Şimdi Ara

Hepsiburada.com rezalet mi dolandırıcılık mı siz karar verin ! (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
257
Cevap
3
Favori
18.361
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hepsiburada olmayan magazalardan kesinlikle uzak durun. ben pahali bile olsa boyle yapiyorum, kafam rahat.

    malesef bu adamlar hepsiburada gibi kurumsal calismiyorlar, satilan mal geri alinmaz gardasim mantigindalar halen daha.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zengier -- 23 Mart 2017; 11:29:53 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilgi@sayar

    Aynısı başıma geldi, bakalım ne olacak? Konu burada https://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=124072528 geçmiş olsun, umarım sürecin benim kadar uzun olmaz.

    Tekrar söylüyorum: Bu saatten sonra hepsiburada'dan elektronik ürün alınmaz!

    hepsiburadadan alınmaz diyorsunuz ama mağazalar da aynı zihniyette. bir benzer olay vatan bilgisayarda mağazada başımıza geldi. beğendiğimiz bilgisayarın önüne başka daha ucuz bir bilgisayarın bilgileri ve fiyat etiketi koyulmuş. bu bilgisayarı istiyoruz deyince depodan getirdiler ödemesini yaptık kutuyu orada açtık ki içinden beğendiğimiz bilgisayar değil başka bir model çıktı. kutu açıldı iade alamayız diye tutturdular. eyvallah desek harbiden de almayacaklardı olay çıkarınca müdür falan geldi de öyle aldılar geri.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zengier

    hepsiburada olmayan magazalardan kesinlikle uzak durun. ben pahali bile olsa boyle yapiyorum, kafam rahat.

    malesef bu adamlar hepsiburada gibi kurumsal calismiyorlar, satilan mal geri alinmaz gardasim mantigindalar halen daha.

    Satıcı "hepsiburada" hocam uzun zamandır alışveriş yapıyorum yani iş ortaklarından alışveriş yapmam asla.

    Ürünü geri göndermişler, Şişli Hepsiburada.com ofisine doğru yola çıkıyorum şimdi.
  • Konu sahibi arkadaşa geçmiş olsun diyorum ne kadar zor bir durum olduğunu bilirim bir de "hala ne olacak canım wifi kartından bir şey olmaz" diyenler olmuş yahu para kolay mı kazanılıyor isterse bir noktası dahi hatalı olsun kabul etmem arkadaş neden edeyim ki ? neden bekleyeyim servis süreçlerini falan ? ben sıfır ve sorunsuz ürüne para veriyorum sorun varsa bu benim problemim değil bana sorunsuzu verilecek diğer ayıplı malı satıcı ne yapıyorsa yapsın orası beni ilgilendirmez, milyonluk anlaşmalar yapan firmanın bu konuyla ilgili prosedürleri, çalışan işçileri vardır herhalde...

    Maalesef olay gene dönüp dolaşıp aynı yere geliyor, bu ülkedeki zihniyet... Müşteriye potansiyel enayi gözüyle bakan her durumda kendini haklı çıkarmaya çalışan satıcılar, bu ülkede bir ürün alıp sıkıntı yaşamamak veya sorunsuzu almak çok büyük şans meselesi kargosu osu busu derken bir şey alırken artık telefonlar video modunda hazır bekleyecek haklılığımızı kanıtlamak için bu kadar düştü seviye, nice dünya markaları buraya gelince bakıyorsun mercedesten tofaş kalitesine iniyor neden acaba ??? çünkü bu ülkedeki çağ dışı zihniyete ayak uydurmak zorunda kalıyor.

    Yalnız satıcıların bu durumu var tamam ama bazılarını bu duruma iten sebeplerden birisi de gene bu ülkede üçkağıtçı tiplerin cirit atması, adamlar türlü türlü yalan ve bahanelerle ne yapıp etsem de kazıklasam bedavaya mal düşürebilsem diye düşünüyor, bu işi sabahtan akşama kadar meslek gibi yapan insanlar var maalesef bu durumda karşılıklı olarak kimse kimseye güvenmiyor kim kime sözünü geçirebilirse, arada konu sahibi ve bizim gibi normal alışverişinde olanlara oluyor.

    Allah'tan Amazon var orayı keşfedeli daha buradan doğru düzgün teknoloji ürünü almadım ve her seferinde memnun kaldım tabi böyle bir yerle yarışamayacaklarını bildikleri için çeşitli yasaklamalar dürtmeler gecikmedi... Bizim ülkeye yüksek standartlar, medeniyet fazla geliyor sanırım bir yamukluk olmadan rahat edemiyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MühendisMurat -- 23 Mart 2017; 13:49:8 >




  • Ben iPhone 6s aldım eve geldim Simi taktık açıldı sonra telefon kapandı bir daha açtım açılırken ekran karıncalandı değişik bir şeyler oldu bir daha açılmadı . Gittim aldığım yere aynı gün elemanlarına sabah gösterip değiştirdiler yani olay tamamen şans elektronikte .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ülkede işini düzgün yapan yok. aynı durum AMAZON 'da başınıza gelseydi acaba ne olurdu. sonra gel yerli firmaya kazandırmaya çalış, yok ya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kelebek Avcısı


    quote:

    Orijinalden alıntı: zengier

    hepsiburada olmayan magazalardan kesinlikle uzak durun. ben pahali bile olsa boyle yapiyorum, kafam rahat.

    malesef bu adamlar hepsiburada gibi kurumsal calismiyorlar, satilan mal geri alinmaz gardasim mantigindalar halen daha.

    Satıcı "hepsiburada" hocam uzun zamandır alışveriş yapıyorum yani iş ortaklarından alışveriş yapmam asla.

    Ürünü geri göndermişler, Şişli Hepsiburada.com ofisine doğru yola çıkıyorum şimdi.

    Cayma hakkından da iade etseniz kabul etmiyor hepsiburada. Benzer bir durumda gelen dizüstünün ekran kartı arızalı diye aradım, sizinki gibi kutu açtınız 2. el oldu diye geri dönüş yaptılar. Tüketici Hakem Heyetine başvuruda bulundum 4 ay sonra karar geldi paramı iade aldım ürünü gönderip.

    Üzgünüm ama tek çözüm yolu bu, adamlar alışmışlar TÜketici hakem heyeti dışında iade kabul etmiyorlar. Bu arada iade etmek resmi olarak hakkınız, kararın olumsuz çıkma gibi bir olasılığı yok. O kadar ki, bilirkişiye bile gitmiyor sizin dosyanız direk onaylanıyor. Çünkü 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun'a göre kutunun açılması, cihaza işletim sistemi yüklenmesi vs. Hepsiburada sözleşmesinde yazdığı gibi iade almamak için bir sebep değil. Koşulsuz olarak 14 gün iade hakkınız var mesafeli satışlarda.

    Gidin ve bir form doldurun, bekleyin... o süre zarfında bilgisayar sizin, paranız da sizindir.




  • aynı durumu bende yaşadım. Bir ram aldım sıkıntılı çıktı. Ne iade aldılar ne değiştirdiler bahaneleri güvenlik bantının açılmış olması. O bant açılmadan neren bilebilirdim ki bir sıkıntısı olduğunu. Kingston çözdü. Bunlar kendi koydukları şirket yasalarını devletin koyduğu yasalardan üstün tutan bir zihniyet.Tüketici danışma hattını Alo 175'i aradım Kanunen ürünü her ne olursa olsun hangi ürün olursa olsun iade almak ZORUNDALAR 14 gün içerisinde senin verdiğin bir zarar yoksa bunu da tebliğ etmeme rağmen almadılar. Dilekçe yazdım kabul etmediler. Tüketici mahkemesine başvuracaktım baktım 100 tl lik ürün bana geliyor 700-900 tl ye masraflar vs.mahkemeye vermedim. Kingstona yazdım servise yönlendirdiler gittim hemen kontrol ettiler değiştirdiler. Ama bu hb deki arkadaşlar(yöneticiler) işlerine gelen şekilde zaten bir daha alır bu fiyatlara mantığıyla ilerliyorlar.Nerede eski hb nerede şimdi ki hb. Ama olay en başta bitiyor.




  • Bende lg tv aldım yalnislikla 2 adet aldim hemen iptal ettim ama ikisinide gonderdiler gelir gelmez iade gonderdim 10 gündür teslim almadılar iade olmadi hala ariyorum hergun hiçbir ise yaramiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İade almamaları çok büyük saçmalık. Mutlaka hakkınızı arayın iade etmek istiyorsanız.

    Fakat kullanmak istiyorsanız Wifi kartı değiştirmek çok basit ve kolay bir iş. 2 tane soketi söküp yenisini takacaklar. Kullanırım diyorsanız halledilemeyecek bir iş değil.
  • SPaCeLoRD kullanıcısına yanıt
    Ben teknosadan telefon aldım ekranın sıkıntılı olduğunu gördüm 1 hafta sonra,hiç diretmeden değişim yaptılar.Sıfır yenisi geldi onda da aynı sorunu gördüm açar açmaz,ertesi gün iade ettim.14 gün içinde almak zorundalar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kelebek Avcısı


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cemal CEMİL

    sıcak fırsatlar konudışı bölümü artık şikayetvar sitesine döndü
    gerçi orada böyle hakaret dolu sözlere izin vermezler

    Bak, o kadar şey yazmışsın sadece birine cevap vercem. Servis raporu al demişsin, değişirler. Arkadaş 4 sayfa boyunca defalarca yazdım ya okumuyorsunuz ya anlamıyorsunuz. Buyrun aşağıda resim var, adamlar "iade" demiyor "ONARIM" için gönderin diyor.
    Sizin gibi insanlar oldukça bu ülkede hukuk diye bir şeyin var olması mümkün değildir. Haklı/haksız ayrımı yapmayı bile bilmiyorsunuz illa 2 tarafta suçludur, geldi bir tarafıma soktum laptopu ben bozdum tabi haklısınız siz de.





    Beni ve benim gibi konu açanları şikayet edenler de apayrı bir kafada. Lan buraya konu açmanın bana ne faydası var ? Bu konuyu buraya açıyorsam hem hepsiburada'dan alışveriş yaparken dikkatli olun diye hem de olası bir durumda başınıza gelirse neler çektiğimi süreci görün diye. Forumda 2007'den beri varım forumun ne olduğunu bana öğretmeye de kalkmayın boşuna.

    kardeşim sen önce insanlara karşı daha nazik olmayı öğrenip ondan sonra hak dan hukuk dan bahsedeceksin
    normal şartlarda "salak,aptal,geri zekalı" gibi sözlerin nedeniyle dahi birisi seni mahkemeye dahi verebilir
    bir bilgisayar almışsın ortalığı velveleye veriyorsun ,hakaret ediyorsun vs.
    burası hb. mh. leri değil ,insanlar her türlü fikrini belirtebilir ,sana ters geliyorsa teşekkür ederim ,ben öyle düşünmüyorum dersin biter

    üstelik bu işte dolandırılma nerede ?
    sen hiç hata yapmaz mısın ,üretilmiş cihazlar hiç arızalı çıkamaz mı ?
    ürün arızalı ise ve hb. iade kabul etmiyorsa ne yapacağınız belli değil mi ?

    millete geri zekalı diyorsun ama peki sen buraya her hafta "hb. dan uzak durun ,şöyle oldu böyle oldu" şeklinde açılan konuları görmüyor musun ?
    görüyorsan o zaman niye gidip hb. dan aldın ?

    forumun ne olduğunu zaten öğrenememişsin ,hala lan lı lunlu konuşuyorsun
    haktan hukuktan önce nazik olmayı dene

    bunun dışında ne halin varsa gör ,zaten sana cevap veren de suç


    ayrıca işi hb. iade almıyor konusuna getirip durma ,biz nerede almak zorunda değil demişiz ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hilmignc


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cemal CEMİL

    şimdi thh. ne gideceksin ve oradan asgari birkaç ay sonuç bekleyeceksin
    bunun yerine servise gönderilmesine razı olsaydın en fazla 20 gün içinde sonuca ulaşacaktın
    adamlar değiştirmem demiyor ,servis raporuna göre diyor

    ayrıca wireless dediğiniz çok ucuz olan bir parça ,değiştirip gönderseler ne kaybınız olacak ?
    belki 2 ay sonra arıza yapıp yine servise göndereceksiniz ,peki o zaman ne fark olacak ?
    hani ekran gelmemesi ,kırık vs. olsa tamam da ,böyle basit bir şey için kendini üzmeye bile değmez

    tamir görmüş olduğunu nasıl anladınız ?

    hele ki böyle bir durumda birisine dolandırıcı demek çok uçuk bir söz
    paranı alıp üstüne yatmamış ,sahte ürün göndermemiş

    Kaput bir kere açılınca o bilgisayar eskisi gibi olmaz ...

    ben mutlaka bu şekilde kabul et demiyorum ,sadece kendi fikrimi söylüyorum
    herkesin bu şartlarda sıfırı ile değişim yada para iadesi isteme hakkı vardır
    ama bu olaya hiçbir şekilde dolandırıcılık denilemez

    normal de hb. iade kabul ederdi ,acaba ilk mesajlarda bir üyenin anladığı gibi mi anladılar ,bilgisayarı açtım deyince acaba kasayı açtım mı anladılar ?

    her şeyden öte bu ve bunun gibi birkaç üyenin insanlara hakaret içerir sözler söylemesi kabul edilemez




  • üstelik şuan bende başka bir problemle karşı karşıyayım
    hb. dan aldığım telefon 17 Mart da kargoya verilmesi gerekiyordu ama neredeyse 10 gün geçti
    verdikleri cevap imei kayıtlarının btk tarafından onaylanmasının gecikmesi nedeniyle diyorlar

    bu durumda istesem bende "sahtekar hb." gibi bir başlık açabilirdim ama her kızdığımızda bu kadar ağır ithamlarla başlık açmayı doğru bulmadığım için konu açmıyorum (gerçi açsam da daha uygun bir başlık seçerdim)

    ayrıca ben beklemeyi seçtim ,bir başkası beklemeyip siparişini iptal edebilir
    internetten alımlarda maalesef her türlü sıkıntı çıkabiliyor
    mağaza olsa gidip inceleme ve kontrol edip alıp işimize bakarız ,lakin her ürünü mağaza da bulamıyoruz ,bulsak dahi çok daha pahalı olabiliyor
  • mustaac M kullanıcısına yanıt
    Arkadaşlar bunlar olduğunda neden konu açmadınız buralara, demek ki 4 ayı aşan süredir bunları yapmaya başlamış bunlar. Eğer ben böyle bir konu görsem belki de ne kadar indirimli olursa olsun almazdım. Benim konuyu(https://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=124072528) gördükten sonra 20 kişi almaktan vazgeçtiyse bu büyük bir kârdır kendileri adına, keşke böyle konuları daha önce görmüş/okumuş olsaydım, yok yere zihin harbi yaşıyoruz.
  • Hepsiburada'nın yaptığı yanlış ve hukuksuz,konuyla ilgili kanun ve yönetmelik çok açık...
    Benim anlamadığım, konuyu açanın mağduriyeti açıkça belli olmasına rağmen hala hepsiburada'nın yaptığının doğru olduğunu savunanlar...Bunu anlayamıyorum işte...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maviavukat -- 23 Mart 2017; 21:44:14 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cemal CEMİL


    quote:

    Orijinalden alıntı: hilmignc


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cemal CEMİL

    şimdi thh. ne gideceksin ve oradan asgari birkaç ay sonuç bekleyeceksin
    bunun yerine servise gönderilmesine razı olsaydın en fazla 20 gün içinde sonuca ulaşacaktın
    adamlar değiştirmem demiyor ,servis raporuna göre diyor

    ayrıca wireless dediğiniz çok ucuz olan bir parça ,değiştirip gönderseler ne kaybınız olacak ?
    belki 2 ay sonra arıza yapıp yine servise göndereceksiniz ,peki o zaman ne fark olacak ?
    hani ekran gelmemesi ,kırık vs. olsa tamam da ,böyle basit bir şey için kendini üzmeye bile değmez

    tamir görmüş olduğunu nasıl anladınız ?

    hele ki böyle bir durumda birisine dolandırıcı demek çok uçuk bir söz
    paranı alıp üstüne yatmamış ,sahte ürün göndermemiş

    Kaput bir kere açılınca o bilgisayar eskisi gibi olmaz ...

    ben mutlaka bu şekilde kabul et demiyorum ,sadece kendi fikrimi söylüyorum
    herkesin bu şartlarda sıfırı ile değişim yada para iadesi isteme hakkı vardır
    ama bu olaya hiçbir şekilde dolandırıcılık denilemez

    normal de hb. iade kabul ederdi ,acaba ilk mesajlarda bir üyenin anladığı gibi mi anladılar ,bilgisayarı açtım deyince acaba kasayı açtım mı anladılar ?

    her şeyden öte bu ve bunun gibi birkaç üyenin insanlara hakaret içerir sözler söylemesi kabul edilemez


    Hala yanlış anlaşılma mı oldu diyorsunuz, bakın defalarca yazdım anlamıyorsunuz en sonunda sesli veya videolu anlatıcam anca öyle anlayacak herkes. Ben telefonda cihazı açtım demedim bu kısım tamam mı ? herkes anladı mı buraya kadar ? Telefonda ürünü iade etmek istediğimi söyledim, kutusunu açtığım için almayacaklarını söylediler. Buraya kadar her şey basit. Yani ben telefonda "ürünü açtım" diye bir şey demedim anlaşıldı mı ? Adamların sorduğu soru cihazın kutusunu açtınız mı, verdiğim cevap kutusunu açmadan wifi bozukluğunu nereden bileyim ?




  • Hala savunanlar olduğu müddetçe bu ülkede asla adalet söz konusu olmayacaktır. Bu zihniyet var olduğu sürece TR'de herhangi bir markadan herhangi bir şey almak yerine Amazon gibi sağlam yerlerden alın gerekirse 1 ay bekleyin. Müşteri bile müşterinin hakkı yerine satıcıyı savunuyorsa tüketici hakları boş kağıt ziyanından başka bir şey değildir.

    Ayrıca dolandırıcı dememe takılan arkadaşlar, dolandırıcılık kısmı ürünün kullanılmış olması. Cihaz daha önce başka birine verilmiş, büyük ihtimalle alan kişi arızayı fark etti ve arıza bildirimi yapmadan cayma hakkıyla geri verdi. Kontrolsüz bir şekilde bana satmışlar aynı cihazı. Buna rağmen özür dilenip değiştirilmesi gerekirken onarıma göndermeyi teklif ediyorlar. Eğer tamir görmüş bir bilgisayara 4300 tl verecek bir enayi varsa tamir ettireyim gelsin benden alsın. Hatta 100 tl'si de benden olsun 4200'e vereyim. Şuan sitedeki fiyatı 5300 tl, kâr edersiniz yani.




  • anlamıyorsunuz ,savunuyorsunuz diyenler acaba ne anlıyor ?
    burada hiç kimse hb. yı savunmadı ,niye savunsun ?
    ama akıl almaz bir şekilde algı yaratmaya çalışanlar var

    hb. dan almayın diyoruz işte daha nasıl anlatalım ?
    ama artık bıktık sizlerin mağduriyet konularınızdan da

    bunların başınıza gelmesi durumunda bu kadar isyan edecekseniz almayın diyoruz ,inadına gidip alıyorlar ve sonra buraya gelip birde milleti suçluyorlar
    https://forum.donanimhaber.com/gg-de-urun-iade-de-sorun-yasayan-oldu-mu--86739329#86739329



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi C.CEMİL -- 23 Mart 2017; 23:58:25 >
  • bu saatten sonra HB den alışveriş yapacak akıllı varsa yuh gerçekten,n11 bile yanında melek gibi kalır.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.