aldıgım bilgisayar koltugu arizalı cikti. hemen urunu iade dilekcesi yazıp, faturanın iade bolumunu doldurup geri gonderdim. internet sitesinden urunun yetkili servise gonderildigini, tamir bekledigi yazıyordu.45 tane mail gonderdim hep hazır kalıplarla cevaplar geldi. Telefonla 3.5 saat surekli arayarak bir gorevliye ulastım; durumu anlatıp "iade istiyorum bu benim kanuni hakkım" dedim. telefondaki gorevli gayet lakayıt bir sekilde prosedurlerden vs bahsetti ama isteginizi kaydettim dedi. Bugun evde yokken kargo arizali urunu getirmis; urun gonderdigim urun ama mukavvası degistirilmiş, guleyimmi aglayayim mi.
aldıgım IDE DVD yazıcı arizalandı. Yetkili servis agı olmayan urunu mecburen hepsiburada aracılıgıyla garantiye gonderdim. IDE giden urun benim hiç isime yaramayacak SATA olarak (SATA fiyatı daha ucuz) geri geldi. yine bir suru mail atarak derdimi anlatmaya calıstım bana basma kalıp cevaplar geldi; hatta firmayla iletişime gecmem gerektigi soylendi; yetkili servis agı olmayan firmayla iletişime gecip yetkli servis hizmetinden faydalanacakmısım. Sonunda internet sitesinden kayıt yaptırıp dilekçeyle geri gonderdim cihazı ama cihaz kayıp ; kargo teslim etmis ama hepsiburadada cihazın ne adı ne durumu ne bekleyen islem numarası hiçbirşeyi yok. Telefonları surekli mesgul; bindebir birisi acarsada "ben birsey yapamam" deyip kapatıyor. Ben bu kadar yorulup uzulecegimi bu kadar kayıtsız insanlarla muhatap olacagımı bilseydim asla alısveris yapmazdım. Bir dahada yaparmıyım ; zannetmem.
arıyorum 10 dk sırada bekliyorum 1-2 ay önce kitap sipariş etmiştim sipariş onaylanmadı diye mail atmıştım 2 tane cevapları geçen gün geldi ki ben o maili attıktan 1 hafta sonra kitaplar elimdeydi kısacası müşteri hizmetlerini beğenmedim
netten alış verişi evmiyorum muhatabın yok. servise gideyim desen nerdedier allah bilir bulsan ilgilenmezler. gerçi Gold çok mu farklı derseniz değil demem o yüzden vatan komputer