Şimdi Ara

Hepsiburada'dan Samsung B2230H sipariş verip henüz teslim almayan var mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
53
Cevap
0
Favori
2.632
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 27.11.2010 tarihinde hepsiburadadan samsung 2230 h monitör şipariş ettim.11.gündür ortada yok.süper hızlı gönderi diyor ama en son tedarikçi tarafından gönderileceğini söylediler. sinir hastası oldum artık



  • bazen gecikebiliyor dostum. benimde gecikmişti zamanında.
  • süper hızlı gönderi yazmayı biliyorlar. muhatap bulamıyorum.14 gün oldu bugün malın akıbetini bile bilmiyorum.
  • Senin sipariş arada kaynadı galiba telefon et,benden sonra sipariş verenlerin bile gönderildi bana hala gelmedi falan de.Ya da siparişi iptal edip yeni sipariş ver.Telefon numarası faturalarda ve satış sözleşmesinde yazıyor.
  • şimdiye kadar 6 kez aradım . defalarca mj çektim. verilen cvp aynı....ürününzü tedarikçi firma yolluyor.hiçbir işlem yapılmıyor.ürün ban gelmeden sipariş iptali yapmıyorlar. sinir hastası oldum.www.sikayetim.com da bu durumda onalrca insan var
  • hocam iptal edin gitsin ben 21/11/2010 tarihinde sipariş verdim baktım göndermeyecekler 05/12/2010 tarihinde iptal ettim tokatta oturuyorum ben 20 lira fazla verdim philips 24" lcd aldım monitörü tokattan aldım uğraştığınıza değmez şikayetvar.com sitesine bakarsanız sizn benim gibi bir sürü insanın aynı problemi yaşadığını görürsünüz iptal etmenizi öneririm
  • hocam nasıl iptal edeceğiz.sitede iptal butonu yok. telefondada iptal etmiyorlar. mal gelince iade edin diyorlar.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • hepsiburada.com siparişlerim bölümünde ürün nasıl gözüküyor.Hazırlanıyor,yetkili satıcıdan bekleniyor,çıkışa hazır vs.Senin gibi sorun yaşayanı ilk defa görüyorum,bahtsızmışsın hakikaten.
  • tüm siparişleriniz kargoya verilmiştir yazıyor. kargo bilgisi çıkmıyor.telefondaki şahıslarda lojistiğe yazı yazdıklarını söylüyor.ama 14 gündür hiçbir gelişme yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arcadia97

    hocam nasıl iptal edeceğiz.sitede iptal butonu yok. telefondada iptal etmiyorlar. mal gelince iade edin diyorlar.

    benim sipariş bilgimde kutulanıp kargoya verilecek "çıkışa hazır" yazıyordu sizinde söylediğiniz gibi iptal butonu yok ben iptal etmeden 2 gün önce hem msj attım hem aradım yarın vermezseniz iptal ederim diye tehdit ettm yine vermemişlerdi aradım iptal etmek istiyorum dedim tamam dediler zaten kapıda ödeme yapmıştım o yüzden problem çıkarmadılar ama bilmiyorum sizin siparişiniz niye iptal etmediler
  • Kredi kartı ile aldıysan senin yapacağın iş bankayı aramak artık,telefon et durumu açıkla gerekirse sipariş sayfasının ekran görüntüsünü al email ile yolla paranın geri iadesini talep et.
  • 16.gün daha tık yok.dolandırıldık galiba
  • Kargoya verildi diyorsa verilmiştir hocam. Kargo takip bende de gözükmedi çünkü hepsiburada üzerinden değil tedarikci firma üzerinden gönderiliyor. Bence sen git kargo şirketlerine sor hangi kargo istediysen ve neredeysen. Bence kargoda bekliyordur ürünün. Gönderilmiş çünkü ürünün.
  • Hangi kargo şirketini tercih ettiniz?

    Yurtiçi Kargo ise takibi kolay. Size bildirilen 12 hanelik Gönderi Kodu ile takip edebilirsiniz.
  • hocam acele işe şeytan karışırmış bende bir mouse u 3 haftadır bekliyorum bugün yarın gelir herhalde
    ya sabır de bekle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Winters

    Kargoya verildi diyorsa verilmiştir hocam. Kargo takip bende de gözükmedi çünkü hepsiburada üzerinden değil tedarikci firma üzerinden gönderiliyor. Bence sen git kargo şirketlerine sor hangi kargo istediysen ve neredeysen. Bence kargoda bekliyordur ürünün. Gönderilmiş çünkü ürünün.


    arkadaşa katılıyorum bencede kargoları yokla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pulstar

    Hangi kargo şirketini tercih ettiniz?

    Yurtiçi Kargo ise takibi kolay. Size bildirilen 12 hanelik Gönderi Kodu ile takip edebilirsiniz.

    yurtiçini tercih ettim ama kargo takip numarası bildirilmiyor. tedarikçinin kargo firmasınıda bilmiyoryz diyorlar.tedarikçinin telefon numarasınıda vermiyorlar.17 gündür size döneceğiz çok haklısınız efendim demekten bşka yaptıkları bişi yok.laftan anlamıyorlar,bağırmadan anlamıyorlar.sinir hastası oldum çıktım. siapriş iptal edin diyorum mal gelince iade edin diyorlar. mal yok ortada.hakkımı helal etmiyorum bunlara
  • www.sikayetim.com...... giriniz ve arama motoruna hepsiburada yazınız.benim durumumda onlarca insan olduğunu görürsünüz. bence batıyo bu şirket haberiniz olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arcadia97

    www.sikayetim.com...... giriniz ve arama motoruna hepsiburada yazınız.benim durumumda onlarca insan olduğunu görürsünüz. bence batıyo bu şirket haberiniz olsun.


    Batmaz Hocam...

    Tam 1 sene önce benzer bir durum benim de başıma geldi. O zamandan beri hizlial.com'u kullanıyorum. Gerçi benim aldığım ürün Süper Hızlı Gönderi değildi.

    Yine de arada bir mecburiyetten bu siteyi tercih ediyorum. Fakat önce hizlial.com'a bakıyorum.
  • Bugün hepsiburadanın samsung tedarikçisi KONT bilişimi aradım.Hepsiburada nın aylardır sattığı B2230H modelinin çok uzun zamandır ellerinde olmadığı bilgisini aldım.Yani tedarikçi gönderecek kısmı tamamen yalan.bugünde baktım geçici olarak temin edilememektedir yazısı yazıyor.yeter arrttıııkkkkk
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.