Şimdi Ara

Hepsiburada.com Beni Mağdur Ediyor - (ÇÖZÜLDÜ)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
0
Favori
2.001
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
63 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, sizden bir ricam olacak görünürlüğü arttırmak için ve hepsiburada yetkililerine konunun ulaşabilmesini sağlamak için konuyu yukarı çıkarabilir misiniz ? Kartı kullanmaya çok ihtiyacım. Bunlar yüzünden kartımı kullanamıyorum. İade edilmesi gereken tutar az değil 8.238,99 TL .


    Hepsiburada.com üzerinden 28/05/2020 tarihinde dizüstü bilgisayar aldım teslim için 29/05/2020 tarihinde adresime geldiler fakat ben almaktan vazgeçtiğim için ürünü teslim almadan iade olacağını söyledim ve ürünü geri gönderdim. Satıcı hepsiburadanın kendisi. Birçok kez müşteri temsilcisiyle görüşmeme rağmen kimisi işlem devam ediyor kısa sürede paranız iade edilecek kimisi kargoyu hala teslim almadığımız için işlem yapamıyor kimisi ise siz çok mağdur olmuşsunuz üstlerimle iletişime geçip para iadesi işlemlerinin hızlandırılması için iletişime geçeceğim bilgisini verdi. Neredeyse 1 aya yakın bir zaman oluyor ve para iademi hala yapmadılar. Zaten sıkıntılı süreçlerden geçiyoruz esas olan para az parada değil ihtiyaçlarım için kullanmam gerekiyor fakat bu konuda iademi yapacak yetkili mercilere bir türlü ulaşamadım. Güvenilirliği için önceliğim bu siteydi fakat bundan sonra kesinlikle kullanmayacağım. Konuya eklediğim görsellerde detayları görebilirsiniz. Ürünü hiç görmedim bile ve para iademi hala yapmadılar. Yasal olan süreleri çoktan geçti. Ne zaman arasam 2 iş günü içerisinde çözüme kavuşacaktır diyorlar. Kargoyu hala güncellemediler fakat kargonun hepsiburada tarafından teslim alındığını 06/06/2020 ve 10/06/2020 tarihleri arasında teyit ettirdim. Sistemimizde kargoyla ilgili güncelleme yapılacaktır dediler fakat o tarihten beri yapmadılar. Bu açık bir şekilde dolandırıcılıktır demek istiyorum ama çözüme kavuşana kadar bu ithamda bulunmak istemiyorum.

    Başıma gelmez demeyin başınıza gelebilir hepsiburada ürünü aldı başkasına sattı bile çünkü stoklarda yok fakat para iadesini yapmadı. Muhatap olabileceğiniz kimseye ulaşamıyorsunuz ulaştığınız temsilci hallederiz merak etmeyin diyor fakat hala para iademi yapmadılar.

    Konuyla ilgili sikayetar.com'a bir şikayette bulundum fakat o kadar çok şikayet var ki şikayetime bile 5 gün sonra cevap yazabildiler. Aşağıda detaylarını bulabilirsiniz ürünün hepsibrada.com tarafından teslim alındığını bile görebilirsiniz. Sizde dikkatli olmalısınız ve hepsiburada.com dan alışveriş yaparken çok iyi düşünmelisiniz.

    https://www.sikayetvar.com/hepsiburada


    Hepsiburada.com Beni Mağdur Ediyor -  (ÇÖZÜLDÜ)
    Hepsiburada.com Beni Mağdur Ediyor -  (ÇÖZÜLDÜ)


    Hepsiburada.com Beni Mağdur Ediyor -  (ÇÖZÜLDÜ)


    Hepsiburada.com Beni Mağdur Ediyor -  (ÇÖZÜLDÜ)


    Hepsiburada.com Beni Mağdur Ediyor -  (ÇÖZÜLDÜ)

    Ekleme 1 : Siparişim kargoyla geldiğinde kuryeci beni telefonla aramıştı 5-6 gün sonra kargoda herhangi bir değişiklik olmayınca o tarihteki kayıtlara baktım ve kuryeyi aradım tekrar. Ürün hala sizde görünüyor niye teslim etmediniz şubeye iade işlemlerim başlatılamıyor dedim. Fakat kuryeci bana ürünü şubeye teslim ettiğini ve aynı gün iade için hepsiburada.com a gönderildiği bilgisini verdi. Ertesi gün hepsiburada.com u aradığımda durum güncellenecektir yansımamış biz ürünü teslim aldık iade işlemlerini başlatıyoruz bilgisi vermişti. Şimdi bazı temsilciler olayı kargo firmasına atmaya çalışıyor. Hatta temsilcinin birine bende satıcıyım iade geldiğinde ücreti hemen yansıtıyorum bilgisini verdiğimde temsilci garip bir tavırla bana siz ürünü teslim almadan iade parasını yansıtıyor musunuz diye cevap verdi. Ama atladıkları detay ben ürünü hiç görmedim bile. Ayrıca zaten teslim aldıklarını birçok kez teyit ettirdim ama ispatlayamıyorum. Çünkü sistemi öyle bir kurgulamışlar ki ayrıntıları arka planda yönetiyorlar. Ses kaydı yasal olsa kaydedeceğim fakat yasal değil. Yani bir çıkmaza sürülediler beni. Mahkemeye vereceğim dediğimde ise tabi ki hiç beklemeyin bu sizin en doğal hakkınız diyorlar.


    Türkiye'de bu tarz kurumların çok iyi bir şekilde denetlenmesi gerekiyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FistArrow -- 26 Haziran 2020; 8:39:2 >







  • Bu aralar forum Hepsiburada şikayetiyle doldu taşıyor. Ben de telefon sipariş ettim umarım bir problem çıkmaz...

  • eski_nesil kullanıcısına yanıt

    Evet çok fazla şikayet var bu konularla ilgili keşke almadan önce baksaydım şikayetlere. Böyle mağduriyet yaşatacaklarını bilseydim kesinlikle almazdım zaten.


    • Konuyla ilgili az önce CİMER e şikayette bulundum
    • Ayrıca bankamı aradım ve harcama itirazı yaptım.
  • Bende aynı durumdayım. Ürünü hepsijet teslim etmeyeceğiz iade edeceğiz diye bilgi verdi bana 1 hafta boyunca gelmemişti ve stoklarda da yok gözüküyordu. Bende nasıl olsa gelmeyecek diye bşk yerden satın aldım. Ama 10gün sonra hepsijet ürünü getirdi. Ben de evde yoktum zaten olsamda teslim almayacaktım. Ürünü geri götürün teslim almayacağım dedim. 2 hazirandan beri para iadem yapılmadı. İki kartımın da limiti doldu krtları kullanamıyorum. Sürekli kayıt oluşturuyorlar ama ne hepsiburada ne de hepsijet çözemedi durumu. Şikayetvar'a da yazdım ama cevap dahi verilmedi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hepsiburada ve Doğan Holding aşırı işten çıkarma varmış, kimse yetişemiyormuş şikayetlere, işlere. Buzluk alacaktım, vazgeçtim ben de. Bi süre uzak durmakta fayda var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beni hiç mağdur etmedi sağolsun. Yıllardır aktif kullanıcısıyım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şikayetlere tekrar baktım yaa kiminin ürününü göndermemişler yada para iadesini yapmamışlar. Nasıl bir tezgaha düştük böyle. hepsiburada.com gidici olabilir.
    Lütfen üstlere çıkarın konuyu birçok kişiye ulaşsın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • H.burada demirleme geçtikten sonra sanki battı.kalite yerlerde sürünüyor.cok şikayet var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uzun zamandır hb şikayetlerini takip ediyordum. Zorunluluktan çocuğuma bir ürün sipariş edecektim. (Renk ve ürün uygun fiyatlı ve orada mevcuttu.) Ödeme ekranında dondu. Vardır bir hayır diyip istemeye istemeye 2 kez daha denedim. ( Hatta fiyatı yükseltmişlerdi sonraki denemelerimde) Olmadı. Gerçekten de varmış bir hayır. Size de geçmiş olsun. İllaki iade edecekler ama olana kadar sizin çektiğiniz yanınıza kalacak. (Ürünün parasını eski fiyattan iade edip yeni ürünü göndermeyen firmaya -Paranı vermişler işte daha ne- diyen bir denetim mekanizmamız oldukça bunlar çok olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsi buradadan iki kere ürün aldım biri indirimde tras bıçağı vardı karakola getiriceklerdi 1 ayda gelmedi iptal edin diyorum yok ürün gelecek geri göndercen para hesaba yatacak oooo

    Yemin ettim bedava verseler ürün almam artık n11 amazondan az daha pahalıya ürünümü alırım en azından ne olacağını bilirim özellikle n11 den bir sürü alışveriş yaptım soruna rastlamadim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benim de kargoda kaybolan urunumu ilk gun icinde iade islemlerini baslatmalarina ragmen 1 ay sonra iade aldim. sonra da uyeligimi sildirdim. birdaha da alisveris yapmam o siteden.

    fiyatlari yuksek ve urun cesitliligi az ama hizmet ve iade konusunda amazonun turkiyede rakibi yok su an.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yunus14533

    Hepsi buradadan iki kere ürün aldım biri indirimde tras bıçağı vardı karakola getiriceklerdi 1 ayda gelmedi iptal edin diyorum yok ürün gelecek geri göndercen para hesaba yatacak oooo

    Yemin ettim bedava verseler ürün almam artık n11 amazondan az daha pahalıya ürünümü alırım en azından ne olacağını bilirim özellikle n11 den bir sürü alışveriş yaptım soruna rastlamadim.

    7-8 yıl öncede siparişlerde sıkıntılarvardı bunlarda bana en son barışma maksadıyla minik paket çifte kavrulmuş antep fıstıklı lokum yollamışlardı iş yerindekilere dağıttım Hepsiburada.com Beni Mağdur Ediyor -  (ÇÖZÜLDÜ)  bir daha da alışveriş yapmadım en son aldığım şey panasonic traş makinası 8 yıl oldu jiletleri hala keskin iyi çalışıyor





  • Kurtulduğum an üyeliğimi iptal edeceğim ve siteyi tüm tarayıcılardan engelleyeceğim. sikayetvar.com da 1 günde açılan şikayet sayısı 432 nin üzerinde. Şikayetlerde de konu neredeyse hep aynı para iadesi yapılmadı, kargo gönderilmedi, teslim almadığım ürünün iadesini yapmıyorlar.... Ayrıca bu şikayetler sadece belli bir kitle tarafından açılıyor yani çoğunluk sadece beklemekle yetiniyor aslında.

    • Birçok kişi görsün arkadaşlar durum çok ciddi anlaşılan. Destek için teşekkürler.
  • YNaniSK kullanıcısına yanıt

    Umarım kısa bir zamanda iademizi yaparlar. Daha ne kadar uzatacaklar bu süreci çok merak ediyorum. Karta ihtiyacım var ama limiti bu firma doldurduğu için elimi kolumu bağladı. Böyle bir zamanda bunu ancak fırsatçılar yapabilir. Herhangi bir gelişme olduğunda paylaşabilir misiniz ?

  • Bilerek uğraştırıyorlar. Benim de öyle aracın kaskosu sigortası bitti ama yenileyemiyorum kartta limit olmadığı için.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Benim de teslim almadan iade ettiğim ürün oldu. Hala PTT kargoda gözüküyor ürün. Bakalım ellerine geçince kaç günde iade edecekler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün birkez daha müşteri hizmetlerini aradım fakat aynı şeyler söyleniyor süreciniz devam ediyor bittiğinde bilgi vereceğiz diyorlar. Ayrıca daha önce bilinçli yapıldığını düşünmediğim fakat tam konuşma sırasında çözüm için yetkili mercilere bilgilendirme mesajı yazacığım gibi şeyler söylendiği anda pat diye kesilen aramanın bilinçli bir şekilde temsilci tarafından kapatıldığından emin oldum. Bugün ayrıca sikayetvar.com a hepsijet içinde bir şikayet oluşturdum. Bu danışıklı bir dövüş. Zaten hepsijet kendi kuruluşu ve bu sürecin bilinçli bir şekilde uzaltıldığına hepsijet ile görüşmem sonucunda kesin bir karar verdim. Ortada bir süreç yok 04/06/2020 tarihinden beri hiçbir şlem yapılmadan bekletilen bir kısır döngü var. Umarım zarar gören arkadaşlarda bir an önce çözüme kavuşabilir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bankadan harcama itirazı yapın hızla çözülür sorununuz. Uğraşmayın boşa.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.