Şimdi Ara

Hb veya sedan kasadan suv'a geçenler (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
0
Favori
2.431
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ARES007 A kullanıcısına yanıt
    Kullandıkları araçların sürüş dinamiklerinden haberleri yok
    Aynı markanın C sınıfı bineği ile daha rafine ve kaliteli bir sürüş olacağından %90ının haberi yok
    İstisnalar kaideyi bozmaz elbette

    Astra ile grandland dan daha keyifli yolculuk yaparsın
    Her markaya uyarlanabilir

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ARES007 A kullanıcısına yanıt

    Altlarındaki aracın sınırlarını kabullenmeyip olması gerekenden hızlı giriyorlar viraja. Aynı hızda şeridi takip etmeye çalışsa suvuyla birlikte bariyere girecek hanzo dayılarımız Hb veya sedan kasadan suv'a geçenler 

  • ARES007 A kullanıcısına yanıt

    Zor çünkü. Hızlı girdiyse daha da zor .


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pratiklik, sürüş pozisyonu vs hikaye, öyle olsa mpv'ler tedavülden kalkmazdı.


    tek avantajı gösteriş bence.


    bu da eski nesilden de olsa gösteriş için aktif güvenlikten yapılan feragatın boyutunu gösterir bir karşılaştırma.



    Hb veya sedan kasadan suv'a geçenler
  • Cordarone kullanıcısına yanıt

    Bariyere gittiklerini görmedim. Genelde sağındaki, solundaki araçları hedef alıyorlar.


    Birde basit hızlarda bile yapanı var. muhtemelen bana birşey olmaz mantığı ile düzgün araç kullanamıyorlar. Kafaları yandaki araca yok yere sürtünce aracının değerinin 50-100 bin düşeceğine basmıyor sanırım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şunu da belirtmek isterim, yakın zamanda hafif ticari bir araçla 700 km yol yaptım. Evet, binek araç değil ama istedikten sonra virajda rahatlıkla hız sınırlarının üzerinde gidebiliyor, hem de şeridini bozmadan. Zaten bir virajda 90 hız sınırı varsa, o sınır en kötü aracı düşünerek konmuş oluyor. Yani 90 yazan bir virajı suv sürücüleri rahatlıkla 120 ile ip gibi dönebilir. Hemde çok az bir söförlük yeteneği ile ama nerde sıfır araba kullanma yeteneği olan var suv alıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AtesHırsızı kullanıcısına yanıt
    Trafik sabır işidir. Kimseye uymayın, araçla alakası yoktur. Kimseyle uğraşmaya değmez

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bizim evde her turden arac var. Kar yagmasa yuzune bakilacak arac degil SUVler. Gerci TR deki SUVlerin cogu yukseltilmis B sinifi yani 4x4 hak getire. Arka tekerleri yola tutunan, on tekerleri buzda olan T-Roc kac dakika cikamadi oradan bu aracin benim Ibiza Cupra'm dan farki ne ki? Yerden yukseltilmis bir arac baska esprisi yok.


    Anca cocuk olur bagaj lazim olur, biraz daha genis arac lazim olur. Yerden yuksekmis falan filan sanki normal araclar Ferrari Lambo gibi yere yapisik gidiyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ARES007 A kullanıcısına yanıt

    aslinda yeni csuv larin yol tutslari gayet iyi. sadece yatmasi korkutuyordur. Grandland x te mesala viraja girdigin yondeki arka lastik yerle temasi birakiyor ))) Ceed den sonra korkutmustu ))) Ama Kemer yolunun dili olsada anlatsa. Yavas yavas alisiyorum. Ama hissizlik olayi var, kestiremiyorsun nerde birakacagini. o yuzden her gidis geliste biraz daha gelistiriyorum )))))

  • Suv dediğiniz şey kesinlikle B-Suvlar değil onu söylemeliyim. Çoğu B-HB araçtan bozma oluyor. İlk aracım B-HB idi. Sonra C-HB geçtim, kaskodan da B-Suv deneyimledim o nedenden dolayı C-Suv olmadığı sürece ben geçiş yapmam Hb veya sedan kasadan suv'a geçenler 

  • C hb den b crossover a geçtim gayet memnunum Nissan Juke

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ARES007 A kullanıcısına yanıt

    sığır oldukları için kardeşim.

  • Şu görseli bırakayım. Piyasada SUV diye satılan araçların alayı esasında Crossover. Gerçek SUV olanlar ayrı.


    Hb veya sedan kasadan suv'a geçenler

    Ekleme; Yerden yükseltilmiş ve dodikleri olan Sedan araçlar da vardı. Yükseltilmiş Hb kasadan sonra Sedan kasası da ülkemiz yolları için biçilmiş kaftan. 4x2 pikap yerine iyi gider

    Hb veya sedan kasadan suv'a geçenler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Savunmadım Çıkar Göster -- 29 Ocak 2022; 13:19:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 5 yıl 2012 dizel manuel boşline 4 teker 1 direksiyon Polo kullanıp, Peugeot 2008 EAT6 Allure pakete geçtim.


    Hayatımda verdiğim en doğru karardı.


    Polo emsallerine göre yüksek hızlarda güvenli, yakıtı tüketimi düşük, şehir içi kullanım rahatlığı gibi artılarıyla işimizi gördü ama donanım eksikliği ve itina ile bakımlı olduğu halde çıkardığı elektriksel sorunlar nedeniyle beni bıktırdı.


    Peugeot 2008 SUV da donanım seviyesi, EAT6 şanzımanı ve yerden yüksekliği ile kullanmaktan çok memnun olduğum bir araç.


    Bu yaz 3000 km yol yaptım. Aynı yolu Polo ile de yapmıştım. Ama Peugeot ile yolculuk daha keyifli ve güzeldi.


    Ben HB den SUV a geçtiğim için çok memnunum.

  • Geniş iç hacmi,görüş hakimiyeti,yerden yüksekliği ile rahat sürüş herşeye yeter.Suv a alışan biri hb yada sedana binse çukura gömülmüş gibi hisseder.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Diğer ülkeleri bilmem de Türkiye deki yollar gerçekten bozuk hadi yolları geçtim. Saçma salak tümsekler var sanki uçma rampası. SUV al keyfine bak. Ben gencim hızlı sürerim saçmalıktan başka bir şey değil.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vict0ry -- 29 Ocak 2022; 13:59:48 >
  • Civic'ten bir hevesle 3008'e geçtim. Civic süspansiyonu çok sertti. en ufak çukurda tak tuk vurur, içim acırdı. 3008 e geçince süspansiyonları çok yumuşak geldi. konforlu.


    civic yereyakın olduğu için şehir içinde trafikle iç içe hissediyordum . sağımdan solumdn geleni görebiliyor. yoldaki çukurları rahatlıkla görebiliyordum. Fakat 3008'le trafikten ve yoldan izole oluyorsun, yanlarını görmekte zorlanabiliyorsun yolu hissedemiyorsun. çünkü otomobiller ve yol aşağıda kalıyor.


    3008'le ani fren yaptığında aracın salınımı çok fazla oluyor. konforlu ama otomobile göre çok sallanıyor. bunun negatif yönünü uzun yolda(ank-ist otoyolu) farkettik. bizim 2 ufaklık da uzun yolda kustular :) civic te düz yolda hiç kusmazlardı.

  • 1.5 turbo benzinli Volvo V40 tan , 2.0 atmosferik skyactiv
    motor awd Mazda cx5 e geçtim. İki araç çok farklı elbette. V40 turbo motor ve yere yakın bir araç olduğu için çok seriydi. Cx5 kendi sınıfına göre seri olsa da V40 a göre daha hantal. Cx5 iç mekan genişliği,bagaj ve donanım olarak daha iyi. Benim gibi orta yaşlı iki çocuk babası için daha mantıklı, ayrıca awd olması da karda buzda harika oluyor. SUV olmasına rağmen direksiyon hissiyatı çok çok iyi. Ancak ileride imkanım olursa mx5 almak hayalim. Yere yakın spor araç virajda harika oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ibrahim.a kullanıcısına yanıt

    belki araci civic gibi kullanmis olabilir misiniz? Cunku govde yuksek, ama merdiven sase de yok yenilerde besik hareketi az olmasi gerekiyor.

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.