İstek Script/Kod Varsa Yazın En Geç İki Gün İçinde Cevaplayayım
biraz da ccs den bahsetsen kardeş
quote:
Orjinalden alıntı: kaplan.h
biraz da ccs den bahsetsen kardeş
İsteğinin yaz sana hemen bulim!
saol hocam süper olmuş ellerine sağlık...
HİÇ İSTEK YOK MU? O zaman ben böyle koymaya devam edeyim, belki işinize yarayan bişi çıkar
istek var floating banner
Floating Banner Flash dosyanın hazırlanması
SWiSHmax adlı programımı açıyoruz. Karşımıza çıkan alanda tool dan text seçiyoruz ve alana sürükleyerek mutasyon.net yazıyoruz. Buraya kadar herşey standart.
Flash dosyasına resim eklemek isterseniz resmin transparan olmasına dikkat ediyor bunu .gif ile kayıt edip flash dosyamızın içine import ediyoruz. Daha sonra efektlerimizi veriyoruz.. Animasyonu bitirdikten sonra ActionsScript kısmına geliyoruz.
on (press) { unloadMovieNum(0); }
bu kodu ekleyerek flashı kapatabiliriz. Flash dosyasını derliyoruz ve bununla işimiz bitiyor...
HTML ve kod kısımları Sayfamızı yaptık şimdi sıra layer ve kodun yerleşimi. Flash objejt kodumusu layer'ın içine gömüyoruz bunun için gerekli flash kodu.
if eof(ifile) then begin result := false; exit; end;
vertices[j].v := 1.0 - vertices[j].v; end; end;
Readln(ifile,num_normals); if eof(ifile) then begin result := false; exit; end;
SetLength(normals,num_normals); if num_normals > 0 then begin for j := 0 to num_normals - 1 do begin
normals[j] := clsNormal.Create;
Readln(ifile,normals[j].x, normals[j].y, normals[j].z); if eof(ifile) then begin result := false; exit; end;
end; end;
Readln(ifile,num_triangles);
if eof(ifile) then begin result := false; exit; end;
SetLength (triangles,num_triangles);
for j := 0 to num_triangles - 1 do begin
triangles[j] := clsTri.Create;
ReadLn(ifile,nFlags,triangles[j].v[0], triangles[j].v[1], triangles[j].v[2],triangles[j].n[0], triangles[j].n[1], triangles[j].n[2],nIndex); if eof(ifile) then begin result := false; exit; end;
if ( Parent = nil ) then begin m_rel.getMatrix(tempm); m_final.setMatrixValues(tempm); end else begin Parent.m_final.getMatrix(tempm); m_final.setMatrixValues(tempm); m_final.postMultiply( m_rel ); end; end;
procedure clsBone.render; var vector , parentvector : clsVec; begin
if (eof(ifile)) then begin result := false; exit; end; ReadLn(ifile,nFlags, startPosition[0], startPosition[1], startPosition[2], startRotation[0], startRotation[1], startRotation[2]);
if (eof(ifile)) then begin result := false; exit; end; Readln(ifile,NumPositionKeys);
SetLength(PositionKeyFrames,NumPositionKeys);
for j := 0 to NumPositionKeys - 1 do begin
PositionKeyFrames[j] := clsKeyFrame.Create;
if (eof(ifile)) then begin result := false; exit; end;
procedure clsModel.advanceAnimation(deltaTime: single); var i : integer; begin CurrentTime := CurrentTime + deltaTime; if( CurrentTime > MaxTime ) then CurrentTime := 1.0; for i := 0 to num_bones -1 do bones[i].advanceTo( CurrentTime );
end;
procedure clsModel.attachSkin; var i, j : integer; bone : integer; matrix : clsMatrix; v : array [0..2] of single; begin
for i := 0 to num_shapes - 1 do begin for j := 0 to shapes[i].num_vertices - 1 do begin bone := shapes[i].vertices[j].bone;
if( bone <> -1 ) then begin matrix := bones[bone].m_final;
procedure clsModel.initializeBones; var i : integer; begin for i := 0 to num_bones-1 do bones[i].initialize; end;
function clsModel.linkBones: boolean; var i, j : integer; begin
for i := 0 to num_bones-1 do begin
bones[i].Parent := nil;
if( length(bones[i].ParentName) > 0 ) then begin for j := 0 to num_bones -1 do begin if( bones[j].Name = bones[i].ParentName) then begin bones[i].Parent := @bones[j]; break; end; end; if ( bones[i].Parent = nil) then begin result := false; exit; end; end; end; result := true; end;
function clsModel.loadFromMs3dAsciiFile(filename: string): boolean; var StartTime : single; bError : bool; szLine , szName , strTemp : string; nFrame, nFlags, nIndex, i : integer; fModel : TextFile; begin bError := false;
AssignFile(fModel,filename); Reset(fModel);
CurrentTime := 0;
while ((not eof(fModel)) and (not bError)) do begin Readln(fmodel,szLine); if ( copy(szLine,0,2) = '//') then continue;
if szLine = '' then continue;
if (pos('Frames:',szLine) = 1) then begin nFrame := StrToInt(copy(szLine,8,length(szLine))); MaxTime := 1.0 * nFrame; continue; end;
if (pos('Frame:',szLine) = 1) then begin nFrame := StrToInt(copy(szLine,7,length(szLine))); StartTime := 1.0 * nFrame; continue; end;
if (pos('Meshes: ',szLine) = 1) then begin num_shapes := StrToInt(StringReplace(szLine,'Meshes: ','',[rfReplaceAll])); SetLength(shapes,num_shapes); SetLength(material_indices, num_shapes); for i := 0 to num_shapes - 1 do begin shapes[i] := clsShape.create; material_indices[num_shapes-1] := 0; end;
for i := 0 to num_shapes - 1 do begin
Readln(fmodel,szName); if (eof(fmodel)) then begin bError := true; break; end;
for i := 0 to num_bones -1 do bones[i] := clsBone.create;
for i := 0 to num_bones -1 do begin
if( not bones[i].loadFromMs3dAsciiSegment(fModel) ) then begin bError := true; break; end; end; continue; end; end;
CloseFile(fModel);
if( not linkBones() ) then begin result := false; exit; end; initializeBones(); attachSkin(); advanceAnimation( StartTime ); result := true; end;
procedure clsModel.reloadTextures; var i : integer; begin for i := 0 to num_materials - 1 do // for each shape materials[i].reloadTexture();
end;
procedure clsModel.render; var k,i,j,materialIndex : integer; tri : clsTri; N : clsNormal; vec : clsVec; bone : clsBone; v : array [0..2] of single; matrix : clsMatrix; begin
for k := 0 to num_shapes - 1 do begin materialIndex := material_indices[k]; if ( materialIndex >= 0 ) then materials[materialIndex].activate() else begin // Material properties? glDisable( GL_TEXTURE_2D ); end;
glBegin(GL_TRIANGLES); for i := 0 to shapes[k].num_triangles - 1 do begin tri := shapes[k].triangles[i];
for j := 0 to 2 do begin N := shapes[k].normals[tri.n[j]]; glNormal3f(N.x, N.y, N.z);
procedure TForm1.Timer1Timer(Sender: TObject); var d,a,b,c:string; begin if checkbox1.Checked then begin b:=leftstr(label1.Caption,2); c:=midstr(label1.Caption,4,2); a:=edit1.Text+':'+edit2.text; d:=b+':'+c; if d=a then begin beep end; end; end;
procedure TForm1.UpDown1Click(Sender: TObject; Button: TUDBtnType); begin edit1.text:=inttostr(updown1.Position); end;
procedure TForm1.UpDown2Click(Sender: TObject; Button: TUDBtnType); begin edit2.text:=inttostr(updown2.Position); end;
procedure TForm1.Timer2Timer(Sender: TObject); begin label1.Caption:=timetostr(time); end;
procedure TForm1.FormActivate(Sender: TObject); begin edit1.Text:=leftstr(timetostr(time),2); edit2.Text:=midstr(timetostr(time),4,2); end;
end.
saol kardeş.
quote:
Orjinalden alıntı: saatçi
saol kardeş.
Ne demek vazifemiz,
benim isteğim olacak sitede en altta sol altta bitti yazan bi yer var oray istediğim yazıyı yazacam ve güzel bir şekilde yazsınb diorum html ye uyarsa sevininirim
tasarımhaber çalışman çok güzel. ama hepsini okumak zor oluyor ben biraz daha tembellik yapıp senden şunu rica edeyim. index hazırlarmısın 1.mesaja
teşekkürler
tmm saolasın buldum saol tşk ederim
işte paylaşım die buna derim saolasın dostum
kardeş bana haber siteleri ile iligili yazarmısın varsa fenerbahçede olabilir
quote:
Orjinalden alıntı: sitting
kardeş bana haber siteleri ile iligili yazarmısın varsa fenerbahçede olabilir
Haberler diye bir bölkümmü öleyse bütün takımlar ile ilgili olur al kodu:
slm arkadaşlar ben siteye yeni üye oldum.veb tasarımında biraz acemiyim. size bir sorum olacaktı web sitemin not defteri ile düzenle vb. şekilde bir başkası tarafından açılmaması için ne yapa bilirim yardımcı olursanız çok sevineceğim. bana özel bazı şeyler ekledim ve bunların kopyalanmasını istemiyorum şimdiden yardımlarınız için tşkkürler.....
Sağ tıklama yasakları var birazdan yazarım, buraya
arkdaşım o bende var ama engellemiyor kodlar önceki mesajda anlattığım uygulamalar yapıldığı takdirde kodlar resmen ortaya çıkıyor başka yolu yokmu yani bu kodları gizli tutmanın