Şimdi Ara

Hepsiburada.com rezalet mi dolandırıcılık mı siz karar verin !

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
257
Cevap
3
Favori
18.361
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2 yıl sonra ekleme:

    Konudan 2 yıl geçti, konuyu hoplatayım.
    Bu cihazı hala kullanyorum ama anamı ağlattı. Servis raporunda ısınma sorunu olduğunu yazmıştım, bunu şirket bir türlü kabullenmedi ve düzeltmedi. Anakartta bir taraftaki fanlara yeterli güç gitmiyor o yüzden düşük devirde çalışıyorlar.
    2 yıldır bu sorun düzeltilmedi ve bilin bakalım ne oldu? Üst düzey kaliteli MSI yetkili servisleri TL kabul etmiyor. Tüm işlemler dolarla yapılıyor ve tavuk kıçı kadar fan bölgesindeki kartın bedeli 120 dolar. Lan bu bilgisayarın satış fiyatı zaten 4-5 bin 4'de 1 fiyatına fan mı olur?
    Ayrıca başka sorunlar da söylemiştim, en büyük hatam alüminyum kasalı bir pc almak. Geldiğinde fark etmemiştim ama aradan 2 ay geçmeden o kasa hemen yamuldu. Yamulduğu için de plastik tırnaklar kırılmaya başladı. Bantlamayla vs 1 yıl idare ettim ama en sonunda dayanamadı. Ekran kasası sökülürken ekranı da ona sabitledikleri için o da kırıldı.
    Ekran 120 dolar + kasa 70 dolar + işçilik ücreti 50 dolar. O 50 doları kabul etmeyip ödemezsem hem cihazın 3 yıllık garanti süresi bitiriliyor hem de satılan ekranda ölü piksel vs varsa iade kabul etmiyorlar.

    Yani sıradan bir laptop için en fazla 300-350 tl olacak işlem MSI gibi bir firmada minimum 1700 tl. O da şanslıysanız parçasını bulursunuz. 4 ay sürdü bir kasayı ayarlayıp getirmeleri.
    Göz önünde bulundurun diye paylaşıyorum kullanım yorumlarımı.

    ----

    Hepsiburada bozuk notebook gönderip iade almıyor
    17.03.2017 tarihinde "bugün teslimat" seçeneği ile aldığım MSI PE60 6qe-406tr Intel Core i7 6700hq marka, 4300 TL para ödediğim ürünü bozuk gönderdiler. Wireless kartı bozuk gönderdikleri ürünü daha kargo geldikten sonra 10 dakikadan kısa süre içerisinde kendilerine bildirdim, yüzsüz bir şekilde ürünü inatla onarıma göndermeye çalıştılar. 4 bin TL havadan kazanıldığını düşünen bu arkadaşlar sıfır diye sattıkları ürünü tamir görmüş halde kakalamaya çalışıyorlar.

    "22.3.2017, iade Reddedildi",
    "21.3.2017, ürün Kargodan Teslim Alındı",
    "20.3.2017, ürün Müşteri Tarafından Kargoya Verildi",
    "18.3.2017, müşteri Gönderi Onayı Verildi".

    Burada da görüldüğü üzere hatalı, bozuk ürün sattılar ve hatalarını kabul edip özür dilemeleri gerekirken tipik küçük esnaf dolandırıcılıkları yaparak ürünün iadesini kabul etmiyorlar. Bu üstün zekalı arkadaşlar ürünün açılmış olduğunu söylüyorlar ama bilgisayarı açmadan wireless kartının bozuk olduğunu nasıl tespit edeceğimi bilmiyorlar. Titanyum kasalı ürünün içinde lehimli olan bir parçaya daha kargo geldikten ilk 5 dakika içinde nasıl zarar vermiş olabileceğimi çok merak ediyorum. Hepsiburada üzerinden asla yüksek meblağlı ürün almanızı tavsiye etmiyorum. Tüm dostlarım da son 1 ay içinde aldıkları her şeyi iade edecekler, 20-25 bin tl'lik sipariş iptali belki dişlerine dokunmaz ama en azından ürünler bozuk çıktığında kafamız rahat olur.

    300-500 fazla verin gidip mağazadan alın. Acil durum sebebiyle ihtiyaçtan bunlara güvenip aldık almaz olaydık günlerdir tüm işlerimi aksattılar.


    24 Mart düzenlemesi:

    Hepsiburada.com rezalet mi dolandırıcılık mı siz karar verin !



    Buyrun arkadaşlar, dolandırıcılığın %100 tanımıdır bu. Bozuk gönderdikleri ürünü anında iade etmişken kullandığımı iddia ederek teslim almıyorlar. Bundan sonra ne msi ne hepsiburada muhatabım değildir, mahkemeyse mahkeme ne haltsa uğraşsınlar.


    Edit:

    İlk konuya da ekleyim şunları:
    Satıcı : siparişimde satıcı hepsiburadaydı şimdi aynı üründe satıcı başka bir firma gözüküyo ama siparişte hala hepsiburada.

    Rapor: ürünün sağlamlığını kanıtlamak onların problemi beni alakadar etmemeli. Ürünün servise gönderildiğini söylediler ama ne hikmetse sabah bana geldi kargo.

    İade değişim: resimi zahmet edip okursanız adamların iade hakkı vermediğini görürsünüz onarım diye tutturdular.

    Bunca şeye rağmen ben güveniyorum diyerek ürün alacak varsa alsın arkadaşlar benim e ticaret sitem yok satışlarını baltalamak gibi bir amacım olmasına gerek yok yani. Ben tüketici olarak sizleri bilgilendiriyorum dikkate alıp almamak size kalmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kelebek Avcısı -- 11 Haziran 2019; 16:23:9 >







  • Kusura bakmayın ama haklı değilsiniz.Üründe bir sorun olduğunu hissettiyseniz eğer cihaza mudahale etmeden hemen geri göndermeniz gerekirdi.Siz bir de içini açmışsınız:) İçini açmadan nasıl bileceğim diyorsunuz ama niye bileceksiniz ki zaten sorun varsa gönderin yenisi gelsin.Cihazın içini açtığınız an o artık farklı değerlendiriliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Atesbaz -- 22 Mart 2017; 10:49:1 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atesbaz

    Kusura bakmayın ama haklı değilsiniz.Üründe bir sorun olduğunu hissettiyseniz eğer cihaza mudahale etmeden hemen geri göndermeniz gerekirdi.Siz bir de içini açmışsınız:) İçini açmadan nasıl bileceğim diyorsunuz ama niye bileceksiniz ki zaten sorun varsa gönderin yenisi gelsin.Hata sizde kusura bakmayın.

    arkadas açtım derken kasanın içinti açtım demiyor sanırım kutuyu açıp pcyi denedidiginden bahsediyor gibi algıladım ben.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atesbaz

    Kusura bakmayın ama haklı değilsiniz.Üründe bir sorun olduğunu hissettiyseniz eğer cihaza mudahale etmeden hemen geri göndermeniz gerekirdi.Siz bir de içini açmışsınız:) İçini açmadan nasıl bileceğim diyorsunuz ama niye bileceksiniz ki zaten sorun varsa gönderin yenisi gelsin.Cihazın içini açtığınız an o artık farklı değerlendiriliyor.

    Hocam titanyum kasayı nasıl açayım ? Açmaktan kasıt bilgisayar sıfır geliyor, düğmesine ilk basıldığında bilgisayar için isim şifre vb. şeyleri tanımlamak. Bunlar tanımlandıktan sonra ürün 2. el sayılıyor. 6bin küsur fiyatı olan bilgisayarı açıp kurcalayacak kadar delirmedik henüz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unpop


    quote:

    Orijinalden alıntı: Atesbaz

    Kusura bakmayın ama haklı değilsiniz.Üründe bir sorun olduğunu hissettiyseniz eğer cihaza mudahale etmeden hemen geri göndermeniz gerekirdi.Siz bir de içini açmışsınız:) İçini açmadan nasıl bileceğim diyorsunuz ama niye bileceksiniz ki zaten sorun varsa gönderin yenisi gelsin.Hata sizde kusura bakmayın.

    arkadas açtım derken kasanın içinti açtım demiyor sanırım kutuyu açıp pcyi denedidiginden bahsediyor gibi algıladım ben.

    Eğer öyleyse işi kolay direk cayma hakkı.Elektronik ürünlerde kutuyu açmama gibi bir saçmalık yok arkadaşlar.Bizzat maddeler iyi biliyorum.Kutu açılabilir ve yüzeysel olarak ürüne bakılabilir.Bazıları kafadan sallıyor elektronik cihazlarda kutu açmak yasak diye yok öyle birşey bilginiz olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kelebek Avcısı


    quote:

    Orijinalden alıntı: Atesbaz

    Kusura bakmayın ama haklı değilsiniz.Üründe bir sorun olduğunu hissettiyseniz eğer cihaza mudahale etmeden hemen geri göndermeniz gerekirdi.Siz bir de içini açmışsınız:) İçini açmadan nasıl bileceğim diyorsunuz ama niye bileceksiniz ki zaten sorun varsa gönderin yenisi gelsin.Cihazın içini açtığınız an o artık farklı değerlendiriliyor.

    Hocam titanyum kasayı nasıl açayım ? Açmaktan kasıt bilgisayar sıfır geliyor, düğmesine ilk basıldığında bilgisayar için isim şifre vb. şeyleri tanımlamak. Bunlar tanımlandıktan sonra ürün 2. el sayılıyor. 6bin küsur fiyatı olan bilgisayarı açıp kurcalayacak kadar delirmedik henüz

    Dostum yok öyle birşey.Sen mağazayla iletişime geç tüketici hakem heyetine hem ürün için hemde maddi manevi zararım için ayrıca tazminat davası açacağını söyleyin.Ürünü açabilirsin kurcalayabilirsin kafalarından uyduruyorlar.Sen mağazaya söyle kabul etmezlerse harbiden tazminat davası da aç.Öyle yapanlar var.Bilgisayarı şu kadar gün kullanamadım şu kadar iş kaybettim gibi dava açıp analarını ağlatıyorlar.




  • Direk iade et yahu ne bu saçmalık , iyice çirkefleşmeye başladı artık bu HB
  • Muhtemelen açma olayını yanlış algıladılar. Arkadaşın da yanlış algıladığı gibi.
    Ürün kusurlu geldi diyip, iadeye gönderin. Yada beğenmedim diyin. Wifi kart arızalı vs olunca üründe mecburen servis onayı vs istiyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ErsLy -- 22 Mart 2017; 14:30:1 >
  • Telefonda benim başıma da aynı şey geldi. Kendiniz servise yollayıp arıza tespiti yaptırın sonra iade edin diyor. Arızalı ürünü servise siz yollayın diyorum kabul etmiyor. Üstelik kolay iade prosedürlerinde de telefon için geçerli değil falan yazmıyor.
  • hocam HB çakallık peşinde.
    Senin yaptığın tek yanlış bir arızadan dolayı iade istemen. Dolayısıyla HB sen arıza belirttiğin için ürünü tamire yolluyor. Direk cayma hakkından iade isteseydin bi halt edemeyeceklerdi.

    15 gün süren var. Ürün elindeyse cayma hakkını kullan.
  • Aynısı başıma geldi, bakalım ne olacak? Konu burada https://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=124072528 geçmiş olsun, umarım sürecin benim kadar uzun olmaz.

    Tekrar söylüyorum: Bu saatten sonra hepsiburada'dan elektronik ürün alınmaz!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bilgi@sayar -- 22 Mart 2017; 11:50:39 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atesbaz


    quote:

    Orijinalden alıntı: unpop


    quote:

    Orijinalden alıntı: Atesbaz

    Kusura bakmayın ama haklı değilsiniz.Üründe bir sorun olduğunu hissettiyseniz eğer cihaza mudahale etmeden hemen geri göndermeniz gerekirdi.Siz bir de içini açmışsınız:) İçini açmadan nasıl bileceğim diyorsunuz ama niye bileceksiniz ki zaten sorun varsa gönderin yenisi gelsin.Hata sizde kusura bakmayın.

    arkadas açtım derken kasanın içinti açtım demiyor sanırım kutuyu açıp pcyi denedidiginden bahsediyor gibi algıladım ben.

    Eğer öyleyse işi kolay direk cayma hakkı.Elektronik ürünlerde kutuyu açmama gibi bir saçmalık yok arkadaşlar.Bizzat maddeler iyi biliyorum.Kutu açılabilir ve yüzeysel olarak ürüne bakılabilir.Bazıları kafadan sallıyor elektronik cihazlarda kutu açmak yasak diye yok öyle birşey bilginiz olsun.


    Mağazayla iletişime geçmek bir işe yaramadı, günlerdir acil dememe rağmen hem kredi kartımda o kadar para blocklanmış oldu yeni bilgisayar alamıyorum hem yüzsüzce uğraştırıyorlar. Benim işim yazılım, bilgisayar olmadan hiç bir şey yapamam. Elimdeki bilgisayarı yaktığım için mecburiyetten acil sipariş vermiştim ama lanet olsun yapacakları işe de satacakları mala da.


    @helsloot
    ürünü zaten iade etmiştim, iade takibinde "iade reddedildi" yazıyor kargoya verip bozuk halde bana geri gönderiyorlarmış.

    @ErsLy
    Açma konusunu ben değil onlar söylüyorlar, servislik bir durum olduğunu düşünmüyorum titanyum kasa bu ürün sonuç olarak ben bunu nasıl zarar verebilirim ki. Kaldı ki daha kargocu bırakalı 5 dakika bile olmamıştı hemen ürünü çalıştırdım, wifi bağladım 20-25 saniye içinde wifi kapandı. Aygıt yöneticisinden baktığımda "Wireless adaptörü arızalı" diye bildirim vardı yanında. Ürünü direkt olarak iade talebiyle gönderdim önce giden kargomu yönlendirip servise yollamışlardı ürünü, şimdi de bozuk halde bana iade ediyorlar kargoya verip.


    @syerturan

    Bunlardan alışveriş yapılmaz, bir daha en ufak bir şey almayacağım. Bu ay alınmış olan 2x gtx1080 + 4k 2 monitör dahil 30 bin lira civarında tüm ürünleri iade ediyorum. Tüm müşterilerimi de uyarıp elimden geldiği kadar insanı kurtarayım bunlardan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: reallist55

    hocam HB çakallık peşinde.
    Senin yaptığın tek yanlış bir arızadan dolayı iade istemen. Dolayısıyla HB sen arıza belirttiğin için ürünü tamire yolluyor. Direk cayma hakkından iade isteseydin bi halt edemeyeceklerdi.

    15 gün süren var. Ürün elindeyse cayma hakkını kullan.

    Ürünü arıza değil direkt olarak iade talebiyle gönderdim ama ona rağmen çakallık yaptılar. Ürün şuan elimde değil bozuk halde bana kargolayacaklarını söylüyorlar. Çöp ürüne 4.3k verecek kadar aptal olmadık gereken her yolu denemek, elimizden geleni yapmak boynumuzun borcu olsun.

    @bilgi@sayar
    Geçmiş olsun hocam, ben de eski müşterileriyim bunlardan bir halt olmazmış anlamış olduk. İş için aldığım tüm ürünleri geri gönderip tüm alışverişimi kesiyorum artık. Vatandan 600-700 kazık yerim hiç değilse muhatap olacak biri olur karşımda.




  • Arkadaşlar bir de burada konu açan arkadaşlara bahane buluyorsunuz, ben ürünü cayma hakkı diyerek iade ettim, yine aynısı yapıldı, adamlar ***den kural uydurup "paketi açılmış ürün geri alınmaz" diyor, kaydedilen görüşmelerde bunu açıkça söylebiliyorlar. Başınıza gelmeden bilemezsiniz, bunları konuda yazdım, isteyen üstteki mesajda bulunan konuyu tıklayıp detayları okuyabilir. Şu anda HB'den savunma istenmiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bilgi@sayar -- 22 Mart 2017; 11:54:28 >
  • Benim bildiğim elektronik ürünlerde ilk 1 ay içinde arıza çıkarsa ürün birebir aynısı ile değişir(kutusu atılmamak şartı ile). 1 ay geçerse garanti kapsamında tamir olur.

    İade olup para teslimi olur mu bilmiyorum ama birebir ürün değişimi var.

    İade edip para teslimi yerine birebir değişim isteyin bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarkat -- 22 Mart 2017; 11:58:15 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilgi@sayar

    Arkadaşlar bir de burada konu açan arkadaşlara bahane buluyorsunuz, ben ürünü cayma hakkı diyerek iade ettim, yine aynısı yapıldı, adamlar ***den kural uydurup "paketi açılmış ürün geri alınmaz" diyor, kaydedilen görüşmelerde bunu açıkça söylebiliyorlar. Başınıza gelmeden bilemezsiniz, bunları konuda yazdım, isteyen üstteki mesajda bulunan konuyu tıklayıp detayları okuyabilir. Şu anda HB'den savunma istenmiş.

    Adamlar bilgisayarın kutusunu açıp çalıştırmadan wifi adaptörünün bozuk olduğunu anlamamızı bekliyorlar. Bu ülkede tüketici hakkı diye bir şey olmadığı için internet esnafı bile insanı dolandırıyor, milyon dolarlık firma bunu yapıyorsa biz hiç alışveriş yapmayalım. Tayland'dan aldığım ürünü bile dolandırıcı Tayland'lılar değişim yaparken bunlar adilik peşinde koşuyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarkat

    Benim bildiğim elektronik ürünlerde ilk 1 ay içinde arıza çıkarsa ürün birebir aynısı ile değişir(kutusu atılmamak şartı ile). 1 ay geçerse garanti kapsamında tamir olur.

    İade olup para teslimi olur mu bilmiyorum ama birebir ürün değişimi var.

    İade edip para teslimi yerine birebir değişim isteyin bence.





    İlk gün istediğim oydu, acil durumumdan dolayı bilgisayarı hemen değiştirmelerini istedim ama servise gönderin onarılır veya değişim raporu verilir diye diretiyorlar. Binlerce lira verip sıfır ürün alcam, serviste anasını ağlatıp tamir edip bana kakalayacaklar.
  • sen haklısın kardeşim
  • www.sikayetvar.com
    Hepsiburada Sattığı Ürünün Arkasında Durmuyor,Mağdur Oldum!
    https://www.sikayetvar.com/hepsiburadacom-sattigi-urunun-arkasinda-durmuyormagdur-oldum



    Benzer onlarca şikayet var, hepsi benim gibi ayın 17'sinde almışlar. Bozuk ürünleri millete kaktırıyorlar, bu adamların hala itibarı olması büyük bir hata.
    Ekşi sözlük hesabı olan bir arkadaş varsa yardımcı olabilirse sevinirim, hesabım çaylağa düşmüş malesef.




  • Hocam iade hakkını kullan , arıza vs senin sorunun degil ki
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.