Şimdi Ara

Hepsiburada'dan Samsung B2230H sipariş verip henüz teslim almayan var mı? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
0
Favori
2.632
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • şöyle birşeyde var bugibi sitelerin istanbul için gönderilerinde sorun çok fazla yaşanmıyor belki basarlar korkusundan :) ama istanbul dışı olunca problemler başlıyor birazda birde müşteri sayısı aşırı fazla olunca geri dönüşler işlerini safsaklamalar başlıyo ve insanı çileden çıkartıcak duruma geliyorlar abd ve avrupadaki tüketiciyi koruma kanunları olsaydı bak bakalım yapabiliyolarmı böyle bekletmeleri adamlar halkını koruyor bizimkilerde markaları koruyo bizleri önemsemiyolar cevrenizdeki tüketici hakem heyetine ve ya tüketici koruma kurumlarına gidip sizin olayınızı anlatıp bilgi alınız ve sizi yönlendirmelerini sağlaya bilirsiniz tebligat yollatabilirsiniz ozaman işler bi anda hızlanmaya başlıyor biraz dayatma gerekiyo türkiyede iş yaptırmak için
    geçmiş olsun diliyelim en kısa zamanda sorununuz çözülmesi dileğiyle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: re_death

    şöyle birşeyde var bugibi sitelerin istanbul için gönderilerinde sorun çok fazla yaşanmıyor belki basarlar korkusundan :) ama istanbul dışı olunca problemler başlıyor birazda birde müşteri sayısı aşırı fazla olunca geri dönüşler işlerini safsaklamalar başlıyo ve insanı çileden çıkartıcak duruma geliyorlar abd ve avrupadaki tüketiciyi koruma kanunları olsaydı bak bakalım yapabiliyolarmı böyle bekletmeleri adamlar halkını koruyor bizimkilerde markaları koruyo bizleri önemsemiyolar cevrenizdeki tüketici hakem heyetine ve ya tüketici koruma kurumlarına gidip sizin olayınızı anlatıp bilgi alınız ve sizi yönlendirmelerini sağlaya bilirsiniz tebligat yollatabilirsiniz ozaman işler bi anda hızlanmaya başlıyor biraz dayatma gerekiyo türkiyede iş yaptırmak için
    geçmiş olsun diliyelim en kısa zamanda sorununuz çözülmesi dileğiyle


    harika anlatmışsınız,yani gözü değilde gözlüğü koruyan sistemimiz var birde tüketici hakem heyetine gidebilmemiz için garanti süresinin 30 günü geçmesi gerektiği gibi maddeler var galiba ama firmaların kendilerinin beklettikleri süre buna dahil değil zannedersem tabi emin değilim gerçi her ihtimale karşı tüm belgeleri hazırladım bekliyorum ama süre konusunda yeterli bilgiye de sahip değilim açıkçası




  • arkadaşlar hb.com adlı bu siteyi hiçkimseye tavsiye etmiyorum sakın ha sakın internetten alışveriş yapacak olanlar bu siteye ugramasın bile tam bir felaket ve rezillik zinciri uzayıp gidiyor. şikayetvar com dan bir inceleme yapın ben inceleme yapmadan alışveriş yaptım. yaptıgıma yapacagıma pişman oldum.siz değerli tüketici kardeşlerimi düşündüğümden vatandaşlık görevimi yerine getirdim :) saygılar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arcadia97


    quote:

    Orijinalden alıntı: tekin 32

    mümkün oluğunca uzak durulması gereken bir site bir duvar saati aldım kargodan kırık çıktı geri gönderip değişim istedim ne olduysa ondan sonra oldu mail atıyorum sorunumu tam açıklıyorum kesinlikle okunmadan bir hafta sonra alakasız bir mesaj gönderirlerse şanslı sayılırsınız telefonla ulaşayım dedim şehirler arası konuşma yapmak durumundayım 50 kontörlük kartla aradım 16. sırayı verdi sadece bir tek hat habire saçma sapan fon müzigi bütün kontörüm bitti daha 15. sıraya gelemedim 50 kontöre iğrenç fon müziği dinlemiş oldum şikayet var sitesine yazdım bir süre sonra baktım şikayetimin altında herkese gönderdikleri klasik cevap mesajı sonra gülen insan işareti sikayet vara tekrar yazdım meseleyi açıkladım gülen insan işaretini kaldırdılar ama şu varki o şikayetleride salladıkları yok sanki danışıklı dövüş gibi geldi birde kendilerinin en büyük alışveriş sitesi olduklarını iddia ediyorlar ben bu olaydan sonra şu kanıya vardım bir büroda santrala bir kişi oturmuş hiç birşeyden haberi yok demişlerki sen telofonlara bak herkese papağan gibi sorununuzla en kısa sürede ilgilenilecek gibi şeyler söyle başından sav sonra müşterilerden gelen mail leride okumadan otomatiğe bağlamışlar kısaca asla karşınızda muhatap yok mecbur kalmadıkça tercih etmeyin

    20 gündür yaşadıklarımı çok iyi özetlemişsin hocam.. sikayetvar.com ve sikayetim.com da bizim gibi yüzlercesi var. özellikle son iki aydır bir kepazelik,vurdumduymazlık olduğunu bu sitelerdeki şikayetlerden anlayabilirsin. ben gittim siparişim gelmediği halde vatandan aynı monitörü aldım.30 gün dolmasını bekliyorum.sonra doğruca tüketici mahkemesine.


    bu arada konuyu siz açmışsınız biz kendi derdimize düşmüşüz kusura bakmayın,sizde bir gelişme varmı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alptuğ56


    quote:

    Orijinalden alıntı: arcadia97


    quote:

    Orijinalden alıntı: tekin 32

    mümkün oluğunca uzak durulması gereken bir site bir duvar saati aldım kargodan kırık çıktı geri gönderip değişim istedim ne olduysa ondan sonra oldu mail atıyorum sorunumu tam açıklıyorum kesinlikle okunmadan bir hafta sonra alakasız bir mesaj gönderirlerse şanslı sayılırsınız telefonla ulaşayım dedim şehirler arası konuşma yapmak durumundayım 50 kontörlük kartla aradım 16. sırayı verdi sadece bir tek hat habire saçma sapan fon müzigi bütün kontörüm bitti daha 15. sıraya gelemedim 50 kontöre iğrenç fon müziği dinlemiş oldum şikayet var sitesine yazdım bir süre sonra baktım şikayetimin altında herkese gönderdikleri klasik cevap mesajı sonra gülen insan işareti sikayet vara tekrar yazdım meseleyi açıkladım gülen insan işaretini kaldırdılar ama şu varki o şikayetleride salladıkları yok sanki danışıklı dövüş gibi geldi birde kendilerinin en büyük alışveriş sitesi olduklarını iddia ediyorlar ben bu olaydan sonra şu kanıya vardım bir büroda santrala bir kişi oturmuş hiç birşeyden haberi yok demişlerki sen telofonlara bak herkese papağan gibi sorununuzla en kısa sürede ilgilenilecek gibi şeyler söyle başından sav sonra müşterilerden gelen mail leride okumadan otomatiğe bağlamışlar kısaca asla karşınızda muhatap yok mecbur kalmadıkça tercih etmeyin

    20 gündür yaşadıklarımı çok iyi özetlemişsin hocam.. sikayetvar.com ve sikayetim.com da bizim gibi yüzlercesi var. özellikle son iki aydır bir kepazelik,vurdumduymazlık olduğunu bu sitelerdeki şikayetlerden anlayabilirsin. ben gittim siparişim gelmediği halde vatandan aynı monitörü aldım.30 gün dolmasını bekliyorum.sonra doğruca tüketici mahkemesine.


    bu arada konuyu siz açmışsınız biz kendi derdimize düşmüşüz kusura bakmayın,sizde bir gelişme varmı

    walla yok heryere yazdım bağırdım çağırdım olmadı .en son attıkları mesaj şu

    23******* nolu siparişe ait olarak halen teslimat yapılmadı ise tarafımıza bilgi iletmenizi rica ederiz.

    Yaşanan yoğunluk nedeni ile maillerinize gecikmeli olarka cevap iletilmekte olup sorun adına sizlerden özür dileriz.

    Saygılarımla


    1 aylık çabanı karşılığı bu mesaj .o kaddar işte .. 27.12 de 1 aylık teslimat süreleri doluyor yasal olarak .tüketici mahkemesine veriyorm pzt günü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arcadia97 -- 23 Aralık 2010; 12:03:29 >





  • walla yok heryere yazdım bağırdım çağırdım olmadı .en son attıkları mesaj şu

    23******* nolu siparişe ait olarak halen teslimat yapılmadı ise tarafımıza bilgi iletmenizi rica ederiz.

    Yaşanan yoğunluk nedeni ile maillerinize gecikmeli olarka cevap iletilmekte olup sorun adına sizlerden özür dileriz.

    Saygılarımla


    1 aylık çabanı karşılığı bu mesaj .o kaddar işte .. 27.12 de 1 aylık teslimat süreleri doluyor yasal olarak .tüketici mahkemesine veriyorm pzt günü.


    ilginç bir durum göndermiş olsalar en kötü ihtimalle şimdiye kadar kendilerine geri dönmesi gerekirdi gerçi dönmüş olsa dahi bileceklerini zannetmiyorum gönderdikleri maillerde dağıldıklarını kendileri dahi itiraf ediyorlar,bana da bugün benzer mesajlar geldi sonunda bende tüketici hakem heyetine gideceğim gibi geliyor birde anlayamadığım ürün size ulaşmadığına göre niye bir ay bekliyorsunuz böyle bir madde mi var ? benim bildiğim ödemeyi kredi kartından yaptıysanız bankaya gidip itiraz bildiriyorsunuz onlar siz kargoyu almadığınız sürece ödeme yapmıyorlar,tabi bu konuyu daha iyi bilen arkadaşımız varsa anlatsa iyi olacak




  • Orijinalden alıntı: alptuğ56




    walla yok heryere yazdım bağırdım çağırdım olmadı .en son attıkları mesaj şu

    23******* nolu siparişe ait olarak halen teslimat yapılmadı ise tarafımıza bilgi iletmenizi rica ederiz.

    Yaşanan yoğunluk nedeni ile maillerinize gecikmeli olarka cevap iletilmekte olup sorun adına sizlerden özür dileriz.

    Saygılarımla


    1 aylık çabanı karşılığı bu mesaj .o kaddar işte .. 27.12 de 1 aylık teslimat süreleri doluyor yasal olarak .tüketici mahkemesine veriyorm pzt günü.


    ilginç bir durum göndermiş olsalar en kötü ihtimalle şimdiye kadar kendilerine geri dönmesi gerekirdi gerçi dönmüş olsa dahi bileceklerini zannetmiyorum gönderdikleri maillerde dağıldıklarını kendileri dahi itiraf ediyorlar,bana da bugün benzer mesajlar geldi sonunda bende tüketici hakem heyetine gideceğim gibi geliyor birde anlayamadığım ürün size ulaşmadığına göre niye bir ay bekliyorsunuz böyle bir madde mi var ? benim bildiğim ödemeyi kredi kartından yaptıysanız bankaya gidip itiraz bildiriyorsunuz onlar siz kargoyu almadığınız sürece ödeme yapmıyorlar,tabi bu konuyu daha iyi bilen arkadaşımız varsa anlatsa iyi olacak


    EVET HOCAM SATIŞ SÖZLEŞMESİNDE YASAL TESLİM SÜRESİ 30 GÜNDÜR. GEÇEN GÜN YASAL YOLLARA BAŞVURACAĞIMI YAZDIM. YASAL SÜRENİN DOLMASINA 2 GÜN KALA SİPARİŞİMİ İPTAL EDİP HEDİYE ÇEKİ DÜZENLEMİŞLER.DEMEKKİ ÇALIŞAN BİRİLERİ VARMIŞ.SONUÇ TA BEN 10 KERE 25 DK DAN TELEFON PARASI ÖDEDİM,SİNİR HASTASI OLDUM,PC Mİ KULLANAMADIM 1 AY SONUNDA PARA İADESİ OLDU. O NUDA BANKA TAKSİT TAKSİT GERİ ÖDEYECEK .TABİ İADE İŞLEMİNİ BANKAYA BİLDİRİRLERSE. ALLAH BU MİLLETİ BUNLARIN ELİNE DÜŞRMESİN .İNŞALLAH BU FORUM SAYESEİNDE BİRİLERİNE ULAŞMIŞIMDIR.

    4.2- Sözleşme konusu ürün, yasal 30 günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için ALICI'nın yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak internet sitesinde ön bilgiler içinde açıklanan süre içinde ALICI veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim edilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arcadia97 -- 24 Aralık 2010; 22:43:04 >




  • sayın arcadia97 kardeşim, bir yanlışın var gibi geliyor benim bildiğim sen ürünü almadan veya aldıktan sonra ürünü hiç açmamışsan 7 gün içinde cayma hakkına sahipsin öyle 30 gün bekleme mecburiyeti olsa inan bu adamlar bize 30 günden önce asla göndermezler ancak sen razı olur da ben beklerim dersen o zaman 30 gün var hatta bir 10 gün daha satıcı süreyi uzatabiliyor ama bu sizin razı olmanız durumunda geçerli diye biliyorum eğer ben yanılıyorsam o zaman alıcı olarak biz bitmişiz demektir özellikle kimse internetten bu şartlarda ürün almaz,yalnız benim durumum farklı ürün bana ikinci gün geldi ve ben açtım arızalı olduğunu gördüm lakin ürüne dahil olan mürekkep kartuşundan dolayı iade edilemiyor yani bir daha başkasına satma imkanı kalmadığı gerekçesiyle ve benim aldığım ürün şuan garanti kapsamında servise gönderildi diyor o yüzden birşey yapamıyorum çünkü servislerin 30 gün süreleri olduğunu zannediyorum ve ben bu süreyi mecburen bekliyorum

    hb.sitesine şuan bakıyorum sizin söylediğiniz ürün geçici olarak temin edilememektedir yazıyor,yani zaten size göndermeleri mümkün görünmüyor ama sizi neden oyalıyorlar onu anlamak mümkün değil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kemal1414 -- 24 Aralık 2010; 23:29:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alptuğ56

    sayın arcadia97 kardeşim, bir yanlışın var gibi geliyor benim bildiğim sen ürünü almadan veya aldıktan sonra ürünü hiç açmamışsan 7 gün içinde cayma hakkına sahipsin öyle 30 gün bekleme mecburiyeti olsa inan bu adamlar bize 30 günden önce asla göndermezler ancak sen razı olur da ben beklerim dersen o zaman 30 gün var hatta bir 10 gün daha satıcı süreyi uzatabiliyor ama bu sizin razı olmanız durumunda geçerli diye biliyorum eğer ben yanılıyorsam o zaman alıcı olarak biz bitmişiz demektir özellikle kimse internetten bu şartlarda ürün almaz,yalnız benim durumum farklı ürün bana ikinci gün geldi ve ben açtım arızalı olduğunu gördüm lakin ürüne dahil olan mürekkep kartuşundan dolayı iade edilemiyor yani bir daha başkasına satma imkanı kalmadığı gerekçesiyle ve benim aldığım ürün şuan garanti kapsamında servise gönderildi diyor o yüzden birşey yapamıyorum çünkü servislerin 30 gün süreleri olduğunu zannediyorum ve ben bu süreyi mecburen bekliyorum

    hb.sitesine şuan bakıyorum sizin söylediğiniz ürün geçici olarak temin edilememektedir yazıyor,yani zaten size göndermeleri mümkün görünmüyor ama sizi neden oyalıyorlar onu anlamak mümkün değil


    tüketici kanununa göre yasal süre 30 gün hocam. ben sipariş verdiğimde ürün satılıyordu. 3 hafta sonra bitti. bana tedarikçi firma gönderiyor dendi ve kargo bilgilerine ulaşamyoruz dediler. zannedersem arada kaynadı gitti. 30.gün mahkemeye verecem die msj attım aynı gün siparişimi iptal edip para iadesi yaptılar.




  • ben ufak tefek şeyleri alıyordum sadece ama artık onu da almam. neyseki arkadaş parasını zorda olsa almış. zaten eskideki gibi bir fiyat avantajı da kalmadı hb de.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arcadia97


    quote:

    Orijinalden alıntı: alptuğ56

    sayın arcadia97 kardeşim, bir yanlışın var gibi geliyor benim bildiğim sen ürünü almadan veya aldıktan sonra ürünü hiç açmamışsan 7 gün içinde cayma hakkına sahipsin öyle 30 gün bekleme mecburiyeti olsa inan bu adamlar bize 30 günden önce asla göndermezler ancak sen razı olur da ben beklerim dersen o zaman 30 gün var hatta bir 10 gün daha satıcı süreyi uzatabiliyor ama bu sizin razı olmanız durumunda geçerli diye biliyorum eğer ben yanılıyorsam o zaman alıcı olarak biz bitmişiz demektir özellikle kimse internetten bu şartlarda ürün almaz,yalnız benim durumum farklı ürün bana ikinci gün geldi ve ben açtım arızalı olduğunu gördüm lakin ürüne dahil olan mürekkep kartuşundan dolayı iade edilemiyor yani bir daha başkasına satma imkanı kalmadığı gerekçesiyle ve benim aldığım ürün şuan garanti kapsamında servise gönderildi diyor o yüzden birşey yapamıyorum çünkü servislerin 30 gün süreleri olduğunu zannediyorum ve ben bu süreyi mecburen bekliyorum

    hb.sitesine şuan bakıyorum sizin söylediğiniz ürün geçici olarak temin edilememektedir yazıyor,yani zaten size göndermeleri mümkün görünmüyor ama sizi neden oyalıyorlar onu anlamak mümkün değil


    tüketici kanununa göre yasal süre 30 gün hocam. ben sipariş verdiğimde ürün satılıyordu. 3 hafta sonra bitti. bana tedarikçi firma gönderiyor dendi ve kargo bilgilerine ulaşamyoruz dediler. zannedersem arada kaynadı gitti. 30.gün mahkemeye verecem die msj attım aynı gün siparişimi iptal edip para iadesi yaptılar.

    senin adına sevindim,sen kurtuldun bizi Allah kurtarsın ne diyelim artık biraz daha sabredeceğiz artık




  • reklam yapmak istemiyorum fakat sanalmarketim.com'dan almanızı öneriyorum ürünlerinizi.hepsiburada beş para etmez iğrenç bir yer.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mdastar

    reklam yapmak istemiyorum fakat sanalmarketim.com'dan almanızı öneriyorum ürünlerinizi.hepsiburada beş para etmez iğrenç bir yer.


    evet bahsettiğiniz site benimde ilgimi çekiyor ama o siteyle ilgili şikayetlerde çok ama ilgilendikleri de görülüyor yani hb.nın yaptığı ilgileniyormuş gibi yapmadığı görülüyor lakin talep arttıkça hepsi aynı yöntemlere başvuruyor en garantilisi gittigidiyor gibi gelmeye başladı en azından ürünü almadığınızı bildirdiğinizde paranızı aktarmıyor ama orada da fatura ve garanti sıkıntısı var aynı zamanda daha pahalı aslında en güzeli gidip büyük elektronik mağazalarından alışveriş yapmak ama benim gibi ilçe de olan hatta daha küçük yerleşim yerlerinde oturanlar için bu imkanda yok

    bir de dijitall.com dikkatimi çekmeye başladı,tabi hiç alışveriş yapmadığım için yanıltıcı olmakta istemem çünkü bu işler veballi işler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kemal1414 -- 27 Aralık 2010; 20:09:24 >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.