Şimdi Ara

healer elementalist???

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
883
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaslar,bır elementalıst healer yapan,deneyen var mıdır acaba aramızda? ne kadar etkılıdır pvede?



  • Bu oyunda pvede healer build ile ne ele nede guard oynamak mantıklı değil çünkü herkes zerk build aramakta ve kullanış bakımıdanda zerk build pve için 1 numaralı öncelikte ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hollyspirit

    arkadaslar,bır elementalıst healer yapan,deneyen var mıdır acaba aramızda? ne kadar etkılıdır pvede?

    oyunda main healer denen bir class yok. elementalist heal veriyomu veriyo ama o kimsenin dişinin kavuğuna yetmez. guardianda heal veriyo çevresine engineer'da veriyor. bu oyunda her class pve'de berserkerdir.

    ilk başlarda çok yatarsın sonra oynadıkça moblardan tek yememek için skillerini belli bir rotasyonda kullanman gerektiğini anlarsın ve tecrübelendikçe hem zerker olursun hem de yatmazsın.
  • herkes zerker....enteresan.ama hos degil.oyundaki versatilite nerede o zaman?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hollyspirit

    herkes zerker....enteresan.ama hos degil.oyundaki versatilite nerede o zaman?

    hocam oyunda zaten healer bir class yok. olsaydı priesttir, clericdir bir karakter olurdu. bu oyun diğer mmolardan farklı.

    healing hiç yok mu var. wvw'de deli gibi heal alıyoruz elementalistten. ama pve içeriği healing üzerine kurulu değil. alışıla gelen mmo dungeonları yok.

    önde tank dursun arkada healer heal vermek dışında hiç birşey yapmasın. bu oyunda böyle birşey yok. bu oyunda full aksiyon herkes pata küte dalıyor.

    zaten gw2 diğer mmolardan çok farklı klasik yani alışıla gelmiş mmo mantalitesine çok alışkın kişiler zaten oyunu bırakıyor. ben şahsen alıştım ve oyunda 5. ayıma girdim hiç sıkılmadım.
  • oyunun yapisinin farkli olmasi cekdi beni zaten aslinda.ama burada bile degisik buildler olabilecegini goruyoruz rune,sigil,trait ve itemlere bakdigimizda.herkezin dps olmasi gerekdigini varsaymak midir acaba insanlarri biktirip oyuna kusduren?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hollyspirit

    oyunun yapisinin farkli olmasi cekdi beni zaten aslinda.ama burada bile degisik buildler olabilecegini goruyoruz rune,sigil,trait ve itemlere bakdigimizda.herkezin dps olmasi gerekdigini varsaymak midir acaba insanlarri biktirip oyuna kusduren?

    hocam değişik varyasyonlar var işde yapar bu tamamen tercih meselesi. senin partyin eğer senin healer üzerine oynamanı destekleyen türdeyse healerda oynarsın. ama yabancılarla rastgele yaptığın dungeonlarda bu sorun teşkil ettirebilir.

    bazen demeyeyim genelde ağır dps ihtiyacı oluyor dungeon veya fractallarda. hızlı kesemedinmi sorun çıkıyor herkes wipe'lıyor vs.

    bu tamamen tercih meselesi yani değişik varyasyonlar var yok değil. bu varyasyonlar genelde wvw ve pvp'de ortaya çıkarıyor kendini pve'de kesinlikle bersker ön planda.




  • Herkesin dps olması gereken yer sadece dungeon ve düşük lvl fractallerdir , pvp ve www'ye gelince oralarda iş değişiyor , pvpde zaten herkes eşit orda çeşitli varyasyonlar deneyebilirsin , www'de ise roaming yada zerg duruma göre buildlerini ayarlayabilirsin , ben şahsen elementalist ile pvede full zerk ptlere giriyorum ki dg/frac. her ne yapıcaksak en kısa sürede bitirip çıkalım , wwwye geçince celestial set ve ona göre build kullanıyorum ...
  • Arkadaşın dediği gibi, sadece dungeon ve fractallar için zerker metası geçerli ki başka bir stat kombinasyonu ile de oynayabilirsin sana kalmış.Versatilite nerde diyorsunda, her oyunda her klasın/itemin/buildin vs. bir optimal/meta olanı vardır.Burda dungeon ve fractallar için bu berserker.Bunun sebebide, evade, blind, block gibi aktif defans skilleri ile düşmanların ataklarını geçiştirebiliyorsun.Yani arkanda healer olsun heal spamlasın, önünde tank olsun olduğu yerde durup 2 skill ile yaratıkları üstünde tutsun tarzında bir durum yok ve buna da gerek yok.Ha istersen though/vita itemlerini dizip biraz daha dayanabilirsin ama bu çok az vurmana sebep olur, partini etkiler ve çok daha yavaş bitirirsiniz dungeonları.Ee millet bir amaç uğruna giriyor dungeonlara; para ihtiyacı olur, o dungeonın tokeni lazımdır, achivementı için giriyordur vs. ve bunlar için aynı dungeonları sürekli tekrarlamaları lazım.Bunun da en optimal ve iyi yolu, düşmanları en hızlı kesebilecek gear/trait/skill kombinasyonunu kullanmaktır ve berserker gear da bunun bir parçası.Kısaca neresinden bakarsan bak olaya aynı yere çıkıyorsun.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.