Şimdi Ara

HepsiBurada ' dan Laptop Sakın almayın

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
1
Favori
1.250
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar sizinde başınıza gelmesin diye hepsiburadadan laptop alma deneyimimi sizinle paylaşmak istiyorum. 13 Aralık 2016 Salı günü Asus K556UQ-XX935T Intel Core i5 7200U 2.5GHz / 3.1GHz 8GB 1TB 15.6" Taşınabilir Bilgisayarı 2399 tl ye hepsi buradadan sipariş verdim. Ürün 2 gün sonra elime ulaştı. Ancak açıklamasından farklı ürün geldi ben klavye aydınlatmalı bekliyordum ve gümüş bir laptop bekliyordum bunun yerine klavye aydınlatması olmayan siyahımsı bir renkli laptop geldi. Tabiki iade etmek istedim. Geri gönderdim. İş burda sıkıntıya girdi. 16 Aralık 2016 da Cemal ERTÜRK isimli birinden mail geldi hepsiburadada çalışan ürün teslim alındı diye. Ama bana gelen yanıtlar bilgisayarınız bize ulaşmadı şeklinde oldu. Yurtiçi kargoda Şerif ERTÜRK isimli bir çalışan aldığını söylüyor. 20 30 kere aradım müşteri hizmetlerini hep aynı cevap şikayetinizi yetkili kişilere ilettik en az 24 en fazla 48 saat içinde size dönüş yapılıcak. Yapan eden olmadı tabi. Hala beklemedeğim en son mahkeme açmayı düşünüyorum. Siz siz olun hepsiburadadan laptop alırken 2 kez düşünün umarım bu yazım ilerde bir başkasınında başının yanmasını önler.







  • Dedi teknosa çalışanı
  • Hepsiburada ne ya :D evkur gibi.
  • Laptop adamdır
  • En iyisi gidip yerinden almak, internet ortamında "illa elimdeki ürünü iteleyim" diyen tipik esnaf modeli var. Tabi esnaf denilebilirse.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Çağdaş

    En iyisi gidip yerinden almak, internet ortamında "illa elimdeki ürünü iteleyim" diyen tipik esnaf modeli var. Tabi esnaf denilebilirse.

    yerinde yok mu hocam sanki ? o işin kralı yerinde zaten.
    bu iş şans işi. sorunsuz yüzlerce alışveriş yapan da var 1 tane sorunlu alışveriş yapıp tövbe eden de var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LaFleur-


    quote:

    Orijinalden alıntı: Çağdaş

    En iyisi gidip yerinden almak, internet ortamında "illa elimdeki ürünü iteleyim" diyen tipik esnaf modeli var. Tabi esnaf denilebilirse.

    yerinde yok mu hocam sanki ? o işin kralı yerinde zaten.
    bu iş şans işi. sorunsuz yüzlerce alışveriş yapan da var 1 tane sorunlu alışveriş yapıp tövbe eden de var.

    İade işlemleri insanı hayattan soğutuyor, şahsen istemediğim bir ürün gelirse iade etmeye bilirim fazla strese girmemek için :)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.