25 mayıs'da hepsiburada.com'dan alınmış bir hdd var elimde. ürün geldiğinde bozuktu. hepsiburada.com iade kabul etmedi, değiştirmek için gönderdiğimde bana aynı hddyi geri gönderdiler. sorularıma da mantıklı bir cevap vermiyorlar. anlayacağınız 40 gün oldu ve bozuk hdd elimde duruyor.
bu ürünü direk arena bilgisayara gönderebilirmiyim veya bu konuda bana yardımcı olabilecek bir bilgisayar firması var mı?
yardımcı olacaklara şimdiden teşekkür ederim.
Ürünün arızasının garanti kapsamında olduğuna eminsen,garanti belgesinde hangi firma yazıyorsa faturasıyla beraber onlara gönderebilirsin.Göndermeden arayıp teyit alırsan daha iyi olur.
ben hp marka notebook ta yaşadım hepsiburada dan aldım geldi ve arızalı iade formu gönderdim falan anlıcanız sıkıntı kesinlikle önermiyorum alışverişi bir çok ürün satın aldım ama bu yaşadığımdan sonra birdaha alışveriş yapmam..
arena bilgisayarın son kullanıcıdan ürün alacağını sanmıyorum. adamlar yüksekten uçuyor. yine de servis maillerini öğrenirsem mail atacağım.