Şimdi Ara

OPEL CORSA D yerine RENAULT CLİO 4 almak?!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
2.257
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2013 model Opel Corsa D 1.4 Twinport 4 ileri tam otomatik sahibiyim.Aracı 2 yıl 5 aydır kullanıyorum ve aldığımda 33.000 km’deydi şuan 82.000 km’de.Aracım gerçek anlamda yakıyor şehir içi 10 litre karma kullanımda 8 litre yakıyor ben sürekli otobanda kullandığımda 6-7 litre civarlarında geziyor fakat sürekli şehir içi kullanımda sadece gündüz kullanıyorsa 10 litre garanti yakıyor.Gece gündüz kullandığımda trafik azaldığından 8 litre civarında yakıyor.Velhasıl;bu araç 4 ileri otomatik kanser eden cinsten bir araç,yakıtı gerçekten çok fazla can yakıyor,emin olun devir çevirseniz dahi(2,5 yılda emin olun aracın inine girdim)bir Connect dahi sizi tokatlayabilir(heleki araca 4 kişi bindiyseniz eyvaahh),parça maliyeti bu araca göre gereksiz yüksek(eminim bilmeyenleriniz vardır corsa d’ler Fiat Linea-Punto altyapısına sahip parçalarınında çoğu aynı ama Opar ile Gm arasında ciddi fark var),konfor İstanbul yollarında özlenen bir özellik,kronik sorunları fazla vs vs. Bu süre zaafında hepsine alıştım ve katlandım.Araç konusunda hassas bir adamım tık sesi gelsin ya sorunu bulurum yada bulamazsam ustama buldurtur hemen yaptırırım.Aracımın hep gitmeyip hem bu kadar fazla yakmasına konforsuz olmasına katlandım.Ama benzin fiyatlarınında coşmasıyla artık katlanılamayacak bir hale geldi.Kendisiyle yolumu ayırıp 1.5 dCi 75 hp manuel Clio 4 almayı düşünüyorum.Neden bu araç derseniz fiyatları aynı bantta üstüne para koymama gerek kalmayacak.Hem parça daha uygun hem yakıt daha az olacak.Otomatik yada manuel olması inanın umrumda değil.Sizinde bu konu hakkındaki görüşlerinizi almak istiyorum.Siz benim yerimde olsanız bu adımı atar mıydınız?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >







  • 1.4 otomatik corsaların çok yaktığını biliyorum şanzımandan ileri geliyor.

    yalnız clio yakın bir zamanda yenilenecek. fiestayı tavsiye ederim. bence sürüş pozisyonu ve sürüşte verdiği hissiyat hem corsa hem cliodan daha iyi. ama söz konusu sadece yakıtsa dci'ların eline kimse kolay kolay su dökemiyor.
  • Energetic kullanıcısına yanıt
    Evet haklısınız Fiesta’da çok iyi bir seçenek.İlanlarda biraz daha gezindiğimde Clio’lar kadar çok olmasada o fiyata alınabilir Fiesta’larda gördüm.Artık hangisi denk gelirse diyeceğim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Euro 5 motor olduktan sonra sırf yakıtı için bile alınır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kesinlikle alınır bu corsadan(corsa e 1.4 6ileri otomatik) ben de çok çektim.Bi hesapladık 11-12 litre ankara şehir içinde yaktığı oluyor sonu lpg ile bitti tabi araç abimde
    Bende piyasa değeri 10bin tl düşük olan 2013 clio 4 0.9 tce var full şehir içi ortalaması 6,5-7lt ve dediğin gibi parçaları daha ucuz
    Kısacası durduğun hata
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    evet acı bir tecrübe ile öğrenmiş olduk
    tsicılara ve türevlerine inanmayı uzun zaman önce bıraktım adamlar 4lt yakıyorum diyor sehir içi yav he he
    0.9 tcede lpg var uzun yolda çok kasarsan(70-80km/h) 5lt lpg yakabilir
    gerçek değer lpgde uzun yol 6-7lt lpg
  • Connect'i küçümsemişsinde o aracta 1.8 motor 250 nm tork var senin aracı ve cogu aracı havada karada yer. 1.4 motorlu 130 nm o arabanla connecte kafa tutamazsın üzülme yani Yol tutuşundada ticariler arasında birincidir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dark Territory -- 23 Eylül 2018; 8:47:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Honda Civic 1.4 HB Hakkında
    5 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dark Territory

    Connect'i küçümsemişsinde o aracta 1.8 motor 250 nm tork var senin aracı ve cogu aracı havada karada yer. 1.4 motorlu 130 nm o arabanla connecte kafa tutamazsın üzülme yani Yol tutuşundada ticariler arasında birincidir
    Alt devirlerde 1.5kango daha iyi. 65bg olan kango, 90bg lik 1.8connecten daha iyi yokuş çıkıyor. 45binde 90lık connecti var dedemin öyle çok yükte vurmuyoruz. Connect için atmosferik benzinli araba gibi devir çevirmek gerekiyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: skyrime2828

    Alt devirlerde 1.5kango daha iyi. 65bg olan kango, 90bg lik 1.8connecten daha iyi yokuş çıkıyor. 45binde 90lık connecti var dedemin öyle çok yükte vurmuyoruz. Connect için atmosferik benzinli araba gibi devir çevirmek gerekiyor.

    Alıntıları Göster
    Sizin aracta sorun vardır. 2006 model 90lık connect'i 2 sene kullandım yüklü veya boş farketmez yokuş falan dinlemiyodu. İlk kullanmaya başladığım zamanlar çok şaşırmıştım performansına.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Corsalar ne yazık ki öyle , özellikle D kasa tam bir fiyasko. Kimden duyduysam hep aynı şeyleri duyuyorum , 1.6 gsi versiyonu da ayni 1.3 cdti , 1.4 twin versiyonu da. Ayrica otomatik olmasa da farkeden bir şey olmazdi. 3 sene önce yeğenime 1.4 sport manuel aldılar araba hem gitmiyor , hem yüksek devir çevirdiğinde blok çatlatıyor , hemde 9 litrenin altında yakmıyormuş. Zaten 150 km/hden sonra tabutla gidiyormuş gibi hissediliyormuş, korkarak biniyordu çocuk. Her neyse emin olun corsa kadar sorun çıkarmaz Clio , bunlar kullandığım arabalar değil ama bu kadar tesadüf olamaz kullanıcılarından duyduğumuz şeyler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NoyanDervis -- 23 Eylül 2018; 9:45:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dark Territory

    Connect'i küçümsemişsinde o aracta 1.8 motor 250 nm tork var senin aracı ve cogu aracı havada karada yer. 1.4 motorlu 130 nm o arabanla connecte kafa tutamazsın üzülme yani Yol tutuşundada ticariler arasında birincidir
    Valla hocam 1.5 dCi 65 lik sembol var bende connectlerin 110 luk olanları haric hepsi, doblo 1.3 ve eski 1.6 atmosferiklerin hepsi (focus bora megane) içinden geçiyorum. O yüzden hafiflik ve kısa şanzımandan dolayı :) uzun yolda kafa ütülüyor ama 130-140 a kadar esameleri olmuyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hauntedd

    Valla hocam 1.5 dCi 65 lik sembol var bende connectlerin 110 luk olanları haric hepsi, doblo 1.3 ve eski 1.6 atmosferiklerin hepsi (focus bora megane) içinden geçiyorum. O yüzden hafiflik ve kısa şanzımandan dolayı :) uzun yolda kafa ütülüyor ama 130-140 a kadar esameleri olmuyor.

    Alıntıları Göster
    Saydığın arabaların hiç biri basmamıştır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hauntedd

    Valla hocam 1.5 dCi 65 lik sembol var bende connectlerin 110 luk olanları haric hepsi, doblo 1.3 ve eski 1.6 atmosferiklerin hepsi (focus bora megane) içinden geçiyorum. O yüzden hafiflik ve kısa şanzımandan dolayı :) uzun yolda kafa ütülüyor ama 130-140 a kadar esameleri olmuyor.

    Alıntıları Göster
    65 hp ile 100 hp lerin icinden geciyorsun yani..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-DECF0C154

    Saydığın arabaların hiç biri basmamıştır

    Alıntıları Göster
    Kardeş video ile kanıtlarsam 100₺ atıyor musun hesaba?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Öner

    65 hp ile 100 hp lerin icinden geciyorsun yani..



    Alıntıları Göster
    Şanzıman KISA biraz mekanik bilginiz varsa demeye çalıştığımı anlarsınız. Arkadaşa yazdım teklifim size de geçerli video çekip kanıtlarsam 100₺ atıyor musun hesaba?



    Bora 2004 16V olanları rahat geçiyorum. 1400Kg dolaylarında 100 hp araba ??



    Connect rahat geçiyorum 90 hp 1.5 ton araba ??



    Focus 1.6 eski nesiller 100 hp zaten 1350 kg civarı bildiğim kadarıyla şanzımanda uzun.



    Sembol 65 hp ancak 980 KG BAK 1 Ton bile değil.



    Şanzımanda kısa diğer dizellere göre bile kısa 2000dd da 88-89 yapan araba anlatabildim mi? 150-160 demiyorum sana bora 200 ü görüyor bayır aşağı ancak ben sembolü patlatsam bile 175-177 yi geçmiyor geçemiyor çünkü şanzıman kısa devir bitiyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dark Territory

    Sizin aracta sorun vardır. 2006 model 90lık connect'i 2 sene kullandım yüklü veya boş farketmez yokuş falan dinlemiyodu. İlk kullanmaya başladığım zamanlar çok şaşırmıştım performansına.

    Alıntıları Göster
    Araçta sıkıntı yok. Tdci motor dci motordan daha üst devirlerde turbo açıyor. Bu yüzden dik yokuşlarda dci motor torku daha iyi veriyor. Uzun düz yolda connect çok daha iyi gider.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hauntedd

    Kardeş video ile kanıtlarsam 100₺ atıyor musun hesaba?

    Alıntıları Göster
    0-100 16.5 saniye olan arabayla 1.6 atmosferikleri geçiyorsun öyle mi? Önce o teneke şahini geçsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-DECF0C154

    0-100 16.5 saniye olan arabayla 1.6 atmosferikleri geçiyorsun öyle mi? Önce o teneke şahini geçsin

    Alıntıları Göster
    Boş konuşuyorsun :) ben sana açık çek bırakıyorum 100₺ veriyor musun kanıtlarsam. Senin gibi boş konuşan arkadaşa 3 boy fark atarak geçince çenesini kapatmıştı :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hauntedd

    Boş konuşuyorsun :) ben sana açık çek bırakıyorum 100₺ veriyor musun kanıtlarsam. Senin gibi boş konuşan arkadaşa 3 boy fark atarak geçince çenesini kapatmıştı :)

    Alıntıları Göster
    Arkadaşın sürmeyi bilmiyordur.O tenekeyi 1.6 atmosferikle geçemiyorsa dağdan aşağı atsın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-DECF0C154 -- 23 Eylül 2018; 12:46:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.