturacak bir patlamada yerde 50-100m çapında bir cukur oluşur fakat baktığımızda öyle bir cukur yok hatta çimenlikler bile yerinde duruyor!
Hiç teknik ve fizik ayrıntıya girmeden salt bu açından bakınca dahi Concorde olayında türlü kuşkular var.
Concorde (sözde) bir kaza yaptı ve apar topar tüm Concorde filosu uçuşlardan kaldırıldı!
Havacılık tarihinde başka hiçbir uçak yok ki bir kaza yaptığı için tüm filo uçuşlardan kaldırılsın.
Concorde uçuşlardan çekilmesi planlanıyordu da o yüzden böyle bir kaza ayarlandı? Kanatlarda 95 ton patlayıcı yakıt olduğu hikayesi de arada şutlanarak, bir taşla 2 kuş.
Concorde'un kanatlarına 95 ton yakıt sığması fizik, matematik, geometrik açılardan olanaksız.
Kanatların için esneyebilen (burası çok önemli: "esneyebilen") aluminyum profiller, binlerce vida, civata, kaynakla dolu (sızdırmazlık sağlanması olanaksız) içi boş, tek amacı aerodinamik kaldırma olan, muavemeti güçlü, hafif yapıdan ibarettir. Bu yapıya 95 ton sıvı dolduramazsınız. Doldursanız o sıvı aralardan sızar, akar, yere damlar. Uçak kalkış yaparken o sıvı geriye doru atalet yapar. Yakıt tanker kamyonları ani fren yaptığında, tankerdeki 5-6 ton sıvı tankere arkadan öyle güçlü atalet yapar ki kamyon o yüzden iler doğru zıplar. Uçaklar kalkıştan vazgeçip acil duruş yaptığında 95 ton yakıtın o atalet etkisini de gören yok! Cunku kanatlarda 95 ton yakıt yok. Kanatlar esnek demiştik, esnek kanadı 95 ton yakıt doldurduğunuzda o kanatlar aşağı eğilmeli öyle eğim hiç tespit edilememiştir. Sonuç: O kanatların içi boş
Bombardier Challenger 604 uçağın üretim hattında kanat altındaki kapaklar kapatılmamışken cekilmiş bir fotografı. Yakıt doldurulduğu söylenen bu kanatlara onlarca böyle alt kapak yapmanın mantığı nedir? Teknik ayrıntıyı bırakıp sadece mantık yürütün. O kapaklar sızıntı yapma olasılığını arttırmaz mı? Şeytan ayrıntıda, kapaga yakından bakınca kenar oluk profilinin, içerden bastırıldığında dışarı çıkacak şekilde biçimlendirilmiş olduğu görülüyor. Bu tip kenar profili, kanatlarda olduğu söylenen 10'larca ton yakıt bu kapakları sürekli aşağı baskı uygular. Bunun güvenlik açısından mantığı yok. O kapakları hangi yapıştırıcı ile yapıştırırsanız yapıştırın, güvensizdir. Ancak kanatlarda yakıt olmadığını düşündüğümüzde o kapaklar mantıklı olur, tüm taşlar yerli yerine oturur. O kapaklar, kanat içinde (fotoda görülen) mekanik, hidrolik, elektrik aksamlara gerektiğinde erişim amaçlı oraya konulmuştur.
Moskovaki kazada dikkat etti iseniz, uçağın kanatları değil, arka kısmı yanıyor. Kanatlar yansa zaten 50 ton yakıt patlayarak gövde parçalanır, uçaktaki 100-200 kişi ölebilirdi. Sadece arka yandığı için sadece 11 kişi ölmüş. Yangın, kanatlarda olduğu iddia edilen kerosen yakıttan kaynaklı değil, kanatlarda yakıt olduğunu ispatlayacak bir olay yok.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X