Şimdi Ara

Hepsi burada üzerinden ps5 almayın magdur olursunuz !! (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
88
Cevap
1
Favori
9.658
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
90 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkes her şeyi öğrenemez hocam. Biraz ego kokuyor sizin yorumunuz

  • Armoni Sportive :D 2000 TL ye verse yine almam. HB değil Amazon satsa bu saticidan yine almam. Geçmiş olsun. Bende almayı düşünüyor idim. Sonra elimde ki PS4 ün yeterli olduğuna karar verince, arkadaş da alma oynayacağın 2 gün sonra yüzüne bakmazsin deyince ki PS4 de Gow çikana dek 2 aydir açmamiştim vazgeçtim bu yüzden. Sizde alsanız emin olun 3 gün oynayip satsam mi geri diye düşünürsünüz o fiyattan alinca.

  • Ama bu demek değildir HB 'de sütten çıkmış ak kaşık değildir.

    Elimde kaç tane HB mağazasından alınmış kutusu açılmış ve/veya fason tekrardan jelatinlenmis bir markanin ürünlerinin gelme video kayıtları var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KYTECHNGAMING -- 27 Kasım 2022; 23:4:50 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Eurasia garantisi gördüğünde direk geç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • konu başlığında bence bir sorun görünmüyor. konu içeriğine bakınca, HB üzerinden ps5 alma girişiminde bulunacak olanlara "mağdur olabilirsiniz" mesajı veriliyor.


    HB, satıcının sorunlu olduğu bilgisini tüketiciden gelecek olan geri bildirimle alır. görünen o ki donanımhaber üyesi HB'ya satıcı için olumsuz bildirim yaptığı halde, HB buna göz yummuş ve satıcının tekrar ps5 ürünü satmasına izin vermiş.


    HB, sözleşme yaptığı şirketler içerisinden art niyetle hareket eden, edecek olan ve etmiş olanlara yönelik yapılan tüm geri bildirimleri, nasıl değerlendirmeye alabilir? HB bu kontrolü %100 yapamaz. satış mı yapacak yoksa ürün satan satıcı firmaları denetleme işi mi yapacak?


    bence HB bu sorunu yaşıyor. tüketici de bu sorundan payını alıyor. o zaman şu soruyu sorabiliriz: tüketiciye sorunların ulaşmasına kim aracı oluyor?  



    sonuç:


    HB suçlu değil ama bu satışlardan sorumludur. tüketicinin memnuniyeti ve kalite adına her satışa izin vermemeli. satıştaki ürünler için fiyat kontrolü yapabilir. satışı yapan firma ile arasındaki ilişkiyi belirleyen sözleşmenin detaylarını revize edebilir. satıcıya, neden bu kadar çok ucuza satıyorsun sorusunu sorup, tüketiciye bu sorunun cevabını aktarabilir. bir çok şey yapabilir.


     





  • HB, N11, Trendyol, Aliexpress, eBay bla bla bla. online pazaryeri sistemiyle çalışan sitelerin ismine güvenerek alışveriş yapılmaz. Yaparsanız yarı yolda kalırsınız. Alacağınız ürünü satan satıcıya güveniyorsanız, biliyorsan alışveriş yapmalısın. Örneğin ben bu tarz bir yüksek maliyetli, teknolojik bir ürün alacağım zaman sitenin isminden ziyade satıcının ismine bakarım. Satıcı HB, Teknosa, MediaMarkt gibi büyük teknoloji zinciri değilse, bilmemne iletişim..., bilmemne teknoloji... gibi bilmediğim güvenmediğim bir mağazaysa, puanı isterse 10.0 olsun, oradan alma riskine girmem.


    Ama hani 250 liralık 300 liralık bir ürün olur, ne bileyim ayakkabı, pantolon vs olur, riske girebileceğim bir miktardır mesela. O zaman en düşük fiyat hangi mağazadaysa riske girer oradan sipariş ederim.

  • Merhaba,


    bundan tam 4 sene önce hepsiburada üzerinden RAM satın aldım.


    Ram bozuk çıktı hepsiburadaya yazdım, satıcıyla iletişim kurun dediler kurduk rami göndedim, ram geri geldi " ramde bi sorun yoktur" yazarrak geri gönderdiler.


    Sonra tekrar geri gönderdim bu sefer ram tırnaklarından biri kırın yazarak geri gönderdiler.


    Allahtan ilk geldiğinde çok iyi fotoğraflarını çekmiştim kanıt oldu.


    En son hepsiburadayı aradım dedim ki sattığınız ram bozuk ürünü iade etmek istiyorum.


    "15 gün geçti iade edemezsiniz vsvs" söyledile bende durumu anlattım yapacak bir şeyimiz yok, satıcı ile sizin aranızda diyerek konuyu kapattılar


    Amazon geldiği günden beri amazondan alışveriş yaparım şükürler olsun.


    Bu dandik firma ile alışveriş yaparak zaten baştan hata yapmışsınız.


    200 300 demeden amazondan alıyorum tavsiye ederim.

  • Hb ty gibi pazaryerlerinde çok çok bilindik saticilardan alirim yada üretici satiyorsa ondan alırım yoksa xxxxxteknoloiji zzzzziletisim gibi yerlerden hayatta almam.suana kadara bir sorun yasamadim bu yontemle
    suan monitor alicam mesela amazon üzerinden birsey bakiyorum diğerlerinden alırsam biliyorum ki sıkıntı çekecemm.amazonun gözünü seveyim ilk on satışta amazon de den 5kya ps5 + 2.ds yi almıştım 0 sıkıntı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • haykoatmaca kullanıcısına yanıt
    Hocam söylediklerinizin %100 ü doğru zaten

    Sadece alıcı için değil satıcı için de böyle bir durum var. Bir süre satıcı olarak Trendyol üzerinden ürün satıyorduk, bir müşteri her gün aynı ürünün farklı rengini sipariş verip sonraki gün iptal ediyordu. 3. Sipariş gördükten sonra Trendyol müşteri temsilcisine durumu anlattım. Sistemden kontrol ettiler ve 3. Siparişi göndermeden iptal ettirdim.

    Bu şahıs Trendyol elit olan birisiydi ve beni kargo yüzünden maliyetimi yükseltti. Şimdi ben bunun önlemini almak için gerekli şikayetimi yaptım ve bitirdim. Bunun üstüne gidip de alıcının hesabını kapatın diyebilir miyim ?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Valla en güzel site n11 en güvenilir çünkü ürün elimize geldikten sonra 2 gün içinde ödemeyi onaylayabıliyoruz ilk etapta kart a bloke koyuyor tutar kadar ürün kargodan size ulaşıyor sıkıntısızsa 2 gün içinde onaylıyorsunuz karttan öylr çekiyor geri göndermek isterseniz iadeyi başlatıyorsunuz adama gidince bloke kalkıyor karttan

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • kapatma olmaz. en fazla olumsuz geri bildirimleri, satıcıya ait bölümdeki yorumlarda okuyabiliriz. en iyi çözüm yine tüketicide. alışveriş için satıcı seçimini iyi yapacak olmak, ilk sırada yerini alıyor.

  • Aynı satıcıdan tekrar satın al.  

  • crashserkan kullanıcısına yanıt

    Merhaba hocam,


    Farkı ne oluyor Eurasia olduğu zaman !!

  • İlk çıktığında TR garantili olarak 7.500 TL civarı bir fiyata aldım. Çok şükür sorun yaşamadım. Siz yanlış bir alışveriş yapmışsınız. HB'nin konu ile ilgili nasıl bir suçu olabilir. İadeniz yapılmış, 500 lira hediye çekide teklif etmişler. Ne yapsınlar daha dükkanı üzerinize mi yapsınlar? 2 kuruş az vermek için bile bile lades demişsiniz siz.

  • ucuz etin yahnisi diyelim

  • Mutlu.Dal.95 kullanıcısına yanıt

    cümle bitiminde nokta koymanız için illa dr olmanıza gerek yok.

  • Hepsiburada'dan sipariş vereceğim zaman satıcısı HEPSİ BURADA değilse özellikle elektronik ürünler ve yüksek fiyatlı ürünlerde ASLA AMA ASLA alışveriş yapmam.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • berkbozkus kullanıcısına yanıt

    Yanş hb n11 veya neyse arada broker olduktan sonra biz parayı veriyoruz para zaten direk satcıya gitmiyor. Boş yapmayın hıyarı almaya 5 kala diyenelr ucuz yırttın diyenler. Boş yapıyorsunuz


    Sadece parayı güvene almak degildir brooker olmak. Degişim oldugunda olası hasarlı veya sıfır yerine kullanılmış ayıplı mal gönderdiginde.

    Arkasında durup markanın pişman etmiyceksin müşteriyi.

    Arada fark varsa üzmüyceksin müşteri istiyorsa indirim yaptıysan o mal degişim istiyorsa 2 saat sonra indirim bitti biztutarı yollarız Dedinmi

    yok üsütüne dükkanı verelim. Kebabçı mantıgı ile yürürsen kaçarlar müşteriler herkes kaçar hatta üçkagıtcı dolandırıcı satıcılarda kaçar müşterinin olmadıgı yerde barınamazlar


    Müşteriye parmak atmaya yeltenen ayıplı satıcıyı

    İade ettginde o ürünü tekrar tekrara aynı ps5i başkalarına itelemeye milleti magdur etmeye gayret gösteriyorsa. Sıkıntıyı ikinci kez o satıcıda aramam markada ararım göz yumuyor derim kalpazanlara




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iFruit -- 28 Kasım 2022; 16:3:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • https://www.hepsiburada.com/magaza/armoni-sportive


    Satıcı hala Hepsiburada üzerinden satıyor PS5'i, dikkat edin hocam. Gerçi herkes bu forumu ve bu yorumu görmüyor ama yine de uyaralım insanları.

  • Benim iade ettigim ps5 i 3 kez satıp iade almıştır

    Ps5 ps5 olalı bukadar folloş olmamıştır 50 bin parmak degdi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.