Şimdi Ara

Hepsiburada.com Beni Mağdur Ediyor - (ÇÖZÜLDÜ) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
0
Favori
2.002
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
63 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Aynen öyle malesef. Acil harcama yapmanız gerektiğini özellikle belirtin. Parayı işlettiklerine dair ithamda bulunun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FistArrow

    Güvendiğim bir siteydi daha önce hiç mağduriyet yaşamadım daha doğrusu iadem olmadı. N11 den çok alışveriş yaptım ve hiç böyle sıkıntı yaşamadım. Şuanda n11de durum nasıl bilmiyorum. Ayrıca almak istediğim ürün önsiparişe açılmıştı fakat forumda konusu mevcut üründe problemler olduğunu öğrenince almaktan vazgeçtim ama iptal edemedim. Zaten görsellerde mevcut ürün bana daha gelmeden göndermeyin dedim fakat onları aradığımda ürün gelsin almayın geri gönderin dediler. Bu bir dolandırıcıklıktır ve önü açıktır. Mağdur edilmeye kimsenin hakkı yok.
    Olay n11 Trendyol vs değil aslında. Bu kadar büyük olup en kötü e-ticaret sistemine sahip olması. Sipariş iptal ettirmiyor, kullanılmış, hasarlı veya eksik ürün gönderiyor (satıcısı kendisi bile olsa yapıyor), iade ediyorsun siparişi ve ürünü iade alıp parayı göndermiyor sen arayınca şikayet kaydı açıp daha da oyalıyor, müşteri hizmetleri şikayet kaydı oluşturmaktan başka bi halta yaramıyor. Siparişin 1 ay boyunca gelmedi diyelim ve o sırada ürünü almaktan vazgeçtin iade almıyor ürün sana gelince iade edersin diyor (ama ürün gelmiyor)

    Ülkedeki tüm e-ticaret siteleri sorunlu aslında ama HB ve İstanbul bilişim gibi şirketler artık bulaşılmaması gereken yerler

    Edit: Vergi kaçırıyor veyahut kaçırılmasına aracılık ediyor. Bazı firmalar fatura göndermiyor ve fatura istediğiniz zaman kimisi kesmediği faturayı yeni kesip gönderiyor kimisi göndermiyor. HB fatura gelmezse hediye çeki ile size sus payı veriyor ki vergi kaçaklığına devam edilsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Birkhoff -- 25 Haziran 2020; 1:49:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aynısını bana yaptılar harcama itirazı yaptım bankam geri aldı söke söke. Sonra üyeliğimi sildirdim.


    Teslim almamışım arkadaş işte ver paramı yook

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Diğer konuya detaylı bakmamıştım hiç az önce baktım ve benim konumu kopyalayıp yapıştırmış çok şaşırdım buna bu ve söyleyecek söz bulamadım. Bu şekilde yaparak konunun ön plana çıkmasına da engel olmuş. Tebrik etmek gerek kendisini.
  • Evet, cümle kurmaktan aciz demek ki. Senin konun olmasaymış ne yapacakmış garibim.
  • Ekleme 2 :
    * Az önce yine müşteri hizmetlerini aradım ve teslim almadığım bir ür0n için sürecin çok uzun sürdüğünü ve iademin bir an önce yapılması gerektiğini bildirdim. Talep genel müdürlük tarafından takip ediliyormuş ve bu konuyla ilgili alınan aksiyon en son 18 haziranda olmuş. O tarihten beri hareketsiz bir şekilde bekliyor. Yine haklısınız iadenizin biran önce yapılabilmesi için üstlerimle iletişime geçeceğim cümlesimi işittim. Bakalım ne kadar bekleyeceğiz. Bundan sonra hepsiburadayla ilgili açılan kampanya konularını takip edip insanları bilinçlendireceğim.
    * Ayrıca @HBAysenur isminde twitter kullanıcısına problemi ilettim fakat dönüş sağlamadı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu olayda suçun büyük bir bölümü size ait. Hepsiburada hepsiJet ile aide almıyor. Teslim alıp iade koduyla gönderseydiniz sorun çıkmazdı. Burada "almadan iade edin, kargoyu geri çevirin" yazılarını okuyup uygulamak problemi büyütmüş. Binlerce sipariş var, her şeyi kuralına uygun yapmak lazım ki karışmasın.
  • viper17 kullanıcısına yanıt
    Yanlıi bilgilendirme yapmayın iade alıyor. Sizin bölge farklı bir bölge olabilir. Teslim aldığım ürün için bile iade talebi açsam hepsijet i yönlendiriyor. Bu durumda tek bir suçlu var oda hepsiburada.com dur. Hee tamam benim suçumda var oda güvenip sipariş vermek.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Destek olan arkadaşlara teşekkür ederim. Sorun çözülmüştür. hepsiburada.com para iadesini bankama bugün yaptı. Bundan sonra ki alışverişlerimde daha çok görerek almayı tercih edeceğim. Gördük ki bir problem olduğunda bu tarz firmalarda paramız kalmıyor fakat süreçleri çok uzun tutabiliyorlar. Eğer birçok defa kendileriyle iletişime geçmeseydim süreç hala devam ediyor olacaktı. Bu tarz bir problemi olan arkadaşlar; sürecin işleyişi hakkında bilgi almak ve çözüm için neler yapıldığını görmek için bu konuda yer alan yazıları okuyabilirsiniz. Sağlıkla kalın...
  • Gecmis olsun. Umarim 2 satir yazmaya usenip sizin konunuzu kopyalayan magdurun magduriyeti aylarca devam eder. Bu kadar zavalli, aciz olamaz insan.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.