Bildirim
Hepsiburada.com Yardım
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Hepsiburada.com batmış bulunmakta firma bir aydır sattığı hiçbir ürünü yollamıyor. İnternette insanlar sesini duyuracak yer bulamıyor ve ne yazık ki dh de bu site hakkında insanları bilgilendirmek için açtığımız konular siliniyor:
Kendi şikayetim yayınlanmadığı için şikayet vara sordum neden yayınlamıyorsunuz diye; Şikayetvar.com'un yetkililerinden aldığım cevap bu ayın 22'sinden bu yana firma yetkililerinden hiçbir yanıt alamadığımız için binlerce yeni başvuruyu yayınlayamıyoruz dediler.
http://www.sikayetvar.com/arama/?typex=1&q=hepsiburada&x=0
http://www.frmtr.com/genel/4130222-hepsiburada-com-batti.html
Özetle hb'den sakın alışveriş yapmayın ve bunu mümkün olduğunca duyurun. Bu siteyi koruyarak son kullanıcıları mağdur edenleri de kınıyorum. Yaptığınız doğru değil. 3 5 gün sonra bu sitenin battığı yasal olarak açıklandığında üyelerinizi bilerek ve isteyerek mağdur etmiş olacaksınız!
-
ben de plazma tv sehpası sipariş ettim ve 1 hafta geç geldi fakat müşteri hizmetlerini aradığımda taşınma dolayısı ile gecikmeler yaşandığını belirttiler. hepsiburada türkiye nin en büyük (gerçekten en büyük) alışveriş sitesi olduğu için hiç şüphe duymadım. bir yanlış anlama var fakat sitenin eksikliği bu. biz alışveriş yapanlar bilemeyiz taşındığını vs yi. sitede bunu belirtmeleri gerekirdi bence. en son batacak e-ticaret sitesi bence, dev bir firma hepsiburada ve en güvenilir site bana göre hala.quote:
Orijinalden alıntı: Elaman
Hepsiburada.com batmış bulunmakta firma bir aydır sattığı hiçbir ürünü yollamıyor. İnternette insanlar sesini duyuracak yer bulamıyor ve ne yazık ki dh de bu site hakkında insanları bilgilendirmek için açtığımız konular siliniyor:
Kendi şikayetim yayınlanmadığı için şikayet vara sordum neden yayınlamıyorsunuz diye; Şikayetvar.com'un yetkililerinden aldığım cevap bu ayın 22'sinden bu yana firma yetkililerinden hiçbir yanıt alamadığımız için binlerce yeni başvuruyu yayınlayamıyoruz dediler.
http://www.sikayetvar.com/arama/?typex=1&q=hepsiburada&x=0
http://www.frmtr.com/genel/4130222-hepsiburada-com-batti.html
Özetle hb'den sakın alışveriş yapmayın ve bunu mümkün olduğunca duyurun. Bu siteyi koruyarak son kullanıcıları mağdur edenleri de kınıyorum. Yaptığınız doğru değil. 3 5 gün sonra bu sitenin battığı yasal olarak açıklandığında üyelerinizi bilerek ve isteyerek mağdur etmiş olacaksınız!
Taşınma dolayısı ile yaşanan bir gecikme ve bilgi vermemeleri tabi ki onların hatası. güvensizlik yaratıcak bir durum değil tabi ki.
-
Eleman adlı kullanıcıya şiddetle katılıyorum daha geçen hafta anakart işlemci ve ram siparişinde bulundum 755TL lik bir alışveriş yaptım tam 9 gün bekletiler her iki günde bir telefon açtım 15 dakikalık görüşmeler yaptım her aradığımda en kısa zamanda göndericez aşırı yoğunulktan dolayı felan filan dediler son dokuzuncu gün sipraişimi iptal ettim ve exa bilgisayardan ürünlerimi adlım ertesi sabaha ürünler geldi 24 saat bile geçmeden aldım. Kocaelindeyim HPden artık hiç birşey almam kaç gündür halen küfür etmekteyim HP ye sakın benim hatamı yapıp birşey sipariş vermeyinquote:
Orijinalden alıntı: cindimaturab
ben de plazma tv sehpası sipariş ettim ve 1 hafta geç geldi fakat müşteri hizmetlerini aradığımda taşınma dolayısı ile gecikmeler yaşandığını belirttiler. hepsiburada türkiye nin en büyük (gerçekten en büyük) alışveriş sitesi olduğu için hiç şüphe duymadım. bir yanlış anlama var fakat sitenin eksikliği bu. biz alışveriş yapanlar bilemeyiz taşındığını vs yi. sitede bunu belirtmeleri gerekirdi bence. en son batacak e-ticaret sitesi bence, dev bir firma hepsiburada ve en güvenilir site bana göre hala.
Taşınma dolayısı ile yaşanan bir gecikme ve bilgi vermemeleri tabi ki onların hatası. güvensizlik yaratıcak bir durum değil tabi ki.
Alıntıları Göster
-
arkadaşlar elbette haklıyız, ürünleri sipariş ediyoruz ödemesini de yapıyoruz ve 1 hafta olduğu halde biz sormazsak bilgi bile verilmiyor fakat yıllardır sorunsuz alışveriş yaptım ve iyi kampanyalar yapıyorlar bazı ürünlerde. ilk defa böyle gecikti bir siparişim benim de fakat yine de firma hakkında düşüncem kötü olmadı benim. binlrce tl lik alışverişim oldu benim de o siteden. güven en önemlisi bence. aksama ayrı birşey. sitelerine koskocaman yazmalıydılar. şu şu tarihlerde siparişler gecikmeli gönderilecek diye. yılbaşında syım yaparlar, taşınırlar bu gayet doğal fakat uyarmaları gerekir. En son düşüncem yine de en güvenilir sitelerden bence.quote:
Orijinalden alıntı: pandoras
Eleman adlı kullanıcıya şiddetle katılıyorum daha geçen hafta anakart işlemci ve ram siparişinde bulundum 755TL lik bir alışveriş yaptım tam 9 gün bekletiler her iki günde bir telefon açtım 15 dakikalık görüşmeler yaptım her aradığımda en kısa zamanda göndericez aşırı yoğunulktan dolayı felan filan dediler son dokuzuncu gün sipraişimi iptal ettim ve exa bilgisayardan ürünlerimi adlım ertesi sabaha ürünler geldi 24 saat bile geçmeden aldım. Kocaelindeyim HPden artık hiç birşey almam kaç gündür halen küfür etmekteyim HP ye sakın benim hatamı yapıp birşey sipariş vermeyin
Alıntıları Göster
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cindimaturab -- 25 Temmuz 2011; 12:58:08 >
-
Bilgilendirmeniz için teşekkürler , ben daha çok stok ürünleri almaya çalışıyorum.Bazen o kadar ilgisiz oluyolarki bu sitede 3-4 kişi çalıştığını düşünmeden edemiyorum.quote:
Orijinalden alıntı: cindimaturab
arkadaşlar elbette haklıyız, ürünleri sipariş ediyoruz ödemesini de yapıyoruz ve 1 hafta olduğu halde biz sormazsak bilgi bile verilmiyor fakat yıllardır sorunsuz alışveriş yaptım ve iyi kampanyalar yapıyorlar bazı ürünlerde. ilk defa böyle gecikti bir siparişim benim de fakat yine de firma hakkında düşüncem kötü olmadı benim. binlrce tl lik alışverişim oldu benim de o siteden. güven en önemlisi bence. aksama ayrı birşey. sitelerine koskocaman yazmalıydılar. şu şu tarihlerde siparişler gecikmeli gönderilecek diye. yılbaşında syım yaparlar, taşınırlar bu gayet doğal fakat uyarmaları gerekir. En son düşüncem yine de en güvenilir sitelerden bence.
Alıntıları Göster
-
Arkadaşım adamlar bile hiç bir yerde kendini savunmuyor, resmen tüymüşler siz hala neyi savunuyorsunuz ki ? Bakın link ekledim oraya bir tıklayıp okuyun + sayısının çokluğuna bakın günlük kaç şikayet almış inceleyin.quote:
Orijinalden alıntı: The_gamemad
Bilgilendirmeniz için teşekkürler , ben daha çok stok ürünleri almaya çalışıyorum.Bazen o kadar ilgisiz oluyolarki bu sitede 3-4 kişi çalıştığını düşünmeden edemiyorum.
Alıntıları Göster
http://www.sikayetvar.com/arama/?typex=1&q=hepsiburada&x=0
Taşınmayla vs alakalı olduğunu sanmıyorum. Zira bundan 3 ay önce de taşınıyoruz dedikleri insanlar olmuş. Zaten 0 stok bir firma için taşınmak ne kadar zor olabilir ki. Ben bu siteden 30000 TL'yi geçkin alışveriş yapmış olan birisi olarak bunu söylüyorsam var bi bildiğim.
Bundan büyük rezalet mi var :
http://www.sikayetvar.com/sikayet/no/896606/g/Hepsiburadacom+Bebegimizin+Esyalari+Gelmedi!
-
15 Gün önce verdiğim siparişten hala ses seda yok. Müşteri hizmetlerine ulaşmak tam bir eziyet. Tüymüşler mi bilmem ama böyle devam ederlerde batmaları kesin. Gerçi arkalarında doğan var ama anlamadım ne iştir..quote:
Orijinalden alıntı: Elaman
Arkadaşım adamlar bile hiç bir yerde kendini savunmuyor, resmen tüymüşler siz hala neyi savunuyorsunuz ki ? Bakın link ekledim oraya bir tıklayıp okuyun + sayısının çokluğuna bakın günlük kaç şikayet almış inceleyin.
http://www.sikayetvar.com/arama/?typex=1&q=hepsiburada&x=0
Taşınmayla vs alakalı olduğunu sanmıyorum. Zira bundan 3 ay önce de taşınıyoruz dedikleri insanlar olmuş. Zaten 0 stok bir firma için taşınmak ne kadar zor olabilir ki. Ben bu siteden 30000 TL'yi geçkin alışveriş yapmış olan birisi olarak bunu söylüyorsam var bi bildiğim.
Bundan büyük rezalet mi var :
http://www.sikayetvar.com/sikayet/no/896606/g/Hepsiburadacom+Bebegimizin+Esyalari+Gelmedi!
Alıntıları Göster
-
Doğan yokmuş artık temmuz başı devir olmuş. Bu bilgiye netten ulaştım lakin bu kadar olan bitenden sonra HB'ye, ya da sağa sola saçma sapan güven mesajları yazan HB fanlarına da inanmaktan iyidir.quote:
Orijinalden alıntı: Walter_Sobchak
15 Gün önce verdiğim siparişten hala ses seda yok. Müşteri hizmetlerine ulaşmak tam bir eziyet. Tüymüşler mi bilmem ama böyle devam ederlerde batmaları kesin. Gerçi arkalarında doğan var ama anlamadım ne iştir..
Alıntıları Göster -
26.06.2011 de 99914084 no lu siparisim renk hatasi yuzunden sirkete 29.06.2011 de iade edildi ve sirkete 05.07.2011 de ulasti. Ama bundan once benden kargo numarasi istediler, kimin tarafindan alindigini soylememi istediler… vs....vs...quote:
Orijinalden alıntı: Elaman
Doğan yokmuş artık temmuz başı devir olmuş. Bu bilgiye netten ulaştım lakin bu kadar olan bitenden sonra HB'ye, ya da sağa sola saçma sapan güven mesajları yazan HB fanlarına da inanmaktan iyidir.
Alıntıları Göster
Musteri hizmetlerini 3 defa aradim “email ile bilgilendirileceksiniz" dediler, baska bir yanit yok zaten. Gelen email de, de ki gelirse, otomatik kisiye ozel degil : "siparisinizdeki urunle ilgili islemler devam etmektedir" diyor. Urunu iade ettikten sonra ellerine geceli 16 gun oldu, ne gibi islemlerin devam ettigini ogrenebilir miyim? Sitelerinden sorular gonderdim ve gondermeye de devam ediyorum, cevap yok. Musteri hizmetleri bir is yapmiyor zaten, ", Hesabima baktigimda urun ile ilgili hicbir gelisme yok: 26.062011 tarrihinde kredi karti hesabimdan ilk taksit alinmis ve neredeyse ikinci taksit zamani geldi... Sayfalarinda urune baktigimda ayni urunun satisina devam ediyorlar (hem de kampanyali olarak), benim istedigim renk de var, hatta urunun fiyati bile dusmus....
Dunden beri ariyorum musteri hizmetlerini, farki saatlerde aramama ragmen surekli mesgul. E-mail yok, bilgilendirme yok, muhattap olabilecegim kimse yok.
sikayetvar.com da yazdigim sikayetler abuk sabuk nedenlerden dolayi yayinlanmiyor. Buradaki konular siliniyor, adamlara telefondan ulasamiyoruz, ne yapmak lazim arkadaslar?
-
Türkiyenin hali bu işte malesef adamlar göz göre göre. Gözümüze soka soka dolandırıcılık yapıyorlar. Duruma dur diyen ALLAH'ın kulu yok. Batmak icab ediyorsa batarsın fakat kimseyi böyle mağdur etmezsin. En azından çıkarsın adam gibi battık kardeşim dersin. Parası yanan da parasının yandığını bilir üzerine soğuk suyunu içer. Eğer sen insanlara gerçeği açıklamıyor ve umut verip bekletmeye devam ediyorsan herşeyden önemlisi de bu durumdayken bile hala satış yapmaya devam ediyorsan yaptığın nitelikli dolandırıcılıktır. Soruyorum size bu saatten sonra bu siteden kim alışveriş yapar? Bu saatten sonra ağızlarıyla kuş tutsalar bu yolun sonu belli. Az buz değil onbinlerce mağdur var. Kaç TL kaldırdılar belli değil. Bana bu saatten sonra da HB'yi savunacak adamın aklına şaşarım ya da kötü niyet arar satılmış olduğunu düşünürüm. Ben bugün itibariyle olayı avukatıma devrettim gereken işlemler her neyse yarın itibariyle yapılacak.quote:
Orijinalden alıntı: tarkandadriller
26.06.2011 de 99914084 no lu siparisim renk hatasi yuzunden sirkete 29.06.2011 de iade edildi ve sirkete 05.07.2011 de ulasti. Ama bundan once benden kargo numarasi istediler, kimin tarafindan alindigini soylememi istediler… vs....vs...
Musteri hizmetlerini 3 defa aradim “email ile bilgilendirileceksiniz" dediler, baska bir yanit yok zaten. Gelen email de, de ki gelirse, otomatik kisiye ozel degil : "siparisinizdeki urunle ilgili islemler devam etmektedir" diyor. Urunu iade ettikten sonra ellerine geceli 16 gun oldu, ne gibi islemlerin devam ettigini ogrenebilir miyim? Sitelerinden sorular gonderdim ve gondermeye de devam ediyorum, cevap yok. Musteri hizmetleri bir is yapmiyor zaten, ", Hesabima baktigimda urun ile ilgili hicbir gelisme yok: 26.062011 tarrihinde kredi karti hesabimdan ilk taksit alinmis ve neredeyse ikinci taksit zamani geldi... Sayfalarinda urune baktigimda ayni urunun satisina devam ediyorlar (hem de kampanyali olarak), benim istedigim renk de var, hatta urunun fiyati bile dusmus....
Dunden beri ariyorum musteri hizmetlerini, farki saatlerde aramama ragmen surekli mesgul. E-mail yok, bilgilendirme yok, muhattap olabilecegim kimse yok.
sikayetvar.com da yazdigim sikayetler abuk sabuk nedenlerden dolayi yayinlanmiyor. Buradaki konular siliniyor, adamlara telefondan ulasamiyoruz, ne yapmak lazim arkadaslar?
Alıntıları Göster
-
Bende Casio saat siparişi vermıstım 1 Hafta sonra gelmıstı daha yenı bu olayda.hatta mesaj yolladım yok en kısa zamanda tedarık edılıp sıze yollancak vs vs.quote:
Orijinalden alıntı: Elaman
Türkiyenin hali bu işte malesef adamlar göz göre göre. Gözümüze soka soka dolandırıcılık yapıyorlar. Duruma dur diyen ALLAH'ın kulu yok. Batmak icab ediyorsa batarsın fakat kimseyi böyle mağdur etmezsin. En azından çıkarsın adam gibi battık kardeşim dersin. Parası yanan da parasının yandığını bilir üzerine soğuk suyunu içer. Eğer sen insanlara gerçeği açıklamıyor ve umut verip bekletmeye devam ediyorsan herşeyden önemlisi de bu durumdayken bile hala satış yapmaya devam ediyorsan yaptığın nitelikli dolandırıcılıktır. Soruyorum size bu saatten sonra bu siteden kim alışveriş yapar? Bu saatten sonra ağızlarıyla kuş tutsalar bu yolun sonu belli. Az buz değil onbinlerce mağdur var. Kaç TL kaldırdılar belli değil. Bana bu saatten sonra da HB'yi savunacak adamın aklına şaşarım ya da kötü niyet arar satılmış olduğunu düşünürüm. Ben bugün itibariyle olayı avukatıma devrettim gereken işlemler her neyse yarın itibariyle yapılacak.
Alıntıları Göster
-
quote:
Orijinalden alıntı: Elaman
Türkiyenin hali bu işte malesef adamlar göz göre göre. Gözümüze soka soka dolandırıcılık yapıyorlar. Duruma dur diyen ALLAH'ın kulu yok. Batmak icab ediyorsa batarsın fakat kimseyi böyle mağdur etmezsin. En azından çıkarsın adam gibi battık kardeşim dersin. Parası yanan da parasının yandığını bilir üzerine soğuk suyunu içer. Eğer sen insanlara gerçeği açıklamıyor ve umut verip bekletmeye devam ediyorsan herşeyden önemlisi de bu durumdayken bile hala satış yapmaya devam ediyorsan yaptığın nitelikli dolandırıcılıktır. Soruyorum size bu saatten sonra bu siteden kim alışveriş yapar? Bu saatten sonra ağızlarıyla kuş tutsalar bu yolun sonu belli. Az buz değil onbinlerce mağdur var. Kaç TL kaldırdılar belli değil. Bana bu saatten sonra da HB'yi savunacak adamın aklına şaşarım ya da kötü niyet arar satılmış olduğunu düşünürüm. Ben bugün itibariyle olayı avukatıma devrettim gereken işlemler her neyse yarın itibariyle yapılacak.
Hocam sızın sıkayetınızıde okudum harbıden durum kotu umarım bu olayda en kısa zamanda en az maddı ve manevı zararla cıkarsınız.Allah sabır ve yardım etsın.
-
Teşekkür ederim hocam. Valla parasını pulunu ve bize yaşattıkları rezaleti bir yana bıraktım da. Hala insanı enayi yerine koymaya çalışıyorlar ya işte o zoruma gidiyor. Dediğiniz gibi umarım kimsenin zarar görmeyeceği bir çözüm ile kapatırlar konuyu.quote:
Orijinalden alıntı: kımyasalquote:
Orijinalden alıntı: Elaman
Türkiyenin hali bu işte malesef adamlar göz göre göre. Gözümüze soka soka dolandırıcılık yapıyorlar. Duruma dur diyen ALLAH'ın kulu yok. Batmak icab ediyorsa batarsın fakat kimseyi böyle mağdur etmezsin. En azından çıkarsın adam gibi battık kardeşim dersin. Parası yanan da parasının yandığını bilir üzerine soğuk suyunu içer. Eğer sen insanlara gerçeği açıklamıyor ve umut verip bekletmeye devam ediyorsan herşeyden önemlisi de bu durumdayken bile hala satış yapmaya devam ediyorsan yaptığın nitelikli dolandırıcılıktır. Soruyorum size bu saatten sonra bu siteden kim alışveriş yapar? Bu saatten sonra ağızlarıyla kuş tutsalar bu yolun sonu belli. Az buz değil onbinlerce mağdur var. Kaç TL kaldırdılar belli değil. Bana bu saatten sonra da HB'yi savunacak adamın aklına şaşarım ya da kötü niyet arar satılmış olduğunu düşünürüm. Ben bugün itibariyle olayı avukatıma devrettim gereken işlemler her neyse yarın itibariyle yapılacak.
Hocam sızın sıkayetınızıde okudum harbıden durum kotu umarım bu olayda en kısa zamanda en az maddı ve manevı zararla cıkarsınız.Allah sabır ve yardım etsın.
Alıntıları Göster
-
En son hepsiburada ile ilgili şikayetlere 2007 konularında rastlamıştım , o günden bu yana kaç kişiyi dolandırdılar acaba.Neyse ben hiç bulaşmıyim o zaman.Uyardığınız için teşekkürlerquote:
Orijinalden alıntı: Elaman
Teşekkür ederim hocam. Valla parasını pulunu ve bize yaşattıkları rezaleti bir yana bıraktım da. Hala insanı enayi yerine koymaya çalışıyorlar ya işte o zoruma gidiyor. Dediğiniz gibi umarım kimsenin zarar görmeyeceği bir çözüm ile kapatırlar konuyu.
Alıntıları Göster
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The_gamemad -- 26 Temmuz 2011; 1:53:16 >
-
Önemli değil. Biz yandık başkaları yanmasınquote:
Orijinalden alıntı: The_gamemad
En son hepsiburada ile ilgili şikayetlere 2007 konularında rastlamıştım , o günden bu yana kaç kişiyi dolandırdılar acaba.Neyse ben hiç bulaşmıyim o zaman.Uyardığınız için teşekkürler
Alıntıları Göster
-
Telaşlanmayın arkadaşlar.quote:
Orijinalden alıntı: The_gamemad
En son hepsiburada ile ilgili şikayetlere 2007 konularında rastlamıştım , o günden bu yana kaç kişiyi dolandırdılar acaba.Neyse ben hiç bulaşmıyim o zaman.Uyardığınız için teşekkürler
Alıntıları Göster
İnternetten alışverişler reel olanklardan çok daha güvenlidir.
İade talebinde bulunun.
gun içerisinde hesabınıza iade yapılmazsa Bankanızın Kredi kartları Müdürlüğüne mail atmanız yeterli.
Hemde master cardlarda bu 6 ay a dönük tüm internet alışverişlerinizde geçerli :)
Bunu bilen hepsiburada nın yöntemi dahice:
geçen ay bizi 500 lira harcatıp e 50 maksi ve 100 çek vaad etti.
Şimdi irtibatı koparmayıp neler oluyor anlamaya çalışalım :(
-
Benim açımdan telaşlanmayla bir alakası yok. Beni helal paramla rezil ettilerhttp://www.sikayetvar.com/sikayet/no/896606/g/Hepsiburadacom+Bebegimizin+Esyalari+Gelmedi!quote:
Orijinalden alıntı: ugur2005
Telaşlanmayın arkadaşlar.
İnternetten alışverişler reel olanklardan çok daha güvenlidir.
İade talebinde bulunun.
gun içerisinde hesabınıza iade yapılmazsa Bankanızın Kredi kartları Müdürlüğüne mail atmanız yeterli.
Hemde master cardlarda bu 6 ay a dönük tüm internet alışverişlerinizde geçerli :)
Bunu bilen hepsiburada nın yöntemi dahice:
geçen ay bizi 500 lira harcatıp e 50 maksi ve 100 çek vaad etti.
Şimdi irtibatı koparmayıp neler oluyor anlamaya çalışalım :(
Alıntıları Göster
Artı olarak ben adamlara hiç bir şekilde ulaşamıyorum. Hiç bir iade şansı tanımıyorlar nasıl iptal edebilirim ki. Ne tele bakan var ne açtığım onlarca konuya yanıt veren var. Artı olarak kredi kartlarında iade durumlarında gün içerisinde iade işlemini hiç bir zaman yapmadılar. Normal şartlarda bile paranın karta iadesi 10 günü buluyordu. Kii bu nakit satış ise böyle eğer taksitli satış ise parayı iade etseler bile tıpkı borçluymuşsunuz gibi kart limitinizi kullanamıyorsunuz. Her ay o taksitli borç extrenizde görünüyor ama siz ödemiyorsunuz banka ödiyor. Fakat bu limitinizin ödedikçe artması oluyor. Atıyorum 1000 TL kartın var ve HB'den 600 TL'lik bir şeyi 12 taksit olarak aldın bu durumda HB alışverişi iptal etse bile kullanılabilir kart limitin 400 TL'ye düşüyor ve 12 ay boyunca 50 TL 50 TL artıyor.
Duyumlarım doğruysa zaten artık arkasında D-Holding yok. Şirket çoktan devredilmiş. Şu anki sahipleri hangi uydurma firma kim bilir. On gün sonra ben tüm mal varlığımın 300 katı borçla battım diyen bir şirketten kim parasını geri alabilir bunu da bir düşünün. Batmamış ve batmayı planlamayan bir firma bu şekilde sinir krizleri geçirmiş onbinlerce insanın referansını geride bırakır mı bunu da üzerine ekleyin. Sonuç karşınıza çıkacaktır.
Artı olarak benim de şu anda 50 TL'lik hediye çekim içerde yatıyor fakat ben hediyeden vs vaz geçtim hakkım olanı bile alamıyorum. O çek için de onlara iyi bir tavsiyem var. İşallah müsait zamanda onu da kendilerine ileteceğim.
Bu da firmanın satış sözleşmesinde ki ilgili alan:
quote:
A) KREDİ KARTINA İADE PROSEDÜRÜ
Alıcının cayma hakkını kullandığı durumlarda ya da siparişe konu olan ürünün çeşitli sebeplerle tedarik edilememesi veya Hakem heyeti kararları ile Tüketiciye bedel iadesine karar verilen durumlarda ,alışveriş kredi kartı ile ve taksitli olarak yapılmışsa, kredi kartına iade prosedürü aşağıda belirtilmiştir:
Müşterimiz ürünü kaç taksit ile aldıysa Banka müşteriye geri ödemesini taksitle yapmaktadır.D-MARKET(hepsiburada.com) bankaya ürün bedelinin tamamını tek seferde ödedikten sonra ,Banka poslarından yapılan taksitli harcamaların Müşterimizin kredi kartına iadesi durumunda,konuya müdahil tarafların mağdur duruma düşmemesi için talep edilen iade tutarları,yine taksitli olarak hamil taraf hesaplarına Banka tarafından aktarılır.Müşterinin satış iptaline kadar ödemiş olduğu taksit tutarları ,eğer iade tarihi ile kartın hesap kesim tarihleri çakışmazsa her ay karta 1 iade yansıyacak ve müşteri iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri satışın taksitleri bittikten sonra , iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri sayısı kadar ay daha alacak ve mevcut borçlarından düşmüş olacaktır.
Kart ile alınmış mal ve hizmetin iadesi durumunda D-MARKET,Banka ile yapmış olduğu sözleşme gereği Müşteriye nakit para ile ödeme yapamaz.Üye işyeri yani D-MARKET,bir iade işlemi sözkonusu olduğunda ilgili yazılım aracılığı ile iadesini yapacak olup,Üye işyeri yani D-market ilgili tutarı Bankaya nakden veya mahsuben ödemekle yükümlü olduğundan yukarıda anlatmış olduğumuz prosedür gereğince Müşteriye nakit olarak ödeme yapılamamaktadır. Kredi kartına iade ,D-Marketin Bankaya bedeli tek seferde ödemesinden sonra ,Banka tarafından yukarıdaki prosedür gereğince yapılacaktır.
Alıcı, bu prosedürü okuduğunu ve kabul ettiğini kabul ve taahhüd eder.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Elaman
Benim açımdan telaşlanmayla bir alakası yok. Beni helal paramla rezil ettilerhttp://www.sikayetvar.com/sikayet/no/896606/g/Hepsiburadacom+Bebegimizin+Esyalari+Gelmedi!
Artı olarak ben adamlara hiç bir şekilde ulaşamıyorum. Hiç bir iade şansı tanımıyorlar nasıl iptal edebilirim ki. Ne tele bakan var ne açtığım onlarca konuya yanıt veren var. Artı olarak kredi kartlarında iade durumlarında gün içerisinde iade işlemini hiç bir zaman yapmadılar. Normal şartlarda bile paranın karta iadesi 10 günü buluyordu. Kii bu nakit satış ise böyle eğer taksitli satış ise parayı iade etseler bile tıpkı borçluymuşsunuz gibi kart limitinizi kullanamıyorsunuz. Her ay o taksitli borç extrenizde görünüyor ama siz ödemiyorsunuz banka ödiyor. Fakat bu limitinizin ödedikçe artması oluyor. Atıyorum 1000 TL kartın var ve HB'den 600 TL'lik bir şeyi 12 taksit olarak aldın bu durumda HB alışverişi iptal etse bile kullanılabilir kart limitin 400 TL'ye düşüyor ve 12 ay boyunca 50 TL 50 TL artıyor.
Duyumlarım doğruysa zaten artık arkasında D-Holding yok. Şirket çoktan devredilmiş. Şu anki sahipleri hangi uydurma firma kim bilir. On gün sonra ben tüm mal varlığımın 300 katı borçla battım diyen bir şirketten kim parasını geri alabilir bunu da bir düşünün. Batmamış ve batmayı planlamayan bir firma bu şekilde sinir krizleri geçirmiş onbinlerce insanın referansını geride bırakır mı bunu da üzerine ekleyin. Sonuç karşınıza çıkacaktır.
Artı olarak benim de şu anda 50 TL'lik hediye çekim içerde yatıyor fakat ben hediyeden vs vaz geçtim hakkım olanı bile alamıyorum. O çek için de onlara iyi bir tavsiyem var. İşallah müsait zamanda onu da kendilerine ileteceğim.
Bu da firmanın satış sözleşmesinde ki ilgili alan:
quote:
A) KREDİ KARTINA İADE PROSEDÜRÜ
Alıcının cayma hakkını kullandığı durumlarda ya da siparişe konu olan ürünün çeşitli sebeplerle tedarik edilememesi veya Hakem heyeti kararları ile Tüketiciye bedel iadesine karar verilen durumlarda ,alışveriş kredi kartı ile ve taksitli olarak yapılmışsa, kredi kartına iade prosedürü aşağıda belirtilmiştir:
Müşterimiz ürünü kaç taksit ile aldıysa Banka müşteriye geri ödemesini taksitle yapmaktadır.D-MARKET(hepsiburada.com) bankaya ürün bedelinin tamamını tek seferde ödedikten sonra ,Banka poslarından yapılan taksitli harcamaların Müşterimizin kredi kartına iadesi durumunda,konuya müdahil tarafların mağdur duruma düşmemesi için talep edilen iade tutarları,yine taksitli olarak hamil taraf hesaplarına Banka tarafından aktarılır.Müşterinin satış iptaline kadar ödemiş olduğu taksit tutarları ,eğer iade tarihi ile kartın hesap kesim tarihleri çakışmazsa her ay karta 1 iade yansıyacak ve müşteri iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri satışın taksitleri bittikten sonra , iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri sayısı kadar ay daha alacak ve mevcut borçlarından düşmüş olacaktır.
Kart ile alınmış mal ve hizmetin iadesi durumunda D-MARKET,Banka ile yapmış olduğu sözleşme gereği Müşteriye nakit para ile ödeme yapamaz.Üye işyeri yani D-MARKET,bir iade işlemi sözkonusu olduğunda ilgili yazılım aracılığı ile iadesini yapacak olup,Üye işyeri yani D-market ilgili tutarı Bankaya nakden veya mahsuben ödemekle yükümlü olduğundan yukarıda anlatmış olduğumuz prosedür gereğince Müşteriye nakit olarak ödeme yapılamamaktadır. Kredi kartına iade ,D-Marketin Bankaya bedeli tek seferde ödemesinden sonra ,Banka tarafından yukarıdaki prosedür gereğince yapılacaktır.
Alıcı, bu prosedürü okuduğunu ve kabul ettiğini kabul ve taahhüd eder.
Alıntıları Gösterquote:
Artı olarak ben adamlara hiç bir şekilde ulaşamıyorum. Hiç bir iade şansı tanımıyorlar nasıl iptal edebilirim ki.
COk gecmis olsun. Paranız bankanızın ve Mastercard ın garantisi altında. muhatabiniz bankanizin kredi kartlarI mudurlugudur.
Ancak taksitle alınan malın taksitle iadesi, magduriyet...
daha once boyle olaylar cok oldu
sanki dovizin asıRı ARTTİGİ ZAMANLARA DENK GETİRİYOLAR BU TİP operasyonlarI.
donanimhaber de topik olsun. bilgi - isbirligi baglaminda orgutlenelim.
Bu is suc duyurusunda bulunmaya, bu magduriyeti medyada gundeme getirmeye gder umarIm.
-
teşekkürler. Malesef benim alışveriş yaptğım kart VISA. Taksitle almadım hoş zaten dediğim gibi iade eden iadeyi düşünen vs de yok. Donanım haber malesef ki reklam geliri elde ettiği firma hakkında bu yazdıklarımıza izin vermiyor ve üyelerinin mağdur edilmesi pahasına da olsa farkedildiği anda siliyor. Parayı veren düdüğü çalıyor yani. Fark edildiğinde bu konuda silinecektir. Ben ise elimden geldiğince bu durumu duyurmaya çalışıyorum. Bir kişiyi bile bu duruma düşmekten kurtarabilmişsem ne mutlu bana. Kiii baya çoooooooooook kişiyi bilgilendirmeyi başardım. Çalışmalarım devam ediyorquote:
Orijinalden alıntı: ugur2005quote:
Artı olarak ben adamlara hiç bir şekilde ulaşamıyorum. Hiç bir iade şansı tanımıyorlar nasıl iptal edebilirim ki.
COk gecmis olsun. Paranız bankanızın ve Mastercard ın garantisi altında. muhatabiniz bankanizin kredi kartlarI mudurlugudur.
Ancak taksitle alınan malın taksitle iadesi, magduriyet...
daha once boyle olaylar cok oldu
sanki dovizin asıRı ARTTİGİ ZAMANLARA DENK GETİRİYOLAR BU TİP operasyonlarI.
donanimhaber de topik olsun. bilgi - isbirligi baglaminda orgutlenelim.
Bu is suc duyurusunda bulunmaya, bu magduriyeti medyada gundeme getirmeye gder umarIm.
Alıntıları Göster
Benzer içerikler
- easeus data recovery wizard lisans kodu
- önemli bir cihaz donanım hatası nedeniyle istek başarısız oldu
- dosya veya dizin bozuk ve okunamaz durumda
- vatan bilgisayar fatura kaybettim
- ayırma birimi boyutu nedir
- disket kaç mb
- ntfs nedir
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X