Şimdi Ara

Hb veya sedan kasadan suv'a geçenler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
44
Cevap
0
Favori
2.431
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Suv'u nasıl buldunuz?

    Kullanışlı mı?

    Konforu nasıl?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Tam benim konum bu açılın
    Yaş 35
    Bu zamana kadar hep hızlı ve öfkeli tarzında takıldım.ilk aracim hb focustu .iyi de gidiyordu .Sonra sedan 1.5turbo civice geçtim. İki aracın da kullanımı çok zevkliydi ancak benzinli ve daha güçlü olması sebebiyle civic başkaydı. 1 yıldır da yeni kuga kullanıyorum.
    Civicten kugaya geçince tabi arac sürüş keyfi baya bir azaldı. Baslarda kendimi 50 yasinda felan hissettim .Ancak Türkiye şartlarıyla karsilasinca birçok artisini da gördüm.
    Birincisi yüksek arac .Bu bir arti.Simdi birileri yol tutuş vs diyebilir ancak rali de gitmiyoruz sinirlarimiz belli .
    İkincisi daha güvenli. Önceleri şahini felan üzerime üzerime gelirdi şimdi görünce kenara çekiliyor herkes.Bunu net farkettim .Üçüncüsü benim gibi cocuk varsa kesinlikle çok daha kullanisli. Çocuk koltuğu olsun bagaj olsun rahatlatıyor.Dorduncusu aracim dizel benzinli civice göre tutumlu. Beşincisi karlı havalarda kar modu ve ağırlığı yüksek olmasiyla birleşince sedan ve hb araca göre daha avantajlı oluyor .
    Toparlarsak bu araçlarda hiz drift vs yapılmaz. Kimseyle kapisilmaz (tabi altında subaru forester 240lik felan varsa baska)
    Diğer türlü ülkemiz şartlarında hele de aile iseniz suv daha avantajlı
    Mesela ben sağ şeritte 100 ile hiç istifimi bozmadan viraja giriyorum
    Soldan yardıra yardıra gelen C suv herhangi bir araç virajın ortasında nedense hep üstüme çıkacak gibi oluyor
    Çok kaçtım çizgi dışına bunlardan dolayı
    Viraja şerit içerisinde girip şerit içerisinde bitiremiyorlar geçerken , veya şeritte kalamayacağını anlayıp sollamaya çıkmasına rağmen frene asılmak zorunda kalıyorlar

    D sedan düzgün bir arabanın sağdan viraja girmesine aldanıyorlar

    Basit gibi görünen ama çok tehlike yaratan bir durum
  • Tam benim konum bu açılın
    Yaş 35
    Bu zamana kadar hep hızlı ve öfkeli tarzında takıldım.ilk aracim hb focustu .iyi de gidiyordu .Sonra sedan 1.5turbo civice geçtim. İki aracın da kullanımı çok zevkliydi ancak benzinli ve daha güçlü olması sebebiyle civic başkaydı. 1 yıldır da yeni kuga kullanıyorum.
    Civicten kugaya geçince tabi arac sürüş keyfi baya bir azaldı. Baslarda kendimi 50 yasinda felan hissettim .Ancak Türkiye şartlarıyla karsilasinca birçok artisini da gördüm.
    Birincisi yüksek arac .Bu bir arti.Simdi birileri yol tutuş vs diyebilir ancak rali de gitmiyoruz sinirlarimiz belli .
    İkincisi daha güvenli. Önceleri şahini felan üzerime üzerime gelirdi şimdi görünce kenara çekiliyor herkes.Bunu net farkettim .Üçüncüsü benim gibi cocuk varsa kesinlikle çok daha kullanisli. Çocuk koltuğu olsun bagaj olsun rahatlatıyor.Dorduncusu aracim dizel benzinli civice göre tutumlu. Beşincisi karlı havalarda kar modu ve ağırlığı yüksek olmasiyla birleşince sedan ve hb araca göre daha avantajlı oluyor .
    Toparlarsak bu araçlarda hiz drift vs yapılmaz. Kimseyle kapisilmaz (tabi altında subaru forester 240lik felan varsa baska)
    Diğer türlü ülkemiz şartlarında hele de aile iseniz suv daha avantajlı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Jocker35 J kullanıcısına yanıt

    Sana forester 2.0 alalım bırak kuga muga hikaye :)

  • berkay_53 kullanıcısına yanıt

    Aman aman ocağa incirin yanında armut fındık fıstık ağacı da ekleriz sonra.Ben memnunum kugamla  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende astra hbden grandlanda gectim...özellikle engebeli yollarda oldukca konforlu...astraya göre geniş bir iç hacmi var....çekişi çok güzel zaten dizel tam otamatik...görüş açısı gerçekten gayet iyi...18 inç jantlarinda etkisiyle yerden yüksek bir araç altını sürttürmek zor olsa gerek...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Sedan kasa yı seda sayan olarak okumayi nasil basardım ya

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ben tam tersi oalrak c-suv dan b-hb ye geçtim. memnunum. yaşım 26 olduğu için olabilir ama.  




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Meticulous -- 28 Ocak 2022; 12:5:39 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Sedandan suva geçince olumlu olarak gördüğüm bozuk yollarda daha konforlu ve en önemlisi bagaj. Olumsuz olarak ise SUV çok yakıyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jocker35 J kullanıcısına yanıt

    bende bi ara niyetlendim; ama sürüş keyfi benim için 1. geliyor; sonuçta şehir dışına çok sık çıkılmıyosa; aracınızı %90 şehir içinde sürüyorsanız; çok fazla bagaj - ferahlıkta zaten gerekmiyor.


    Senede 1 defa uzun yol için SUV ların ekstra yürütme maliyetlerine ve hissiz sürüşlerine katlanmak benim için mantıksız geldi.


    Civic in sürüş keyfi; ara ara yolu boş bulunca yaramazlık yapma; aracı biraz devirli kullanma bana çok daha keyifli geliyor sanırm; ilk hedefim 1.5 turbo 182 beygir civic. sport-sport plus- sedan hiç farketmez...

  • Yas: 38


    en son aracim 2014 ceed di. Yeni aracim 18 Grandland X 1.6d otm


    Dezavantajlari

    • Ceed gibi viraj kasamiyorum
    • Ceed gibi uzamiyor

    Avantajlari

    • yuksek
    • yatiyor ama yol tutusu fena degil
    • az yakiyor ))) ceed in masallahi var o konuda
    • bagaj genis
    • ses izolasyonu mukemmel
    • bir suru elektronik destek sistemi var )) hanim icin iyi , ben hepsini kapatiyorum
    • konfor...
  • ghostiki kullanıcısına yanıt

    Civic olacaksa zaten 1.5 olmalı. Lpglilere civic demiyorum ben .Diğer yandan aracın maalesef bazı yerlerinde kalitesizlikler var.Bu bakımdan kuga ustun .Yalıtım vs de öyle. Ve yakıt. Dizel halen avantajlı. Ben bir de hızı çok seven birisiyim .Civic ile kendimi dizginleyemedim. Çok fazla hiz yapiyordum. Satma nedenlerimden birisi de buydu.

    Özetle suv güvenli ekonomik geniş

    Civic hızlı ve öfkeli 😁


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Suvcukların amacı yerden yüksek olsun, kullanışlı olsun, geniş olsun, yüksek olduğu için kendimi daha güvenli hissedeyim dedirtmeleri. Başka bir numaraları yok.

    Neymiş bu suvcuklar diyip aldım. Benim beklentimi karşılamadı. Hepsi aynı sıkıcı kullanıma sahip. Stelvio kullansaydım fikrim bir nebze değişebilirdi . Sedan-hb araçlara geri döndüm. Premium suv alana kadar sedanlara devam ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Önceki aracım 2011 Cruze DE Plus MT


    -Daha iyi yol tutuş

    -Daha iyi yalıtım

    -Daha yakışıklı

    -Daha iyi fren


    2014 ix35 AT


    -Çok daha güçlü

    -Yakıt çok az daha iyi

    -Daha ferah daha donanımlı

    -Sürüşü oldukça keyifli

    -Yüksekliği güven veriyor.


    SUV aile kullanımı ve eşlerin kullanımı için daha ideal bence.

  • Üç tip aracı da kullandım. Hb ve sedan hala kullanıyorum. D-suv turbo ve benzinli otomatik araç geniş ferah caddeleri olan yerlerde zevkli. Aynı zamanda çok geniş. Ama dar sokakları olan şehir merkezlerinde çok kasıyor insanı, bir de otopark yok ise yol kenarına parketmek kolay değil. 5 kişilik aileler için en iyi tercihtir.

    B hatch dizel manuel az yakıyor, dar sokaklarda rahat. Ama bizim insanımız cahil olduğundan bu arabaların şoförlerine çok artistlik yapıyorlar. Bir gün bir tanesini hastanelik edeceğim diye korkuyorum. Diğer iki araçta iken kuzu olan tipler, hb ucuz araç görünce kendilerini adamdan sayıyorlar. Bir gün sabrımın limitine ulaşacaklarını düşündüğümden bu aracı satmayı düşünüyorum.

    C semi-premium otomatik atmosferik benzinli ise benim favorim. Şehir içinde çok büyük değil, şehir dışında virajları düz yol gibi alıyor, yakıtı hb araca yakın, spor görünümü var. Cahil tayfa size bulaşmaya korkuyor, kafanız rahat.

    Ben 4 kişilik aileye kadar güzel bir c semipremium sedan öneririm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • B suv'dan, C hatchback'e geçtim.
    SUV'lar kullanışlı olsa da yol tutuşları bana rezalet geliyor.
    Uzun yolda hb-sedan, şehir içi ağırlıklı ise suv tercih ederdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mercedes E200'den Honda Crv'ye geçtim. model yükselsin, tam otomatik olsun diye.

    artılar:

    + çekişi daha iyi, e200 düz 136'lıktı.

    + yüksek olduğu için görüş açıları gayet iyi, mersodan daha kısa. eşim için daha iyi. yan aynalar da oldukça büyük ve geniş.

    + bagaj yüksek olduğu için çok kullanışlı. en büyük artısı arka koltuklarda ileri geri kayıyor, sırtlığı yatıyor, katlanıyor, bagaj genişliyor.

    + arka oturma alanı yüksek, geniş ve ferah. cam tavanın da etkisi var tabi.

    + sürüşü bana çok zevkli geliyor. çok yumuşak araç otomobilden farklı değil.

    + dört çeker olduğu için az karda, çamurda, dağ tepede altınının da yüksek olması sebebiyle ara sıra işe yarıyor ama asla offroad aracı değil.

    eksiler:

    • yalıtım ve konfor merso'da tartışılmaz zaten. Crv'nin en sevmediğim yanı yalıtım ve malzeme kalitesi.
    • yakıt İstanbul'da fazla tabi. kışın 15 lt civarı lpg.
    • virajlarda yüksek olduğu için bazen korkutuyor. sedan araç gibi güven vermiyor.

    sonuç olarak aldığıma hiç pişman olmadım. özellikle kışın karda ve yazın dağ, yaylada kullanışlı bir aile aracı. tavsiye ederim.





  • Değil suv
    Superb den insignia ya binince bile dünya varmış diyorum
    Passatta keza öyle

    Ama superb daha beter oturma pozisyonunda
    En dibe de indirsem koltuğu minibüs sürüyor hissi var

    İnsignia da ise tam anlamıyla gömülüyorsun içine

    Arabanın içinde gitmek
    Arabanın üstünde gitmek

    Ne demek olduğunu net olarak anladım superb / insignia da
    ( insignia B )

    Hele suv ?
    Eyvah eyvah
    Kendi adıma konuşuyorum
    Sürüş zevki keyfi ile tamamen zıt bir üretim suv ( ekstra lüks suv elbette farklı olabilir )
    Tabi yine bana göre

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • O değilde bu suv sürücüleri neden araçlarını virajlarda bizim şerit diye adlandırdığımız 2 tane beyaz çizginin arasında tutamıyorlar? Suv kullanan cevaplayabilir mi? Gördüğüm suv sürücülerinin %99 virajda sağındaki solundaki aracı sıkıştırıyor. Doblolu enişteler viraja girince bir anda 50 ile sola atlıyor, suv Li dayılar şeritte gidemiyor. Uzun yolda virajlı yolları işkenceye çeviriyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ARES007 A kullanıcısına yanıt
    Mesela ben sağ şeritte 100 ile hiç istifimi bozmadan viraja giriyorum
    Soldan yardıra yardıra gelen C suv herhangi bir araç virajın ortasında nedense hep üstüme çıkacak gibi oluyor
    Çok kaçtım çizgi dışına bunlardan dolayı
    Viraja şerit içerisinde girip şerit içerisinde bitiremiyorlar geçerken , veya şeritte kalamayacağını anlayıp sollamaya çıkmasına rağmen frene asılmak zorunda kalıyorlar

    D sedan düzgün bir arabanın sağdan viraja girmesine aldanıyorlar

    Basit gibi görünen ama çok tehlike yaratan bir durum

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • werneke W kullanıcısına yanıt

    Tamda bundan bahsediyorum. Madem şeritte tutamıyorsun yavaş git, dimi.


    sehir icinde de göbeklerde vs kıvrım olunca bodoslama giriyorlar. Misal sağ şeride giriyor, göbekte sola geçiyorlar sonra tekrar sağa geçiyorlar. Altlarında gerçekten büyük bir suv olsa yolda gidecek yer kalmayacak. Kullandıkları 4.5 metrelik araçlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.