Şimdi Ara

Hepsiburada.com Yardım (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
0
Favori
2.169
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • magdurlar orgutleniyor. katılım lut.

    BANKANIZCA PARANIZIN ODEME YAPILMAYIP SIZE IADESI ICIN
    KREDI KARTI HARCAMA ITIRAZ FORMU.
    INTERNETTEN INDIRIN
    DOLDURUP BANKA SUBENIZE VERIN .
  • Bu şirkete, 26 gün önce bir sipariş verdim, 7 kalem.
    1 oto CD çalar, gerisi oto aksesuarı ıvır zıvır, hepsi birlikte gönderilsin diye işaretledim.
    CD çalar dahil 6 kalem ertesi gün çıkışa hazır hale geldi.
    1 kalem ise 6 gün üreticiden beklendi, sonra o da stoğa geldi.
    Yani böylelikle, 20 gün önce ürünlerin tamamı çıkışa hazır oldu.

    Bugüne kadar, son 16 gün içinde, dağınık olarak ve her seferde 1 kalem olmak üzere, siparişimdeki ucuz yan ürünleri parça pinçik 4 gönderi yaptılar.
    6 liralık silecek 8 desilik bir koca koli, 6 liralık diğer bir silecek 8 desilik koca bir koli daha, 5 liralık oto kokusu bir koli... Bu şekilde...
    Üstelik kısmi gönderi istemediğimi işaretlemiş, defalarca belirtmiş olmama rağmen...
    4 ayrı fatura, 4 ayrı koca koli, çalışanlara da, kargo şirketine de, emeğe de, enerjiye de, zamana da, bu kolileri karşılamak için evde bekleyen müşteriye de yazık değil mi?!
    Sevkiyatlar başladığından beri siparişimin tamamı çıkışa hazır, ancak hala 2 kalem gönderilecek!

    Öte yandan, sitedeki siparişi takip sayfasından siparişi iptal etme seçeneği de yok oldu!

    Siparişimdeki ana ve pahalı kalem, baştan beri hazır ve çıkışa hazır gözüken Pioneer oto cd player nedense bir türlü gönderilemiyor?!
    Ben bu cihazın söyledikleri gibi çıkışa hazır olduğuna da, hatta ellerinde olduğuna da artık inanmıyorum!
    Cihaz bedeli olan 220TL tahsil edildi, 26 gündür kullanıyorlar!
    Ne zaman gönderileceği, gönderilip gönderilmeyeceği belli değil!
    Beklediğim süre içinde bu cihaz, bir kez 1 haftalığına 20TL indirime uğradı, sonra yeniden benim aldığım fiyata çıktı, şimdi de 10TL indirime uğradı!
    Yani ben, üstelik bir de pahalı almışım! Bu da ayrı bir mağduriyet değil mi?

    Bir kez erişebildiğimdeki telefon görüşmemde, sikayetvar.com daki şikayetime gelen yanıtta ve Bize Sorun bölümüne sorduğum sorularımın bazılarına gelen yanıtlarda bana bir takım kalıp bahaneler söylendi, doğru çıkmayan sözler verildi.
    Ama maalesef artık inanılır, güvenilir olmaktan çıkmışlar.
    Müşteri soruları kalıp bir takım yanıtlarla geçiştiriliyor, asla detaya inilmiyor, takip edilmiyor, probleme odaklanılıp giderilmiyor.
    Müşteri tepkisi göğüsleniyor, sonra bırakılıyor kendi akışı içinde nereye varıyorsa varıyor.
    İster telefonda, ister yazılı olarak muhattap olduğunuz kişi size kalıp yanıtı yapıştırdığında sorumluluğu ve sorununuza olan ilgisi o an sona eriyor.
    En acısı, bence kendileri de kendilerine inanmıyor artık.
    Şansınız varsa işiniz yolunda gidiyor, yoksa olacağına varıyor.

    5 gün önce gene kalıp bir yanıt aldım, bunu da paylaşayım:

    "Hepsiburadanın taşınma ve sistem değişikliği işlemleri tamamlanmıştır.Bu süreç içersinde biriken ve gönderilemeyen siparişler hızla gönderilmeye başlanmıştır.Hafta içi itibari ile siparişleri güncel olarak gönderebiliyor olacağız.Kargoya verilmiş olan ürünlerin kargo takibini kısa süre içersinde yapabileceksiniz.Biriken siparişlerin gönderim işlemi tamamlandıktan sonra yeni bir sistemle daha hızlı bir şekilde sizlere hizmet sunmanın gururunu yaşıyor olacağız.Bu süreç içersinde sizlere yaşattığımız mağduriyet adına özür diler bize göstermiş olduğunuz anlayış ve sabır için teşekkür ederiz." (Noktalama ve imla hataları kendilerine aittir.)

    Evet bunun üzerinden tam 5 gün geçti, hafta içi de bitti, hafta sonu geldi geçti, yeni haftaya başlıyoruz, sipariş vereli bir ay olmak üzere, siparişimiz hala tamamlanmadı!

    Ben kendi adıma müşterisine böyle davranmaktan çekinmeyen, organizasyon ve ilke zaafiyeti içinde hizmet veren bir şirkete bir ömür boyunca gösterebileceğim azami sabır, iyi niyet, anlayış ve özverinin toplamından daha fazlasını bu son siparişim sırasında göstermiş bulunuyorum. Forumlardan, şikayet sitelerinden, sözlüklerden okuduğum kadarıyla binlerce müşteri daha benim gibi mağdur edilmiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PePo -- 7 Ağustos 2011; 22:38:33 >




  • Hepsiburada.com'un bütün tüm bu rahatlığı ve umursamazlığı bence, siparişi verdiğiniz an tahsilatı yapmalarından, kendilerini garanti altına almalarından kaynaklanıyor. Gecikmeler onları maddi açıdan etkilemiyor, aksine tahsil edilmiş olan paranız onların banka hesaplarında faizleniyor. Müşteri burada güçsüz konumda bırakılmaktadır.

    Aslında fatura kesildiği an, yani ürünler gerçekten gönderilme aşamasında olduğunda tahsilat yapılsa, bu şikayetlerin ve mağduriyetlerin çoğunu yaşamayacağız. Bence adil, hakkaniyetli, ahlaken ve hukuken doğru olan da budur.

    Yurtdışı alışveriş sitelerinde bu şekilde karşılıksız, faturasız, peşin tahsilat yapılmıyor.
    Amazon'a veya Sendit'e veya benzer bir siteye bir sipariş verdiğinizde, kartınızdan sadece provizyon alınıyor.
    Sonra ancak mal kargoya verilme öncesi, fatura kesilmesi aşamasında tahsilat yapılıyor.
    Böylelikle ürün ortada bile yokken, müşteriden bir tahsilat yapılmamış, bir çok karışıklık, anlaşmazlık, mağduriyet ve haksızlığın önüne geçilmiş oluyor.

    Türkiye'de internetten alışverişte ise, bir kaç istisnai şirket dışında, önce parayı ödüyorsunuz, sonra bir takım şirketlerin insafına, keyfine, olan olmayan ilkelerine kalıyorsunuz. Malı göndermezlerse, temin edemezlerse, haftalarca, aylarca mağdur oluyorsunuz.
    Batarlarsa paranız yanıyor. Örneği yaşanmadı mı? Bascuda.com, bidolu.com battığında binlerce kişi mağdur olmadı mı?

    Bence bu konuda öncelikle ortak bir bilinç oluşturulmalı, yeri geldikçe tüketici hakem heyetlerine başvurularda ve daha üst merciler nezdinde vurgulanmalı ve tüketici aleyhine bu dengesizliğin yasalarla giderilmesi için girişimlerde bulunulmalı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PePo -- 5 Ağustos 2011; 15:53:35 >




  • Magdurlar bir grup kurmus:

    http://www.facebook.com/hepsiburadayok?ref=notif&notif_t=fbpage_fan_invite&sk=wall

    Mağdurlar Katılalım, Beraber hareket etmenin yollarını arayalım.
  • bu gunku alısverısımıde hepsıburadan yapmadım.artıkda yapmıyacagım,bu gun mause pad alıcaktım hepsıburada ucuzdu ama gıttım sanalmarketımde pahalı olmasına regmen ordan aldım.
  • Bugun 10 temmuzdaki siparisim kargoya verildigini yazmislar.
    Defalarca iptal istememe ragmen.
    Artik internette "vaat" iceren kampanyalardan asla bir sey almam.
  • 4 ürünü 4 seferde yolladılar. Üstelik çıkışa hazır halde beklerken. Ve 3 haftada ancak yollayabildiler.

    Sanırım taşınma dolayısıyla daha uzun süre sıkıntı yaşayacaklar.
  • 7 kalemlik siparişim 6 ayrı kargo ile 28 günde elime geçti.
  • Kesinlikle bu siteden alışveriş yapmayın. Dolandırılmazsınız ama en basit bir ürünün bile kargoya verilmesini 1 ay beklersiniz. Hele birde ürün arızalı gelirse vay halinize 2 ayda onu beklersiniz.
  • arkadaşlar ürünün elime geçmesi konusunda şanslıyım sanırım bu kadar şeyi okuduktan sonra....pazartesi günü akşam 8de sipariş verdim çarşamba günü 13 te elime ulaştı cihaz...bu konuda bi sıkıntı yok...ama cihaz arızalı geldi bakalım devamı ne olacak...
  • Ya Bazen hızlı yolluyorlar ürünleri. Ben 2 tane telefon sipariş etmiştim biri 3 diğeride 4 günde geldi sanırsam.. Ama örneklerinide gördüğümüz gibi çok daha fazla bekleyenlerde var. Müşteri hizmetlerini hiç sormayın , sanki iş yerine donut yemek ve çay içmek için geliyorlar..
  • Hepsiburada taşınma sürecinde sorunları bunu söylememeleri işleri tam bitince işleri yoluna koycaklar çünki Hepsiburada Türkiyenin en büyük e-ticaret sitesi batmaları çok zor.
  • 26 Haziranda siparisimi verdim.
    27 Haziranda kargoya verildi.
    29 Haziranda elime ulasti ve iade ettim.
    2 Temmuzda gelen email: "kargo bize ulaştığında kayıtları alınacak ve talebiniz doğrultusunda işlemleri başlatılacaktır. Bu konuda size mail yoluyla bilgi verilecek olup ürününüzün durumunu sitemizden online olarak takip edebileceksiniz"
    4 Temmuz email: "Sayın Müşterimiz, Göndermiş olduğunuz kargonun gönderi kodunu rica ederiz. Saygılarımla... Siparişiniz ile illgili başka bir sorunuz varsa bize aşağıdaki linkten mail gönderebilirsiniz:http://www.hepsiburada.com/musteri.aspx?sid=1 Hepsiburada.com' u tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz"
    4 Temmuz email : "Siparişinizdeki ürünlerin paketlenmesi ve kargo teslimatı sırasında yaşanan karışıklık nedeniyle tarafınıza başka bir müşterinin siparişi gönderilmiştir. Yaşanan bu karışıklıktan dolayı siz değerli müşterimizden özür dileriz.
    Size ulaşan ürünleri faturası size ait ise fatura fotokopisi ile faturası size ait değilse faturanın aslı ile durumu kısaca özetleyen notunuzu da ekleyerek Yurtiçi Kargo ile karşı ödemeli olarak bize geri göndermenizi rica ederiz.
    Ürün bize ulaştığında siparişinizdeki doğru ürünler adresinize gönderilmek üzere kargoya verilecek ve size en kısa sürede ulaşması sağlanacaktır.
    Yaşanan sorun ve karışıklık nedeniyle siz değerli müşterimizden özürdiler anlayışınız için teşekkür ederiz.
    Saygılarımızla?"
    6 Temmuz email: "Sayın Müşterimiz, Doğru olan ürününüz en kısa süre içerisinde tarafınıza ulaştırılacaktır. Siparişiniz ile illgili başka bir sorunuz varsa bize aşağıdaki linkten mail gönderebilirsiniz:http://www.hepsiburada.com/musteri.aspx?sid=1 Hepsiburada.com' u tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz"
    6 Temmuz email: "Ürününüz tarafımıza ulaştığında işlem sırasına göre kaydınız açılarak tarafınıza bilgi verilecektir.
    Saygılarımla..."
    6 Temmuz email : "rıza / İade departmanı olarak amacımız, ürünleriniz bize ulaştığı andan itibaren ürün takibini sağlamak ve işlemlerinizin hızlanmasını sağlayarak talepleriniz doğrultusunda sonuçlandırılması yönündedir.
    Tarafımıza kargo ile gönderdiğinizi belirttiğiniz ürününüz henüz kayıt işlem sırasında bulunmakta olup , ilgili departmanımız tarafından talebiniz doğrultusunda en kısa sürede bildirim kaydı açılacaktır. Daha sonra işlemlerinizi online olarak takip edebilmeniz için üyelik mail adresinize bildirim takip numarası iletilecektir.
    Ürününüzün durumunu sitemizden online olarak ; "MÜŞTERİ HİZMETLERİ / ARIZALI ÜRÜNLERİM / BEKLEYEN BİLDİRİMLERİM BÖLÜMÜNDEN üyelik mail adresinize iletilecek olan bildirim numaranız ile takip edebil irsiniz.
    Yaşanan gecikme için tekrar özürdiler firmamıza gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederiz.Saygılarımızla"
    27 Temmuz email: "99914084 nolu ürününüzün kargoya teslimatı yapılmıştır. Yaşanan gecikme nedeniyle tekrar özür dileriz.
    Saygılarımla.."
    31 Temmuz email: "Hepsiburada.com'dan yaptığınız alışverişten kazandığınız hediye çekiniz oluşturulmuştur. Hediye çekinizi bundan sonra yapacağınız alışverişlerinizde kullanabilirsiniz.
    Hediye çeklerinizi "Müşteri Hizmetleri - Hediye Çeklerim" sayfasından görüntüleyebilirsiniz.
    Hepsiburada.com'u tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.
    http://www.hepsiburada.com"
    1 Agustos email : "Sayın Müşterimiz, Siparişiniz ile ilgili işlemler devam etmektedir. Olabildiğince en kısa süre içerisinde işlemlerinizi sonuçlandırmaya çalışacağız. Saygılarımla"
    4 Agustos email : "99914084 nolu siparişinizde bulunan ürüne ait kargo çıkış işlemleri kontrol edilrek tarafınıza bilgi verilecektir.
    Saygılarımla."
    9 Agustos email : "99914084 nolu siparişinizde bulunan ürüne ait kargo çıkış işlemleri kontrol edilrek tarafınıza bilgi verilecektir.
    Saygılarımla."
    13 Agustos email : "Ürünün işlemi devam etmekte hızlandırılması için bilgi verilmiştir.
    Saygılarımla.."

    27 Temmuz - 1 Agustos ve 9 Agustos ta sikayetvar.com da 3 sikayetim yayinlandi ve sozde sirket tarafindan cevap verildi, ama ucuncu taksidini odemege 2 hafta kalmisken, urun hala elimde degil. Hep basma kalip sablon cevaplar. 27 Temmuzda urununuz kargoya verilmistir diye email aliyorum, musteri hizmetlerini aradigim zaman " urun degisim rafinda" diyor. Musteri hizmetleri hicbirsey yapamiyor zaten, sikayet ve magduriyetimi merkeze bildireceklermis de, bilmem ne.
    Orgutlenmek ve bunlarin canlarina okumak lazim. Ben face den 400 kisiye yakin arkadas grubuma bu durumu bildiriyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yuso123

    Hepsiburada taşınma sürecinde sorunları bunu söylememeleri işleri tam bitince işleri yoluna koycaklar çünki Hepsiburada Türkiyenin en büyük e-ticaret sitesi batmaları çok zor.


    zaten o da batarsa tam bir hayal kırıklığı olur. bence de batması çok zor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akincoskun


    quote:

    Orijinalden alıntı: yuso123

    Hepsiburada taşınma sürecinde sorunları bunu söylememeleri işleri tam bitince işleri yoluna koycaklar çünki Hepsiburada Türkiyenin en büyük e-ticaret sitesi batmaları çok zor.


    zaten o da batarsa tam bir hayal kırıklığı olur. bence de batması çok zor


    Firmanın hesabına nerdeyse her gün para yatırılıyor.Parası yatırılan siparişlerin bazılarının , göz boyamak veya yüksek miktarda harcama yapan müşterilerini kaybetmemek için tedarik sürecini hızlandırıyorlar.Bu yüzden HB her zaman en fazla ve en çabuk para kazandıran yolu seçiyor , yani 0-400 TL arasındaki siparişleri pek umursamıyorlar.Öncelik her zaman para getirisi en fazla olan müşteride...




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.