Şimdi Ara

HD3650 - Cs 1.6da bile 15 FPS !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.363
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Sistemin şu anki hali :
    İntel P4 2.40 ghz işlemci
    Shappire Hd3650 Agp ekran kartı.
    1 GB DDR Ram
    Windows Xp sp3
    8 mbit internet

    Kasaya soğutma amaçlı Vantilatör fanı monte edilmiş halde. Evet sağ sol kapağı çıkartıp oraya bir vantilatör pervanesi
    monte ettik :D Şu an buz gibidir.

    Format attım, ekran kartının son versionunu yükledim. Bütün güncellemeleri yaptım. Ancak yinede CS 1.6'da bütün
    ayarları yapmama, her ayarı denememe rağmen 15 fps alıyorum.Bu fps 40 oluyor boş bir duvara bakınca.
    Ancak hareketli her sahnede 10-15 fps. Hatta bazen 8-9 oluyor.

    Önceki ekran kartım nvidia fx5500 idi. Fazlasıyla dandik. Fakat yinede sabit 85 fps oynuyordum.
    Gittim güç kaynağını değiştirdim 350W bişey aldım ekran kartı kutusunda yazıyor diye.
    Sonuç yine aynı. Bütün ayarlar minimum ve performance olarak ayarlı.

    Arkadaşlar bana bir yol gösterin lütfen.
    http://support.amd.com/us/kbarticles/Pages/CatalystAGPHotfix.aspx
    Buradaki ALL Radeon Hd Agp seriesten 11.6'yı indirip kurdum şu an. Ve sonuç aynı. Acaba yanlış mı yapıyorum?
    Lütfen yardımcı olun.







  • Muhtemelen ekran ayarları Software'da dır, D3D veya OpenGL'e alın, sorun geçecektir.
  • Keşke o kadar basit olsaydı. OpenGL'de.
    Ama anlamadım gitti düzelmedi bu sorun
  • Allah allah çok garip... vallahi böyle bir sorun yaşamadığım için bilemiyorum, bir de Direct3D deneyin, ayrıca çözünürlük falan düşürünce eğer FPS artıyorsa işlemci ve ekran kartından olma ihtimali de çok yüksek
  • Haa 640-480 yapınca 40 fps sabit oldu.
  • 1024.768 de bile 100 fps rahat almanız lazım o kartda ; fps limiti devre dışı bırakın ;
    komutlarla yapılıyordu ; oyunda consolu açmanız lazım ;
    yanlış hatırlamıyorsam fps max 100 yazmanız lazımdı ; ama emin değilim....
    konunun duayenlerine sormak lazım...
    sorununuz tamamen fps limitin açık olmasından kaynaklanıyor...
    birde eski oyunlarda hd 2xxx ve üstü kartlar uyumsuzluk yapıyor ; sorun sürücülerin eski oyunlara uyumsuz olması ;
    nedeni ise eski oyunlarda pixell shader vertex shader teknolojisi kullanılıyordu ; sm2-3
    ama yeni generasyon kartlarda 2xxx serisinden itibaren eski shader yönetimi terk edildi ; ve vertex ve pixel shaderların yerini unified shader lar aldı.... unified shader =vertex+pixel+geometri shader yerine geçiyor...
    ama eski oyunlar vertex ve pixel shadera göre yazıldığından yeni kartlardaki unified shaderların %90 ından fazlası boş boş oturuyor..
    zaten cs de gpu kullanımını görürseniz yeni kartlarda anlarsınız dediğimi....

    yeni ati amd ve nvidia sürücüleri eski oyunlara yönelik yazılmadığından yada eski teknolojiyi software olarak emule ettiğinden performans kayıpları düşük fps sorunları ortaya çıkıyor....

    sorun aslında sürücüde ; şu sürücüleri eski oyunlardada unified shaderların tamamını kullandıracak şekilde daha yapılandırmadılar....

    birde eski oyunlarda shader sınırı var.. oyun eğer en fazla 20 shader = vertex+pixel kullanılacak şekilde yapılandırılmışsa yeni kartlarda en fazla 20 unified shader kullanılıyor... geri kalan yüzlerce unified shader tembel tembel oturuyor....

    aslında eski oyunlardaki shader kullanım sayısı sınırını değiştirmenin yolu vardı ; ama bunun için oyunun yazılma dilini ana diliniz gibi bilmek gerekiyor...

    şimdi cs de 20 shaderla 15 fps aldığınızı düşünün ; 1000 küsür shaderı kullandığınızda kaç fps alırsınız ?
    en az 700 fps arkadaşlar.......... shaderlar gpuda çizimlari grafikleri hesaplayan en temel birimlerdir...her birini alu (aritmetik lojik unit) gibi düşünün ama grafiksel matematiksel işlemler için kullanılırlar...

    ışınların yansıması ekrandaki renklerin hesaplanması ; köşelerin yumuşatılması ; gölgelendirmeler ; fizik hesaplamaları ; ışın izleme ;ışıklandırma hesaplamaları ; ekrandaki tüm şekillerin objelerin çiziminin hesaplamasında shaderlar kullanılırlar........



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turbocat1 -- 22 Temmuz 2011; 22:24:02 >




  • hz ayarlarına bi bak istersen. bende hd4650 almıştım, her oyun için ayrı bi hz istiyordu
    60hz se 75 yapmayı dene, yada tam tersini...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    1080p de 30 fps 60 fps farkı
    15 yıl önce açıldı
    cs 1.6 win 10 tam ekran sorunu
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.