Şimdi Ara

Mastercard müşteri hizmetleri

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3
Cevap
0
Favori
291
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Masterpass hesabıma yeni kart ekleyemiyorum, şikayetvar üzerinden yazdım, mail attım, sosyal medyadan yazdım, hiçbir yerden dönüş yok, yav bu adamlar Türkiye 'nin en büyük ödeme sistemlerinden, nasıl müşteri hizmetleri olmaz ????


    var mı bunlara ulaşmanın yolunu bilen ?


    mastercard.turkiye@echoccs.com


    sadece şu mailden (priceless_istanbul@tur.priceless.com mastercard'ın mail adresi) cevap geldi, o da diyor git müşteri hizmetlerine yaz  


    ofisleri Etiler'de, google maps haritadaki telefon numarası hiç çalmıyor bile.


    02123507700


    https://www.google.com/maps/place/MasterCard/@41.0772621,29.0286966,17z/data=!3m1!4b1!4m6!3m5!1s0x14cab611199847d3:0xb759df9654ad7934!8m2!3d41.0772621!4d29.0312715!16s%2Fg%2F1hc85kx6z?entry=tts&g_ep=EgoyMDI0MDkyMi4wKgBIAVAD

    google aramaya "masterpass müşteri hizmetleri" yazınca çıkan numaralar 1-800-627-8372 ve 1-636-722-7111 , bunlar da Tarım bakanlığına ait.  


    Edit = sorunu kendi kendime çözdüm. hesabı silip tekrar kayıt oldum.



    https://www.masterpassturkiye.com/login/account-delete




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mahmut716 -- 25 Eylül 2024; 19:18:11 >







  • O durum bende de vardı muhtemelen hala devam ediyor Masterpass kullanan uygulamalar içinde sadece CepteŞok'tan Win hesabıma para yükleyerek kaydedebildim. Bitaksi, Chippin, Migros, Getir hepsinde denedim ya timeout hatası diyor ya da başka.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.