Şimdi Ara

Hepsiburada'dan Samsung B2230H sipariş verip henüz teslim almayan var mı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
0
Favori
2.632
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kont değil o ekranın tedarikçisi mersa elektronik



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Winters -- 14 Aralık 2010; 21:22:12 >
  • Bugün 2. olarak başka bir siteden daha aldım. bizdehesaplı.com öncede pek bilgi yoktu site hakkınde en ucuz fiyat oraydı 350/12 taksitle aldım. Aynı gün kargo yaptılar. tavsiye ederim
  • bende hepsiburadan ümidi kesince vatandan bugün 319 tl 5 taksite aldım.antalya mağazadan.ölü piksel kontrolu da yaptılar. güle oynaya döndüm walla .bu siteler iş değil.ilk defa alışveriş yaptım bi daha tövbeeeeee.... hepsiburadayıda tüketici mahkemesine verecez artık yapacak bişi yok.
    iyi ki worldcard 3 ay taksit erteleme yapmıştı. daha taksit ödemedim. parayı koparırız herhalde bunlardan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Winters

    kont değil o ekranın tedarikçisi mersa elektronik

    kont bilişim sitesinde sanal bayi kısmında hepsiburada yazıyor. görüşmemde de bayan aksini söylemedi.ama mersa yı araştırayım bakalım
  • gerçekten bu site tehlikeli olmaya başladı bende bir fax cihazı aldım arızalı çıktı ve hemen form doldurdum bana bir kargo numarası verdiler bende bu numaradan cihazı gönderdim buraya kadar herşey normaldi iş bundan sonra değişmeye başladı önce ilk gün kargoyu zaman yetersizliği diyerek almadılar sonra araya pazar tatili girdi ve ben tekrar niye almıyorsunuz diye mesaj gönderince bu kez teslim aldılar ancak şuandan itibaren herşey meçhul durumda ürünün durumunu öğrenmek için mesaj gönderiyorum cevap yok iade bölümüne giriyorum bir başvurunuz yok çıkıyor şimdi keşke göndermeseydim de servise verseydim diyorum kredi kartı ödemesini dahi yaptım yani parasını bankaya dahi yatırdım ama ortada fax yok şikayet sitelerine baktığımda içim kararıyor işin gerçeği ,birde bu cihaz galiba arızadan dolayı daha önce iade edilmiş gibi geldi bana çünkü kağıt takıyorsunuz görmüyor yani bu kadar aleni bir arızalı cihazı kim anlamazki artık yapacak birşeyde bulamıyoruz sadece bekliyoruz çünkü karşımızda muhatap olabileceğimiz kimse yokki




  • mümkün oluğunca uzak durulması gereken bir site bir duvar saati aldım kargodan kırık çıktı geri gönderip değişim istedim ne olduysa ondan sonra oldu mail atıyorum sorunumu tam açıklıyorum kesinlikle okunmadan bir hafta sonra alakasız bir mesaj gönderirlerse şanslı sayılırsınız telefonla ulaşayım dedim şehirler arası konuşma yapmak durumundayım 50 kontörlük kartla aradım 16. sırayı verdi sadece bir tek hat habire saçma sapan fon müzigi bütün kontörüm bitti daha 15. sıraya gelemedim 50 kontöre iğrenç fon müziği dinlemiş oldum şikayet var sitesine yazdım bir süre sonra baktım şikayetimin altında herkese gönderdikleri klasik cevap mesajı sonra gülen insan işareti sikayet vara tekrar yazdım meseleyi açıkladım gülen insan işaretini kaldırdılar ama şu varki o şikayetleride salladıkları yok sanki danışıklı dövüş gibi geldi birde kendilerinin en büyük alışveriş sitesi olduklarını iddia ediyorlar ben bu olaydan sonra şu kanıya vardım bir büroda santrala bir kişi oturmuş hiç birşeyden haberi yok demişlerki sen telofonlara bak herkese papağan gibi sorununuzla en kısa sürede ilgilenilecek gibi şeyler söyle başından sav sonra müşterilerden gelen mail leride okumadan otomatiğe bağlamışlar kısaca asla karşınızda muhatap yok mecbur kalmadıkça tercih etmeyin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tekin 32

    mümkün oluğunca uzak durulması gereken bir site bir duvar saati aldım kargodan kırık çıktı geri gönderip değişim istedim ne olduysa ondan sonra oldu mail atıyorum sorunumu tam açıklıyorum kesinlikle okunmadan bir hafta sonra alakasız bir mesaj gönderirlerse şanslı sayılırsınız telefonla ulaşayım dedim şehirler arası konuşma yapmak durumundayım 50 kontörlük kartla aradım 16. sırayı verdi sadece bir tek hat habire saçma sapan fon müzigi bütün kontörüm bitti daha 15. sıraya gelemedim 50 kontöre iğrenç fon müziği dinlemiş oldum şikayet var sitesine yazdım bir süre sonra baktım şikayetimin altında herkese gönderdikleri klasik cevap mesajı sonra gülen insan işareti sikayet vara tekrar yazdım meseleyi açıkladım gülen insan işaretini kaldırdılar ama şu varki o şikayetleride salladıkları yok sanki danışıklı dövüş gibi geldi birde kendilerinin en büyük alışveriş sitesi olduklarını iddia ediyorlar ben bu olaydan sonra şu kanıya vardım bir büroda santrala bir kişi oturmuş hiç birşeyden haberi yok demişlerki sen telofonlara bak herkese papağan gibi sorununuzla en kısa sürede ilgilenilecek gibi şeyler söyle başından sav sonra müşterilerden gelen mail leride okumadan otomatiğe bağlamışlar kısaca asla karşınızda muhatap yok mecbur kalmadıkça tercih etmeyin


    size tamamen katılıyorum ve anlayabildiğim kadarıyla tamamen dağılmışlar ayın onunda geri gönderdiğim ürünü daha yeni aldıklarını bildiriyorlar tabi defalarca mesaj attıktan sonra,tabiki iş asıl şimdi başlıyor ürünü geri almamak için bakalım ne gibi mazeretler bulacaklar,hele ki servise gönderirlerse bir ay artık bekle ki sonuç ne olacak,aslında kanunlarımızda satıcıyı koruyor,misal ambalajı açılmış,kullanılmış ise diye bir madde var ki evlere şenlik,paketi açmadan kullanmadan sağlam olup,olmadığını nasıl anlayacağız ki ? yani adamlar arızalı bir cihazı paketleyip gönderseler birşey yapamıyorsun paşa paşa servise koşmaktan başka,heleki tamamen komik bir madde ürünün kutusuna bant yapışmış veya kargo logolu adres yapıştırılmış ise geri iade alınmaz diyor,bende adamlara diyorum ki iyide siz kendi hb.logolu adres kağıdını yapıştırmış ve bantlamışsınız peki şimdi ne olacak cevap yok,yani şu işten bir kurtulsam bir dahamı hb. den ürün almak,hatta gözüm o kadar korktu ki bundan sonra internetten ürün almaya kalktığımda bir kaç defa daha düşüneceğim gibi geliyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kemal1414 -- 19 Aralık 2010; 22:47:12 >




  • bedavaya almam hepsirezalet.com dan.
  • alptuğ56
    inşallah sorunun çözülür
    gönül isterki bir magazadan görerek almak her zaman iyidir ama bulundugumuz yerlerde çok fazla ürün çeşidi olmadığı için mecbur kalınıyor kapıda ödeme avantajlı parayı vermeden kargoyu açtırıp incelersin baktın sorunlu parayı vermessin ama onun içinde maddi gücün olmalı mecburen alışveriş yapmak zorunda kalıyoruz bu olaylar başımıza geliyor. normalde teslim almadan önce kargocunun önünde açıp kontrol edip varsa arızası tutanak tutup kargocununda imzalaması gerekiyor tamam orası doğruda zaten kargo çalışanı ürünü teslim etmeye geldimi yangından mal kaçırır gibi acele ettiriyor kargoyu açıyorsun kabaca kontrol ediyorsun saglammı saglam imzayı atıyorsun eve gelince detaylı inceleme sonunda ürünün kullanılmış olduğunu farkediyorsun veya başka kusuru ortaya çıkıyor değişim istiyorsun yok servise gidecek deniyor servisde kullanıcı hatası deyip suçu müşteriye atıyor ne kadar acı bir şey sıfır ürün parası ödeyipde tamir görmüş ürünü kullanmak vicdan azabı gibi ürünü her gördüğünde sinirden sürekli küfür ediyorsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tekin 32

    mümkün oluğunca uzak durulması gereken bir site bir duvar saati aldım kargodan kırık çıktı geri gönderip değişim istedim ne olduysa ondan sonra oldu mail atıyorum sorunumu tam açıklıyorum kesinlikle okunmadan bir hafta sonra alakasız bir mesaj gönderirlerse şanslı sayılırsınız telefonla ulaşayım dedim şehirler arası konuşma yapmak durumundayım 50 kontörlük kartla aradım 16. sırayı verdi sadece bir tek hat habire saçma sapan fon müzigi bütün kontörüm bitti daha 15. sıraya gelemedim 50 kontöre iğrenç fon müziği dinlemiş oldum şikayet var sitesine yazdım bir süre sonra baktım şikayetimin altında herkese gönderdikleri klasik cevap mesajı sonra gülen insan işareti sikayet vara tekrar yazdım meseleyi açıkladım gülen insan işaretini kaldırdılar ama şu varki o şikayetleride salladıkları yok sanki danışıklı dövüş gibi geldi birde kendilerinin en büyük alışveriş sitesi olduklarını iddia ediyorlar ben bu olaydan sonra şu kanıya vardım bir büroda santrala bir kişi oturmuş hiç birşeyden haberi yok demişlerki sen telofonlara bak herkese papağan gibi sorununuzla en kısa sürede ilgilenilecek gibi şeyler söyle başından sav sonra müşterilerden gelen mail leride okumadan otomatiğe bağlamışlar kısaca asla karşınızda muhatap yok mecbur kalmadıkça tercih etmeyin

    20 gündür yaşadıklarımı çok iyi özetlemişsin hocam.. sikayetvar.com ve sikayetim.com da bizim gibi yüzlercesi var. özellikle son iki aydır bir kepazelik,vurdumduymazlık olduğunu bu sitelerdeki şikayetlerden anlayabilirsin. ben gittim siparişim gelmediği halde vatandan aynı monitörü aldım.30 gün dolmasını bekliyorum.sonra doğruca tüketici mahkemesine.




  • arcadia97
    öncelikle geçmiş olsun inşallah sorunun çözülür . Hepimiz birbirimizi uyaralımki başka arkadaşlarda aynı sıkıntıları yaşamasın sorun er veya geç çözülse bile insanın yaşadıgı sitres sıkıntı yanına kar kalıyor kendi paramızla rezil oluyoruz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tekin 32

    alptuğ56
    inşallah sorunun çözülür
    gönül isterki bir magazadan görerek almak her zaman iyidir ama bulundugumuz yerlerde çok fazla ürün çeşidi olmadığı için mecbur kalınıyor kapıda ödeme avantajlı parayı vermeden kargoyu açtırıp incelersin baktın sorunlu parayı vermessin ama onun içinde maddi gücün olmalı mecburen alışveriş yapmak zorunda kalıyoruz bu olaylar başımıza geliyor. normalde teslim almadan önce kargocunun önünde açıp kontrol edip varsa arızası tutanak tutup kargocununda imzalaması gerekiyor tamam orası doğruda zaten kargo çalışanı ürünü teslim etmeye geldimi yangından mal kaçırır gibi acele ettiriyor kargoyu açıyorsun kabaca kontrol ediyorsun saglammı saglam imzayı atıyorsun eve gelince detaylı inceleme sonunda ürünün kullanılmış olduğunu farkediyorsun veya başka kusuru ortaya çıkıyor değişim istiyorsun yok servise gidecek deniyor servisde kullanıcı hatası deyip suçu müşteriye atıyor ne kadar acı bir şey sıfır ürün parası ödeyipde tamir görmüş ürünü kullanmak vicdan azabı gibi ürünü her gördüğünde sinirden sürekli küfür ediyorsun

    teşekkür ederim tekin 32
    lakin bu güne kadar internetten alışverişlerim de hiç sorun olmamıştı o yüzden işin gerçeği şikayetleride fazla önemsememiştim,hatta şuan bu yazdıklarımız bazılarına inandırıcı gelmiyor da olabilir bu ne yazıkki bizim millet olarak sorunumuz,sanki bize hiç olmayacakmış gibi geldiğinden başkalarının başına gelenlere kayıtsız kalabiliyoruz sonra bizim başımıza gelince aynen şu işereti yapıyoruz ama bize inanın diyorum ve en azından şu günlerde bu siteye fazla yaklaşmayın derim yoksa sizde böyle yapabilirsiniz




  • 11 aralık cumartesi sipariş verdim 13 aralık pazartesi getirdiler b2230h monitörümü ama ben yurt içi kargoyu seçmiştim ama üstünde hiçbirşey yazmayan bir minübüsle getirdiler hepsi burdan faturası verilmedi mersa iletişim yazan bir irsaliye verildi msj yolladım bu konu hakkında faturam elime ulaşmadığına dair sistemlerinde olan online fatura talebindeki faturanın garanti kulanımında geçerli olduğu yazılı bir msj atıldı online faturamı kaydettim pc me kaydettim inşallah bir problem olmaz :)
    daha öncede bir siparişim olmuştu oda 3 günde gelmişti bu arada
  • quote:

    Orijinalden alıntı: re_death

    11 aralık cumartesi sipariş verdim 13 aralık pazartesi getirdiler b2230h monitörümü ama ben yurt içi kargoyu seçmiştim ama üstünde hiçbirşey yazmayan bir minübüsle getirdiler hepsi burdan faturası verilmedi mersa iletişim yazan bir irsaliye verildi msj yolladım bu konu hakkında faturam elime ulaşmadığına dair sistemlerinde olan online fatura talebindeki faturanın garanti kulanımında geçerli olduğu yazılı bir msj atıldı online faturamı kaydettim pc me kaydettim inşallah bir problem olmaz :)
    daha öncede bir siparişim olmuştu oda 3 günde gelmişti bu arada


    zaten bizim anlatmaya çalıştığımızda bu,yani bir bakıyorsunuz şiparişiniz ikinci gün içinde elinize geçiyor ve tam diyorsunuzki bu firma çok güvenilir ben şikayetleri umursamam sonra benim gibi başka bir ürün alıyorsunuz bu defa başlıyorsunuz sürünmeye sonra biz bu ürünleri kullanmak için alıyoruz ben 06.12.2010 tarihinde aldığım bir ürünü kullanamadan iadeye gönderdim bugün itibariyle 18.12.2010 tarihine gelmişiz tam 18 gün olmuş ve hb.nin kendi sitesinden bakıyorum ürün elimize ulaştı diyor ama bekliyor bakalım beyfendilerin canları ne zaman işlem yapmak isterse o zaman bir şeyler olacak tabiki tahminime göre bu süre beyfendilerin henüz karar verme aşaması eğer garanti kapsamında firmaya gönderirlerse işte o zaman yandık demektir yanlış bilmiyorsam servislerin tam bir ay süreleri oluyor yani bir ay da onlar ellerinde tutabilirler sonra hb.gelecek yine onların canları ne zaman isterse o zaman ürünü gönderecekler,ikinci olarak daha öncede belirttiğim gibi kargonuz ikinci bir kutu içinde gelmemişse asla almayın çünkü orijinal kutu üzerine kargo firması kağıt yapıştırmışsa bu dahi iade edilememe sebeplerinden sayılıyor heleki ürüne ait fatura yoksa kesinlikle almayıp geri gönderin,ama tabiki bu söylediklerimiz bize hep zaman kaybettiriyor doğal olarak parasını verip aldığımız bir ürünü hemen alıp kullanmak istiyoruz ama ya bu internet sitelerinden ürün almayacağız yada söylediğim durumlar heran için birimizin başına gelecek demektir hiç değilse oyunu kuralına göre oynamak gerekiyor tabiki seçim sizlere kalmış ben riske girer yinede ürün alırım diyorsanız artık siz bilirsiniz




  • müşteri hizmetleri konusunda firebal ı öneririm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alptuğ56


    quote:

    Orijinalden alıntı: re_death

    11 aralık cumartesi sipariş verdim 13 aralık pazartesi getirdiler b2230h monitörümü ama ben yurt içi kargoyu seçmiştim ama üstünde hiçbirşey yazmayan bir minübüsle getirdiler hepsi burdan faturası verilmedi mersa iletişim yazan bir irsaliye verildi msj yolladım bu konu hakkında faturam elime ulaşmadığına dair sistemlerinde olan online fatura talebindeki faturanın garanti kulanımında geçerli olduğu yazılı bir msj atıldı online faturamı kaydettim pc me kaydettim inşallah bir problem olmaz :)
    daha öncede bir siparişim olmuştu oda 3 günde gelmişti bu arada


    zaten bizim anlatmaya çalıştığımızda bu,yani bir bakıyorsunuz şiparişiniz ikinci gün içinde elinize geçiyor ve tam diyorsunuzki bu firma çok güvenilir ben şikayetleri umursamam sonra benim gibi başka bir ürün alıyorsunuz bu defa başlıyorsunuz sürünmeye sonra biz bu ürünleri kullanmak için alıyoruz ben 06.12.2010 tarihinde aldığım bir ürünü kullanamadan iadeye gönderdim bugün itibariyle 18.12.2010 tarihine gelmişiz tam 18 gün olmuş ve hb.nin kendi sitesinden bakıyorum ürün elimize ulaştı diyor ama bekliyor bakalım beyfendilerin canları ne zaman işlem yapmak isterse o zaman bir şeyler olacak tabiki tahminime göre bu süre beyfendilerin henüz karar verme aşaması eğer garanti kapsamında firmaya gönderirlerse işte o zaman yandık demektir yanlış bilmiyorsam servislerin tam bir ay süreleri oluyor yani bir ay da onlar ellerinde tutabilirler sonra hb.gelecek yine onların canları ne zaman isterse o zaman ürünü gönderecekler,ikinci olarak daha öncede belirttiğim gibi kargonuz ikinci bir kutu içinde gelmemişse asla almayın çünkü orijinal kutu üzerine kargo firması kağıt yapıştırmışsa bu dahi iade edilememe sebeplerinden sayılıyor heleki ürüne ait fatura yoksa kesinlikle almayıp geri gönderin,ama tabiki bu söylediklerimiz bize hep zaman kaybettiriyor doğal olarak parasını verip aldığımız bir ürünü hemen alıp kullanmak istiyoruz ama ya bu internet sitelerinden ürün almayacağız yada söylediğim durumlar heran için birimizin başına gelecek demektir hiç değilse oyunu kuralına göre oynamak gerekiyor tabiki seçim sizlere kalmış ben riske girer yinede ürün alırım diyorsanız artık siz bilirsiniz


    ben son çare hepsiburdan dan almak zorunda kaldım vatan bilgisayardan elden alıcaktım ellerinde kalmadığı için kadıköyde 3-4 yerdede bulamayınca gözü karartıp mecburiyeten hb dan almış bulundum senin yerinde olsam 7 . günü geçtiğinde alışveriş iptalini isterim bankamı arayıp durumu açıklayıp o alışverişin iptalini isterim banka nasılsa hb ile iletişime geçeip iptal işlemlerini yaparlar kargoya verdik gibi bahaneler uyduramazlar çünkü kargo takip numarasınıda vermemiş oluyolar imkanınız varsa elektronik ürünleri görerrek almayı tercih etmeliyiz benim monitör bozulduğundan en kıza sürede almak istedim şansımada hemen geldi bir problem yaşamadım buda birdahakine yaşamicam değil tabi yaşarsamda hb ın adresi ümraniye ben üsküdardayım basarım şirketi :))




  • monitör vatanbilgisayardan alınır.Biraz pahalı olabilir ama ölü pixel testi için bu değer.Hepsiburadadan acil gereken şeyleri almam,hani şöyle 1-2 hafta sonra gelsede olur dediğim şeyleri alırım.




    Şu kurnazlığa bakarmısınız.Bütün çözüldü ibaresi konulan şikayetlerin hepsinde aynı cevap var :D

    quote:

    Sayın xxx xxx ‘ın maili hakkında

    Müşterimize maille bilgi iletilmiştir.

    Sayın Müşterilerimiz; Hizmetlerimiz ile ilgili sorularınızı bize aşağıda belirttiğimiz linkte bulunan Bize Sorun bölümünden iletebilirsiniz.

    http://www.hepsiburada.com/musteri.aspx?sid=1

    Saygılarımızla...



    http://www.sikayetvar.com/arama/?typex=1&q=hepsiburada&x=0&x=0&y=0



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fetih -- 19 Aralık 2010; 19:52:39 >






  • ben son çare hepsiburdan dan almak zorunda kaldım vatan bilgisayardan elden alıcaktım ellerinde kalmadığı için kadıköyde 3-4 yerdede bulamayınca gözü karartıp mecburiyeten hb dan almış bulundum senin yerinde olsam 7 . günü geçtiğinde alışveriş iptalini isterim bankamı arayıp durumu açıklayıp o alışverişin iptalini isterim banka nasılsa hb ile iletişime geçeip iptal işlemlerini yaparlar kargoya verdik gibi bahaneler uyduramazlar çünkü kargo takip numarasınıda vermemiş oluyolar imkanınız varsa elektronik ürünleri görerrek almayı tercih etmeliyiz benim monitör bozulduğundan en kıza sürede almak istedim şansımada hemen geldi bir problem yaşamadım buda birdahakine yaşamicam değil tabi yaşarsamda hb ın adresi ümraniye ben üsküdardayım basarım şirketi :))


    adresleri bana da yakın olsa çoktan başım belaya girmişti,en sonunda mağdurlar için bir site kurup birleşip arada bir bu arkadaşları ziyaret etsek iyi olacak gibi,facebook sitesine de sayfa açmışlar ama ben yorum yazamadım nasıl yazıldığını anlayamadım bir türlü, yorum yaz kısmına tıkladığımda üye olun diyor şifreyle girdiğimde bu kezde yorum yaz kutusu kayboluyor gerçi diğerleri benim adıma gereğini yazmış gibiler, arada siteye bir uğrayıp sinirlerimi soğutuyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fetih

    monitör vatanbilgisayardan alınır.Biraz pahalı olabilir ama ölü pixel testi için bu değer.Hepsiburadadan acil gereken şeyleri almam,hani şöyle 1-2 hafta sonra gelsede olur dediğim şeyleri alırım.




    Şu kurnazlığa bakarmısınız.Bütün çözüldü ibaresi konulan şikayetlerin hepsinde aynı cevap var :D

    quote:

    Sayın xxx xxx ‘ın maili hakkında

    Müşterimize maille bilgi iletilmiştir.

    Sayın Müşterilerimiz; Hizmetlerimiz ile ilgili sorularınızı bize aşağıda belirttiğimiz linkte bulunan Bize Sorun bölümünden iletebilirsiniz.

    http://www.hepsiburada.com/musteri.aspx?sid=1

    Saygılarımızla...



    http://www.sikayetvar.com/arama/?typex=1&q=hepsiburada&x=0&x=0&y=0


    sadece isim değiştirip aynı cümleleri tekrarlıyorlar lakin sadece onlar yapmıyor diğerleri de aynı yöntemi uyguluyorlar,şikayetvar.com sitesine defalarca bu konuda uyarıda bulundum şuan sadece yaptıkları çözülmedi hanesi eklemeleri oldu konuyu takip ederseniz çözülmedi butonuna tıklıyorsunuz ama o gıcık sırıtan adam ve çözüldü yazısından kurtulamıyorsunuz işin ilginci bu site benim bir kaç tane şikayetimi yayınlamadı neden yayınlamadıklarını sorduğumda imla hatalarım ve yeterli anlatım yokmuş düşünebiliyormusunuz bir şikayet yazacaksınız ama süper dil bilgisine sahip olmanız gerekiyor yoksa yayınlamıyorlar aslına bakarsanız yayınlasalar ne farkediyorki önceleri gerçekten firmalar önemsiyor ve sorununuz çözülüyordu ama artık firmalar işi öğrendi ..... şahsa bilgi verildi,gerekli açıklamalar yapıldı gibi birşeyler yazıyorlar bakıyorsunuz gülen adam ve sorun çözülmüş gibi görünüyor




  • evet bugün itibariyle ürünü garanti kapsamında servise göndermişler (tabi doğruysa) tam 10 gün ellerinde tuttuktan sonra,bazıları diyecektir ne var işte servise gitmiş ah bir bilseler asıl sorun şimdi başlıyor şimdi önce servisin insafı sonra yine hepsiburadanın şefkatli elleri artık bizi Allah bunlardan kurtarsın diyorum,aslında boşuna feryat ettiğiminde farkındayım ya,bir musibet bin nasihatten iyidir sözünü atalarımız boşuna söylememiş,yani gideceğiz illaki bu siteden alışveriş yapacağız sonra feryat,eminimki ben bunları yazarken yüzlerce kişi bu siteden alışveriş yapıyor işte asıl beni bu kahrediyor,zavallılar başlarına geleceklerden habersizler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kemal1414 -- 20 Aralık 2010; 14:57:13 >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.