aşağıdaki konu hakkında ne yapa bilirim yardımcı olurmusunuz Hepsiburada'dan 22 Kasım gecesi saat 10'da bir ürün aldım, ürün ertesi gün elime ulaşmadan 3.200 TL indirime girdi. Müşteri hizmetlerini aradım, ancak benim telefonumu açmadılar. Aynı anda başka bir telefondan aradığımda onu açtılar. Beni aramaları için hem oradan hem de uygulamadan talep oluşturdum. Talep oluştururken telefondaki arkadaşa durumu anlattım, bana 'Size 1.000 TL kupon tanımlayayım' dedi ancak '1.000 TL'nin üstünü ben tanımlayamam, sizi arayacaklar' diyerek kapattı. Ardından Hepsiburada tarafından arandım, ürünü sepete ekleyip alacağımı belirttim, onlar da 'Almanıza gerek yok, tarafınıza 2.700 TL'lik kupon tanımlanacak' şeklinde bildirimde bulundu. Tekrar ederek, 'Bunu iade edip yenisini alacağım, siz tarafıma 3.200 TL kupon tanımlarsanız satın alma işlemini gerçekleştirmeyeceğim' dedim. Konuştuğum müşteri danışmanı ise 'Evet beyefendi, sizin hesabınıza tanımlama yapılacak' diyerek satın alma ve iade işlemimi durdurdu. Fakat tarafıma herhangi bir tanımlama yapılmadı. Paradan ziyade, böyle büyük bir firmanın vermiş olduğu taahhüdü yerine getirmemesi soru işareti yaratıyor. Madem bunu yapmayacaktınız, benim indirimli ürün almamı neden engellediniz? Tarafıma kuponun tanımlanmasını istiyorum. www.sikayetvar.com/hepsiburada/hepsiburada-beni-yaniltti-3200-tl-zararim-var |
Bildirim