18 Kasım 2021'de annem Hepsiburada'dan 2 adet Xiaomi robot mop essential robot süpürge söylemiş. Ürünlerden bir tanesi (şans eseri hediye olarak kardeşine aldığı) kutudan çıktıktan sonra hiç şarj olmamış. Hepsiburada ile iletişime geçilmiş ve ürünü Hepsiburada gelerek almış.
Yaklaşık 1 hafta sonra ürün geri dönmüş ancak yine şarj olmamış ve Hepsiburada ile tekrar iletişime geçilmiş. Yetkililer ürünü 15 gün geçtiği için iade alamayacaklarını ve servise gönderilmesi gerektiğini söylemiş (gayet mantıklı bir cevap).
Hepsiburada satıcı firmaya (Trendtek teknoloji limited şirketi) ulaşılması gerektiğini söylemiş. Trendtek firmasıda servis adresi (Himi bilişim ve teknoloji servisi) verip ürünün oraya teslim edilmesi gerektiğini söylemiş. Ürünü annem kendisi götürüp teslim etmiş.
Himi tarafından servis raporu yazılmış (29 Aralık 2021) ve bu raporla iade yapılabileceğini söylemiş. Annemde serviste (Himi binasında) raporu aldığını belirtmek için Trendtek firmasını aramış ve servis yetkilisiyle görüştürmüş ve raporu Trendtek'e göndereceğini belirtmiş.
Firma raporu alıp raporu kabul etmediğini söylemiş. DOA raporu istediklerini belirtmiş, servisin yazdığı raporda ise annemin onarımı kabul etmediği yazıyormuş ve bundan dolayı işlem yapmayacaklarmış. Aynı zamanda nereye başvurursan başvur diye eklemiş.
Aynı gün içerisinde annemde tekrar servis firmasına gitmiş (Himi). Kadın Trendtek'in Himi müşterisi olmadığını söyleyerek DOA raporu veremeyeceklerini söylemiş. Himi'ye göre ürün Escalado Bilişim isimli başka bir firmadan alınmış (Trendtek robotu Escalado'dan almış). Annem tekrar Trendtek ile Himi'yi görüştürmüş.
Trendtek ile birde annem görüşmüş. Annem telefondaki kişiden isim istemiş, Trendtek ise siz benim kim olduğumu sorgulayamazsınız beni dinlemek zorundasınız diye cevap vermiş.
Bugünde annem ilçe tüketici hakem heyeti başkanlığına başvurmuş. Sürecin biraz süreceğini biliyoruz o yüzden o konuda bir şey diyemiyorum.
E-fatura Servis iade/değişim formu Teknik servis formu
Ulan ürünü Hepsiburada'dan sipariş etmişim ama onlar salmış, ürünü HB aracılığıyla satan Trendtek kendini Allah sanmış, Escalado'nun kim olduğu belli değil (aradaki bilinmeyen masumlar galiba), Himi ise zaten elinde yaptırım gücü olmayan firma.
Neden HB kullanayım ben o zaman amk? Parayı HB'ye ödüyorum ama bozuk ürünü almayı kabul etmiyorlar. Her geçen gün benzin fiyatı yükseliyor ama ürünün ücretini geri almak için kendi cebinden benzin ödüyor annem. Net zarar, NET ZARAR.
Trendtek yetkilisi seninde kim olduğunu sevsinler...
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme