Şimdi Ara

MediaMarkt siteden alınan Realme GT2 Pro ekran arızası için garanti sürecinde nasıl ilerlemeliyim?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
174
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar,


    2023 Nisan ayında MediaMarkt'ın internet sitesinden Realme GT2 Pro model telefon aldım. Elimde 1 saattir falan telefonda sosyal medyada gezerken telefonun ekranında bir anda yeşil dikey bir çizgi çıktı. 1 hafta içinde bu sefer ekranın tam ortasında daha parlak yeşil bir çizgi çıktı. Ürünün kutusu faturası her şeyi elimde. Konu ile alakalı öncelikle MediaMarkt ile görüştüm. Bize getirin iade yada değişim istediğinizi söyleyin mağazamızda ilgilenirler dediler. Şehir merkezine gitmem çok uzun sürüyor işten dolayı da izin almam gerekecek. Gitmeden bir mağazayla görüşeyim dedim ama mağazaların telefonu yokmuş. Aynı zamanda arkadaşlarımın MediaMarkt ile kötü deneyimleri oldu. O gün için cazip bir fiyattı gözümü kararttım aldım ama telefonu onlara emanet etmek noktasında da şüpheliyim. Garanti belgesinde üretici veya ithalatçı firma olarak Maxcome Elektronik Ticaret A.Ş. gözüküyor. Daha bu firma ile görüşmedim. Şehir merkezinden uzakta yaşıyorum şahsi aracım yok 1.5 saat yol gidicem MediaMarkt için ama garantiye kendim yollasam da takibi zor olacak.


    Sizce bu konuda nasıl bir yol izlemeliyim ? MediaMarkt ile mi devam edeyim yoksa Maxcome ile mi iletişime geçeyim? Bu sorunu yaşayan başkları olduğunu da gördüm. Bu konuda deneyimi olanlar var mı? Bir de garantiye yollarken neleri yollamalıyım? Daha önce hiç bir ürünü garantiye yollamadım fatura, garanti belgesi, telefon gittiğinde benim elimde hiçbir şey kalmıyor. Ne yapacağımı bilemedim :D








  • Maxcome Türkiye Realme distribütörü zaten, siz direkt Media Markt'a gönderirseniz de onlar oraya postalayacak. Ayrıca yetkili servis yazısı olmadan değişim veya iadeyi asla sağlamazlar. Telefonda münakaşa yaşamamak için mağazaya fiziki gelin diyip mağazanın üstüne atmışlar.


    Cihazı da kullanalı 1.5 yıl olduğu için Maxcome ekran değişimi yapabilir ancak değişim ve iade beklemeyin gerçekleşmesi çok zor. Direkt Maxcome'ye gönderirseniz çok daha hızlı işler tüm süreç.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güncelleme ile ekran voltajında bir artma olmuş ve dünya genelinde böyle bir sorun yaşamış kullanıcılar diyorlar. Yurtdışında telefonlar değişmiş tabi ama bizde zor. Ekranımı değiştirseler yeter ama onu da çok yapmamışlar gibi görünüyor.

  • Garantideki Maxcome numarasını aradım telefon çalmıyor. Sitelerine girdiğimde iletişimde yazan telefon numarası garantideki ile aynı ama tıklayınca başka numara ile açılıyor arama ekranı. O numara da çalmıyor. İnternette Realme iletişim diye aradığımda gerçek olan odur diye umduğum realme.com sitesinde 08503901986 numarası çıkıyor. Burası ile iletişime geçtim. Bulunduğum bölgedeki KVK Teknik Servis İzmir e yönlendirdi beni. İyice şaşırdım ne yapacağımı. Bunlar kim şimdi kendi kendime buldum gibi oldu. realme.com ama gerçek mi, Maxcome nerde?

  • Undicesimo U kullanıcısına yanıt
    Güncelleme ile alakası yok yani ben de öyle oldu. Android 13 kullanıyorum ilk aldığımda gelmişti onu kurdum sadece. Aynı zamanda almışız, demek 1,5 yılda bu cihazlar bir bir dökülmeye başladı. henüz başına gelmeyenler de bir an önce kurtulmaya çalışsın bence. Ana konusunda kvk'ya gönderdiklerini yazmışlar. Ben de teknosa dan almıştım, yedek alıp resetleyip oraya, ya da kvk'ya kendim göndereceğim karar vermedim henüz. Mağaza aracılığıyla olsa çok bişey farkeder mi, olumlu anlamda bir faydası olur mu ki?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.