< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Hepsiburada.com Beni Mağdur Ediyor - (ÇÖZÜLDÜ) (2. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Ben de bu durumlardan korkarak gerceklestirdim ayni urunun alimini. Bir sorun yasamadim ancak tamamen bu benim sansimdi. Urunu alirken ne imza ne tc hicbir sey sormadi kargocu. Urun komsuma gitse ve evet o kisi benim dese urunu baskasi alip kullanabilecekti. Ben de pesine dusmek zorunda kalacaktim. Bir yigin urun satip takibini yapamayacak konuma sokmamalilar kendilerini. Sizin icin cok uzuldum. Sorun yasasin yasamasin herkesin bu ozensizligi bir sekilde aciga cikarmasi lazim. Gecmis olsun. Yaninizdayim...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hepsiburada öyle aga. Muhatap yok. Çocuğa çalışma masası aldık 3 Haziran'da. tahmini kargoya veriliş 16'sı dedi. Kargocuyuz biliyoruz yoğunluğu. 16 oldu yok. 17 oldu yok. 18 oldu yok. Haliyle iptal ettim ne hikmetse para aynı gün karta iade edildi. Kargoya veremediğin ürüne neden tahmini bekleme süresi veriyorsun. Hadi verdin aksilik yaşadık olur ya. İnsan müşterisini bilgilendirmez mi. İyice bir yerleri kalktı. 50 lira olan ücretsiz kargo alt limitini 75 yaptılar. Bundan sonra işim olmayacak gibi duruyor bunlarla.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mave®ick -- 24 Haziran 2020; 22:16:20 > -
Ne alaka ne emeğinden bahsediyoruz burada. Asıl tuhaf kişilik senin gibi düşünenler. Nasıl bir zihniyet seninki anlam veremedim. Beni uğraştırdı diye çaş çırp o zaman sen. Utanmaz sensin adam gibi konuş ve defol.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-0378E4255
Bu mesaj silindi.İnsanlar bazen karar verirken bir ürünü almadan önce o ürünün kötü yanları göremezler, sonrasını düşünemezler; benim de özellikle 4-5 yıl önce falan başıma çok gelirdi ölçüp biçiyorum o kadar ama aldıktan sonra kritik bir şey öğreniyorum illa ki, soğuyorm. İade etme hakkı var mı var. O halde bu şekilde konuşmak çok doğru değil. Herkesin başına gelebilir.
-
Konuyu öne çıkardım.Şikayet var destekledim,yorum yazdım kolay gelsin dilerim en kısa sürede mağduriyetiniz giderilir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
hb de acik var 200kagit atana söylerim . hem urunun geliyor hem paran geri yatiyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İşte bu yüzden AMAZON
-
Sizin bahsettiğiniz durum farklı. Üstteki şampiyon, kargocu daha teslim etmeden iade ediyor. Firma çalışanları ve kargocular bu üstteki tipin kölesi değiller. Ben bunu anlatmaya çalışıyorum, fakat kafası basmıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Azalarak bitmen dileğiyle...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dostum umarım en kısa zamanda alırsın paranı ama hb'den canını iste paranı isteme. Bana da sahte kulaklık gönderip paranın üstüne yattılar hala thh'de bekliyoruz. Umarım seninki hızlı çözülür. -
Cok garip degil mi?
Hepsiburada'nin para iadesi yapmamasiyla ilgili 2 konu var, ikisi da farkli kisi gibi gorunuyor, fakat sadece tarihler ve tutarlar farkli, dil anlatim hepsi ayni.
Birinci konu bu konu.
ikinci konuhttps://forum.donanimhaber.com/hepsiburada-com-30-gundur-iademi-yatirmadi-ses-verin--144201672-3#144216179
Iki konudaki giris cumleleri
NOT: KONUYU ÖNE ÇIKARIN HERKES GÖRSÜN DURUM CİDDİ OLABİLİR BİR KONU DAHA AÇILMIŞ (https://forum.donanimhaber.com/hepsiburada-com-beni-magdur-ediyor--144193303) İade edilmesi gereken tutar az değil 3.208,98 TL. Hepsiburada.com üzerinden 21/05/2020 tarihinde dizüstü bilgisayar satın aldım teslim için 25/05/2020 tarihinde adresime geldiler. Fakat ben almaktan vazgeçtiğim için, ürünü teslim almadan iade olacağını söyledim ve ürünü geri gönderdim. Satıcı hepsiburadanın kendisi. Birçok kez müşteri temsilcisiyle görüşmeme rağmen kimisi işlem devam ediyor kısa sürede paranız iade edilecek kimisi yok üst birimlere yönlendirdik diyor kimisi açık açık kargonuz kırılmış veya çalınmış olabilir ama merak etmeyin sorumluluk size ait değil kargoculara ait diyor peki benim 30 gündür yatmayan param kime ait kimin hatası bu milleti dolandırmak bunun adı
Merhaba, sizden bir ricam olacak görünürlüğü arttırmak için ve hepsiburada yetkililerine konunun ulaşabilmesini sağlamak için konuyu yukarı çıkarabilir misiniz ? Kartı kullanmaya çok ihtiyacım. Bunlar yüzünden kartımı kullanamıyorum. İade edilmesi gereken tutar az değil 8.238,99 TL .Hepsiburada.com üzerinden 28/05/2020 tarihinde dizüstü bilgisayar aldım teslim için 29/05/2020 tarihinde adresime geldiler fakat ben almaktan vazgeçtiğim için ürünü teslim almadan iade olacağını söyledim ve ürünü geri gönderdim. Satıcı hepsiburadanın kendisi. Birçok kez müşteri temsilcisiyle görüşmeme rağmen kimisi işlem devam ediyor kısa sürede paranız iade edilecek kimisi kargoyu hala teslim almadığımız için işlem yapamıyor kimisi ise siz çok mağdur olmuşsunuz üstlerimle iletişime geçip para iadesi işlemlerinin hızlandırılması için iletişime geçeceğim bilgisini verdi.
-
Cok garip degil mi?
Hepsiburada'nin para iadesi yapmamasiyla ilgili 2 konu var, ikisi da farkli kisi gibi gorunuyor, fakat sadece tarihler ve tutarlar farkli, dil anlatim hepsi ayni.
Birinci konu bu konu.
ikinci konuhttps://forum.donanimhaber.com/hepsiburada-com-30-gundur-iademi-yatirmadi-ses-verin--144201672-3#144216179
Iki konudaki giris cumleleri
NOT: KONUYU ÖNE ÇIKARIN HERKES GÖRSÜN DURUM CİDDİ OLABİLİR BİR KONU DAHA AÇILMIŞ (https://forum.donanimhaber.com/hepsiburada-com-beni-magdur-ediyor--144193303) İade edilmesi gereken tutar az değil 3.208,98 TL. Hepsiburada.com üzerinden 21/05/2020 tarihinde dizüstü bilgisayar satın aldım teslim için 25/05/2020 tarihinde adresime geldiler. Fakat ben almaktan vazgeçtiğim için, ürünü teslim almadan iade olacağını söyledim ve ürünü geri gönderdim. Satıcı hepsiburadanın kendisi. Birçok kez müşteri temsilcisiyle görüşmeme rağmen kimisi işlem devam ediyor kısa sürede paranız iade edilecek kimisi yok üst birimlere yönlendirdik diyor kimisi açık açık kargonuz kırılmış veya çalınmış olabilir ama merak etmeyin sorumluluk size ait değil kargoculara ait diyor peki benim 30 gündür yatmayan param kime ait kimin hatası bu milleti dolandırmak bunun adı
Merhaba, sizden bir ricam olacak görünürlüğü arttırmak için ve hepsiburada yetkililerine konunun ulaşabilmesini sağlamak için konuyu yukarı çıkarabilir misiniz ? Kartı kullanmaya çok ihtiyacım. Bunlar yüzünden kartımı kullanamıyorum. İade edilmesi gereken tutar az değil 8.238,99 TL .Hepsiburada.com üzerinden 28/05/2020 tarihinde dizüstü bilgisayar aldım teslim için 29/05/2020 tarihinde adresime geldiler fakat ben almaktan vazgeçtiğim için ürünü teslim almadan iade olacağını söyledim ve ürünü geri gönderdim. Satıcı hepsiburadanın kendisi. Birçok kez müşteri temsilcisiyle görüşmeme rağmen kimisi işlem devam ediyor kısa sürede paranız iade edilecek kimisi kargoyu hala teslim almadığımız için işlem yapamıyor kimisi ise siz çok mağdur olmuşsunuz üstlerimle iletişime geçip para iadesi işlemlerinin hızlandırılması için iletişime geçeceğim bilgisini verdi.
-
Sen hala yazıyormusun. Muhtemelen kargocusun yada kargocularla tatlı bir anın olmuş ki mekanizman ters dönüyor. Tozol ve bir daha meşgul etme burayı. Gereksiz bilgilerinle kirletme. Biraz araştırma kabiliyetin olsa hepsiburada.com dan bir ürün aldığında neredeyse anında fatura kestiklerini bilirsin ve iptal etme gibi bir şansının olmadığını öğrenmiş olursun. Sana anlatsamda anlama kapasitesinde olmadığın için okuyacak kişiler faydalansın diye yazıyorum hepsiburada.com zaten diyor ki siz ürünü aldığınızda faturası kesilmişse bir daha iptal edemezsiniz biz kargoyu göndeririz siz teslim almayın geri gönderin iade olabilir ancak. Ama bu adamlar kurdukları sistemle anında faturalandırılmış gibi gösterip iptal seçeneğini ortadan kaldırıyorlar. Ama senin gibi boş mahluklara bunu anlatamam zaten. Şimdi TOZOL. ( yazdıklarımda hiç bir meslek çalışanını aşağılama söz konusu değildir. İşini hakkıyla yapan herkese saygım sonsuzdur. )
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
-
Müstehak size. HB den yapmayın dedikçe 300 500 için kendinizi rezil ediyorsunuz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben dün arayıp baya ağır konuştum. 25gündür paramı iade etmiyorlardı. Ürüne elimi bile değdirmedim kargocuya kapıyı bile açmadım. Ama paramı iade etmiyorlardı. Dün ağır konuşunca işleme alıyoruz dediler bugun hesabıma geçmiş para. Parası kalan arkdaşlara kolaylık diliyorum. Ben kurtuldum inş en kısa zamanda siz de kurtulursunuz.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Evet bende farkettim arkadaşta mağduriyet yaşamış sanırım. Ama tam olarak be demek istediğinizi anlayamadım. Garip olan nedir. Farklı kişi gibi görünüp aynı kişi gibi bir çağrışım mı yapması ? Alakam bile yok. Konuyu benden sonra açmış. Umarım biran önce iadesini alır.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Güvendiğim bir siteydi daha önce hiç mağduriyet yaşamadım daha doğrusu iadem olmadı. N11 den çok alışveriş yaptım ve hiç böyle sıkıntı yaşamadım. Şuanda n11de durum nasıl bilmiyorum. Ayrıca almak istediğim ürün önsiparişe açılmıştı fakat forumda konusu mevcut üründe problemler olduğunu öğrenince almaktan vazgeçtim ama iptal edemedim. Zaten görsellerde mevcut ürün bana daha gelmeden göndermeyin dedim fakat onları aradığımda ürün gelsin almayın geri gönderin dediler. Bu bir dolandırıcıklıktır ve önü açıktır. Mağdur edilmeye kimsenin hakkı yok.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Çok sevindim buna umarım benim iadeyide biran önce yaparlar. Yarın arayacağım tatlı dil yılanı deliğinden çıkarmıyor sanırım bunu öğrenmiş olduk.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X