Merhabalar. Hepsiburada da yaklaşık uzun zamandır sepette ödeme aşamasında "ödeme alınamadı,lütfen müşteri hizmetlerini arayın" hatası yüzünden defalarca soru talep açıldı. Bu sorun 5 aydır var ve ne hikmetse verilen cevaplarla bağımsız olarak ara ara ödeme yaparak alım işlemini tamamladım Gel gelelim artık yine aynı sorunun 1 haftadır çözülmesini bekliyorum ve en son beni çıldırttılar. Müşteri hizmetleri kapalı duvar. Soru talebi güncelleyip güncelleyip duruyor. Soru taleplere verilen cevaplar resmen karşısındaki insanları aptal niyetine koymaya yönelik Gelelim en son yazılan cevaplara Önce uygulamadan çıkış yapıp bir süre sonra tekrar giriş yapın. Yok olmadı . Tekrar başa dön. Sorun bankanızla ilgli bankanızı arayın. 1.ödemeyi hepsipay ile yapmayı deniyorum olmuyor 2.kartla olmuyor. 3.garanti pay olmuyor Teknik departmandaki çalışanlar burayı okuyun. SİZİ ORAYA TORPİLLE Mİ ALDILAR. BU YAZDIĞINIZ CEVAPLARI GERÇEKTEN SİZ Mİ YAZIYORSUNUZ. İŞ ARAMAKTAYIM.BENDE BU ŞEKİLDE SAÇMA SAPAN CEVAPLAR VEREBİLİRİM HEPSİBURADA MÜŞTERİLERİNİZE. RESMEN DALGA GEÇİYORSUNUZ. BENİ APTAL YERİNE KOYUYORSUNUZ Amaç kazılan hepsipay leri kanunsuzca silmek. Yüklü miktarda alışveriş yapmayan müşterileri elemek. Bunlarla daha önceden de geçmiş aylarda yapıkredi kartla premium ödemelerine 6ay 1tl ödemesindede yaşadım demediğim laflar kalmadı. Yazdıkları maddede "Mevcut Premium üyeliği bulunan müşteriler kampanyadan faydalanamaz. Hepsiburada Premium üyeliğini yeniden satın almaları gerekmektedir." Bende premium bitmeden yapıkredi kartını ekleyip ödeme yapılmasını sağladım Neymiş ben üyeliği devam ettirmişim,halbuki satın almam gerekiyormuş,ikiside aynı şey değilmi diyorum yok diyorlar. Aşağıda hepsipapel diye verdiklerini sildikleri resmi < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim