Şimdi Ara

HepsiBurada değişim raporu olan cihazı değiştirmiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
1
Favori
1.704
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese iyi günler, MSI PS63 model dizüstü bilgisayarım için 20 Mayıs 2020 tarihinde değişim raporu çıktı ve tarafıma ServisPoint (Servis Noktası) tarafından mail olarak iletildi (Mail onların çalışanlarına da gidiyor). HepsiBurada sistemine mailde gelen raporu aynı gün içerisinde yükleyerek değişim talebinde bulundum. İlk konuştuğum kişi 1 iş günü içerisinde sonuçlanır dedi ancak sonraki gün ürünü ya da raporu kargolamam gerektiği aşamada takılı kalmıştı süreç. MH'yi arayarak durumu belirttim ve benden ürünü ya da raporu kargolamam gerektiğini belirttiler. İlk önce servisi arayarak ürünün kargolanma durumunu sordum ancak öyle bir şey mümkün değil dediler. MH'yi tekrar arayarak belirttim durumu ve sonrasında aynı şekilde servisi rapor için aradım. Bana herhangi bir rapor ya da ürün gönderimi olmuyor, onlarda biliyorlar durumun böyle olduğunu ancak zaman kazanmak/sizi uğraştırmak için bu şekilde yapıyorlar dedim. En son MH'yi tekrar aradım ve mail olarak gelen raporu çıkartıp yollamamı istediler(İlk başta ıslak kaşeli rapor istenmişti). Henüz olay bitmedi, kargolamayı yaptım sürecin durumu 'Müşteri ürünü kargoya verdi' olarak değişti ancak 28 Mayıs 2020 saat 14.53'te ellerine ulaştı kargo ve bugün itibariyle de hala aynı durumda duruyor.
    Kargo:
    HepsiBurada değişim raporu olan cihazı değiştirmiyor
    HepsiBurada:
    HepsiBurada değişim raporu olan cihazı değiştirmiyor

    Yolladığım şeyler servis raporu (1 sayfa), fatura (1 sayfa), kanıt olsun diye bana servispointten gelen mail (1 sayfa). Sanırım 3 sayfalık kargoyu 20 gün içerisinde alıp inceleyemiyorlar. Aradım sürekli olarak en başta 2 iş günü içinde dönüş yapılacak dendi ancak nafile. İkinci aramamda destek kaydı açtılar 3 iş günü içerisinde dönüş yapılacak dendi, yapılmadı. Tekrar aradım, aciliyetinizi iletiyorum 3 iş günü içerisinde dönüş yapılacak dendi, yapılmadı. Açılan talebi işleme bile almadılar. Dün tekrar aradım ve aramamdan sonra işleme alındı olarak güncellendi hala cevap bekliyorum.

    Servis raporu:
    HepsiBurada değişim raporu olan cihazı değiştirmiyor

    THH'ye başvuru yapacağım ancak çok tecrübeli olmadığım için sizlere sormak istedim. İnternette gördüğüm kadarıyla ücret iadesi/aynısı ya da muadili ile değişim/faiziyle ücret iadesi/bir üst modeli ile değişim şeklinde çıkan kararlar var. Nasıl bir yol izlemeliyim? Bilgisayar mühendisliği okuyan birisi olarak virüs nedeniyle her şeyin online olduğu bu dönemde beni bilgisayarsız bıraktıkları bu zamanın yanlarına kalmasını istemiyorum. Eski bilgisayarımı tamir edemeseydim vah halime. Eğer ki bir üst modeliyle değişim hakkım varsa ilk isteyeceğim şey bu olur. (Şu an stoklarında bilgisayar bulunmuyor, yaptıkları bir indirimle bitti stokları ve yenilmediler) ya da en kötü hiç değişim yapamadılar ihtimal faiziyle birlikte ücret iadesi almak istiyorum. Yardımcı olabilirseniz sevinirim, süreç beni çıldırtmak üzere

    Edit: Rapor güncellendi

    Güncelleme 13 Haziran: Bugün itibariyle değişim isteğimin 'Başvurunuz uygun bulunmadı' şeklinde güncellendiğini gördüm. HB'yi aradığımda ürünü yollamadığınız için o şekilde sonuçlanmış orası dendi. Benim elimde olmayan ürünü onlara nasıl yollamamı bekliyorlar anlamış değilim. MH'de sürecin mesajlarım kısmında daha önceden açılmış olan destek talebinde devam ettiğini, orayı takip etmem gerektiğini belirtti. Servis tarafından mail gelmesi ya da raporun sisteme yüklenmesi bekleniyormuş. Bu kararın çıktığı ilk tarihte (20 Mayıs 2020) rapor HB tarafında 2 çalışana da iletilmiş olarak gözüküyor. Bu durumu destek talebi içinde belirttim ve servis tarafına da mail atarak HB'ye raporu tekrar iletmelerini istedim. THH için belgelerimi de hazırladım büyük ihtimalle haftaya başvuracağım.

    HepsiBurada değişim raporu olan cihazı değiştirmiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yey-R -- 13 Haziran 2020; 13:50:33 >







  • Güncel, 10 gün önce açılan destek talebine hala cevap yok
  • Ölüceksin. İlluminati, KGB, CIA hepsi peşinde.
  • Güncel
  • Güncelleme (11 Haziran): 1 Haziranda açılmış olan kayda 10 gün sonra cevap geldi ve cevap olarak gerekli birimlere iletildiğini, en kısa süre içerinde dönüş yapacaklarını belirtmişler. Açılan kaydın en başta amacı zaten gerekli birimlere durumu bildirmek çözülmesini sağlamak değil miydi? 10 gün boyunca sadece talebi işleme alıp o bildirimi yapmak için mi beklediniz? Umuyorum ki bir 10 gün daha bekletmezler.


    THH belgelerini hazırlayıp destek kaydına yapılan çözüme göre başvurumu ileteceğim.

  • Güncelleme 13 Haziran: Bugün itibariyle değişim isteğimin 'Başvurunuz uygun bulunmadı' şeklinde güncellendiğini gördüm. HB'yi aradığımda ürünü yollamadığınız için o şekilde sonuçlanmış orası dendi. Benim elimde olmayan ürünü onlara nasıl yollamamı bekliyorlar anlamış değilim. MH'de sürecin mesajlarım kısmında daha önceden açılmış olan destek talebinde devam ettiğini, orayı takip etmem gerektiğini belirtti. Servis tarafından mail gelmesi ya da raporun sisteme yüklenmesi bekleniyormuş. Bu kararın çıktığı ilk tarihte (20 Mayıs 2020) rapor HB tarafında 2 çalışana da iletilmiş olarak gözüküyor. Bu durumu destek talebi içinde belirttim ve servis tarafına da mail atarak HB'ye raporu tekrar iletmelerini istedim. THH için belgelerimi de hazırladım büyük ihtimalle haftaya başvuracağım.

  • Türkiye'de hakkını aramak çile resmen. Kolay gelsin.
  • Galiba mahkemeye dava açman gerekecek.

    Durum onu gösteriyor.

  • r.H kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler hocam. Cidden öyle firmalar çok sorumsuz

  • Yılmaz1907 kullanıcısına yanıt

    Bana da öyle gibi geliyor hocam. Sürecin uzunluğu açısından çok istemediğim bir şey ama kendileri buna zorluyor. Haftaya kadar hazırlığı yapacağım bakalım

  • Güncelleme 15 Haziran: Talepler kısmındaki talebimin reddedilmesine rağmen destek kayıtları kısmından 15 Haziranda değişim gerçekleştirildi ve ürün kargoya verildi. Sanırım servis tarafına mail atmam işe yaramış gibi gözüküyor. Laptop sonraki günlerde elime ulaştı. 0 değiştirilmiş şekilde yollamışlar, şu anlık bir sorun yok gözüküyor, önceki laptopta olan arızayı da kontrol ettim görünürde bir şey yok. THH'ye gitmeden durumun çözülmesine sevindim ancak 2 raporu okumak, servisin onlara rapor yollamasına rağmen hala bekletmeleri kabul edilebilir değil. Bir daha HB'den alışveriş yaparken iki kez düşüneceğim, böyle bir şey olur mu tekrar diye değerlendirmem gerekecek. 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yey-R -- 25 Haziran 2020; 11:55:46 >
  • geçmiş olsun hocam. Aynı üründen ellerinden var mıydı?

  • thelordof kullanıcısına yanıt

    Site üzerinde stok var gözükmüyordu hocam, ürünü kaldırmışlardı ancak Penta tarafına talepte bulunup temin etmişler. Gelen değişim raporunda o şekilde gözüküyordu

  • Hmm tm hocam. Sıkıntınız bir ürün denk gelmiştir umarım.

  • thelordof kullanıcısına yanıt

    Hocam gelen üründe de bu ilk ürünün değişimine sebep olan hata mevcut. MSI tarafına ayrıntılı olarak yazdım ama henüz bir çözüm sunmadılar maaelsef. Kronik bir hata olduğunu düşünmeye başladım  

  • Aynı sorunsa bozuk yine o zaman. Kronikte olabilir. Bir daha değişim sağlayın. Değişim yapmazlarsa THH ile hakkınızı alırsınız.

  • thelordof kullanıcısına yanıt

    MSI'in sitesine açtığım destek talebine gelecek cevabı bekliyorum hocam. Değişim sağlamak çok sancılı geçti. 1 ay servisi bekledim, 1 ay Hepsiburada'yı bekledim. O yüzden keşke bir çözümü olsa da hiç gerekmese

  • sorunu onaylamak için yetkili servise yeniden göndermenizi isterler bence.

  • thelordof kullanıcısına yanıt

    Toplayabildigim her türlü bilgiyi toplayıp yolladım onlara ama yine onu isterlerse de yollamaktan başka çare yok tabi. 2 laptop alıp ikisinde de aynı sorunu yaşamam gülünç cidden ve bunu reddit dahil herhangi bir platformda başka yaşayan ya da yaşayıp fark eden olmaması

  • Hata USB çipinin Firmware'inden kaynaklanıyor gibi geliyor ancak geçmiş dönemde böyle bir şeyle karşılaşıp FW alabilen olmamış. Daha doğrusu MSI tarafı ona (1 konu gördüm sadece) sağlamamış
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.