Şimdi Ara

Hepsiburada 50 inç'lik televizyonu kaybetti!

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
759
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Değerli arkadaşlar, ekşi'ye de başlığını açtığım başıma gelen bu dolandırıcılığı sizinle de paylaşmak isterim. Akıl sağlığınız ve mutluluğunuz için bu siteden uzak durmanızı tavsiye ederim.

    17.04.2020 tarihinde dijitsu djtv501 marka televizyonu, satıcısı hepsiburada olmak üzere satın aldım. 1 hafta sonra, 23.04.2020 tarihinde ürün elime ulaştı. uzun uğraş sonucu ulaşabildiğim yetkili servisle karşılıklı teyitleşmemiz sonucu pandemi sürecinde bulunduğumuz için ürünün kurulumu için yetkili servise ihtiyaç olmadığı, kendim gerçekleştirebileceğim belirtildi. bunun üzerine kurulumu gerçekleştirdim.

    kurulumu tamamladıktan sonra, hdmi girişlerinden birinin çalışmadığını, ve ürünün dahili uydu alıcısının görüntüsünün beyazlaşmış, soluk olduğunu gördüm. televizyonun jelatinlerine dahi dokunmadan, bana geldiği kondisyonda tekrar paketledim ve iade etmek istediğimi belirterek kayıt açtım. hepsiburada (buraya dikkat) iade talebimi kabul etti ve ardından ürünü iade için kargoya verdim. 21 günlük bir kargo sürecinin sonrasında(yani bir darbe de kargo firmasından yedim: horoz lojistik) ürün 14.05.2020 tarihinde(horoz lojistik sistemine göre) hepsiburada'ya ulaştı ve 26.05.2020 tarihinde hepsiburada tarafından ürünün ambalajı açıldığı için iadenin ancak servis raporuyla gerçekleştirilebileceğine dair otomatik cevap geldi.

    --şimdi soruyorum, madem benim yetkili servis ile görüşmem gerekiyordu, neden 'tamam ürünü bize yollayın inceleyelim' dendi? ve ayrıca bu durum neden uzaktan satış sözleşmesinde belirtilmiyor?--

    buraya kadar olan kısım rezaletti. şimdi dolandırıcılık başlıyor. 28.05.2020 tarihinden itibaren hepsiburada ürünü teslim almadığını iddia etmeye başlıyor. görüştüğüm müşteri temsilcileri ürün bize ulaşmamış diyor. ayrıca sitedeki iade takip bölümünde ‘ürün bize ulaştı, inceleniyor’ kısmı değiştirilip ‘ürün müşteri tarafından kargoya verildi’ olarak revize ediliyor. 21.05.2020 tarihinde hepsiburada tarafından mailime gelen ‘kargonuzu aldık, ürünü inceliyoruz’ maillerini tekzip ediyorlar. horoz lojistik ürünün 14.05.2020 tarihinde teslim edildiğini iddia ediyor. müşteri temsilcileri her çağrımda, talep oluşturup 2 iş günü içinde dönüş yapılacağını söylüyor. nihayetinde o dönüş hiç yapılmıyor. bu süreç şimdiye kadar 6-7 kez tekrarlanıyor. whatsapp iletişim hattı sadece otomatik cevaplar veriyor. siteden gönderdiğim mesajlara ‘süreç takibimizdedir, size bilgilendirme yapılacaktır’ diye otomatik cevaplar atılıyor.

    özetle, hepsiburada'dan aldığım tv arızalı çıktı ve hepsiburada'ya iade başvurusu yaptığımda önce cevap olarak 'ürünü incelememiz için bize gönderin' dendi fakat gönderdikten sonra 'göndermemeliydiniz servise tutanak tutturmalıydınız' dediler. daha sonra haziran başından itibaren de ürünün kendilerine ulaşmadığını iddia etmeye başladılar. ve bu konuda somut hiçbir ilerleme kaydedilemiyor.

    nihayetinde arızalı ürün onlarda fakat kayıp, para iadesi gerçekleştirilmiyor, ben tv'nin 3. taksitini ödemek üzereyim ve hepsiburada tarafından dolandırıldığımı düşünüyorum.







  • Hb bu süreci gerçekten çok kötü yönetti
    bende sıvı deterjan almıştım 10 gün sonra ürün patlamış getirmiyoruz diye dönüş yapıyorlar

    Geçmiş olsun size hocam inşallah ürün bulunur yoksa uğraş dur
  • hb nin sattığı bu üründe bir cenabetlik var. aynı tv den sipariş verdim. bana da ürünü teslim almadığım halde ürün teslim alındı olarak not düşmüşler. kargo bilgisi filan gözükmüyordu. uzun uğraşlar sonucu kargo bilgileri gözüküyor. şimdi ürünün kargo takibinde, bulunduğum ilden iade olarak gönderilecek şekilde gözüküyor...
  • Ülkedeki internet pazarlaması genel olarak çok kötü puanla çıktı bu pandemi durumundan...
  • D@rbeli M@tk@p kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle hocam yoğunluğa dayanamayacak olacak ki çok fazla sorun yaşayan oldu bu süreçte.
  • Hepsiburada'nın ürün ulaşmadı kısmına kadar olanlar normal aslında,sonra ürün ulaşmadı demeleri rezalet tabiki.
    Hiçbir marka pandemi var cihazı kendiniz kurun diyemez burda aradığınız mh temsilcisinin size hatalı bilgi verdiğini düşünüyorum. Ne olursa olsun servis kurulumu yapmalıydı.
    Bu konuda müşteri hizmetlerine şikayetinizi iletin bence.
    Biran evvel tüketici mahkemesine size verilen cevaplar ile başvurmanızı öneririm.
    Geçmiş olsun.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.