Şimdi Ara

Hepsiburada.com rezalet mi dolandırıcılık mı siz karar verin ! (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
257
Cevap
3
Favori
18.361
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cokbaska

    Hocam iade hakkını kullan , arıza vs senin sorunun degil ki

    Ürünü iade hakkıyla iade ettim zaten hocam arızalı diye göndermedim. İade talebi oluşturdum, oradan verilen kargo koduyla gönderdim.
    22.3.2017, İade Reddedildi
    diye yazarak kapatmışlar talebi. Ürün şuan ellerinde ve bozuk haliyle bana kargoyla göndereceklerini söylüyorlar. Ürünün ne olursa olsun kargoya verilmemesi gerektiğini sert bir dille belirttim.
  • Hocam tanıdık bir avukat varsa ihtarneme çektir !! Lanet olası firmaların hepsi aynı var olan kanunu uygulamıyorlar bu nasıl bir anlayış delirmemek elde değil , hukuk devletiymiş HADİ ORDAN




  • quote:

    Orijinalden alıntı: helsloot

    Hocam tanıdık bir avukat varsa ihtarneme çektir !! Lanet olası firmaların hepsi aynı var olan kanunu uygulamıyorlar bu nasıl bir anlayış delirmemek elde değil , hukuk devletiymiş HADİ ORDAN

    Öğle arasını bekliyorum hocam, thhh gidip başvurumu yapacağım bugün. Eğer onca uyarıma rağmen kargoyu gönderirlerse elime ulaşan ürünü, İstanbul'daki ofislerine giderek en yetkili kimse onun kafasında parçalayacağım. Madem hiç bir konuda hukuk yok, bu konuda da bana dokunamamalılar




  • Kelebek Avcısı K kullanıcısına yanıt
    Neden red etmişler?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cokbaska

    Neden red etmişler?

    Bilmiyorum, ürünü size kargoladık isterseniz servis raporuyla tekrar iade edin diyorlar.
  • beyler hala anlamıyorsunuz, ürünü kusur var diye iade edersen her firma servis raporu ister. her ne kadar etik olmasa da cayma hakkı diye iade edeceksiniz.

    yoksa dert yanmaya hakkınız yok. firma ürünü senin bozup bozmadığını bilemez, değil titanyum uranyum kasa olsa da farketmez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD

    beyler hala anlamıyorsunuz, ürünü kusur var diye iade edersen her firma servis raporu ister. her ne kadar etik olmasa da cayma hakkı diye iade edeceksiniz.

    yoksa dert yanmaya hakkınız yok. firma ürünü senin bozup bozmadığını bilemez, değil titanyum uranyum kasa olsa da farketmez.

    Eğer ürünü kusurlu yerine cayma diye iade ederseniz de böyle oluyor işte. O ürünü tekrar başka bir müşteriye direkt olarak gönderiyorlar. Şu an işlem talebini tekrar açtırdım, ürünün 2. el olarak gelmiş olma ihtimali baya yüksek.

    Ek olarak; kasa olsa anlarım bozarsın vs. ama bir laptopta internet kartının bozulması ne demek ? bir teknik servise sorun, 500 tanede 1 bile gelme oranı yoktur. Yani müşterinin bozabileceği bir şey değil, wifi'den yüksek akım yiyecek hali yok ya



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kelebek Avcısı -- 22 Mart 2017; 13:27:11 >




  • Kelebek Avcısı K kullanıcısına yanıt
    Hocam tekrar iletisim kur ve iade et.



    Eğer hb iadeyi almayip cayma sureni doldurursa kanitlarin ile evraklarini hazirla , aldigin mal en üst limitte olduğu icin direk tüketici mahkemesine başvuracaksin.



    Gelismeleri konu üstünden bildir lütfen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Üstadım merhaba

    Öncelikle geçmiş olsun. Ancak durum ve konu ile ilgili eksik bilginizin olduğunu düşünüyorum ve konuya yorum yapan diğer arkadaşlarında.

    Bu tip ürünlerde tüketicinin yaptığı tespite göre işlem yapılamaz. Yani siz üründe şu tip bir arıza var deseniz bunun doğru olup olmadığını bilemez. Bu nedenle ürün teknik servise alınır. Teknik servis şayet sizin dediğiniz gibi bir arıza bulursa ürünü birebir değişim raporu ( DOA raporu ) verir distrubutore veya satıcıya. Bu form sayesinde Satıcı yeni bir ürünü bedelsiz alır veya para iadesi talep eder. Sonrasında da size bedelsiz sıfır ürün veya para iadesi yapılır.

    Bu süreçte malesef zaman kaybınız oluyor. Ancak en azından satıcıya su konuda hak verebilirsiniz. Her arıza var deyip iade etmek isteyeni sorgulamadan teknik ekip ve bilir kişiye göstermeden alırsa çok suistimal olur.

    Konunun da hepsi burada ile ilgisi yok bu aldığınız notebook markası ile ilgili bir şey. Marka bu ürünü direk iade alsa hepsi burada niye seni uğraştırsın.




  • Hepsi burada mı gitti gidiyor mu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nowo

    Hepsi burada mı gitti gidiyor mu ?

    Hepsiburada, satıcı da Hepsiburada
  • arızalı diye bildirmişsin , hepsiburada ile uğraşma boşuna. ürün geldimi direk teknik servisine değişim için yolla. müşteri hizmetlerini bol bol ara acii hemen sonuçlansın diye. yapıcak başka şey görünmüyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burak_yksl -- 22 Mart 2017; 13:46:23 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Halkçı2013

    Üstadım merhaba

    Öncelikle geçmiş olsun. Ancak durum ve konu ile ilgili eksik bilginizin olduğunu düşünüyorum ve konuya yorum yapan diğer arkadaşlarında.

    Bu tip ürünlerde tüketicinin yaptığı tespite göre işlem yapılamaz. Yani siz üründe şu tip bir arıza var deseniz bunun doğru olup olmadığını bilemez. Bu nedenle ürün teknik servise alınır. Teknik servis şayet sizin dediğiniz gibi bir arıza bulursa ürünü birebir değişim raporu ( DOA raporu ) verir distrubutore veya satıcıya. Bu form sayesinde Satıcı yeni bir ürünü bedelsiz alır veya para iadesi talep eder. Sonrasında da size bedelsiz sıfır ürün veya para iadesi yapılır.

    Bu süreçte malesef zaman kaybınız oluyor. Ancak en azından satıcıya su konuda hak verebilirsiniz. Her arıza var deyip iade etmek isteyeni sorgulamadan teknik ekip ve bilir kişiye göstermeden alırsa çok suistimal olur.

    Konunun da hepsi burada ile ilgisi yok bu aldığınız notebook markası ile ilgili bir şey. Marka bu ürünü direk iade alsa hepsi burada niye seni uğraştırsın.

    Merhaba hocam. Burada şöyle bir detay var, ürün MSI ile hiç etkileşime girmedi. Şu an ben ve hepsiburada arasında gidip gelmekte. Öncelikle problem onarılamaz ise değişim diyorlar yani benim 4.300 tl verip satın aldığım ürünü serviste açıp lehimli bir parçayı kesip yerine yenisini takıp 2-2500 tl değer kaybıyla bana aynı fiyata verecekler. Ayrıca burada büyük bir hata söz konusu değil, Facebook'a girmeyi bilecek kadar bilgisayar bilgisi olan birisi Notebook'un çalışma düğmesine basıp çalıştırabilir ve Wifi bağlantısı kurabilir. Yani hocam ufak tefek bir iş için ne beni mağdur edebilirler bu şekilde ne de servis vs. onarım diye diretebilirler. Kaldı ki tamir görmüş bir ürün alacak olsam forumda da konu açmıştım oraya gelen ilanlardan 2. el aynı fiyata daha yüksek özelliklerde bir ürün alırdım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: burak_yksl

    arızalı diye bildirmişsin , hepsiburada ile uğraşma boşuna. ürün geldimi direk teknik servisine değişim için yolla. müşteri hizmetlerini bol bol ara acii hemen sonuçlansın diye. yapıcak başka şey görünmüyor

    Doğru yorum zaman kazancın olur. Ancak kendin uğraşmış olursun.
    Msı yı bilmiyorum ama en son ben lenovo da yaşadım ups kargo ile evinden aldırıyor evine bırakıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kelebek Avcısı


    quote:

    Orijinalden alıntı: Halkçı2013

    Üstadım merhaba

    Öncelikle geçmiş olsun. Ancak durum ve konu ile ilgili eksik bilginizin olduğunu düşünüyorum ve konuya yorum yapan diğer arkadaşlarında.

    Bu tip ürünlerde tüketicinin yaptığı tespite göre işlem yapılamaz. Yani siz üründe şu tip bir arıza var deseniz bunun doğru olup olmadığını bilemez. Bu nedenle ürün teknik servise alınır. Teknik servis şayet sizin dediğiniz gibi bir arıza bulursa ürünü birebir değişim raporu ( DOA raporu ) verir distrubutore veya satıcıya. Bu form sayesinde Satıcı yeni bir ürünü bedelsiz alır veya para iadesi talep eder. Sonrasında da size bedelsiz sıfır ürün veya para iadesi yapılır.

    Bu süreçte malesef zaman kaybınız oluyor. Ancak en azından satıcıya su konuda hak verebilirsiniz. Her arıza var deyip iade etmek isteyeni sorgulamadan teknik ekip ve bilir kişiye göstermeden alırsa çok suistimal olur.

    Konunun da hepsi burada ile ilgisi yok bu aldığınız notebook markası ile ilgili bir şey. Marka bu ürünü direk iade alsa hepsi burada niye seni uğraştırsın.

    Merhaba hocam. Burada şöyle bir detay var, ürün MSI ile hiç etkileşime girmedi. Şu an ben ve hepsiburada arasında gidip gelmekte. Öncelikle problem onarılamaz ise değişim diyorlar yani benim 4.300 tl verip satın aldığım ürünü serviste açıp lehimli bir parçayı kesip yerine yenisini takıp 2-2500 tl değer kaybıyla bana aynı fiyata verecekler. Ayrıca burada büyük bir hata söz konusu değil, Facebook'a girmeyi bilecek kadar bilgisayar bilgisi olan birisi Notebook'un çalışma düğmesine basıp çalıştırabilir ve Wifi bağlantısı kurabilir. Yani hocam ufak tefek bir iş için ne beni mağdur edebilirler bu şekilde ne de servis vs. onarım diye diretebilirler. Kaldı ki tamir görmüş bir ürün alacak olsam forumda da konu açmıştım oraya gelen ilanlardan 2. el aynı fiyata daha yüksek özelliklerde bir ürün alırdım.

    Üstadım

    Telefonla konuştuğun kişinin eksikliği-yanlışıdır. 'problem onarılamaz ise değişim ' demişlerse gerçekten.
    Bence gönlünü rahat tut. Ürün gerçekten arızalı ise birebir değişim yaparlar veya para iadesi. Zaman kaybın olacak.
    Msı ile direk iletişime de geçmeni öneririm.




  • Kelebek Avcısı K kullanıcısına yanıt
    Alıcıyım ben.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kelebek Avcısı K kullanıcısına yanıt
    6 ay içinde herhangi bir arıza yada kusurda değişim/iade hakkınız var. tamir olmazsa değişim olur diye bir seçenek yok şuan. ürünü servise yollayın tamir istemiyorum değişim/iade raporu istiyorum diye belirttin. yeterki arıza tespit edilsin gerisi kolay
  • hb den 20 liralık 4 adet aynı üründen aldım 1 tane gönderdiler itiraz ettim 1 tane daha gönderdiler diğer 2 si gelmedi yeniden itiraz ettiğim halde siz 4binlik ürün almışsınız HB den değeri yüksek ürün almayın vatan teknosa gibi teknoloji mağazalarının sitelerinden alın.
  • bu iş tamamen kanun dışı. eğer öyleyse diğer firmalar da piyasadan ucuz fiyattan sorunlu ürünleri alıp satsın, müşteriye git servise götür desin.

    bu durumları bilim, sanayi ve teknoloji bakanlığına bimer'den bildirin. şikayet kayıtları artarsa hb büyük ceza yer.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burak_yksl

    arızalı diye bildirmişsin , hepsiburada ile uğraşma boşuna. ürün geldimi direk teknik servisine değişim için yolla. müşteri hizmetlerini bol bol ara acii hemen sonuçlansın diye. yapıcak başka şey görünmüyor

    Ben ürünü direkt iade etmek istiyorum yani MSI ile alakalı bir durumum yok hocam. Benim muhatabım Hepsiburada'dır, ben parayı kime verdiysem benimle ilgilenmesi gereken odur. Kaldı ki satış sözleşmesine göre bana tek kelime etmeden iade almaları gerekiyor, her köşeye "Kolay iade garantisi" diye yazmayı biliyorlar.

    @boombip

    Kanun dışı olmasını da geçtim ürün 2. el verilmiş bana. Daha önce hiç işletim sistemi kurulu bilgisayar almamıştım, içinde Chrome yüklüydü ben de Win10'la birlikte default kuruluyor sanıyordum. Bugün bir kaç kişiye sordum Chrome yüklü olmamalıydı. Yani başka birisi almış iade etmiş bunlar aynı ürünü kontrol bile etmeden bana gönderiyorlar.


    @Blumhouse

    Daha önce böyle değillerdi, batarya aldım geçenlerde, bozuk geldi direkt söyledim aynı gün iade aldılar 1-2 gün içinde para iade etmişlerdi. Daha önce de arızalı ürün göndermişlerdi, iade ettim ürün tutarı kadar da hediye çeki vermişlerdi.
    Bu yaptıkları ayıptan sonra 10k'lık hediye çeki bile verseler güvenip iğne bile alınmaz.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.